bogus1984 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Już Ci ktoś napisał, że kondensator nie ma tutaj nic do rzeczy. Co do tego, że znów się coś spali - a czy jutro będzie słonecznie, czy deszczowo ? Wróżenia z fusów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pindudyndu Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 swoją drogą dziwne że kondensator dietza z cyfrowym wyświetlaczem trzeba kalibrować a on sam nie wie jaki prąd płynie, szczególnie że po podłączeniu zaczął pokazywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CASKP Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Nie prąd a napięcie !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian2933 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 kolega nie zapoznał się widocznie z FAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 jezeli kondensator byl uzywany to zapewne jest juz wyregulowany pisalem juz ze te "mierniki" trzeba regulowac poniewaz zasilane sa z tego samego napiecia ktore "mierza"! czyli nie moga dzialac tak jak mierniki na baterie a koncowki znowu ci sie spala, jezeli nic nie zmieniles w swojej instalacji i nadal bedziesz tego sprzetu uzywal tak samo jak poprzednio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo83 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Jeśli po wymianie regulatora masz napięcie do 14,4V to napięcie jest ok. ja bym szukał w przewodach tuż przy wzmacniaczu. Sprawdz napięcie na przewodach podpiętych pod wzmacniacz - może masz gdzieś niedaleko zwarcie. Normalnie powinien się zapalić protect, ale zależy to od zabezpieczeń wewątrz wzmaka. Jeśli napięcie na przewodach jest ok- odłącz przewody głośników i sprawdź co się dzieje. Jak wygląda twoja instalacja audio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 jezeli kondensator byl uzywany to zapewne jest juz wyregulowany pisalem juz ze te "mierniki" trzeba regulowac poniewaz zasilane sa z tego samego napiecia ktore "mierza"! czyli nie moga dzialac tak jak mierniki na baterie Możesz to bliżej opisać , bo wynika z tego , ze nie mogą prawidłowo mierzyć napięcia na uruchomionym silniku i na postoju czyli mimo zamontowania kondensatora znów spalą mi się końcówki mocy? Stopnie mocy zazwyczaj nie ulegają uszkodzeniu od niestabilnego zasilania , które moze powodować uszkodzenia przetwornicy a nie stopni mocy.Tu przyczyn należy upatrywać w nadmiarowym prądzie ( niska impedancja obciążenia ) lub złych warunkach termicznych , czyli próby pozyskania mocy max przy wysokiej temperaturze pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 bo wynika z tego , ze nie mogą prawidłowo mierzyć napięcia na uruchomionym silniku i na postojuna jakiej podstawie tak wnioskujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 na jakiej podstawie tak wnioskujesz?Z tego pisalem juz ze te "mierniki" trzeba regulowac poniewaz zasilane sa z tego samego napiecia ktore "mierza"! czyli nie moga dzialac tak jak mierniki na baterie Przecież byl tam cytat . Zatem kalibracja jest potrzebna ze względu na zmienne warunki ( napięcie zasilania ) w odróznieniu do zasilania z baterii, tak wynika z tego co napisałeś , a o wytłumaczenie czego prosiłem wyżej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 jak Ty ciekawie potrafisz interpretowac po swojemukalibracji wymaga "punkt odniesienia" przeciez to logiczne ze pisze skrotami myslowymi bo autor nie ma pojecia o elektryce/elektronice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 kalibracji wymaga "punkt odniesienia" przeciez to logiczne ze pisze skrotami myslowymi bo autor nie ma pojecia o elektryce/elektronice Chyba zbyt na skróty , czyli Twoim zdaniem napięcie odniesienia zależy od napięcia/ źródła zasilania ?I dalej w mierniku bateryjnym wzorcem napięcia odniesienia jest bateria , nawet jeżeli zmienia się jej napięcie ze względu na malejąca pojemność . Dobrze odczytałem "myśl przewodnią " Twojej wypowiedzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pindudyndu Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 zmierzyłem napięcie akumulatora i pokazuje tak samo jak na kondensatorze - 14,3 - 14,4zmierzyliśmy też jakie napięcie idzie już na końcówki we wzmacniaczu i nadal 14,4 więc kondensator przepuszcza cały ten niedobry prąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 14,4 więc kondensator przepuszcza cały ten niedobry prąd Ciekawe stwierdzenie Słuchaj, raczej sam wysilasz sprzęt i masz tego konsekwencje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisman Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Nakamichi Ci juz podpowiedzial: prawdopodobnie przegrzewasz wzmacniacz, pewnie lubisz ostro dac w palnik, a jak u Ciebie z chlodzeniem wzmaka? Jak i gdzie masz zamontowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pindudyndu Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Mam radio fabryczne z dorobioną jakąś oszukajką która daje wyjście na wzmacniacz i jest wzmak Ground Zero 2075HPX a do niego Magnat Streetracer 1000XL czy jakoś tak i kondensator Dietz z elektroniką 1.0F. Nie zgadzam się żebym przegrzewał sprzęt bo ten sam zestawik miałem w 2 poprzednich moich samochodach i nigdy nie było żadnego problemu ani usterki, problemy zaczęły się dopiero w obecnym aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ache Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Jak już temat ma dwie strony, to opisz/rozrysuj tą instalację EDIT: temat ma 3 strony i co to za oszukajka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boczuś Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Jak już temat ma dwie strony, to opisz/rozrysuj tą instalację X2Jak możesz to najlepiej dodaj zdjęcia jakieś gdzie i jak masz podłączony ten sprzęt bo jak to już ktoś to już wcześniej zauważył GZ się zwyczajnie gotuje zapewne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pindudyndu Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 X2Jak możesz to najlepiej dodaj zdjęcia jakieś gdzie i jak masz podłączony ten sprzęt bo jak to już ktoś to już wcześniej zauważył GZ się zwyczajnie gotuje zapewne... Wcześniej miałem Magnata THE ROCK 400 i też w nim poleciały końcówki mocy w tym samochodzie, ground zero jest kolejny i też już miał spalone, naprawili na gwarancji ale napisali że więcej nie naprawią schemat: http://img543.imageshack.us/img543/3752/schematcaraudio.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Wcześniej miałem Magnata THE ROCK 400 i też w nim poleciały końcówki mocy w tym samochodzie, ground zero jest kolejny i też już miał spalone, naprawili na gwarancji ale napisali że więcej nie naprawią Czytasz tekst pisany przed udzieleniem odpowiedzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robeekk Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 walić instalację "no bass no fun" ma grać i tyle pewnie, bo już proszony był jegomość kilka razy o rozrysowanie i dalej nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Jak prawdopodobnie sam zamęczasz piece, to pewnie, że nie naprawią. Ten temat, to jak rozmowa niemowy z niesłyszącym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robeekk Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Wcześniej miałem Magnata THE ROCK 400 i też w nim poleciały końcówki mocy w tym samochodzie, ground zero jest kolejny i też już miał spalone, naprawili na gwarancji ale napisali że więcej nie naprawią schemat: http://img543.imageshack.us/img543/3752/schematcaraudio.jpgmiałeś instalacje rozrysować a nie za przeproszeniem burdel w bagazniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boczuś Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Wcześniej miałem Magnata THE ROCK 400 i też w nim poleciały końcówki mocy w tym samochodzie, ground zero jest kolejny i też już miał spalone, naprawili na gwarancji ale napisali że więcej nie naprawiąSorki Kolego ale już że tak powiem bardziej "łopatologicznie" się nie umiem wyrazić.Jeżeli dasz radę się zastosować do próśb, poleceń, podpowiedzi itp większości ludzi którzy zabierali głos w tym temacie to po prostu to zrób i na pewno wtedy uzyskasz odpowiedzi na nurtujące Cie pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian2933 Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 najlepsza i najtansza opcja podjedz do kumatego elektryka ew zakłądu ca gdzieś w twojich okolicach to ci podepnie jak bóg przykazała za kilka zł i będziesz miał pewność ze nic sie nie spali więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ache Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 to opisz/rozrysuj tą instalację Wcześniej miałem Magnata THE ROCK 400 i też w nim poleciały końcówki mocy w tym samochodzie, ground zero jest kolejny i też już miał spalone, naprawili na gwarancji ale napisali że więcej nie naprawią schemat: http://img543.imageshack.us/img543/3752/schematcaraudio.jpg Mistrzowie.pl :lol: :lol: :lol: Połączenia rozrysuj (przewody, kable, jak co połączone,do jakich wejść/wyjść jak skręcone gałki, filtry) PS. Admini i tak cierpliwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi