CASKP Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Tomek mi nie chodzi o tasiemke od panela do wyswietlacza tylko o tasemke wewnatrz wyswietlacza. Zrobilem juz 2 nie działające wyświetlacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrsaint Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Ciekawe co bylo powodem zamontowanie tak dupnego wyswietlacza w tak topowej jednostce, jak czytalem na fotach wyswietlacze potrafily padac po niecalych 2 latach, a takze w okresie gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 HeheA może jak wsadzidzie panel od Odra to będzie lepiej grać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrsaint Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Oświeć nas jak to zrobić to bedziemy testowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Nietstety największy minus ( dla mnie ) F1 to niesatety jej wiek i awaryjność , która nigdy nie powalała ...Piotrek możęmy kiedyś się spiknąćna trasie i przepniemy odr'a i hx'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrsaint Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 U mnie wpiecie czegokolwiek narazie nie ma sensu bo w aucie ciagle pusto ale jak by co to zapraszam, moje sprzety sa to sluchania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Dzięki Piotrek może nawet niedługo wpadnę na kawę U mnie co do zmian to dalsze próby strojenia i dopieszczania . Dziś próbowaliśmy walczyć ze świstem z alternatora ( niektórzy słyszeli ten wkurw... dzwięk ) i co się okazało Po podłączniu kondensatora do alternatora , ten przestaje ładować , Kolega Siwy wpadł na kolejny genialny koncept i wypróbujemy go jutro , jak wypali podzielę się tematem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisior Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 zrzuć pasek z altka i wyjaśni się czy to na pewno on jest winny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 kamil przecież to był pierwszy test który zrobiliśmy 100% sieje altek , po jego opięciu na chodzącym silniku wszystko ustawało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 kamil przecież to był pierwszy test który zrobiliśmy 100% sieje altek , po jego opięciu na chodzącym silniku wszystko ustawało Powtórka z rozrywki , jak odebrałeś system audio z zakłóceniami , bez znajomości ich źródła lub znanych/ sprawdzonych środków zaradczych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Powtórka z rozrywki , jak odebrałeś system audio z zakłóceniamiOdebrałem bo taka była potrzeba bez znajomości ich źródła lub znanychznaliśmy źródło od początku , tylko sprawdzonych środków zaradczychsię nie sprawdzały , taki głupi samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 znaliśmy źródło od początku , tylko Rozwalasz mnie na łopatki , zródło jako miejsce przenikania .się nie sprawdzały , taki głupi samochódWysłać samochód to szkoły to zmądrzeje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Za młody jest ( ze 2 miechy już ma ;) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Rozwalasz mnie na łopatki , zródło jako miejsce przenikania o tym pisze , wiem ktorędy wchodzi zakłócenie , ale eliminując je Wysłać samochód to szkoły to zmądrzejeKomputer odcina zasialnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 o tym pisze , wiem ktorędy wchodzi zakłócenie , ale eliminując jePiszesz , ze znasz ich żródlo - alternator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Piszę że źródłem zakłóceń czyli miejsce ich generowania to alternator , a tetnienie słyszalne w głośnikach możemy usunąć sprawdzoną metodą tylko komputer sterujący pracą alternatora nie daje nam tego zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Piszę że źródłem zakłóceń czyli miejsce ich generowania to alternator Nie , alternator produkuje tetnienia dla całej instalacji pojazdu , a tylko system audio na nie reaguje .To rózna odpornośc systemu w róznych miejscach powoduje rózny skutek ich przenikania , a poziom przenikania w odniesieniu do sygnalu uzytecznego decyduje o mozliwości ich uslyszenia . Koniec dokształtu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Siwy Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Nie , alternator produkuje....... Jak się czyta takie mądrości to dochodzę do wniosku że z pewnym wiekiem człowiek dziecinnieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Jak się czyta takie mądrości to dochodzę do wniosku że z pewnym wiekiem człowiek dziecinnieje Moze tak , moze zmienia rodzaj zabawek .Przez ostatnich 10 lat , nigdy alternator ( jego sposób działania ) nie był przyczyną kłopotów z zakłóceniami w instalacji , tylko błędnie wykonana instalacja lub uszkodzony komponent .I dalej , czy fabryczna instalacja audio w tym modelu auta również wykazuje takie tendencje , czy potrafi się doskonale spisywać przy tego rodzaju zasilaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolf Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Hellsin nie śmiej się , ale sprzęcior jest w aucie żony ja za często zmieniam autka ( w tej chwili mamy dokładnie takie same tylko różnica w koloże )Jeszcze nie słyszałem dobrze grającego systemu na ODR , a na F1 już tak i to nie jeden (choćby system Pawła CASKP ) i dlatego trochę o nim myślę nawet ostatnio na jebaju Tomek Mi zwinął proca z radiem bo za późno wszedłem przelicytować Szkoda że mój nie gra.... nawet dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianko Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 ...idąc tym tropem ciekawe czemu w passacie świerszcze znikły po podmianie alternatora.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hi_sound Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Bo miał uszkodzony komponent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 ...idąc tym tropem ciekawe czemu w passacie świerszcze znikły po podmianie alternatora....Bo miał uszkodzony komponent Zapewne gdy walniesz się młotkiem w palec przy wbijaniu gwoździa , stwierdzisz , ze winny jest młotek i pójdziesz zmienić go na inny , bo ten drugi już tego nie zrobi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hi_sound Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Oczywiście miałem na myśli fakt, że jeśli po wymianie alternatora świerszcze zniknęły, to winny był wadliwy alternator. Pisząc komponent, chodziło mi np o zużyte szczotki, walnięty regulator itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Oczywiście miałem na myśli fakt, że jeśli po wymianie alternatora świerszcze zniknęły, to winny był wadliwy alternator. Pisząc komponent, chodziło mi np o zużyte szczotki, walnięty regulator itp...Nie pisze o ewidentnym zużyciu alternatora czy tłumaczenie z poziomu; dlaczego świeci żarówka .Zapewne problem miał znacznie większy zasięg swoich wpływów niz jedynie zakłócenia w systemie audio .Tu raczej mowa o samochodzie nowym , użytkowanym dwa miesiące , lub ogólnie sytuacji gdzie alternator pracował poprawnie a poziom generowanych zakłóceń był zbliżony do normy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.