Marine_4000 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 To ja również z innej beczki Będę niedługo w trójmieście na kilka dni i mam pytanie. Czy warto wybrać się na narty na Wieżycę (Kozałkowo czy jakoś tak) jeździliście tam może przypadkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_A_X_A_M Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 To ja również z innej beczki Będę niedługo w trójmieście na kilka dni i mam pytanie. Czy warto wybrać się na narty na Wieżycę (Kozałkowo czy jakoś tak) jeździliście tam może przypadkiem?Lepszym pomysłem będzie Przywidz. Wieżyca jest bardziej oblegana przez turystów, a trasy gorsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 MAXAM dzięki. Nie brałem Przywidza pod uwagę nawet Fakt trasy dłuższe sporo, a odległość podobna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Jakie zawieszenie byscie polecili do golfa 4 nie chodzi mi o serie ani zamiennik tylko cos utwardzonego i troszke nizszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Flexe masz? Chlastaj po 2 zwoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 jaka flexe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayer Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Jakie zawieszenie byscie polecili do golfa 4 nie chodzi mi o serie ani zamiennik tylko coś utwardzonego i troszke niższego A po co Ci taki utwardzony golfik =) Brat ze cztery lata temu sprowadził z Niemcowni (co prawda trójkę) na takim sportowym zawiechu. Z początku fascynacja. Ło jak fajnie, super się jeździ. Ale z perspektywy czasu itd, nie na nasze drogi ;) Bynajmniej te w mojej okolicy Po sportowym zawieszeniu zostało wspomnienie Także do swojej czwórki nie zdecydowałabym się na jakieś usportowianie zawiechy =) jaka flexe ? Obcinaj sprężynki o 2 zwoje Reszta drogi Twoje Paweł.. 2 lata gwary... ale na terenie jakiego kraju? Albo raczej z wyłączeniem których? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 2 lata gwarancji ponoc jest na takie cudaki wiec zawsze mozna odeslac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 na amory i sprężyny (bo pewnie o tym piszesz jako "zawieszenie") może i tak, ale po tyłku dostają wszystkie inne części zawieszenia (od łączników, po wahacze), wnętrze również Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 z tego co tak na szybkiego poczytalem , to ludzie az tak nei narzekaja na te gwinty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Kup ,zalóz do alu wielowahacza... Zobacz jak szybko sie konczy wszystko i sprawdz jak szybko Ci sie odechce... Tak, jest duzo ciekawiej bo poki drazki sprawne naprawde nie czuc ze jest twardo...Gorzej ze lemforder konczy sie 2x do roku jak sie niewiele jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 to co najlepiej kupić zeby nie było "szczudeł" a zeby się te auto nei bujało tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid-ss Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 to co najlepiej kupić zeby nie było "szczudeł" a zeby się te auto nei bujało takdziwnie piszesz, buja przy jakich prędkościach? Bo jezdziłem czwórką w TDI i auto jest stabilne i nic nie buja, może masz zawieszkę rozlataną albo śrubki sie poluzowały? U mnie w MB wielowahacz był skręcony na jakiś szajs i cały czas bujało, jak zrobił mi tata śrubami które się nie rozkręcają to działa jak trzeba. Zrób mały przegląd zawieszki. Polecam nakrętki samohamowne oraz klej do gwintów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 ogólnie bujake mam w tym aucie , straszny przechyl jest przy zakretach, a na torach to malo co glowa bocznej szyby nie wybijam tak "miekko" jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayer Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 ogólnie bujake mam w tym aucie , straszny przechyl jest przy zakretach, a na torach to malo co glowa bocznej szyby nie wybijam tak "miekko" jest Paweł. Podjedź na diagnostykę i sprawdź zbieżność. Dobrze zagadasz to i Ci spojrzą na zawiechę, końcówki drążków, sworznie wahacza itp =) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 całe 30 zł max sciezka zdrowia kosztuje... Ale w zimie nie chce im sie robic tego rzetelnie bo im woda na łep kapie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 podjechalem dzis ale tak na szybko , i gosc powiedzial ze przeglady to robia bo musza ale takie rzeczy to zebym sobie podjechal jak lepsza pogoda bedzie bo mu calo lod na lep leci ! ale wjechal na szarpaczki na chwile i powiedzial ze amortyzatory trzymaja ze są jeszcze dobre, to ja nie wiem czemu taka miekka ta fura jest ;x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stochus Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Przecież i tak masz go na 17", wiec jak może być miękko Mam w A4 -35mm, 25% utwardzenia i to jest maksymalnie do codziennego użytku... a śmigam na 195/65/15 i wcale to nie jest tak, że na naszych polskich wybojach sportowe zawieszenie trzyma się lepiej. Nie, wręcz przeciwnie czasem można się zdziwić.w Golfiku siedzi właśnie gwint MTS Technik opona 195/45/15 i taka jazda tylko na weekendy hehena forum vwgolf posiedz, tam wszystko jest podane jak na tacy p.s. sprężyny Paweł weź pod uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Poszukaj sztywniejszych stabilizatorów i podstawa tak jak stochus mówi sprężyny. Nowe oryginały robią różnicę w porównaniu do 10 letnich oryginałow ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid-ss Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Przecież i tak masz go na 17", wiec jak może być miękkoTo tym bardziej sztywno powinno być Paweł, Ty chyba nigdy miekkim autem nie jechałeś...A potem od tych zawieszeń i PL dróg parkinson jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Sprezyny Eibach i masz -30mm, nizej, twardziej, sztywniej, H&R nie bierz. Mialem takie czerwonei masakra twarde, amory...Sachs Supertouring. O reszte sie nie martw,te wszystkie gumki tuleje itp itd z zawiechy w golfie to grosze w porownaniu np z czesciami zawiechy do E46;) mialem gwint KW Variant 2 w golfie 4 na 18" kole... taczka masakra:) aha, wspominales o e46 pare stron wczesniej, jezdzilem wersja M3, masakra i kisel w majtach polaczony z bananem na ryju od. Ucha do Ucha;) p.s. Bralbym goffera V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 strasznie drogie te sprezynki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karuzel506 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Albo wymień same sprężynki, obniży to auto o 30-40mm, i będzie sztywniej ja tak mam w a3 i na lato mam 19, kwestia przyzwyczajenia i da się tez jeździć, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaszunia1 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Nie ma sie co na dluzsza mete pakowac w gwinty, bo to szkodzi furce jak pisza poprzednicy wyzej.Sam mialem taki przypadek jak Twoj ze miekko bylo (vectraB) i mysle a co kupie gwint bedzie git.Smigam na MTS zoltym na butach 205/55/16 (lato) i zawias 2cm w dol.Po 2 latach zastanawiam sie po co bylo sie pchac w to wystarczylo tylko zamontagowac rozpore zeby bylo delikatnie sztywniej.Ale fakt trzymania drogi na gwincie jest piekny(tylko inne elementy zawiechy do wymiany). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 hum nie rozumiecie mnie , ja chcialbym osiagnac cos takiego jak mam w BMW e36 , mamy tam full serie, nic nie robione auto trzyma sie cudownie drogi , na zakretach auto skreca trzymajac się "prosto"zadnego przechylu wiekszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.