Skocz do zawartości

Montaż niefabrycznego radia w miejsce fabrycznego


Rekomendowane odpowiedzi

Przyszedł adapter - pokazuję na zdjeciu, jak połączyłam to "na sucho" według Waszych porad- :)

 

1. MW91 - pin, w który opcjonalnie, jak piszesz mogę wpiąć końcówkę separatora jest "zajęty" w kostce ISO-ISO przez niebieski kabelek :)

2. Na drugiem zdjęciu zawinęłam końcówkę separatora o niebieski kabelek, z którym powinnam zaizolować?

3. Po rozpakowaniu adaptera końcówka niebieskiego kabelka jest "obcięta", rozumiem, że jeśli zaizolowałabym końcówkę separatora z niebieskim kabelkiem od ISO-ISO to ta "obcięta" końcówka przy czerwonej kostce nie interesuje mnie?- :)

post-16163-0-89356800-1419363558_thumb.jpg

post-16163-0-15029300-1419363580_thumb.jpg

post-16163-0-32634700-1419363602_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wywal przejściówkę ISO-ISO i niebieski kabel od wzmacniacza anteny połącz z tym niebieskim, który jest spięty gumką przy czerwonej kostce, albo wywal z przejściówki niebieski kabel razem z pinem i wsadź tam pin od wzmacniacza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może banalne ...kluczyk przekręciłaś na "zapłon" ? 

Tak, uruchomiłam też samochód, nie zapala sie nawet podświetlenie radia. Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale ta kosteczka, którą zaznaczyłam czarną obwódką ma spory luz - bo w tej wiekszej czarnej kostce, w którą ta kosteczka wchodzi jest różna ilość pinów.

post-16163-0-78482700-1419419646_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy...., próbuję na logikę..., żeby radio się uruchomiło musi dostać zasilanie, jeśli nie dostaje to nie ma prawa się uruchomić- :) Na wiązce załączonej przez producenta radia kabelek czarny to masa, czewony to 12V, żółty to pamięć. Jesli na konektorze ISO zamienię miejscami czerowny z żółtym to ma to wpływ na zasilanie? czy tylko i wyłącznie na pamięć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z nim lecz w volkswagenie czy audi te kable są zamienione. W passacie B5 miałem to samo dopóki nie zamieniłem przewodów :wink: Czyli w kostce w samochodzie zolty to plus a czerwony to pamięć. Najlepiej sprawdzić miernikiem gdzie pojawia się napięcie 12V czy na żółtym czy czerwonym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiana niczego nie zmieniła. Piny jednej z 2 wtyczek (tej mniejszej) wychodzących z miejsca montażu radia w samochodzie nie pokrywają się z rozmieszczeniem pinów w kostce ISO-ISO.  Jestem pewna, że tu tkwi problem- :) W samochodowej są 4 piny, w ISO-ISO jest ich 5, jest też różne ich rozmieszczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kostka z samochodu, która wchodzi w tę "dolną" wtyczkę z obrazka (gdzie jest m.in. masa, 12v) ma zupełnie inny układ pinów. Czemu nowe radio miałoby być martwe?- :) Miernika nie wezmę, bo: nie mam go, nie potrafię się nim posługiwać.

post-16163-0-60271400-1419452025_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja radzę przestać kombinować, bo to tylko raz coś źle podłączysz i  ...następnym tematem będzie "czy w serwisie gwarancyjnym się pokapują że pomyliłam plus z minusem " . Odżałuj te kilkadziesiąt zł , podjedź do zakładu CA i daj im zarobić na chleb i ...ZUS .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...