rozek260 Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Ja mam swoje zdanie jeśli fabryka mówi 245 45 19 to takie trzeba kupić Chyba ze na zimę to co innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazownik Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Chyba ze na zimę to co innego Też tak kiedyś myślałem..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Ja na zimę wolę węższe opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Węższe opony zimowe mają tylko uzasadnienie w kopnym śniegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laser Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Węższe opony na zimę to mit z czasów PRL-u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemlUu Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Dzieki za pomoc, jednak kupiłem opony w fabrycznym rozmiarze.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Panowie, opinie potrzebuje, Barum Brillantis 2 - nadaje sie do czegos czy tylko na smieci? Ocene z oponeo znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Fajne ciche opony cena też kusi bardzo często je oferowaliśmy o ile dobrze pamiętam Continental je robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemlUu Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Siema, kiedys kupilem nowe, 185/65/14, mocno sie kleily przy hamowaniu, dosyc dobra cena ale slyszalem, od zbajomych wulkanizatorow, ze sie szybko scieraja. Tyle ode mnie. Siema, kiedys kupilem nowe, 185/65/14, mocno sie kleily przy hamowaniu, dosyc dobra cena ale slyszalem, od zbajomych wulkanizatorow, ze sie szybko scieraja. Tyle ode mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sQr Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Temat szybkiego ścierania jest dość kontrowersyjny i zależy od paru czynników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek S Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Niedługo odbieram auto od mechanika i chyba zostanie coś na opony.Obecnie mam Hankook Ventus V12 205/40 R17 i są bardzo fajne w porównaniu z oryginalnymi 205/60 R15 - prowadzenie znacznie lepsze, ale komfort gorszy.205/40 R17 niestety są niskie i przytrzasnęło oponę na dziurze i wyszedł bąbel na boku opony. Uważam na dziury, bo tak mam po poprzednim aucie na gwincie i nisko profilowych oponach, ale traf na naszych drogach tak chciał. Z resztą już trochę mają i bieżnika nie za wiele, więc liczyłem się z wymianą tak czy inaczej. Istotne dla mnie jest zachowanie opony na mokrej nawierzchni i zastanawiam się nad Uniroyal RainSport 3 ( miałem w poprzednim aucie parę sezonów Rainsport 2 i bardzo sobie chwalę ), oraz Hankook Ventus S-1 Evo2Opony w rozmiarze 205/45 ( lub jeszcze lepiej profil 50 ) R17 Jeżeli ktoś coś może opowiedzieć o tych oponach to mile widziane wpisy, lub może ktoś coś innego poleci dobrego na mokrym w tych rozmiarach w cenie do bardzo bliskich okolic 1500zł za komplet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Uniroyal RainSport 3Mam 205/50 17, super gumy. Na wodzie trzymają jak trzeba. Nigdy nie miałem lepszych, dość komfortowe. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-A-B-S1 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Uniroyal RainSport 3 miałem to najgorsze opony jakie można sobie kupić a najlepsze bridgestone Potenza a obecnie tyojo Proxet t1r które też polecamBridgestone PotenzaCzytaj więcej: http://www.oponeo.pl/dane-opony/bridgestone-potenza-s001-225-40-r18-92-y-xl-fr/135163951?origin=shopping&gclid=CM6hkqqYw9QCFUg6Gwod3doEkQPowyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A.Bridgestone PotenzaCzytaj więcej: http://www.oponeo.pl/dane-opony/bridgestone-potenza-s001-225-40-r18-92-y-xl-fr/135163951?origin=shopping&gclid=CM6hkqqYw9QCFUg6Gwod3doEkQPowyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A.Bridgestone PotenzaCzytaj więcej: http://www.oponeo.pl/dane-opony/bridgestone-potenza-s001-225-40-r18-92-y-xl-fr/135163951?origin=shopping&gclid=CM6hkqqYw9QCFUg6Gwod3doEkQPowyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A.Bridgestone PotenzaCzytaj więcej: http://www.oponeo.pl/dane-opony/bridgestone-potenza-s001-225-40-r18-92-y-xl-fr/135163951?origin=shopping&gclid=CM6hkqqYw9QCFUg6Gwod3doEkQPowyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A.Bridgestone PotenzaCzytaj więcej: http://www.oponeo.pl/dane-opony/bridgestone-potenza-s001-225-40-r18-92-y-xl-fr/135163951?origin=shopping&gclid=CM6hkqqYw9QCFUg6Gwod3doEkQPowyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmej Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 http://www.strefacaraudio.pl/topic/39940-felgi-i-opony-porady-i-opinie/page-21?do=findComment&comment=523098 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Jako przeciwwage dam continental premium contact... Mam używam, cisne ile wejdzie i dają radę,oczywiście woda wyznacznik. Jeżeli tańsze mogą być to zawsze polecę nexen nblue HD bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły, szczerze nie mógłbym je używać zamiast conti. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matlis Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Ja Posiadam Goodyear eagle F1 asymetric 2 225/45r17 i również polecę , świetne prowadzenie zarówno na suchym jak i mokrym. Komfort jak na innych w podobnym rozmiarze i nie są głośne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
culmen Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Mimo licznych zwolenników też nie polecam Rainsportów 3.Z zalet mają cenę. To fakt.Właśnie kończę nówkę komplet założony w marcu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Jakie mają minusy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
italiano1980 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Jesli ma mokra nawiechrznie Uniroyal jesli masz kase to Conti Sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Nigdy conti, w srebrnej jeden sezon na tyle wytrzymały, gdzie 15 tysięcy to max jaki zrobiłem. W nowych autach które kupuje jest conti i bardziej niebezpiecznej opony nie miałem. Mało tego opony zdjęte z zapasów po zimie, czyli założone w fabryce na trzy sztuki wszystkie sa na gwarancji bo straciły owal i nie szło na tym jeździć. Fakt moje auta robią spore przebiegi i grzechem byłoby napisac że nie sa w stanie przelatać od kwiecień/maj do październik/listopad. Zwykły kormoran kładzie je na łopatki i nawet nadaje sie na połowę następnego sezonu przy jednej trzeciej ceny. Lepszy wybór to viking który przejmuje stare wzory bieżników po conti i widać daje lepsza mieszankę, płótna, druty bo opony nie strzelają, brzegi nie pękają i żadne bąble nie wychodzą ... W zeszłym roku na 15 opon 5 wystrzeliło, trzy są na gwarancji, a reszta jest na śmietniku, nawet te z tylnej osi wleczonej, gdzie koła się tylko kręcą ... Problem może być fakt iż conti jest w wielu markach jako pierwsza opona i na tym rynku liczy sie tylko cena, więc chyba lepiej jest mieć kontrakt na milion sztuk (w cenie z kontraktu ) niż zrobić dobrą gumę i nie mieć na nią zbytu ... ... ale jak opona zakładana w fabryce to juz jest premium ... i najlepsza z najlepszych ... W tucsonie też mam conti i po 8 tysiącach widać już zanik poprzecznych nacięć - właśnie tych które niby są na wodę zrobione !!! - gówno pod nowym butem i tyle !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aeron Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Nigdy conti, w srebrnej jeden sezon na tyle wytrzymały, gdzie 15 tysięcy to max jaki zrobiłem. W nowych autach które kupuje jest conti i bardziej niebezpiecznej opony nie miałem. Mało tego opony zdjęte z zapasów po zimie, czyli założone w fabryce na trzy sztuki wszystkie sa na gwarancji bo straciły owal i nie szło na tym jeździć. Fakt moje auta robią spore przebiegi i grzechem byłoby napisac że nie sa w stanie przelatać od kwiecień/maj do październik/listopad. Zwykły kormoran kładzie je na łopatki i nawet nadaje sie na połowę następnego sezonu przy jednej trzeciej ceny. Lepszy wybór to viking który przejmuje stare wzory bieżników po conti i widać daje lepsza mieszankę, płótna, druty bo opony nie strzelają, brzegi nie pękają i żadne bąble nie wychodzą ... W zeszłym roku na 15 opon 5 wystrzeliło, trzy są na gwarancji, a reszta jest na śmietniku, nawet te z tylnej osi wleczonej, gdzie koła się tylko kręcą ... Problem może być fakt iż conti jest w wielu markach jako pierwsza opona i na tym rynku liczy sie tylko cena, więc chyba lepiej jest mieć kontrakt na milion sztuk (w cenie z kontraktu ) niż zrobić dobrą gumę i nie mieć na nią zbytu ... ... ale jak opona zakładana w fabryce to juz jest premium ... i najlepsza z najlepszych ... W tucsonie też mam conti i po 8 tysiącach widać już zanik poprzecznych nacięć - właśnie tych które niby są na wodę zrobione !!! - gówno pod nowym butem i tyle !!! Które modele Conti masz na myśli - ?? Miałem Conti Premium Contacty 2 (nie mylić z nowymi 5) - lepszej oponki nie upalałem. (Nie wiem czy to ma znaczenie ale moje były z rynku DE). Teraz mam Fuldy SportControl - w miarę, na pewno są mega ciche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Hejka, Zależy kto do czego potrzebuje. Mam obecnie na Pandzie od 5 lat Uniroyal RainSport 2 i na wodę są genialne ale ze Sportem nie wiele maja wspólnego. Kleją się dobrze mieszanka miękka ale boki opony są rownież miękkie. Jak ktoś lubi trochę dynamiczniej, ostrzej w zakrętach pojechać to ze 2-3 razy niech się przeżegna. Ma się wrażenie. Ze koła się niby trzymają a samochód jakby się na sprężynach na zewnątrz łuku wyciągał. Nigdy więcej takich doznań. Z 3ka podobno jest tak samo, super na wodzie ale boki miękkie i podobne efekty jak z 2ką. Z uniwersalnych, tanich a bardzo dobrych mogę polecić Dunlop BlueResponse. Miałem je na Avce, poleciłem bratu do Focusa i teściom do Octavii. Ciche, świetnie się kleją drogi, guma idealna. Miałem tez Conti Premium i rownież złego słowa o nich nie powiem. Obecnie jeżdżę na Goodyearach F1 Assymetric 3 - 225/45 r17 i jeździ się jak po szynach. Bardzo dobre gumki. Poza tym przy wyborze opon tez zwróciłbym uwagę na rodzaj zawieszenia z tylu, czy prostsze belka skrętna czy bardziej zaawansowane i wielowachacz. Jak wielowachacz to unikałbym opon symetrycznych, tzw. "Jodełek" itp., są bardziej narażone w takim zawieszeniu na efekt "ząbkowania" opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
italiano1980 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Buli przykro mi ze Conti Sport jednak Tobie nie pasuja.Nie slyszalem zeby na nie ktos narzekal a moi znajomi jezdza ST,M3,R itp takze sa to samochody raczej do szybkiej jazdy i nie bylo przypadku pekniecia opony.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Nie dany model tylko wszystkie. Wiesz napisałem co mnie spotkało. Po prostu sprawdzam co jakiś czas że te premium są nic nie warte i trzy razy tańsza opona lepiej wypada Co do sportu to nie wiem, ale nie znam (a może w tej chwili nie kojarzę i)takiego w którym by się CONTI krecil. Jak pisałem w srebrnej esce na tyle zrobiły może 12 tysięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek010 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 ja od siebie dodam IMPERIAL ECOSPORT2 mam je w rozmiarze 225/40 r18 felga Tomason TN1 naprawde solidne opony jak na chińczyki solidny rant na feldze, po przejsciu na nówki z zużytych goodyear byłem w szoku!!! ciche nawet napisze że sporo cichsze od toyo ktore kiedyś miałem, z goodyear są bardzo porównywalne więc po co przepłacać, spalanie na nawet niższym poziomie od goodyear, testowałem juz je na autostradzie przy predkości prawie 200km/h i nic żadnych zastrzeżeń!! powiem tak jak ma ktoś zakładać używane i kilkuletnie markowe opony to o niebo lepszym wyborem sa NÓWKI Imperiale ja jestem z nich bardzo zadowolony za zapłaciłem za nie bagatela 700zł za komplet i to w tym rozmiarze!! Wicher też posiada je w swojej nowej czarnej strzale i po rozmowie z Wieśkiem również bardzo sobie je chwali, jak najbardziej polecam je niezdecydowanym za tą cene oferują bardzo dużo, na mokrym pomimo 140 koników pod maską cieżko je sprowokować do poślizgu co również jest zaskakujące, dla mnie na tą chwile opona bezkonkurencyjna w przedziale cena jakość!! jak ktoś ma pytania o te oponki chętnie odpowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.