lklukasz Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Wskoczyło... I zarazem szyba ładnie sobie pękła I od tej chwili wiedziałeś, zeby z nia nie zadzierać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Turbo - kolejne. 3 sztuki umarły w 3 lata, chyba pora na zmianę stylu jazdy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vincent Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Kupowałeś nówki czy regenerowane bo jak źle zrobią regenerację to bardzo szybko się wysypują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 regenerowana, na gwarancji jeszcze - zobaczymy czy się nie wypną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulis Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Nigdy regenerowanej turbiny ze zmienną geometrią. Lepiej dobrze poszukać i można kupić nową (cena x2 regenerowanej) ale mieć spokój. I przy wymianie sprawdzić podciśnienie, dolot, droznosc dopływu i spływu oleju, wyczyścić miskę i sitko smoka i wtedy spokonie 200-300tkm zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CASKP Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 ulis - a niby czemu ? Jeśli ktoś regenerował i złożył na chinolskich podzespołach to - wcale sie nie dziwie. Poza tym nie robi się wymiany turbo na drugie tylko regeneruje swoją. Jeśli zrobisz podmiankę - czyli turbo na wymianę - będą problemy. Od lat regeneruję turbałki i wiem że nie wolno zmieniać turbin ze zmienną geometrią na silniku. Turbałka ze zmienną geometrią jest strojona pod silnik. Jeśli zmienisz - ustawienia turbo sie zmieniają i będzie wchodził w tryb serwisowy. Jedyną opcją wtedy jest dostrojenie turbo do silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaszunia1 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 A u mnie polecialy wszystkie tlumiki i cala rura od kolektora. 10lat starczy bo siedzi tam od pierwszego montazu:) trza bulic za caly wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Kata tez dłubiesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaszunia1 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 oczywiscie przeciez to majątek czysty:) moze sie zwroci chociaz zakup wydechu calego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulis Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 ulis - a niby czemu ? Jeśli ktoś regenerował i złożył na chinolskich podzespołach to - wcale sie nie dziwie. Poza tym nie robi się wymiany turbo na drugie tylko regeneruje swoją. Jeśli zrobisz podmiankę - czyli turbo na wymianę - będą problemy. Od lat regeneruję turbałki i wiem że nie wolno zmieniać turbin ze zmienną geometrią na silniku. Turbałka ze zmienną geometrią jest strojona pod silnik. Jeśli zmienisz - ustawienia turbo sie zmieniają i będzie wchodził w tryb serwisowy. Jedyną opcją wtedy jest dostrojenie turbo do silnika. Garrett na przykład w ogóle nie ma części zamiennych do swoich turbawek poza korodującą często gruszką (chociaż i to chinolki już podrabiają). Wszystkie graty na których firmy regenerują turbo pochodzą o dostawców z CHRL. Bardzo często bywam w firmie która zajmuję się tunigiem diesli i widzę z jakimi problemami borykają się właściciele grupy VW. Nie chodzi tu tylko o tuning ale bardzo często przyjeżdżają ludzie na brak mocy. Robi się pomiar i wychodzi brak niutona na dole i gdzies 20 spośród 140km uciekło. Mogę się nawet założyć (o4paka), że osiągi auta i przebieg wykresu na regenerowanej turbawce będą co najmniej 10% gorsze od fabrycznie nowej. Ja mam u siebie suszarkę ze Sprintera i da się wszystko dopasować i wcale ogromnych zmian w sofcie się nie robi. Podniesione ciśnienie w poszczególnych zakresach obrotów i to wszystko. Każda suszarka działa tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Jak się depta na zimnym silniku i gasi go bez dania turbince trochę czasu, że "odsapnęła", to tak się kończy życie turbiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulis Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Jak się depta na zimnym silniku i gasi go bez dania turbince trochę czasu, że "odsapnęła", to tak się kończy życie turbiny.To jest bardzo ważne. Zamulanie też bardzo szkodzi. Warto na trasie wkręcić troszkę motor by przy wyzszej temperaturze układ zmiennej geometrii mógł popracować w pełnym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CASKP Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Garrett na przykład w ogóle nie ma części zamiennych do swoich turbawek poza korodującą często gruszką (chociaż i to chinolki już podrabiają). Wszystkie graty na których firmy regenerują turbo pochodzą o dostawców z CHRL. Bardzo często bywam w firmie która zajmuję się tunigiem diesli i widzę z jakimi problemami borykają się właściciele grupy VW. Nie chodzi tu tylko o tuning ale bardzo często przyjeżdżają ludzie na brak