Nigdzie nie pisałem żeby jakkolwiek mnie nazywać, i nie szukam odpowiedzi jak to działa, tylko jak "to u was" działa, nagrzewnica z reduktorem w szeregu. W której wypowiedzi czepiałem się kropek i przecinków, aczkolwiek moderator powinien dawać przykład stosując interpunkcję Skąd wiesz jaką mam wiedzę? Skomentowałem tbrek'a za to Kolega dopiero później dodał że nie ma zaworu zamykającego dopływ płynu do nagrzewnicy tylko klapy przysłaniające nadmuch powietrza, a to raczej istotna różnica i pisząc we "we wszystkich samochodach" powinien dodać że z klapami. Podał również przykład e34 które ma zawór przed nagrzewnicą, ale jak narazie nie odpisał co trzeba zrobic żeby działało sprawnie w szeregu. mastah22 nie napinaj się tak przy odpowiedziach, nie szukam zaczepek czy kłótni, chciałem tylko naprostować wypowiedź że nie zadziała w szeregu (chyba że mamy klapy nie zawór), albo to połączenie nie będzie szeregowym z nagrzewnicą.