Skocz do zawartości

Kondensator (dobrej firmy) A może coś,,zbudowanego,, ?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów.

 

Do rzeczy.

 

Golf 4 w tdi, także altek powinien wystarczyć -120A

Zrobione ,,big 3,, - owszem jest poprawa (nie jestem teraz pewien, aczkolwiek 35mm2 jest napewno.

 

Zasilanie od aku 51mm2 które wychodzi na 2 rozdzielacze

 

Z plusowego na 35mm2 do kondensatora i z niego do pieca (dls a6 --> głośnik 10" eton - nie pamiętam modelu...)

 

Z minusowego 35mm2 tak samo tzn oddzielnie do pieca dls i oddzielnie do kondensatora.

 

 

Dodatkowo Z plusowego 25mm2 bezpośrednio do alpine 3544 zasila dls r6a )

Z minusowego także 25mm2 do 3544

 

Po zamontowaniu kondensatora się okazało że jest padnięty (wogole nic nie trzyma) czyli można uznać ze go nie ma ...

 

Spadki napięcia (przy odpalonym aucie zawsze gram) max 0.8V

 

 

Nastawiam się ze lepiej kupić coś lepszego - helix 1F ok 650 PLN...

Czytałem tez , ze jest możliwość zrobieni samemu np jakiś siemens ( za długo nie szukałem także póki co nic nie zaproponuję) I tu może ktoś coś poradzi -może słyszał lub widział coś... jako że,,pudełko,, jako bazę już mam heheh Tylko same kondki wymienić..

 

Byłoby rownie dobrze tylko bez brandu ,,car audio,,

 

Tez miałem podpowiedz aby alternator np od passata b6 180A zamontować...

 

Proszę o poradę . Dziękuję . ;)

post-13579-0-69269300-1644084509_thumb.jpg

post-13579-0-46856400-1644084611_thumb.jpg

post-13579-0-18152000-1644084645_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondy to tylko 500F od maxwella, altek jak pasuje to od b6 180A lub cośz grupy vaga z 220A i będzie malina z buforem 500F 
A co do twojej instalacji... każdy robi jak u mnie ale weź zrób coś z tym bo jest taki drut że oczy bolą, pomijając estetykę druciarstwo zagrażające bezpieczeństwu  :cisza:  :szok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod maską siedzi bezpiecznik anl ( na tę chwilę nie jestem w stanie powiedzieć ile amper )

 

O masz... wydawało mi się że zaprasowany miedziany konektor będzie ok... A że wygląda ,,jak wygląda,, (ten konektor zaprasowany)...

Fakt małe poprawki jeszcze będę robił -aby nic przypadkiem się nie wypięło (ten remote, zwrotnice) fotka tak na szybko stąd bałagan

 

Raflip @

Ale to jest przecież 1 kanałowy piec..

 

Oki. Konektor tulejkowy wleci . Nie wiedziałem że są na takie kable.. poprawię to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokupię anl (nie wiedziałem że ma to znaczenie )

Eton 10-620/62 HEX

Mam dodatkowe zegary przy desce rozdzielczej i jest też tam widoczne napięcie i chyba nie jest zdrowe gdy spadki bliżej 1V są... ale to gdy bardziej podgłośnię rzecz jasna..

 

Nie za często gram do takich spadków,jednak są.(nie jest to przester absolutnie )

 

Akumulator kupowany kilka miesięcy temu 74ah

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie jest co robić.

Gdzieś masz spadki na zbyt dużej/ych rezystancjach styków/połączeń.

 

No bo jak podajesz 2 x 100W na przód plus ok. 300W na suba, to potrzebujesz pomiędzy 40 a 50 A z instalacji.

Przy takich mm2 okablowania nie powinno być problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spadek napięcia 0,8V jest w zasadzie nieistotny z punktu widzenia ograniczenia zdolności dynamicznej tego systemu .

Gdyby jednak zajmować się tym jedynie dla przyjemności łamania sobie głowy sztucznymi problemami , to brakuje tu jeszcze spadku napięcia na samym źródle , lub czy ta wartość jest faktycznym spadkiem napięcia samej instalacji .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


No bo jak podajesz 2 x 100W na przód plus ok. 300W na suba, to potrzebujesz pomiędzy 40 a 50 A z instalacji.
Przy takich mm2 okablowania nie powinno być problemu.

Do tego dążę, przy tych mocach nie powinno być problemu to raz a dwa na wolnych obrotach możliwe jest że napięcie spadnie znacznie więcej niż podczas jazdy.

 

Ja tutaj widzę potencjał i bez dodatkowych kondensatorów czy akumulatorów. Może rzeczywiście trzeba sprawdzić wszystkie połączenia.

Ten sub jest 2x2 Ohm, pobierana moc nominalna 300 W. czyli tak jak napisał Grzeczny, więcej jak 50 A Twoja instalacja nie pobierze. Według moich wyliczeń trochę ponad 36 A więc nie jest to moc, którą trzeba wspomagać kondami.

 

Wywal tego Hifonicsa zanim stanie ogniem :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie pchał bym się w taki kondensator jak 1F ,jak już to polecił bym wymiana autka na 220A z audi chyba 3.0 tdi i do tego optima yellow top wystarczy ci do jakiś 2kW a śmiem twierdzić że takiego strzału nie masz.Ja miałem tak w leonie i na moc 1500rms nic się nie działo a monoblock śmigał w 1 ohm czyli spawał [emoji1787]

 

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 optima yellow top wystarczy ci do jakiś 2kW 

Nie wiem czy ma to sens, to już nie te czasy gdzie ładowali optime gdzie się dało i ile popadnie  :wink: 

Za kilka stów ma 500F które do stabilizacji są dużo lepsze jak optima i wszystkie aku razem wzięte.

 

Dla jasności 3544 nie leży na kablach ,tylko jest podniesiony na tulejkach .

Zwrotnice będą w innym miejscu. Remote też będzie inaczej.

Nie wiem co więcej jest ,,bałaganem,,

Przejrzyj proszę instalacje kolegów to zobaczysz o co krzyczymy  :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...