Skocz do zawartości

FINAŁY EUROPY EASCA - Włochy, 19.10.2014


Rekomendowane odpowiedzi

Poznaliśmy sporo ciekawych osób w tym osobę która okazała sie nieocwnioną pomocą :)

 

Rutkam , dzięki stary za pomoc !!! Bo bez Ciebie wiekszość była by niezrozumiała :) bardzo sympatyczna ekipa z PL ( gdzie był kurna Eszte ???? ) wiec same plusy :)

 

Komu jak komu, ale Tobie pomagać nie musiałem, bo czułeś się tam jak ryba w wodzie :) aczkolwiek bardzo dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 139
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Szkoda gadać. Cały wyjazd był pod wielkim znakiem zapytania ale dopiero pod koniec tygodnia okazało się, że jednak nie dam rady.

 

Wielkie gratulacje dla finalistów!!

 

 

ja wiedziałem już trochę wcześniej bo nie bardzo z kim miałem jechać, pozostaje żałować bo widzę, że obsada była gruba i szanse jakieś też....

 

Graty dla wszystkich Panowie i Panie.

 

Ze względu na pierwszy post na tym forum (ale wstyd :rotfl: ) Witam wszystkich car audio fanatyków :hyhy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla zainteresowanych są szczegóły:

 

ME , 29 samochodów łącznie , gdyby odjąć samochody włoskie w liczbie 18szt , pozostaje 11 zawodników z Europy w 5 kategoriach.

To taki zaścianek sie robi , a liczba uczestników zblizona do większej lokalnej imprezy .

 

A co z "ciśnieniem"  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 




Uważam że kolejny raz dała o sobie znać odległa lokalizacja imprezy.

Coś jak u Nas eliminacje w tym roku.

 

Różnica 4 aut w sql, między 13 (26) a 14 (22) rokiem.

 

Tak więc odległość tylko dla 4 osób wydała się zbyt duzą.  Byłem na finałach u Czechów, oni nie wiedząc jeszcze gdzie dokładnie będzie organizowany, otwarcie mówili że nie pojadą..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największe imprezy były gdy Finały były w DE i PL, dwa pierwsze sezony : 

 

rok 2010 - DE - 53 zawodników sumie  - 19 z kraju organizatora - 17 z Polski

2011 - PL - 47 - 18 - 18

2012 - CZ - 40 - 13 - 11

2013 - SŁ - 34 - 10 -   9

2014 - IT  - 29 - 18 -   5

 

http://www.easca.de/community/index.php?page=Attachment&attachmentID=864&h=854ee42d06029a6d06ded550611fecadc23a8b9a

 

http://www.easca.pl/Pliki/sezon%202011/Results%20-%20Katowice%202011.pdf

 

http://www.easca.de/community/index.php?page=Attachment&attachmentID=2177&h=4bc369139aa8d2d25c9a9df44131e5e6354a4f91

 

http://www.easca.de/community/index.php?page=Attachment&attachmentID=2511&h=7902578c171ef4e4b4ea056bb1f2cf1248f2eb4c

 

http://www.easca.info/phocadownload/classifiche/Easca_2014_Finale_eu_sql.pdf

 

 

Wiem że to nie tak łatwo zorganizować eliminację, i tylko dzięki garstce ludzi i ich uporowi zebranych wokoło JD udało się domknąć kolejny sezon, ale myślę że warto popatrzeć ile było Eliminacji w latach 2009, 10 , 11 i może 12 i w jakich miastach, a ile w  13 czy 14 roku i gdzie. 

 

http://www.easca.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle że pierwsze imprezy organizowane były przy okazji innych masowych na których było dużo ludzi, lecz były to imprezy wbrew założeniom organizacji, że mają to być spotkania w kameralnym gronie, teraz takowe są / były.

 

 

 


Największe imprezy były gdy Finały były w DE

 

tak dla porównania, Easca jako organizacja europejska i AYA jako wyłącznie niemiecka -

 

2012 -  59 aut (1 z PL)        24 auta w PL

2013r - 77 aut (3 z PL)        27 aut w PL

2004r - 66 aut                     22 auta w PL     

 

Niemcy mają 2 x tyle ludnosci, + kilkukrotnie wyższe zarobki / wartość nabywczą, więc aż tak źle to nie jest.    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


tak dla porównania, Easca jako organizacja europejska i AYA jako wyłącznie niemiecka -
 
2012 -  59 aut (1 z PL)        24 auta w PL
2013r - 77 aut (3 z PL)        27 aut w PL
2004r - 66 aut                     22 auta w PL     

 

Podejrzewam ,że za rok wzrośnie liczba zawodników z PL, skoro u Nas sql został zlożony do dębowej trumny, to jak ktoś będzie chętny się sprawdzić pojedzie za miedzę, droga jest dobra (autostrada od Nas A2 i A4, u nich to już całkiem bezproblemowo), nie tak daleko jak jakieś Włochy, no i frajda ze startów , gdzie w każdej klasie trzeba się przyciąć z 10-12 autami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...