Skocz do zawartości

Jakie Auto?


PanJarek2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 374
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

 

 


mam z niego w gofferze przednie hamulce - wymiana tarcz (ATE PowerDisc) i klocków ATE - 1000PLN :)

Ja mam z Leona Cupra R, ale to w zasadzie to samo. Części są zamienne. Rewelacji w hamowaniu nie ma, sądziłem że będzie znacząca poprawa, a jest.. porównywalnie do standardowych 280mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


BTW cudów w komforcie jazdy się nie spodziewaj, to jakby nie było kompakt

Myślę, że będzie porównywalnie z moją alfą gdyż autko jest minimalnie mniejsze. Mocy za to ma dwa razy tyle :D

Tylko jestem ciekaw jak to jest z wytrzymałością tego auta, eksploatacja, naprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapraszam na volvoforum, jest tam masa ludzi, którzy mają s60 i dobrze ponad 10 z s60r, również z lpg

koszty utrzymania nie są wysokie, nie zapominajmy, że to sportowa wersja i nowy kosztował 250 tys. więc nie oczekujmy kosztów utrzymania na poziomie golfa 2.0, wiadomo, że klocki i tarcze są droższe i więcej pali ale jest to naprawdę nietuzinkowe auto, których nie ma za wiele, do tego napęd 4x4.

Tylko unikać automatów, wersji z usa, składaków z kliku sztuk i będzie git;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S60r wydaje się dosyc ciekawą propozycją, tylko czy aby nie ma jakiejś pułapki typu mały element zawieszenia, silnika albo coś jeszcze innego,który jest  nierozbieralny i dostępny tylko w ASO w promocyjnej cenie +1000 zł. Wiadomą sprawą jest iż na zużycie paliwa, tarcz, klocków, sprzęgła wpływ ma styl jazdy i można to w pewien sposób kontrolowac. Przykrosc może spotkac, jeśli zdefektuje podzespół drogi w zakupie i trudno dostępny i mam tu na mysli zarówno "erkę" volvo i v6 Alfy..

A z dotychczas wymienionych propozycji najciekawsze, wg mnie, są w kolejnosci

Alfa GT

Alfa 159

Volvo s60r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli volvo jest awaryjne to nie wiem co powiedzieć o alfach...

3.2 v6 pali jak smok..., volvo do 100, 5,7 sek

to całkiem różne samochody, szczególnie gt, zależy czego szukasz, szybkie,j bezpiecznej, nie rzucającej się w oczy limuzyny czy auta tylko do zabawy (gt)

dla mnie osobiście nr 1 wśród alf to brera, gt przy niej wygląda słabo;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V6 w Brerze to nie to samo co Busso, który uważany jest za jeden z mniej awaryjnych i najlepiej brzmiących fałek w historii. Do tego Busso można zagazować ;)

Brera jest pięknym samochodem, ale zabija ją masa... V6 jest tylko z Q4 i jedynym sensownym silnikiem do tego samochodu jest TBI, co przekłada się jednak na cenę... Nie wiem dlaczego, ale Brera pasuje mi pardziej do kobiety :) Z ciekawostek, Brera produkowana była w fabrykach Pininfarina na zlecenie Alfy Romeo i jej konstrukcja (zawieszenie, układ hamulcowy) różnią się od 159 (znów cena).

Kultowe GTA to 156, nie 147. Co do utraty wartości, Jeremy Clarkson powiedział kiedyś, że jak Alfa to z Busso. Te samochody staną się kiedyś rarytasami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jest małe ale. GTA to samochód do "kultowania" a 159 do jeżdżenia. Dwa diametralnie różne segmenty rynku. Zanim sprzedasz GTA , sprzedasz cały plac 159... Obserwuję popularne serwisy aukcyjne od lutego ub.r. właśnie pod kątem Alfy Romeo, i to co sie u nas sprzedaje z GTA to złom. Był jeden fajny egzemplarz 147, ale cena 35 kzł. Teraz na popularnym serwisie stoi jedna biała, nawet z zabudową audio :) Ceny Alf tylko w Polsce sa na niskim poziomie, ale można tylko przypuszczać z jakiego powodu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z Leona Cupra R, ale to w zasadzie to samo. Części są zamienne. Rewelacji w hamowaniu nie ma, sądziłem że będzie znacząca poprawa, a jest.. porównywalnie do standardowych 280mm.

nie wiem jakhamuje standard w cuprze, ale jak dla mnie to na tych 312mm (podkreslam, ze mowie tu o tarczach PD) jest zayebiscie, auto deba staje i mam czasami wrazenie ze pourywam cale kolumny przy mega bucie na hamulec:) a maja one co kontrolowac:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Kultowe GTA to 156, nie 147. Co do utraty wartości, Jeremy Clarkson powiedział kiedyś, że jak Alfa to z Busso.

 

 


GTA to GTA ceny na zachodzie trzymaja lepiej niz w polsce wiec jest to dobra inwestycja, mozna pojezdzic 2-3 lata i sprzedac za tyle za ile sie kupilo.

Inwestycja w Alfę, do tego 156. Tylko dla mnie brzmi to dwuznacznie?  :hyhy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu u nas w PL auta wszystkie sa bardzo zaniedbane i nie mają nic wspolnego z oryginałem zazwyczaj poza nazwą. Jedne auta lepiej znosza mocną eksploatacje a inne gorzej, alfa to auto specjalnej troski, ale nie każdy o tym wie i potem mamy 7 na 10 alf które cene mają niską ale i drugie tyle trzeba w nie wsadzić. Poza tym bardzo fajne auta, szwagier ma 156 2.0TS i powiem Wam że auto jest na prawdę super, kupił za groszę, wsadził też trochę grosza, ale dba o wymiany oleju, o stan oleju, o filtry, i inne duperele. Odpukać jeździ i królową lawet nie jest. Można powiedzieć że ja więcej wkładam w mojego mercedesa niż on w alfe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...