Skocz do zawartości

Kupowanie auta.


klapausius
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Marzy mi się samochodzik, ale kupno nie jest takie proste. Miałbym do wydania 12tysięcy.

Bardzo lubie Hondy, zachęca mnie do nich dynamika i niskie zużycie paliwa, ale autko byłoby stare.

Rozsądek mi mówi, żeby wziąć Corse C 1,2 w gazie - auto byłoby młode i śmiesznie tanie jeżdżenie.

Temperament i młodość chciałby jednak auta szybszego, no ale spalanie ;/

Designem podobają mi się Peugot 206, Ford Focus, Opel Astra II (podobno silnik 1,6 8v dobrze na gazie sie spisuje), hyundai Getz, ale wygląd to nie wszystko i jestem skłonny wybrać auto brzydsze, ale przyjemniejsze w prowadzeniu czy tańsze w eksploatacji. Wolałbym, aby nie było starsze niż 12lat, bo autkiem chciałbym z 5 lat pośmigać.

Nie specjalnie zależy mi na wymyślnym wyposażeniu.

Jestem studentem, więc nie moge sobie pozwolić na cośnieekonomicznego.

Czym Wy kierujecie się kupując auto? Jakie marki polecacie? Może pytanie jest głupie, bo każdy ma swój gust, mimo to chętnie poczytam.

Jaki powinien być max przebieg, aby autem bez większych problemów dało się zrobić 70tys km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ja kieruje się niezawodnością, niskim spalaniem, wyposażeniem :D

mój wybór padł na japończyka, auto to mitsubishi carisma 1.9tdi 99r. niewielkie spalanie, duży komfort jazdy, no i bardzo fajna sylwetka

polecam! bo za 12tysi można już mieć taką furke. rozejrzyj sie po ogłoszeniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach