Skocz do zawartości

Vectra A


michallll
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W temacie dosyć krytycznie i skromnie podchodzisz do swojego autka.. Mimo wielu roznych opinii budzet liga czy nie mi osobiscie bardzo przyjemnie sie słuchało. A 2 subiki 12" mimo niezbyt oszałamiajacej szybkości fundują darmowy masaż pleców :D więc całkiem :ok: głowa do góry i dajesz do przodu :zdrowko:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 228
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

dzieki wam wielkie za az tak pozytywne opinie :)

 

Sinoff widzisz , mi na mysl nie przyszlo by suba ciac na 30hz/12db  , a woofer od gory na 1,6khz/6db

 

Przemcio , nie slyszales ich w pelnej krasie :D :D :D

 

podkrecenie gaina na wzmaku a sciszenie w radio , troche pomoglo na mocne narastanie glosnosci ,ale zaczelo trykac w TW :zalamany:  ,zlokalizowalem przyczyne , odciecie zaplonu , niewiem jak to zrobil poprzedni wlasciciel ale kabel od odciecia idzie nad radiem i za nim gdzies zakreca w strone kierownicy , kabelek polozyl sie na radiu i zaczelo siac niemilosiernie , oddalilem ten kabel mozliwie jak najdalej , czesc kabli owinalem folia aluminiowa zeby dac cos na styl ekranu ale niewiem czy pomogl , w kazdym razie juz nie sieje . . . na tyle bym sie denerwowal

 

w tym aucie nie mam sil targac kabli od nowa , tyle razy cos bylo zmieniane w kablologii , tym bardziej ze przyszlosci nie widze dla tej skorupy 

 

tak wracajac do spota , bardzo mi sie podobalo granie zapco ale na przodzie chetnie bym widzial rs audio i prox t2

a do gazownika wiecej nie wsiadam :rotfl:  . . . .za duza przepasc miedzy moim a jego graniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

..........Przemcio , nie slyszales ich w pelnej krasie :D :D

Czyli słuchałem auta zanim chłopaki sie do niego dorwali :D więc napewno poprawa była znacząca więc na pewno jestem spokojny o to ze jest :ok: pomijam mój mój ból bańki na poczatku spota :wink: ale już wtedy było przyjemnie

 

 

a do gazownika wiecej nie wsiadam :rotfl: . . . .za duza przepasc miedzy moim a jego graniem

wsiadziesz jeszcze nie raz ja akurat tam i nie tylko wsiadam z przyjemnością i przynajmniej przez chwile widzisz tyłek królika którego cały każdy stara się złapać :rotfl:

A tak poza nawiasem chórki dają rade :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

55 a 53 różnią się bodajże wyświetlaczem tylko ,ogólnie są to praktycznie te same radyjka ,jeśli chodzi o brzmienie ciężko się wypowiedzieć . . .mi pasuje , nie wiem jak tobie by odpowiadało

 

  byliśmy razem na spocie a swoich aut nie odsłuchiwaliśmy  :rotfl:  to grzech normalnie

 

a właśnie , na koniec ostatniego spota , odpaliłem auto , i pojawił się zonk . . . gwizd ,ale to strasznie głośny ,zmieniał ton wraz ze wzrostem obrotów

 

mostek masy rca z obudowa radia nic nie zmieniał , podmianki wzmaków na TW (bo to na nich słychać najbardziej) tez nic

 

podjechałem do elektronika (podobno dobrego) , powiedziałem mu co i jak , odpowiedział bym szukał winy w elektryce auta , jedyne co mi się nasuwa to alternator

 

lub radio , ale wcześniej nie było problemów :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czy ci się szczotki na altku nie kończą i zaczyna na nich iskrzyć



55 a 53 różnią się bodajże wyświetlaczem tylko ,ogólnie są to praktycznie te same radyjka ,jeśli chodzi o brzmienie ciężko się wypowiedzieć . . .mi pasuje , nie wiem jak tobie by odpowiadało

 

  byliśmy razem na spocie a swoich aut nie odsłuchiwaliśmy  :rotfl:  to grzech normalnie

Oj grzech i to nie mały, myślę, że będzie jeszcze okazja.

 

A jak obsługuje Ci się ten pasek zamiast normalnych przycisków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ciekawe czy ci się szczotki na altku nie kończą i zaczyna na nich iskrzyć

 

zauważyłem spadek jego mocy (spadki)

 

 

A jak obsługuje Ci się ten pasek zamiast normalnych przycisków?

 

a to jest dobry temat :rotfl:  co niektórzy to w podziwie są jak ja mogę obsługiwać to radio , lub pytania "dlaczego to się nie podświetla?!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma filtr w postaci kondensatora podłączonego pod wyjście "+" alternatora, może wystarczy przeczyścić połączenia i będzie wszystko OK, ciężko tak stwierdzić bez rozebrania, ale jeśli do tej pory miałeś wszystko dobrze, a tu nagle taki problem i to w nie małym stopniu, to na 70 % obstawiał bym na niego. 30% zostawił bym na resztę elektryki. Żadnego nowego urządzenia w instalację nie wpinałeś?  Chyba, że jeszcze masz coś z kablami zapłonowymi. Jak chcesz sprawdzić kable czy nie mają przebicia, to na odpalonym silniku popryskaj wodą (np spryskiwaczem po płynie od szyb) po kablach i zobacz czy auto będzie równo pracować. Zobacz jeszcze w kopułce czy jest czysto, czy się jakiś kabel nie wysuną po stronie WN, bo to również będzie miało wpływ ze zmienna amplitudy zakłóceń uzależnioną od obrotów silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

styki na altku czyszczone były i dokładane przewody , masa silnika była słaba ,jakiś czas to hulało 

 

kable WN . . . półtora roku temu  był z nimi problem , obecne nabiły 20 tys km , czyżby już były do wymiany 

 

od dłuższego czasu nie dokładałem żadnych nowych rzeczy , mowa tylko o CA bo nic innego nie pakuje do auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakiej firmy są kabelki?

Styki na elektrowni czyściłeś te na zewnątrz, a regulator i stojan również maja połączenia (stojan lutowane lub prasowane, a regulator na docisk), w swoje viki jak dawałem sprzętem dobrze po garach to altka nie można było dotknąć (był 90A), tak więc nie ma 100% pewności czy w środku są połączenia poprawne.

A co do kabli mogły się zsunąć (wysunąć) na świecach lub kopułce, wystarczy po dociskać. A jak wygląda u ciebie kopułka z palcem?

Silnik benzynowy jest upierdliwy właśnie ze względu na układ wysokiego napięcia, który (i tu na plus dla diesla choć nie jestem za rechotami) w silnikach wysokoprężnych nie występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoje Janmory wywaliłem po 3 miesiącach, kupiłem kabelki SENTECH i zapomniałem co to układ zapłonowy do momentu aż świece się powypalały do takiego stanu, że iskra lepiej przeskakiwała do masy niż na elektrodach. I wcale nie były za wiele droższe, jak dobrze pamiętam to kosztowały 160 -180 zł.

 

wpierw obejrzyj dobrze kabelki zanim weźmiesz się za altka, łatwiej się do nich dostać i nie uziemisz niepotrzebnie samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to została by ci jeszcze kopułka no i niestety altek



wiesz co michał, odepnij na chwilę alternator i zobacz wtedy (odłączając plus od altka, lub ściągając pasek), nie powinno się jemu nic stać na tą chwilkę, a sprawdzisz czy sieje ten altek w instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci ze , raz przy odpalaniu pasek zaczął się ślizgać (piszczeć) , kontrolka braku ładowania zgasła od razu  ale pasek chwile piszczal ,w moim odczuciu podczas ślizgania się paska przez ta krótka chwile zakłóceń nie było lub występowały minimalnie lub piszczenie zagłuszyło zakłócenia . . . . ale raczej nie

 

na dniach zastosuje się do twojej rady , dziś już nie bardzo

 

na chwile obecna ratuje się głośniejszym słuchaniem , ale zanim utwór zacznie grać to słychać

 

biorąc głośność na 00 (0 bit mute) nie gwizda , zmieniając na 01 już tak . . .

nie wiem czy to ma jakiś związek z tym , wiem ze radio nie puszcza sygnału na wyciszonym

 

wątpię ze to przez przewody , wcześniej nic się nie działo , a wszystkie zmiany w instalacji są  opisane tu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Władysław , twój pomysł się sprawdził , poluzowałem pasek , odpaliłem auto , kontrolka ładowania świeciła się , ale ? gwizdu brak , zostalo delikatne trykanie ale to przez ta cholerna odcinkę zapłonu urzeźbiona przez któregoś z poprzednich właścicieli  -,- .

Wiec altek do naprawy . . .

 

Tymczasem ruszyło się w sprawie słupków , TW wylądowały na nich http://s4.ifotos.pl/mini/Zdjcie000_xqxrhsp.jpg

http://s6.ifotos.pl/mini/Zdjcie000_xqxrhsa.jpg

 

Dziś obsadziłem rurki z tubki po sylikonie na poxipol , niech schnie do jutra , a później zaciąganie materiałem i żywicowanie . Od razu mowie ze żaden ze mnie rzeźbiarz , i wątpię by wyszły super , słupki będą obklejone skajem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Od razu mowie ze żaden ze mnie rzeźbiarz , i wątpię by wyszły super , słupki będą obklejone skajem

Michał więcej wiary w siebie i w swoje możliwości. Jak coś nie pyknie to nie problem - poprawisz. Nie od razu Kraków ...... :wink:

 

Dzialaj i nie przejmuj się jak coś nie pójdzie po Twojej myśli. Ja wierzę ze będzie :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierścionki obsadzone http://s6.ifotos.pl/mini/Zdjcie001_xqxeaqr.jpghttp://s4.ifotos.pl/mini/Zdjcie001_xqxeaqw.jpg

 

W jednym już wyciąłem otwór na kabel bezczelnie lutownicą , w drugim będzie to samo .

Pogoda troszkę się dziś popsuła , jest +6 stopni , ale spróbuje zrobić chociaż jeden słupek czy poczekać aż będzie cieplej ? 

 

 

Dzis odwiedziłem elektryka , polecił "filterek" dla radia , z . . . cewki zapłonowej od malucha .

Co do altka to chyba poszukam na szrotach takiego samego lub mocniejszego pasującego i dam mu go na regeneracje , jeśli nie uda mi się załatwić wolnego dnia


8.3.13 16:00

Jeden słupek za żywicowałem , po wysmarowaniu pierwszej warstwy  rajstopa nie zmieniła kształtu , nałożenie dodatkowej warstwy troszkę nie wyszło , spiłuje się jak wyschnie . Fotkę dam jak zeszlifuje swoje boby


9.3.13 17:12

Minęło ponad 20 godzin , żywica zesztywniała ale jeszcze jest lepka ,  czy to normalne ze tak długo schnie ? Co do proporcji stosowałem się według instrukcji

Edytowane przez michallll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...