SynDmx Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Jeśli coś to wniesie do systemu to dlaczego nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opóźnianie stronami niewiele wniesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opóźnianie stronami niewiele wniesie.Moim zdaniem wniesie , więcej niz trochę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynDmx Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Chociażby opóźnienie całego przodu względem suba w tak dużym aucie na pewno pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Panie Józefie, u mnie i w jeszcze jednym samochodzie taki zabieg zrobil tylko jeszcze wiekszy balagan. Może mądrej głowie to zagra ale ja za świeży jestem w temacie.Z ciekawości. Co jest Pan w stanie uzyskać? Chodzi mi oczywiście o aktywne opóźnianie z dwóch kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinsemillaa Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Chociażby opóźnienie całego przodu względem suba w tak dużym aucie na pewno pomoże.Nie tędy droga. Co jest Pan w stanie uzyskać? Chodzi mi oczywiście o aktywne opóźnianie z dwóch kanałów.Skupienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lupanet Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Co Wy macie z tym ciśnieniem i szczelnością .90 % małych kolumn głośnikowych pracuje z otworem BR i jakoś sobie " plumkają " To nie jest zamknięcie komory i wytworzenie ciśnienia jak napompowanej piłce , gdzie istnieje potrzeba utrzymania ciśnienia przez długi okres czasu. Tu ciśnienie zmienia się powiedzmy 100 razy na sekundę .Dąży się do idealnej odgrody (obudowy) dla głośnika, a nieszczelna napewno nią nie jest i nie można jej porównywać do BR . Tu raczej można porównywać do obudów z membraną bierną Według mnie już mniejszym złem by było "zrobić" tą nieszczelność na zewnątrz auta jak do środka gdzie siedzi słuchacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Dąży się do idealnej odgrody (obudowy) dla głośnika, a nieszczelna napewno nią nie jest i nie można jej porównywać do BR . Tu raczej można porównywać do obudów z membraną bierną Według mnie już mniejszym złem by było "zrobić" tą nieszczelność na zewnątrz auta jak do środka gdzie siedzi słuchacz. Można tez porównać do odgrody , gdzie o skuteczności decyduje jej wymiar.Szczelność w rozumieniu zamknięcia , nie jest warunkiem jej prawidłowej pracy.Tak na marginesie , jaka jest relacja powierzchni otworów do odprowadzenia wody w stosunku do powierzchni płata drzwi . Zatkaj te 3 cm/2 , zapewne zwiększysz ciśnienie w niewiarygodnym stopniu. PS , a te otwory to gdzie odprowadzają wodę , do wnętrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lupanet Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 PS , a te otwory to gdzie odprowadzają wodę , do wnętrzaw moim aucie na zewnątrz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Miało by to sens jak byś Sinoff zapiankował klamki, szyba na sztywno zapiankować, oczywiście otwory którymi ucieka woda. Tak na głucho. Wtedy ciśnienie jakieś tam jest. W normalnych drzwiach ciśnienie i tak spitoli tymi dziurami i ta mata która i tak ma na sobie aluminium i jest w miare sztywna nawet nie drgnie.Nie zamierzam z drzwi kick paneli robić. Myślę, że otwory odwadniające, nieszczelności przy klamkach, cięgnach czy uszcelkach szyb nie będą miały znaczenia przy chwilowej zmianie ciśnienia powodowanej przez głośnik. Powiedzmy, że przy kickowym kopnięciu z drzwi czas na jaki wzrasta ciśnienie w drzwiach jest sporo krótszy niż czas potrzebny na utratę tego ciśnienia przez otwory, króre zwykle pozostaja niezaślepione.Mata to zupełnie inna historia, na większych otworach rewizyjnych, nie usztywnionych, potrafi ładnie pracować w rytm uderzeń basu przy okazji zmieniając nieznacznie kubaturę drzwi. Czy to ma jakieś znaczenie? Pewnie tak skoro po zaślepieniu otworów rewizyjnych kick staje się dobitny i sprężysty. Co Wy macie z tym ciśnieniem i szczelnością .Ja tylko ze szczelnością Fakt, powinienem zaznaczyć, że drzwi mają być maksymalnie szczelne z pominęciem otworów/szczelin, które muszą zostać odkryte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 No to jak masz zostawić otwory i szczeliny które mają takie pozostać, to o jakiej szczelności mówimy ? Będziecie zaklejać blachą każdą powierzchnie, a otwory co znajdują się co 10cm, jak i min 10 letnie uszczelki szyba-drzwi zostawicie takie jakie są. Odpuścmy lepiej ten nigdzie nie idący wątek, bo tylko 4 strony śmieci pozostało w tym topiku o zabudowie BMW naszego kolegi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 No to jak masz zostawić otwory i szczeliny które mają takie pozostać, to o jakiej szczelności mówimy ? Będziecie zaklejać blachą każdą powierzchnie, a otwory co znajdują się co 10cm, jak i min 10 letnie uszczelki szyba-drzwi zostawicie takie jakie są. Odpuścmy lepiej ten nigdzie nie idący wątek, bo tylko 4 strony śmieci pozostało w tym topiku o zabudowie BMW naszego kolegi.Dźwignia w lewo , albo w prawo .Uszczelka albo jest elastyczna i dolega do szyby , albo jest sparciała i jest do wymiany .Jedno co obserwuję od dłuższego czasu , to dyskusje ile ludków różnej nacji można zgromadzić na ostrzu szpilki.Czy 12cm/2 dodatkowej powierzchni wytłumionej blachy , czy jedna poprzeczka lub wspornik więcej spowoduje , ze system zabrzmi o klasę czy dwie wyżej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Wydaje mi się że to starcie "standardów" w zakładzie CA a zajawkowiczami z tego forum ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Wydaje mi się że to starcie "standardów" w zakładzie CA a zajawkowiczami z tego forum ;) A merytorycznie coś ?Wysłać Ci 100 cm/2 maty do poprawy systemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Przecież cała ta rozmowa sprowadza się do tego czy dali z siebie 100% Gdyby dopieścili te maty............... Co do mat to dzięki poprawiło się ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Przecież cała ta rozmowa sprowadza się do tego czy dali z siebie 100% Gdyby dopieścili te maty...............Ja nikogo nie usprawiedliwiam , ale sygnalizuje "skończoność " pewnych zagadnień .Co do mat to dzięki poprawiło się ;)Dzięki nim , zmieniłeś klipsy mocowania tapicerki na czerwone , czy temu podobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Ja również. Tylko jak ocenić chłopaków którzy z sercem starają się pomóc. Widocznie sądzą że można to zrobić lepiej. Klipsy? Przecież wiadomo że w zgredku wszystko trzyma się z przyzwyczajenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Ja również. Tylko jak ocenić chłopaków którzy z sercem starają się pomóc. Może powinni dostrzec inne elementy systemu , sam nie wiem .Przecież wiadomo że w zgredku wszystko trzyma się z przyzwyczajenia Lepsze niż siła woli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Przecież to virtual. Lepiej że zwracają na takie niejasności uwagę niż gdyby mieli przytakiwać lub przyjąć za pewnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 No to jak masz zostawić otwory i szczeliny które mają takie pozostać, to o jakiej szczelności mówimy ?O maksymalnej możliwej do uzyskania bez pogarszania funkcji jaką maja spełniać drzwi. Maty w aucie SynDmx są klejone starannie i samo wykonanie tłumienia fabrycznych blach nie budzi zastrzeżeń - to szczelność, która jest niestety jedną stroną medalu. Druga strona to sztywność, to właśnie tu firma Democar się nie popisała i ten fakt stanowi istotę obecnej dyskusji. Czy 12cm/2 dodatkowej powierzchni wytłumionej blachy , czy jedna poprzeczka lub wspornik więcej spowoduje , ze system zabrzmi o klasę czy dwie wyżej ?Kilkanaście cm² maty, poprzeczka albo wspornik takiej różnicy nie uczynią. Ja nikogo nie usprawiedliwiam , ale sygnalizuje "skończoność " pewnych zagadnień .W takim razie jak znaleźć granicę skuteczności różnych rozwiązań? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 to właśnie tu firma Democar się nie popisała i ten fakt stanowi istotę obecnej dyskusji. To właśnie tu powinieneś dokładnie ustalić z zleceniodawcą jak i wykonawcą co było przedmiotem zlecenia jak i kosztów które miały być zapłaconie, wtedy będziemy mogli dalej rozpartywać poziom bublarstwa, niestety nie każdy mający firmę potrafi to zrobić za 8 piwek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 W takim razie jak znaleźć granicę skuteczności różnych rozwiązań?Zawsze coś można zrobić lepiej , użyć lepszych materiałów i spędzić przy tym 18 miesięcy .Nie piszesz o skuteczności a perfekcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 To właśnie tu powinieneś dokładnie ustalić z zleceniodawcą jak i wykonawcą co było przedmiotem zlecenia jak i kosztów które miały być zapłaconie, wtedy będziemy mogli dalej rozpartywać poziom bublarstwaNie wspomniałeś tylko o jednym fakcie: klient powinien być uprzedzony o pozytywnych jak i negatywnych skutkach tak wykonanej usługi, a tego niestety dowiedział sie dpoiero na tym forum.SynDmx chciał mieć drzwi zrobione "porządnie" ale określenie "porządnie" według standartu firmy Democar, to jak się okazuje zupełnie coś innego niż według standartu użytkowników tego forum, a przynajmnij ich części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Widzę że jesteś specjalistą od drzwi BMW, wiesz dokładnie jaki wpływ ma takie a nie inne wykonanie drzwi w tym dokładnie modelu. Nie pozostaje mi nic innego jak uchylić czoła. Nigdy w swoich drzwiach nie zastosowałem blachy, a miałem podobne otwory w endeavor, paski blachy i 2 warstwy maty dawały radę, nikt nie zarzucał mi braku kicka z 18cm woofera w drzwiach, tak więc JA nie znajduje negatywnych skutków braku blachy w zamknięciu drzwi, większą robotę robiło dobre ich uszczelnienie, jak i stabilny kick-panel. Ale przyznaję Tobie racje, standard forum to standard, do tego trzeba się dostosować, inaczej ma się przechlapane.... właścicielowi owego BMW proponuje na spoty jechać pod innym pseudonimem, bo do czasu jak nie opublikuje fot z blachą co najmniej alu w drzwiach, będzie totalna brzmieniowa lipa. A co by nie robił, winą można obarczyć wyłącznie drzwi, nc innego, a firmie Democar... no cóż,.... biedne te kilka aut co stoi w kolejce. Znam jedno auto, gdzie właściciel stracił wiele czasu na zrobieniu drzwi, otwory zaspawywał kwasiakiem, kick panel był frezowany z kawałka aluminium, na wszystko szła mata najwyższej jakości, a woofer jak dudnił tak dudni nadal. Wydał wiele, czasu stracił od cholery a przyczyna gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynDmx Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Dziwi mnie tylko to że Ci którzy krytykują jeszcze nie słyszeli jak grają te woofery, a oceniają pracę po zdjęciach. Porównywałem granie w 3 autach różnych zestawów i dobrze zrobionych drzwi i jak dla mnie jest ok, możliwe że woofery krytykujących pracę Łukasza kopią mocniej niż moje ale co z tego? Pisałem wyraźnie że jestem zadowolony. Kolejna sprawa - fundusz i czas oczekiwania na auto był ograniczony a dogięcie blachy żeby pasowała w ten otwór to nie taka prosta sprawa, ze szwagrem przy piwie i młotkiem w ręku tego nie zrobicie. Gdybym miał nieograniczone środki finansowe i zastępcze auto do pracy to było by inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.