Skocz do zawartości

Po prostu OFF TOPIC


mastah22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki


Papla ? No to Ci nie powiem , że Kris "goniąc krowę" aby ściągnąć skórę na Twoje boczki o mało auta nie skasował ? :rotfl:

 

Na Śląsku także tak napadało? U mnie wczoraj sypało cały dzień, warunki nie za fajne, ale jakoś liftów nie łapię. No może poza brukiem ostatnio u Burego koło domu jest z górki i zakręt 90 stopni, juz myślałem ,że zdefasonuję sąsiadom ze dwa auta... :szok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napadało to dziś , a wczoraj dla odmiany  leciała marznąca mżawka ... normalnie psom się nogi same rozjeżdżały , nie mówiąc o kołach Audi A4 kombi , które to chciało doznać rozkoszy w bliskim spotkaniu z CC ;)

 

PS: dobra te 50kg to przesadziłem ale 3 dychy to maja bankowo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


PS: dobra te 50kg to przesadziłem ale 3 dychy to maja bankowo!

 

Stare także po moim liftingu za pomocą dwóch warstw maty szklanej i zywicy po całości oraz zaszpachlowaniu wlóknistą tyłu komory także swoje ważą więc podejrzewam wyjdzie na to samo, lub b. podobnie.

 


Smiechy chichy ale p tym jak przeczytałem o Twoim problemie z zawiasami moje na nastepny dzien tez postanowiły "rzucic mi sie w oczy" a jeszcze nei mam komór...

 

Koszt nowych zawiasów to porażka przeszło 500 zł w ASO, szukałem trochę ale znalazłem w bdb stanie w używce nie wyświechtane jeszcze koszt 70 zł, plus z 50 dyszek za setkę perły i klaru do polakierowania bo były srebrne. Ale to pryszcz, wymiana tego dziadostwa a szczególnie dostęp do dwóch ze śrub bez ściągania błotnika to dobry dla pianisty z cieniutkimi paluszkami.

Ramę szyby także warto odkręcić aby trzymać tylko płat drzwi a nie szybę i ramę bo to już chyba by Pudzian musiał postać tak z tym z godzinę w ręku..

Mi trochę zeszło z pomocą kolegi zanim drzwi znowu się zaczęły zamykać jak należy a nie wadzić ramką szyby w słupek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dostałem z przypadku, pewnie masz lepsze kanały :) Nawet nie wiem od których to u-dimów, myślałem że to popularna wariacja i będziesz wiedział o co chodzi (mi parę osób o nich wspominało, ostatnio widziałem je przymierzone do STX'ów i jest ok, choć tak jak pisałem - 100% nie zakrywają i trzeba troszeczkę rzeźby). Nie wiem czy to nie od El-Comp 6, ale nie jestem pewny. 

 

Kwiatka/Emila zapytaj, wiedzą na pewno o które mi chodzi. 

 

p.s: gra i bucy sprzęcior od Ciebie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A co masz na myśli w sensie wiekszych kosztów utrzymania śmierdziela od benzyny?
Bo chyba nie wymianę rozrządu, rolek i filtrów?

 

 

 

Miedzy innymi, koszt do mojego silnika ok 1500zł, delikatne na paliwo pompowtryskiwacze, sprzeglo dwumasowe, musowe wymiany oleju co 10tys, skrzynia 6 biegów(jak do tej pory to tylko ona zaczeła  szwankowac i mus 1tys good bay)
w tej chwili wolał bym zwykle 2.0fsi w a3 i spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


p.s: gra i bucy sprzęcior od Ciebie :)

 

Wcale się nie dziwię. Wyjęte w pełni sprawne , przeleżało trochę w ciepłym pokoju i poszło do Ciebie, więc co mogłoby być nie tak.

Nie ty pierwszy jesteś zadowolony z klocków z mojej ręki. Był tylko jeden przypadek kiedy się "nie spodobało". :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


delikatne na paliwo pompowtryskiwacze,

 

Teraz rozumiem.

Jednak ja nie mam pompowtrysków a zwykłą pompę sterowaną elektronicznie, proste w zasadzie jak budowa cepa.

 


sprzeglo dwumasowe, musowe wymiany oleju co 10tys

 

Mam dwumasę , ale w tej chwili przy przebiegu prawie 500 tys km, co prawda już trochę poszarpuje przy ostrym przyspieszaniu, ale w codziennej jeżdzie zupełnie jeszcze w porządku się sprawuje, podobnie sprzęgło, nic do tej pory nie ruszałem a jak się skopie to nie szkoda będzie zmienić po takim przebiegu.

 


skrzynia 6 biegów

 

Mam 6kę ale starej generacji a nie taką jak u Ciebie czy w Sharanach, jak znam zycie hałasują już Ci łożyska?

Typowy problem skrzyń 6 biegowych z audi/vw z nowszych lat.

Teraz już wiesz dlaczego wolę jeździć starym dobrym śmierdzielem? Skrzynka śmiga jak talala, raz na 100 tys zmieniam olej na full syntetyk w niej i nic więcej.

Co do silnikowego, to dlaczego zmieniasz co 10 tys? Ja zmieniam co 15 tys ale stosuję pełen systetyk i jakoś negatywnych skutków nie odczuwam, tylko u mnie latem to wypada czasami raz na miesiąc dwa taka wymiana, to może nie zdąży się nawet utlenić. :)

 


w tej chwili wolał bym zwykle 2.0fsi w a3 i spokój

 

I tak i nie... Mają pewne swoje słabostki np zawalanie nagarem głowic i wtryskiwaczy, poszperaj trochę o problemach techniki FSI w VW.




No dajcie spokoj.... Wymiana wtryskiwaczy w wiekszosci gnojów albo regeneracja pompy plus jakichs nastawników to drugi cały silnik do 90% benzynowych odpowiedników ...



Nie mowie juz o dwumasach :P

 

Tylko większość obecnych aut, przy wieku oraz przebiegu jak staruszka już dawno będzie miała już ten drugi silnik lub gniła od paru lat na złomie, bo naprawy nie opłacalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


No dajcie spokoj.... Wymiana wtryskiwaczy w wiekszosci gnojów albo regeneracja pompy plus jakichs nastawników to drugi cały silnik do 90% benzynowych odpowiedników ...

Dlatego pisze ze póki co mój chodzi jak narazie. Ja widze znajomi pompuja w swoje diesle kase mimo ze 10tys robia rocznie, ale co tam "piątke na na sto mi pali" a wiec jestes kozak.
Nastepne moje auto nie bedzie dieslem i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


a nowe samochody to jasna kwestia ze sa jednorazowe... Dobrze ze nitów nie zrobili zamiast srub :D

 

Ostatnio w AŚ był fajny artykuł np o silnikach BMW 2.0 d, masakra, napęd rozrządu potrafi hałasować już po 50 tys km mimo ,że na łańcuszku.

Aby go wymienić potrzeba wyciągać skrzynię albo silnik gdyż jest od strony skrzyni biegów, demontować układ wtryskowy i pokrywę zaworów. Jak ma się fuksa to same ślizgi i lańcuszki a jak poszło koło zębate to... wał korbowy, gdyż Ci debile zrobili koło zębate nie przykręcane ale jako część integralną wału korbowego, nowy w serwisie 14 tys zł!!! :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do silnikowego, to dlaczego zmieniasz co 10 tys? Ja zmieniam co 15 tys ale stosuję pełen systetyk i jakoś negatywnych skutków nie odczuwam, tylko u mnie latem to wypada czasami raz na miesiąc dwa taka wymiana, to może nie zdąży się nawet utlenić.

 

Jezdze na 5w40 od motula, dlaczego zmieniam co 10tys? bo to w zasadzie mija rok, w zeszlym roku w lutym byl wymieniany i za 3tyg teraz wymieniam wraz z filtrami oleju, paliwa, powietrza, kabiny przy ok 11,5tys od tamtej wymiany(koszt ok 500zl przy dobrych firmach)

jesli chodzi o skrzynie to wlasnie raczej glówne łożysko klekocze jak wciska i puszcza sie sprzeglo, biegi wchodza jak zloto i co zrobic jak skrzynia szrot :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Mam dwumasę , ale w tej chwili przy przebiegu prawie 500 tys km, co prawda już trochę poszarpuje przy ostrym przyspieszaniu, ale w codziennej jeżdzie zupełnie jeszcze w porządku się sprawuje, podobnie sprzęgło, nic do tej pory nie ruszałem a jak się skopie to nie szkoda będzie zmienić po takim przebiegu.
U mnie sprzęgło i skrzynia jest dobita, szarpie, ale zauważyłem że jak odpowietrzę "hamulce" to lepiej się jeździ i mniej szarpie. Jako że sterowanie sprzęgła hydrauliczne jest i za pomocą płynu hamulcowego, a nie był on zmieniany chyba pół życia auta to cóż... W wakacje planuje zmianę całego układu hamulcowego. Tata mój mówi że tylko klocki i okładziny ręcznego w tarczo-bębnach bo tarcze są w dobrym stanie i niema sensu na coś co teraz robią bo się rozleci szybciej niż to stare 27letnie, no i rzecz jasna płyn wraz z zaworkami odpowietrzania. Moja skrzynia pewnie dostała w dupsko też jak auto miało co robić za czasów swojej młodości - czyli ciąganie jakiś przyczep (hak :/

Ale takiego spalania jak Twoje nie udało mi się osiągnąć nigdy, no może raz w lato jadąc dłuższą trasę 90tką spalił mi 5L gnojówki. Stary silnik, stara technologia i gówno nie mgiełka z wtrysku tylko fontanna :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...