pavliq Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 dokładnie, auto było prawie skończone, dokończyć to co zaczęte.Od dłuższego czasu silnik występuje jako część zamienna ;) chociaż imo aż tak źle raczej nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 gorzej, że do 1 czerwca blisko, a tu jeszcze parę detali trzeba poprawić boję się, że z naprawą mechaniczną się zejdzie, ale nie ma co zapeszać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 E tam wątpię aby dół silnika poleciał , daj głowicę do sprawdzenia wymienią zawory albo kupisz drugą uzywaną z GW i heja. A spiąć rozrząd w 4 cyl benzynce to parę h dobrej roboty. Nie ma co się załamywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 gorzej, że do 1 czerwca blisko, a tu jeszcze parę detali trzeba poprawić boję się, że z naprawą mechaniczną się zejdzie, ale nie ma co zapeszać Spokojnie i bezstresowo , daj emilowi 4pak i dopchnie do Olsztyna ps. W jakiej klasie idziesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 E tam wątpię aby dół silnika poleciał , daj głowicę do sprawdzenia wymienią zawory albo kupisz drugą uzywaną z GW i heja. A spiąć rozrząd w 4 cyl benzynce to parę h dobrej roboty. Nie ma co się załamywać. oby Chociaż większość mechaników, z którymi rozmawiałem, mówi że jeśli to się stało przy 130km/h i 7000rpm, to nie ma po co ściągać głowicy i płacić za robotę, tylko od razu drugi silnik i jego wyremontować ;) ps. W jakiej klasie idziesz ? policzymy - zobaczymy jadę dla funu i żeby to przeżyć - nie na wyniki, więc nawet nie liczyłem gdzie się łapię. Zacząłem szukać cen co trudniejszych klocków. Jak będę wiedział, to dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 policzymy - zobaczymy jadę dla funu i żeby to przeżyć - nie na wyniki, więc nawet nie liczyłem gdzie się łapię. Zacząłem szukać cen co trudniejszych klocków. Jak będę wiedział, to dam znać nie o to mi chodziło , ale zobaczysz jak się spotkamy ;) oby Chociaż większość mechaników, z którymi rozmawiałem, mówi że jeśli to się stało przy 130km/h i 7000rpm, to nie ma po co ściągać głowicy i płacić za robotę, tylko od razu drugi silnik i jego wyremontować ;)próbuj , już wielu mechaników się myliło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Chociaż większość mechaników, z którymi rozmawiałem, mówi że jeśli to się stało przy 130km/h i 7000rpm, to nie ma po co ściągać głowicy i płacić za robotę, tylko od razu drugi silnik i jego wyremontować ;) musiał by nastapic cud zeby sie mylili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 musiał by nastapic cud zeby sie mylili też tak myślę, dlatego jak zobaczę że pasek jest zerwany to chyba daruję sobie ściąganie czapki ;) Jak pech to pech, akurat przed zawodami... Znając życie, to nie zdążę do Olsztyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mumin0000 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Ściągaj głowice i dopiero oceniaj co się stało. W 2.0 16v golfie 3 gti miałem podobnie i tylko 10 z zaworów było pokrzywionych dół był ok zrobiliśmy pierścienie profilaktycznie i golfina latała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 i tylko 10 z zaworów Ładnie go przemieliłeś... Przy jakiej prędkości zerwał się rozrząd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zip Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 u mnie i u brata w clio rs tez strzelil i nie bylo strasnie po 1200 zl od glowyza to km + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinsemillaa Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 U mnie dwa dni przed piknikiem 2011 strzelił rozrząd, tyle, że to 8v było i przy 40 km/h, od razu nacisnąłem sprzęgło, ale poszło 6 zaworów. Koszt naprawy 500 zł z wymianą płynów, tyle, że po znajomości.Dasz radę, może nie będzie tak źle. Szansa zawsze istnieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 u mnie niestety okolice odcinki i duża prędkość... Do tego nie wiedziałem do końca, co jest grane i po tym jak wrzuciłem luz (pierwszy odruch), próbowałem jeszcze bieg wrzucić... Rozrząd do głowy mi nie przyszedł, bo przecież robiłem nie tak dawno (~35-40tys.) i w panice, spróbowałem wrzucić piątkę przy ~90km/h... Zrobiło się jakby normalnie, ale nie chciał jechać, nie reagował na gaz, aż zaczął znowu dźwięki wydawać, to wrzuciłem znów luz i się dotoczyłem do zjazdu... Oczywiście jak na złość, wszystko na trasie Siekierkowskiej (trzypasmowa szybka trasa) i cieżko było zjechać gdziekolwiek, to jeszcze felgi porysowałem przy wpadaniu na luzie, na krawężnik (przy ZUSie, dla wiedzących, gdzie to jest - wypadłem między zjazd na ZUS, a zjazd na Czerniakowską ;) )... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 .. Do tego nie wiedziałem do końca, co jest grane i po tym jak wrzuciłem luz (pierwszy odruch), próbowałem jeszcze bieg wrzucić... Rozrząd do głowy mi nie przyszedł, bo przecież robiłem nie tak dawno (~35-40tys.) i w panice, spróbowałem wrzucić piątkę przy ~90km/h... Zrobiło się jakby normalnie, ale nie chciał jechać, nie reagował na gaz, aż zaczął znowu dźwięki wydawać, to wrzuciłem znów luz i się dotoczyłem do zjazdu... Ale apacz z Ciebie!! No to fakt jak po zerwaniu rozrządu( i wył się silnika) wrzuciłeś mu jeszcze ponownie bieg i zerwałeś silnik do biegu siła napędu to może być sieczkarnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 usterka nastąpiła w trakcie przerzucania z 3 na 4, myślałem że to coś ze skrzynią się stało, o rozrządzie bym nie pomyślał... Dosłownie w trakcie przerzucania, odcinkę mam przy 7000 z malutkim kawałkiem i właśnie zmieniałem bieg. Czwórka weszła tak dziwnie jakoś, usłyszałem strzał, a potem gruchotanie... luz wrzuciłem szybciutko, ale wróciłem do V, bo myślałem że się czwórka sypnęła po prostu... okazało się, że nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Pechozol... Ale nie Ty piierwszy i nie ostatni, uroki rzeczy martwych. Głowa do góry i stawiaj puga na nogi zamiast grzebać z nowym autem (tam także się kupuje kota w worku, więc nie koniecznie lepsze). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zip Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 nie uslyszaleles prlulululu:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 pierwsze newsy z pola walki są takie, że rozrząd jest cały, ale za to jedna świeca zmielona. Oznacza to na pewno poważniejsze kłopoty - zobaczymy jak bardzo poważne. Wieczorem będę wiedział wszystko + foty. Olsztyn przepadł prawie na pewno Chciałem zrobić delikatne zmiany pod siebie, ale dopiero po zawodach, chyba zrobię je szybciej jednak. Aliante trafi do BR, no i z WF coś bym pokombinował(R6A na pewno chcę sprawdzić+ inni kandydaci, których szukam) STX zły nie jest, ale ja lubię troszkę tłuściej ;) Góra i środek zostają, ewentualnie gdyby trafił się np. Nox 20 do odsłuchania, to chętnie bym sprawdził Trzeba będzie też kupić radio, ale tu już w zasadzie jestem pewny - stacja IVA-D310 (tylko nie pamiętam, która końcówka jest czarna czy R czy RB, w każdym razie czarna ;) ), po długich przemyśleniach, to jedyne urządzenie które spełnia moje wymagania (od ajfona, przez optyka, po wyswietlacz zewnetrzny bez wysuwania stacji), w przystępnej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 ale za to jedna świeca zmielona. Może być trochę rzeżni, jeśli świeca dostała mogło dojść do historii z korbowodem(który się urwał i tłok spotkał się z z głowicą i świecą) lub coś ze swożniem. O ile nie ucierpiał wał oraz blok silnika może nie będzie tak żle... A patrzyłeś czy nie masz "okna na świat" w bloku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 "okna na świat" w bloku? KOPYTKO ! haha przypomniała mi się reklama plusa . ancymon bierz przykład z szyszki , na lawecie go przytargaj na lublin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 mielonka w środku, nie będę tu wrzucał zdjęć (jedno poglądowe poniżej), ale silnik kaput... urwane zawory znalezione w misce olejowej etc. Właściciel warsztatu powiedział, że widział już różne rzeczy, ale tak rozległych uszkodzeń chyba jeszcze nie Silnik do wymiany, a co do lawety - nie stać mnie http://i.imgur.com/mJv2afb.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 urwane zawory znalezione w misce olejowej etc. Yyyymmm... No szczerze mówiąc też nie słyszałem jakoś aby zawory wylądowały w misce olejowej. Poszukaj na spokojnie jakiegoś motorku na swap, ciekawy jestem tylko co było przyczyną takiego obrotu spraw, skoro rozrząd cały, obstawiam jak wczoraj, urwany korbowód. Dałeś ostro do pieca i podziękował za współpracę. Głowa do góry i działaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Uuuu, powiem szczerze, że też już wiele widziałem i o wielu rzeczach czytałem, ale o zaworach w misce nie.Zdarzały się dziury w bloku, bo korbowód postanowił wyjść na spacer itd.Głowa do góry, wrzucaj na spokojnie nowy silnik, może przy okazji wzmocnij go skoro będzie na zewnątrz i śmigaj dalej.Jak to ktoś kiedyś powiedział: "dzwon podstawą tuningu..." - w Twoim przypadku może pociągnie za sobą wiele dobrego ;)Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonless Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Nie ciekawie to wygląda, też bym obstawiał urwaną/pękniętą korbę (chociaż u Filipa seryjne wytrzymywały 300KM). Nie ma co, trzeba budować nowy silnik może przy okazji trochę mocniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 silnik będzie nieco inny (większy i mocniejszy) + skrzynia 6, ale o tym popiszemy jak skończę swapować Mam natomiast pytanko, co do radia. Znalazł się zapasowy panel, do mojego 7949, który być może odkupię - tylko jest jeden problem: Nie pasuje mi srebrny, a ten panel jest od europejskiej, srebrnej wersji... Czy da się jakoś to pomalować, żeby wyglądało jak oryginał i żeby farba nie odpadła po chwili? Robił ktoś, coś takiego? Panel jest w super stanie, zmieniłbym laser i miałbym znów swojego klasyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi