PanJarek2 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Tylko widzicie... w Polsce nie zamierzam kupować auta, w grę wchodzą wyłącznie niemcy. Przy silniku powyżej 2000 i akcyzie 18,6% koszt alfy GT z tym silniekiem wyniesie dużo ponad 30 tys. zł ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rainer Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Tylko widzicie... w Polsce nie zamierzam kupować auta, w grę wchodzą wyłącznie niemcy. Przy silniku powyżej 2000 i akcyzie 18,6% koszt alfy GT z tym silniekiem wyniesie dużo ponad 30 tys. zł ;/ kup gt 1.9jtd q2 150km i zrobisz moda chyba ze diesel odpada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazookie Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Trochę taniej jest w holandii. Nie zmienia to faktu, ze wlasnie z powodu akcyzy również zrezygnowałem z V-ki Mam 2.0 jts i śmiga przednio. 1.9 jtd to bardzo dobre silniki, ale jak ktoś jezdzi wylacznie po mieście, to radze benzynę. Moja żona robi rocznie ok 30 tysięcy, wiec jezdzi jtd. Spalanie w granicach 7,5 - 7,8 litra (cykl mieszany). Ja w granicach 12,5 litra (miasto) hahhahaha. Nie przeszkadza mi to jednak, bo na wyższych obrotach jts tez fajnie brzmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baltosz Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 brzmienie 2.0 litrów a 3.0 na 6 garkach... różnica w spalaniu przy podobnym stylu jazdy żadna. Ale z za gramanicy fakt akcyze ciężko ominąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazookie Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 brzmienie 2.0 litrów a 3.0 na 6 garkach... różnica w spalaniu przy podobnym stylu jazdy żadna. Uwierz mi, ze tam, gdzie ja juz osiągam granice spalania, V6 dopiero zaczyna. Mam na myśli wylacznie Busso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 brzmienie 2.0 litrów a 3.0 na 6 garkach... różnica w spalaniu przy podobnym stylu jazdy żadna. to chyba emeryckim stylem jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baltosz Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 na autostradzie 150 - 10l/100; 170-12l/100w miescie od 10,5-14(przy pełnym bucie na ciepłym silniku na tyle na ile mozna pobutować).Średnio po Wrocławiu wychodzi mi 11,5l/100 a pracuje 8-16 więc jeżdżę w normalnych porach (15km w jedną stronę - z czego 7km autostradą) Edit: Ostatnio jechalem do Zielenca na narty 130km w jedna strone 1h15min, spalanie wg. komp 8.1l/100 Nigdy nie jeżdzę na luzie i zawsze rozpędzam się dynamicznie.Sam nie wierzyłem póki nie kupiłem. Dlatego pewnie wy też nie uwierzycie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Baltosz- masz 330, czy 320? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baltosz Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Baltosz- masz 330, czy 320?330i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 330i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umek Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Podobnie w 2.0d i 3.0d - różnica w spalaniu wynika tylko z nieudolnych prób spokojnej jazdy tym drugim Jednak, jak już nam sie uda trzymać za samochodami z normalną polską przelotową prędkością to spalanie poniżej 5 nie jest wcale niczym nadzwyczajnym... Mowa o silnikach M47 i M57 w autach ze skrzynią manualną.I żeby było jeszcze bardziej kolorowo powiem, że M57 jest z większą turbawką i softem na 240KM.Oczywiście przy dynamicznej jeździe spalanie jest większe niż w 2.0d i większe niż było w serii, ale ok. 2l/100 więcej (dynamiczna jazda) to naprawde niewiele w stosunku do przyrostu 60KM i 160Nm.Autostrada 150 - 8.0l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 M57 jest z większą turbawką i softem na 240KM To jak tu: http://www.youtube.com/watch?v=MHfOtUzhASs Patrol z M57 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derek81 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Panowie, klient się znalazł na moją mereę, strasznie się najarał i daje mi niesamowitą kasę za nią, Wszystko w niej jest porobione, bo nie szczędziłem kasy na naprawy, nowy gaz od Gazownika.Wszytkie koszty jakie wrzuciłem w to auto byłyby wrócone, mówimy o ok 9 koła.Teraz kwestia druga. Szukałbym czegoś w zamian, niekoniecznie od razu, co po prostu w ciągu 2-3 miesięcy, Kwota jaką bym chciał przeznaczyć to 15-25tys+kilka warunków:- kombi- klima- silnik z zapasem mocy, gdyż nie chciałbym się przesiadać na auto, które nie ma możliwości pod pedałem w razie czego. może być- w miarę przyjazne do CA- Serce podpowiada alfę 159 SW 1,9 lub 2,4jtd rozum coś bardziej przyziemnego.- jakąś Audi, kuzyn ma a3 2004rok 2,0 tdi w dobrej cenie, minut to taka trochę bomba gdyż 280kkm nakulane (ale mam pewność, że licznik nie kręcony bo od nowości u niego) ewentualnie a4- vw passata b6 ok 2009 do zrobienia (teść siędzi w passkach i ogarnia je dobrze) ale bryła mnie nie powala za bardzo no i jest wszędzie!