Skocz do zawartości

Peugeot 206 by Ancymon


ancymon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 664
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

E tam wątpię aby dół silnika poleciał , daj głowicę do sprawdzenia wymienią zawory albo kupisz drugą uzywaną z GW i heja. A spiąć rozrząd w 4 cyl benzynce to parę h dobrej roboty. Nie ma co się załamywać. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gorzej, że do 1 czerwca blisko, a tu jeszcze parę detali trzeba poprawić :P boję się, że z naprawą mechaniczną się zejdzie, ale nie ma co zapeszać  :wink:

Spokojnie i bezstresowo , daj emilowi 4pak i dopchnie do Olsztyna :D

 

ps. W jakiej klasie idziesz :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam wątpię aby dół silnika poleciał , daj głowicę do sprawdzenia wymienią zawory albo kupisz drugą uzywaną z GW i heja. A spiąć rozrząd w 4 cyl benzynce to parę h dobrej roboty. Nie ma co się załamywać. :)

 

 

oby :)

 

Chociaż większość mechaników, z którymi rozmawiałem, mówi  że jeśli to się stało przy 130km/h i 7000rpm, to nie ma po co ściągać głowicy i płacić za robotę, tylko od razu drugi silnik i jego wyremontować ;) 

 

 

 

ps. W jakiej klasie idziesz ?

 

policzymy - zobaczymy :wink:  jadę dla funu i żeby to przeżyć - nie na wyniki, więc nawet nie liczyłem gdzie się łapię. Zacząłem szukać cen co trudniejszych klocków. Jak będę wiedział, to dam znać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 






policzymy - zobaczymy :wink: jadę dla funu i żeby to przeżyć - nie na wyniki, więc nawet nie liczyłem gdzie się łapię. Zacząłem szukać cen co trudniejszych klocków. Jak będę wiedział, to dam znać :)

nie o to mi chodziło , ale zobaczysz jak się spotkamy ;)

 




oby :)



Chociaż większość mechaników, z którymi rozmawiałem, mówi że jeśli to się stało przy 130km/h i 7000rpm, to nie ma po co ściągać głowicy i płacić za robotę, tylko od razu drugi silnik i jego wyremontować ;)

próbuj , już wielu mechaników się myliło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Chociaż większość mechaników, z którymi rozmawiałem, mówi  że jeśli to się stało przy 130km/h i 7000rpm, to nie ma po co ściągać głowicy i płacić za robotę, tylko od razu drugi silnik i jego wyremontować ;) 
musiał by nastapic cud zeby sie mylili :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


musiał by nastapic cud zeby sie mylili

 

też tak myślę, dlatego jak zobaczę że pasek jest zerwany to chyba daruję sobie ściąganie czapki ;) 

 

Jak pech to pech, akurat przed zawodami... Znając życie, to nie zdążę do Olsztyna :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągaj głowice i dopiero oceniaj co się stało. W 2.0 16v golfie 3 gti miałem podobnie i tylko 10 z zaworów było pokrzywionych dół był ok zrobiliśmy pierścienie profilaktycznie i golfina latała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dwa dni przed piknikiem 2011 strzelił rozrząd, tyle, że to 8v było i przy 40 km/h, od razu nacisnąłem sprzęgło, ale poszło 6 zaworów. Koszt naprawy 500 zł z wymianą płynów, tyle, że po znajomości.

Dasz radę, może nie będzie tak źle. Szansa zawsze istnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie niestety okolice odcinki i duża prędkość... Do tego nie wiedziałem do końca, co jest grane i po tym jak wrzuciłem luz (pierwszy odruch), próbowałem jeszcze bieg wrzucić... :/ Rozrząd do głowy mi nie przyszedł, bo przecież robiłem nie tak dawno (~35-40tys.) i w panice, spróbowałem wrzucić piątkę przy ~90km/h... Zrobiło się jakby normalnie, ale nie chciał jechać, nie reagował na gaz, aż zaczął znowu dźwięki wydawać, to wrzuciłem znów luz i się dotoczyłem do zjazdu... Oczywiście jak na złość, wszystko na trasie Siekierkowskiej (trzypasmowa szybka trasa) i cieżko było zjechać gdziekolwiek, to jeszcze felgi porysowałem przy wpadaniu na luzie, na krawężnik (przy ZUSie, dla wiedzących, gdzie to jest - wypadłem między zjazd na ZUS, a zjazd na Czerniakowską ;) )... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


.. Do tego nie wiedziałem do końca, co jest grane i po tym jak wrzuciłem luz (pierwszy odruch), próbowałem jeszcze bieg wrzucić... :/ Rozrząd do głowy mi nie przyszedł, bo przecież robiłem nie tak dawno (~35-40tys.) i w panice, spróbowałem wrzucić piątkę przy ~90km/h... Zrobiło się jakby normalnie, ale nie chciał jechać, nie reagował na gaz, aż zaczął znowu dźwięki wydawać, to wrzuciłem znów luz i się dotoczyłem do zjazdu...

