dan124 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Daliśmy radę w 4 osoby z Giżycka do Danowa ;) Ciekawy zwarty w prowadzeniu samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sober Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Cześć, planuje zakup auta, zaczynam się rozglądać, szukać, nie mam pojęcia co wybrać, dlatego proszę szersze grono o pomoc ;). Budżet, chciałbym się zamknąć w25000zl. Max, jeżeli coś mnie skusi, zainteresuje to 30000zl. Wymagania, auto z duszą, jajem, ciekawą opcja wyposażenia i przyzwoitym komfortem. 1. Bmw e39 525iA 2001-2003. Auto jest marzeniem z dawnych lat. Dla mnie klasa sama w sobie, skóry, mpakiet zew. i wew. Mocny silnik, piękny dźwięk. Ok 25000zl , w grę wchodzi tylko import od pierwszego właściciela z zagranicy, w pl mocno zmęczone. 2. Honda civic 1.8 140km. Sportowy, nowoczesny wygląd i chyba tyle, no i 30000 na dobrą sztukę może być malo.3. Opel vectra c 2.0 turbo, hm.. Auto szybkie, zwinne, fajnie wygląda, ponoć prosta konstrukcja i w 25000 można się zmieścić, można trafić z niskim przebiegiem. 4. Skoda octavia 2, auto chyba ze wszystkich najbardziej polecane przez mojego mechanika, kupisz, będziesz jeździł i jeździł, dobre dla kogoś kto ma rodzinę, potrzebuje w miarę młodego auta. Co o tym myślicie, co polecacie? Czekam na opinię i wasze propozycje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Bmw e39 525iA 2001-2003. W tej kwocie powinieneś mieć niezły wybór. Sedes/ kombiak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sober Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 E39 w sedanie, znalazłem na forum bmw speców, co zajmują się sprowadzaniem bmw(hobbistycznie, niesamowitą wiedzę mają) i po rozmowie z nimi wiem, że 25000 wystarczy na bogatą opcję z mpakietem. Zastanawiam się chyba najbardziej pomiędzy, czy e39 z przebiegiem 250kkm-300kkm czy coś niższej klasy, młodszego, nowszego. Chce auto którym pojeżdżę pare lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janpiotrek Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 e39 525i za tą kasę może być ok ale: ten silnik lubi olej nie wiem czy wiesz przez pierwsze 7000km po wymianie oleju potrafi zjeść nawet 1 litr oleju a później coraz więcej po tych 7000 tysiącach i wg wszystkich jest ok ale mnie osobiście to mocno irytowało bo "co chwilę" trzeba było 40dychy na olej wydać i dolewać a jeżeli lubisz czerwone pole na obrotomierzu to jeszcze więcej oleju jee(wymiana odmy nic nie daje wymiana uszczelniaczy zaworowych nic nie daje, dopiero dzięki nafcie można poprawić kompresję ale to nie rozwiązuje problemu na dłuższą metę) Bmw to skarbonka przez pierwszy rok użytkowania e39 530i co miesiąc z wypłaty byłą dokładka żeby samochód spełniał swoją rolę 100% czyli poprawnie jeździł i funkcjonowałteraz mam kolejną skarbonkę e60 530d ale zrobiłem już 25000km 2 wymiany oleju i silnik nie bierze ani grama!8 lat jeździłem e39 napierw przed liftem 520iA a później po lifcie 530iA 2002rwymienię kilka usterek z którymi miałem styczność w poliftowym modelu po 240tys km1. uszczelniacze zaworowe w silniku2. DISA - zawór w kolektorze ssącym3. uszczelnienia na vanos- ach (silnik jest trochę słabszy)4. uszczelnienia pod głowiczką filtra olejowego5. nie działający wentylator klimatyzacji którego nie można zregenerować - przed liftem można6. wibracje karoserii i kierownicy (tarcze hamulcowe i wahacze muszą być z wyższej półki bo jak kupi się tanio z alledrogo to wibrację na kierownicy dalej będą- słabej jakości tuleje w tych z aledrogo)7. silnik wentylatora nawiewu w kabinie8. nie działające wspomaganie - elektryczne wspomaganie przestaje działać kierownica chodzi ciężko, już nie wspomnę że chyba w każdej bmw 95-03 cieknie pompa wspomagania którą trzeba wymienić9. audio jest do bani a żeby trafić z dsp to trzeba mieć szczęście10. tuleje pływające w tylny zawieszeniu (masakra z wymianą samemu!)11. przed sprzedażą przestały częściowo działać elektryczne fotele12. opornica wentylatora13. odma to profilaktyczna wymiana14. wtryski do czyszczenia na myjce ultradzwiękowejmożna by pisać pewnie połowę już zapomniałem ale to wszystko co napisałem jest do ogarnięcia a później radość z jazdy w 100% aaale na samym końcu zostaje właśnie spożycie oleju przez silnik bo masz już wszystko zrobione a silnik dalej wpier....a olej.!podobno przy 540i jest tyle samo do zrobienia + rozrząd ok 4000zł ale to dopiero jest radość z jazdy:) jak coś mi się przypomni to napiszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 czy e39 z przebiegiem 250kkm-300kkm czy coś niższej klasy, młodszego, nowszego. Chce auto którym pojeżdżę pare latJeśli trafisz zdrową i zadbaną e39 (nawet z przebiegiem 300k), jest duże prawdopodobieństwo, że pojeździsz długo bez większych problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sober Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Co może być alternatywą dla e39? Dziękuję kolego za rzeczową pomoc, szczerze powiem, ze Twoja wypowiedź oddala mnie od zakupu e39. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horu Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 BMW - Auto Bawaria z Puław. Mają chłopaki renomę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janpiotrek Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 nie mam tyle doświadczenia z innymi markami ale np. bmw e46 ma dużo tańsze i bardziej odporne na nasze drogi zawieszenie i e46 320d ze 150KM motorem jedzie lepiej niż 530iA tak na moje oko2 baniaki mniejmniejsze spalanie mniejsze koszta tylko trzeba z lupą kupować ! bo można się pogrążyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 e46- tyle tego jest na drodze, że ja pier**** Jeszcze w sedanie- oklepane w chu*. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Moze jakiś Japoniec? ?? np accord 7 gen 2.4 v-tec miałem 2.0 100% polecenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woythc Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 zdecydowanie postawiłby na skode mocne auto które nie wyczyści portfela bo zawieszenie proste jak drut a silniki diesla napędzają pół europy.. od siebie proponuje audi A3 8psam swego czasu wsiadłem w BMW szału nie było.. rok i do ludzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
victus2 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Napędzają połowę też polskiego rynku warsztatów, szczególnie 2.0tdi. Czytam jak polecasz skode i nie mogę przestać się śmiać. Te auta jak szmelcwageny są g. warte. Najlepiej kup passerati, rocznik 2002, Niemiec dzwonił by odkupić, igła, 210tys przebiegu itd. wysłane przez tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
culmen Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Polecam szczególnie A3 8p 105hp 2.0TDI szał na bank będzie. Znaczy ogólnie samochód wart uwagi ale czy koniecznie diesel?Trzeba zadać pytanie o przebiegi na początku. Jakie planujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karuzel506 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 A3 8p śmigam już 3 lata i śmiało mogę polecić, mało awaryjne auto a ceny części eksploatacyjnych nie są drogie, 2.0tdi mocno awaryjne, co innego 1,9tdi 105hp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sober Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Miesięcznie ok 2000km, chce benzynę tylko i wyłącznie, jak mnie koszty spalania przerosną to możliwe, że się zagazuje. Co sądzicie o hondzie civic 1.8 140km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woythc Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 mam ibize 6 lat 1,9 tdi dłubnieta na 230 hp spalanie 6-9 litrów przyspieszenie w okolicach 6 sec jakos specjalnie maski nie otwieram..ale to nie passat czy a4 gdzie zawieszka sie sypie i jest proporcjonalnie droga do zakupu auta.. silnik 2,0 tdi 8v to praktycznie to samo co 1,9 nie 16v ten ma swoje wady.. reasumując możesz się śmiać skoda to dobry wybór mocne zawieszenie i tanie w naprawie blacha ok...a tak z ciekawości napisze nowy silnik 2,0 tdi 272 konie najmocniejszy 4 cylindrowy silnik diesla na świecie vag to vag następne będzie S3/8P bo mało mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 a3 to taczka do tego 2.0 to naprawde losowanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
culmen Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 mam ibize 6 lat 1,9 tdi dłubnieta na 230 hp spalanie 6-9 litrów przyspieszenie w okolicach 6 sec jakos specjalnie maski nie otwieram..Poka screen z Racelogica or it didnt happened A co do spalania w dyszlu...A3 1,9tdi Quattro min 6 średnie 8 max 13 / 100kmAlfa 159 1,9jtd Minimum trasa 5,8 średnie 8 max 13 / 100km Po wioskach pełno pasków co nawet 5 nie spalą jak do kościoła jeżdżą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Co może być alternatywą dla e39? VW Phaeton, i już do żadnego innego auta się nie przesiądziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaszunia1 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 A moze cos made in france? komfortowo i z klasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csbiczek Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 A automat czy manual? bo jak w automacie to c5 3.0 v6:) po liście of kors. Będzie wygodnie i stosunkowo tanio w utrzymaniu i eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mamusa Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 A automat czy manual? bo jak w automacie to c5 3.0 v6:) po liście of kors. Będzie wygodnie i stosunkowo tanio w utrzymaniu i eksploatacji. W okolicach 25-30k spokojnie można szukać nowej generacji ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csbiczek Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 W okolicach 25-30k spokojnie można szukać nowej generacji ;)Tak tylko że nowa generacja w tej cenie to bez hydroactiv(w 3gen jest to tylko opcja, w 2 poprzednich to standard:) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mamusa Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Tak tylko że nowa generacja w tej cenie to bez hydroactiv(w 3gen jest to tylko opcja, w 2 poprzednich to standard:) ) Da się trafić, z ojcem kupiliśmy pół roku temu, w tym przedziale cenowym 2.0 hdi w automacie, sedan, z hydro, w dobrym wyposażeniu. Tylko trzeba się nastawić że parę "szpachli" w trakcie poszukiwań się obejrzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.