Skocz do zawartości

demonick83

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia demonick83

  1. Kup sobie metalową antenę, taką jak kiedyś byla montowana w polskich samochodach - długośc można sobie wybrac.Taka antena najlepiej łapie fale bez żadnych wzmacniaczy. No chyba że oryginalna od Audi, ale za taką musisz trochę zabulic, bo te podróbki z Alledrogo są sam wiesz co warte.
  2. Jeśli chodzi o sam wzmacniacz i sub to za 1200zł juz kupi coś (wzmacniacz używany) żeby nie szło wytrzymac w aucie. Czy z "klasą" - wątpię, ale jeżeli kolega lubi JBLa to pewnie nie ma zbyt duzych wymagań co do dźwięku, zresztą to tylko bass...
  3. A może mi ktoś łopatologicznie wyłtumaczyc do czego służy zmiana tego Q? Może mam takie subiektywne ucho ale gdy jest 0,5 dźwięk jest jakby bardziej szczegółowy w zestawie odseparowamym, gdy jest 0,7 jest więcej muzyki (tonów niskich) w tym zestawie, ale kosztem jakości (szczegółowości) w nim.
  4. I rzeczywiście lepiej gra od 60 Hz w dół, bo 90 to za dużo buczenia jest.
  5. Właśnie o to chodzi, że we wzmacniaczu są tylko 3 rodzaje cięc (120, 90, 60 Hz - podział jest miedzy 1 i 2 kanal - High, a 3 i 4 Low) a w radiu mam tylko filtr górnoprzepustowy (pewnie dlatego oryginalna płyta gra podobnie jak mp3 dobre jakości). Radio będzie wymieniane. BTW myślałem, źe Audio System to średnia pólka a nie budżetowa
  6. Kupiłem sobie takowy wzmacniacz i napędza mi On Macromy M3S.60 na zwrotnicach Hertza DSK oraz IT 08. Nigdzie nie mogę znaleźc co oznacza parametr Q w tym wzmacniaczu: Daję fotę strony wzmacniacza z tym parametrem: http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/24/51/18/59/2451185984_3 Czy jeżeli podzielę sobie pasmo na wzmacniaczu na 60 Hz, a midbasy w zestawie graja do 70 Hz to pasma 60-70Hz nie bedzie i lepiej ustawic ciecie na 90 Hz? Przepraszam za moj laicyzm, ale to moje pierwsze Car Audio
×
×
  • Dodaj nową pozycję...