 

Ale apacz z Ciebie!! :D

No to fakt jak po zerwaniu rozrządu( i wył się silnika) wrzuciłeś mu jeszcze ponownie bieg i zerwałeś silnik do biegu siła napędu to może być sieczkarnia. :szok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

usterka nastąpiła w trakcie przerzucania z 3 na 4, myślałem że to coś ze skrzynią się stało, o rozrządzie bym nie pomyślał...  Dosłownie w trakcie przerzucania, odcinkę mam przy 7000 z malutkim kawałkiem i właśnie zmieniałem bieg. Czwórka weszła tak dziwnie jakoś, usłyszałem strzał, a potem gruchotanie... luz wrzuciłem szybciutko, ale wróciłem do V, bo myślałem że się czwórka sypnęła po prostu... okazało się, że nie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pechozol... Ale nie Ty piierwszy i nie ostatni, uroki rzeczy martwych. Głowa do góry i stawiaj puga na nogi zamiast grzebać z nowym autem (tam także się kupuje kota w worku, więc nie koniecznie lepsze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze newsy z pola walki są takie, że rozrząd jest cały, ale za to jedna świeca zmielona. Oznacza to na pewno poważniejsze kłopoty - zobaczymy jak bardzo poważne. Wieczorem będę wiedział wszystko + foty. Olsztyn przepadł prawie na pewno :(

 

Chciałem zrobić delikatne zmiany pod siebie, ale dopiero po zawodach, chyba zrobię je szybciej jednak. 

 

Aliante trafi do BR, no i z WF coś bym pokombinował(R6A na pewno chcę sprawdzić+ inni kandydaci, których szukam)  :) STX zły nie jest, ale ja lubię troszkę tłuściej ;)

 

Góra i środek zostają, ewentualnie gdyby trafił się np. Nox 20 do odsłuchania, to chętnie bym sprawdził :) 

 

Trzeba będzie też kupić radio, ale tu już w zasadzie jestem pewny - stacja IVA-D310 (tylko nie pamiętam, która końcówka jest czarna czy  R czy RB, w każdym razie czarna ;) ), po długich przemyśleniach, to jedyne urządzenie które spełnia moje wymagania (od ajfona, przez optyka, po wyswietlacz zewnetrzny bez wysuwania stacji), w przystępnej cenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


ale za to jedna świeca zmielona.

 

Może być trochę rzeżni, jeśli świeca dostała mogło dojść do historii z korbowodem(który się urwał i tłok spotkał się z z głowicą i świecą) lub coś ze swożniem. O ile nie ucierpiał wał oraz blok silnika może nie będzie tak żle... A patrzyłeś czy nie masz "okna na świat" w bloku? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mielonka w środku, nie będę tu wrzucał zdjęć (jedno poglądowe poniżej), ale silnik kaput... 

 

 urwane zawory znalezione w misce olejowej etc. Właściciel warsztatu powiedział, że widział już różne rzeczy, ale tak rozległych uszkodzeń chyba jeszcze nie :/

 

 Silnik do wymiany, a co do lawety - nie stać mnie :/

 

http://i.imgur.com/mJv2afb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


urwane zawory znalezione w misce olejowej etc.

 

Yyyymmm... No szczerze mówiąc też nie słyszałem jakoś aby zawory wylądowały w misce olejowej. Poszukaj na spokojnie jakiegoś motorku na swap, ciekawy jestem tylko co było przyczyną takiego obrotu spraw, skoro rozrząd cały, obstawiam jak wczoraj, urwany korbowód. Dałeś ostro do pieca i podziękował za współpracę. Głowa do góry i działaj. :wink2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuuu, powiem szczerze, że też już wiele widziałem i o wielu rzeczach czytałem, ale o zaworach w misce nie.

Zdarzały się dziury w bloku, bo korbowód postanowił wyjść na spacer itd.

Głowa do góry, wrzucaj na spokojnie nowy silnik, może przy okazji wzmocnij go skoro będzie na zewnątrz i śmigaj dalej.

Jak to ktoś kiedyś powiedział: "dzwon podstawą tuningu..." - w Twoim przypadku może pociągnie za sobą wiele dobrego ;)

Powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik będzie nieco inny (większy i mocniejszy) + skrzynia 6, ale o tym popiszemy jak skończę swapować  :wink:

 

Mam natomiast pytanko, co do radia. Znalazł się zapasowy panel, do mojego 7949, który być może odkupię - tylko jest jeden problem: 

 

Nie pasuje mi srebrny, a ten panel jest od europejskiej, srebrnej wersji... :(

 

Czy da się jakoś to pomalować, żeby wyglądało jak oryginał i żeby farba nie odpadła po chwili? Robił ktoś, coś takiego? 

 

Panel jest w super stanie, zmieniłbym laser i miałbym znów swojego klasyka :)

 

935328_582163238471477_775556806_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...