Skocz do zawartości

Renault Laguna lll - auto M A X A M'a


Mehow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 1 miesiąc temu...

Wolf, dnia 18 Maj 2015 - 15:31, napisał:snapback.png

Moja ma małą przypadłość dlatego nie oferuję jej na sprzedaż - mianowicie przy przełaczaniu kawałków do przody/tyłu, dzwięk pojawia się po 3 sekundach trwania utworu. Jak płyta gra normalnie bez przewijania to wszystko jest OK. Ciekawe czy u Ciebie takie coś się pojawi. Może kiedyś będzie okazja przełaczyć zmieniarkę między autami i zobaczyć czy to przypadłość mojej zmieniarki czy może radia.

Nie zaobserwowałem takiego zjawiska u siebie, w każdym razie korzystając dla testu z wyjścia audio zmieniarki, choć sterowanej za pomocą DEX'a.

 

Odgrzeję nieco własnego kotleta (udało mi się wreszcie godziwie zainstalować zmieniarkę w aucie) - jednak w sytuacji gdy za przetwarzanie C/A odpowiada DEQ, zjawisko takie jak opisane prze Wolfa w przypadku mojego egzemplarza również występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

pasywnie tniesz?

Tak.

 

czemu zmieniarka?

Bo lubię mieć nieco większy wybór w trasie a nie chcę przy tym rezygnować z jakości.

 

i czemu w takim dziwny miejscu?

Ze względu na jej spore gabaryty. Nie znalazłem dla niej lepszego miejsca.

 

jak została przykręcona?

Dorobiłem uchwyty montażowe z odpowiednio wygiętego płaskownika aluminiowego. Zostały przynitowane do konstrukcji oparcia kanapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dało się jej pionowo zamontować?

Nie w moim aucie. To jedyne miejsce, a przy takim montażu zajmuje najmniej miejsca i najłatwiejszy jest do niej dostęp.

 

wygląda właśnie bardo masywnie (jak jakaś małą drukarka :P)

Bo jest masywna. To po prostu bardzo solidna konstrukcja.

 

sam robisz zwrotnicę czy ktoś?

Sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze w ramach ciekawostki - okazuje się, że ATF wypuścił na rynek co najmniej trzy wersje modelu X2000: X2000, X2000 MK2 i X2000 Graphic Edition.

 

X2000 MK2 to "krzyżówka" zwykłego X2000 z kolejną generacją X2000.2 - płyta główna i większość elementów są takie same jak w X2000.2, natomiast w spadku po X2000 otrzymał filtry realizowane za pomocą modułów CCC.

 

X2000 (zdjęcie zaczerpnięte z sieci):

post-5982-0-78840300-1440662974_thumb.jpg

X2000 MK2:

post-5982-0-29107500-1440662805_thumb.jpg

X2000.2 (zdjęcie zaczerpnięte z sieci):

post-5982-0-61760700-1440663239_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

no na zdjęciu ciężko zauważyć ową różnicę.

Na zdjęciu w zasadzie jej nie ma.

Panele są takie same, zmieniła się cała reszta.

no na zdjęciu ciężko zauważyć ową różnicę.

co ona wniosła? więcej szczegółów?

Sprawa jest nieco bardziej skomplikowana - dopiero się poznajemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...