- seat leon cupra TDI- skoda octavia tdi?Nie wiem sam już, wybaczcie za chaos w poście a3 i leon trochę biją się z wymaganiami co do kombi ;)czekam na waszę propozycje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assesino Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 2.0TDi z tego rocznika co podałeś w A3 to pierwsze roczniki z tym silnikiem,nie za bardzo udanymlink do tematu"Wszystko o silniku 2.0TDI" - http://www.auto-swiat.pl/1-wszystko-o-silniku-20-tdia jak coś nowe to nie do końca jest super dopracowane.Lepiej coś po 2007 roku z tym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karuzel506 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 2.0TDi z tego rocznika co podałeś w A3 to pierwsze roczniki z tym silnikiem,nie za bardzo udanymlink do tematu"Wszystko o silniku 2.0TDI" - http://www.auto-swiat.pl/1-wszystko-o-silniku-20-tdia jak coś nowe to nie do końca jest super dopracowane.Lepiej coś po 2007 roku z tym silnikiem.potwierdzam. 2.0 były i są bardzo awaryjne, jeśli ten rocznik to lepiej 1,9tdi, sam śmigam na takim już prawie 2,5 roku i zero problemów, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasica Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Musi być kopeć ?? co do 2.0 TDi j.w. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rainer Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Alfy mają bardzo dobre silniki diesla (fiata) i ogólnie model 159 to podobno zupełnie nowa jakość w porównaniu do 156 i nie tak awaryjneNa 100% wolałbym diesla fiata 1.9jtd niż 2.0tdi na pompowtryskach bo te silniki to porażka... ...alternatywa dla diesla: audi A4 b6 1.8t + gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszLDZ Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Darek, cóz tu mówić - idź za głosem serca i bierij alfe 159 - 1,9 jtd albo 2,4jtd ( 1,9 troche tansze cześci - jak braknie mocy dasz soft inny). Autko naprawdę spoko, zawiecha już nie taka awaryjna jak w 156, ogólnie dopracowany model... a i bedziesz sie wyroznial wsrod oklepanych tdi ( te skonczyły sie dla mnie na zwykłej pompie - reszta to juz kaszanka) i tym podobnych volkswagenów i audi. Jednak licz sie z tym że za tą kase, która dysponujesz nie kupisz rocznika 2008-2009 ale np 2005-2006. Celuj w zadbany egzemplarz i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darflex Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Również jestem zdania że jeśli podoba się alfa 159 bierz alfę.TDI 2.0 porażka nawet nie myśl,na 2.0 common rail bym się skusił ale to nie te pieniążki i rocznik.1.9Tdi mam ale nie do końca polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Mam fajnego pasca 2001r fl. Bogaty, z kubłami 1.9tdi. Bez ściemy mogę napisać że jedno z lepszych aut jakie posiadałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Tylko Alfa 159 to małe auto. Ja mając 177cm wzrostu czuję się w nim skrępowany. Pasażerowie z tyłu mogą zapomnieć o komforcie podróżowania.Ale bez dwóch zdań ładne i przyciągające wzrok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derek81 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 niekoniecznie musi być klekot Rojass no tez właśnie, ja 196 i jak się odsunąłem do końca to z tyłu zostaje 6 cm miedzy siedzeniem a kanapą... trochę kapa własniei bije się z myślami, Signum, Mundek mk4 z pierwszysch roczników, ewentualnie troche nowszy, ale uszkodzony do zrobienia.BMW serii3 hmm sedan coupe ma duszę ale touring mnie nie powala.Buli jaka cena za passka b5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Ja do niedawna miałem podobny problem. Budżet podobny. Zostałem póki co przy starym aucie. Zmieniły się plany i wydatki więc siłą rzeczy nowe auto odeszło na następny rok.Myślałem nad Vectra C po lifcie ( w tym aucie wnętrze przygnębia, wygląda mało nowocześnie ), Passat B6 w benzynie, Citroen C5 MKII, Octavia MKII, Laguna II - i cieszę się, że nie musiałem wybierać, bo w żadnym z tych aut nie było czegoś do czego bym się nie przyczepił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 niekoniecznie musi być klekot Rojass no tez właśnie, ja 196 i jak się odsunąłem do końca to z tyłu zostaje 6 cm miedzy siedzeniem a kanapą... trochę kapa własniei bije się z myślami, Signum, Mundek mk4 z pierwszysch roczników, ewentualnie troche nowszy, ale uszkodzony do zrobienia.BMW serii3 hmm sedan coupe ma duszę ale touring mnie nie powala.Buli jaka cena za passka b5? E46 będzie dla Ciebie pewnie też za mało. Jak już to celuje w e39 po lifcie w benzynie. Najlepiej 2,5 albo 3,0. Diesle 3.0d są świetne, ale ciężko znaleźć zadbaną sztukę z tego co widzę po ludziach co szukają. Automaty w dieslach były GM, też niezbyt udane. W benzynie były automaty ZF, dużo lepsze. Za to w benzynie w manualu jest dwumasa. Silnikowo BMW zachwyca proporcjami osiągów to spalania. Ani Audi ani Merc nie pasują w tym momencie. Nawet na forum audi ludzie zaczynają odradzać VAGa i doradzają BMW. Oczywiście LPG jak najbardziej można No i zawsze aku w bagażniku przy 6cyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Taki sam temat jakiś czas temu był... Ciągniecie dalej te same modele, silniki, posty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.