mocy. Robi się pomiar i wychodzi brak niutona na dole i gdzies 20 spośród 140km uciekło. Niekoniecznie. Ja nie biorę chińskich kompletów naprawczych do turbałek . Robię na oryginałach ściąganych zza granicy. Większość regenerantów bazuje na chinolach bo są tanie. Ludzie chcą tanio - więc sorry nie da sie inaczej. W większości przypadków regeneracja turbały z uszkodzonym wirnikiem np do grupy VAG kosztuje ok 700-900 zł - u mnie 1200-1400 zł Wynika to po prostu z kosztu części. Na chinolach bez problemu da się zrobić w pierwszym zakresie cenowym - jednak co otrzymujemy - to wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Jak się depta na zimnym silniku i gasi go bez dania turbince trochę czasu, że "odsapnęła", to tak się kończy życie turbiny.jest jeszcze inna opcja czujnik temperatury spalin się wypalił (!) i z kolektora wpadł w łopatki turbo po stronie ciepłej. Gwarancji na to nie ma, czy chińskie czy niemieckie części - i tak się rozleci.W większości przypadków regeneracja turbały z uszkodzonym wirnikiem np do grupy VAG kosztuje ok 700-900 zł - u mnie 1200-1400 zł Wynika to po prostu z kosztu części. Na chinolach bez problemu da się zrobić w pierwszym zakresie cenowym - jednak co otrzymujemy - to wiadomo. prawda, ale tego dowiaduje się człowiek dopiero przy drugiej regeneracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Rozebrałem bmw, przeszło rok temu, teraz leży w pudełkach pierdyliard śrubek... Ale to nie problem, większy problem ,że kompletnie nie pamiętam gdzie, która szła.... Jakiś chętny wielbiciel puzzli i krzyżówek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 rozkłada się zawsze łatwo i przyjemnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 W serwisie Ci nie pomogą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 rozkłada się zawsze łatwo i przyjemnie Rozberałem w jeden dzień... Na bank teraz będę siedział z miesiąc po godzince dwie z śrubokrętem w jednej ręce a lampkiem z tutorialami z forum z bmw w drugim aby złożyć to po ludzku a nie na pałę i nic nie połamać... Mogłem robić foto krok po kroku, ale jakoś głowy nie miałem, bo mnie nerwy wzięły na Cracovię... Spox, już fajny duży garaż wyczaiłem, więc teraz to tylko jakoś ściągnąć czarną na montaż do De, hmm... znowu jazda na skrzynce od suba? Chyba w nocy bo jak by mnie do kontroli zatrzymali to chyba spazmów dostanie policja... Ale w sumie jest obowiązek w pasach jechać, a przepisy nie mówią na czym? http://1.2.3.10/bmi/www.strefacaraudio.pl/public/style_emoticons/default/ph34r.png Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Chyba w nocy bo jak by mnie do kontroli zatrzymali to chyba spazmów dostanie policja...Zakładając, że kable i głuszenie jest zrobione, to chyba położenie wykładziny (albo nawet nie) i przykręcenie przednich foteli nie powinno stanowić dużego problemu.BTW. Szukaj dużych śrubek, pewnie takich minimum M8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zakładając, że kable i głuszenie jest zrobione, to chyba położenie wykładziny (albo nawet nie) i przykręcenie przednich foteli nie powinno stanowić dużego problemu. BTW. Szukaj dużych śrubek, pewnie takich minimum M8 Niby tak, ale jak się chciało "fulla" to jest trochę pierdół do montażu, połowa konsolety przedniej, sterowanie nawiewami, konsoleta środkowa(popielniczki,lampki i cholera wie jeszcze jakie wodotryski) podłoga, jakieś linki do foteli(to pamiętam ,że coś się podczepiało by pasy samoczynnie się podnosiły z przesuwaniem fotela ), kanapa tylna, boczki, podsufitka z monitorem, boczki w bagażniku w sumie auto wypatroszone do cna, wytłumione z położonym okablowaniem... Nie twierdzę ,że nie do zrobienia, jedyny problem to ulotna pamięć i kolejność gdzie co szło.... i jak? Liczę na tutki z jakiś robót na bmw forum... Ale spox na przyszły piknik się zjawię, mam czas... Aaa i koncepcja na przednie drzwi mi się zmieniła... Komory chcę z Illuminatorem... A już położone blachy nity, i kątowniki drzwi z tłumieniem... Shit happens... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xris Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 A już położone blachy nity, i kątowniki drzwi z tłumieniem...Co to dla Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 jadąc wczoraj z pracy nacisnąłem pedał sprzęgła... rozległ się zgrzyt stuk i został w podłodze... I dupa - trup. Jak rozleciało się całe sprzęgło to 5 k w plecy Mam nadzieje ze to jakiś wysprzęglik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Raczej słoneczko się wywinęło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 ma ktoś namiar na niedrogą lawetę w Wawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aeron Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 od wczoraj stoisz i słuchasz muzy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.