mkgustav Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Ja mam proc i rux 701 z zielonym i bursztynowym podświetleniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Obudowa 701 a bebechy 700? Rux podlaczony (do 701) i chyba wszystko dziala, tzn wszystkie funkcje. Przecież to jedna parafia. Różnica polegała jedynie na kolorze podświetlenia oraz fakcie ,że 700ka szła w komplecie (dużym boxie) z Ruxem a 701 była sprzedawana samodzielnie Rux trzeba było sobie dokupić. I podobno jest jakaś minimalna róznica w prądzie tzn 700ka wyłączona pobiera jakieś tam miliampery a 701 nie(jak dla mnie także kompletnie bez znaczenia fakt). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 (jak dla mnie także kompletnie bez znaczenia fakt). ten fakt niestety potrafi rozładowac akumulator jak auto troszkę postoi, 701 już ten problem podobno nie dotyczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 ten fakt niestety potrafi rozładowac akumulator jak auto troszkę postoi, Tzn ile postoi? Zwykły alarm więcej ciągnie.Jakoś jeżdziłem tyle czasu z 700ką i nigdy ale to nigdy nie spotkałem się z problemem rozładowanego aku, a auto stało parę razy ponad dobry tydzień bez odpalania.Więc pobór miliamperów spoczynku jest faktem, ale nadal twierdzę ,że kompletnie bez znaczenia, jest zbyt nikły by sprawiać problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hihol Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 No wlasnie czasami fura stoi i 5 dni bez ruchu, niby w garazu, ale nie ogrzewanym, i jednak alarm, sterownik, i sie robi sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Skoro aku by miało taką pojemność lub kondycję aby zemrzeć pod głupim wyłączonym prockiem to co dopiero pod całym systemem CA... i jednak alarm, sterownik, i sie robi sporo. No jajca sobie robisz? Jeśli instalacja alarmu jest wykonania poprawnie i nie jest to najtańszy chiński shit o parametrach pisanych patykiem po piasku, to aku i po miesiącu musi strzelić z kopyta.Wiem co mówię ,bo mam cały czas włączony alarm w Bmce i zdarzyło się ,że nie była odpalana i miesiąc prawie. Wsiadasz kluczyk i sru! Musi pójść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hihol Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 ale chyba lepiej ograniczac pobor w stanbyu do minimum..zwlaszcza jak bedzie np. -20 kiedys. No jajca sobie robisz? Zawsze spoko nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Jakiś czas temu trafiłem ogólnie na fajną rozpiskę najpopularniejszych podzespołów elektronicznych/elektrycznych w aucie i ich poboru, może to być pomocne przy liczeniu bilansu energetycznego w aucie plus CA. "Wartość została przy wyłączonym silniku i napięciu spoczynkowym akumulatora 12.84 V 1) Lamkpa oświetlenia wnętrza ---------------------------------------- 0.34 A2) Światła postojowe +deska rozdzielcza + tablica rej---------------------------------------- 4.17 A3) Światła postojowe + krótkie ----------------------- ----------------- 11.05 A4) Światła długie po przełączeniu --------------------------------------- - 11.70 A5) Światła długie dzwignia do tyłu ( bez innych świateł ) ----------------------- ----------------- 8.60 A6) Światła przeciwmgielne tył --------------------------------------- 4.01 A7) Światła awaryjne ----------------------- ---------------- 6.77 A8) kierunkowskaz lewy lub prawy --------------------------------------- 3.33 A9) Sygnał dzwiękowy --------------------------------------- 6.40 A10) Światła stopu --------------------------------------- 3.33 A11) Światła cofania --------------------------------------- 4.01 A12) wycieraczki bieg 1 --------------------------------------- 3.80 A13) wycieraczki bieg 2 --------------------------------------- 5.30 A14) Spryskiwacz ----------------------- ---------------- 3.83 A15) Tylne wycieraczki --------------------------------------- 2.95 A16) Dmuchawa bieg 1 --------------------------------------- 4.23 A17) Dmuchawa bieg 2 --------------------------------------- 6.20 A18) Dmuchawa bieg 3 --------------------------------------- 8.04 A19) Dmuchawa bieg 4 ------------------------ --------------- 11.05 A20) Wentylator chłodnicy --------------------------------------- 4.00- 10 A21) Pompa paliwa --------------------------------------- 3.5 A Wartość była mierzona przy napięciu 12.84 V. Przy napięciu 14 V wartości te mogą się różnić." A tutaj wypowiedź elektryka samochodowego odnośnie alarmu i jego poboru: "właściwie to nie ma reguły, wszystko zależy czy masz dodatkowo czujniki udarowe, czy czujniki ultradźwiękowe. Na każdy dodatkowy moduł musisz liczyć ok 5-10mA poboru, sama uzbrojona centralka to 25-50 mA, zależy jak silnie świecącą diodą dysponuje alarm i co ma w sobie. Ogólnie przy takiej kombinacji możesz liczyć się z poborem rzędu 50 mA przy założeniu że sam pojazd nie pobiera ponad normę." To teraz podziel sobie standardową pojemność aku 60/80 Ah poprzez 50mA i masz jak na dłoni ile musi aku wytrzymać i ile dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Mi raz wydygało exida po 5 dniach jak byłem na wyjeździe (alarmu nie miałem) możliwe że to wina innych rzeczy, ale że każdy zwalał wine na 700 to i ja to zrobiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 ale chyba lepiej ograniczac pobor w stanbyu do minimum..zwlaszcza jak bedzie np. -20 kiedys. Przy takiej temp różne niespodzianki się zdarzają, ja np przy -25 wieczorem zaparkowałem auto a rano, masakra , nawet na kable nie szło podładować i odpalić, miałem bodajże 8 miesięczny aku (jakieś ze sklepu motoryzacyjnego, ale nic super) auto odpaliłem dopiero jak mnie złotówa przeciągnął na linie(modliłem się tylko o rozrząd, bo silnik i olej zamarznięte na amen).Skończyło się na tym ,że tego samego dnia zakupiłem Boscha S5 77Ah i do tej pory mróz nie mróz nie ma ch... na Mariolę, musi zapalić i pali bez problemów.Najśmieszniejsze jest to,że to tanie aku to był badziew jakich mało, chciałem go oddać na gwarancji, zaniosłem do domu poleżał przez noc, wrzucam go na miernik, trzyma paramatry jak talala...Postawiłem na noc w mrozie w garażu... Trup... Makabrycznie mu spadały parametry w mrozie. Oczywiście sklep nie uznał gwarancji, bo przeciez w ciepłym aku trzymał prąd, a na mrozie..."Każdy ma mniejszą sprawność"... możliwe że to wina innych rzeczy, ale że każdy zwalał wine na 700 to i ja to zrobiłem. Haha oj Tomciu Tomciu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid WM Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Te wartości są chyba z palca wzięte Jedna żarówka 21W (przeciwgielne) 4,01ADwie żarówki po 21W (cofania) 4,01ADwie żarówki po 21W (stop) 3,33AWentylator chłodnicy 4-10A Chyba w 126p i to bez "bis" Z samej tej wyliczanki wychodzi, że światła długie to 12,8A (suma poz 2 i 5), a podali, że 11,7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Mam jeszcze 700kę na stanie( choć już w zasadzie ma nowego właściciela) to zrobię test i zmierzę ile pobiera w spoczynku, więc będzie wiadomo co do joty co jest mitem a co faktem. Te wartości są chyba z palca wzięte Zmierzone w nowej Fabii, wpięty miernik pomiędzy klemę a aku.I aby nie było zacytowałem źródło a nie ja robiłem jakieś pomiary. Tutaj obszerna dyskusja o poborze w aucie z "zaprzyjaźnionego" forum Mazda 6 - dok�adany Alarm - ��czny pob�r pr�du ... - elektroda.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Mam jeszcze 700kę na stanie( choć już w zasadzie ma nowego właściciela) to zrobię test i zmierzę ile pobiera w spoczynku, więc będzie wiadomo co do joty co jest mitem a co faktem.Fakty są takie , ze przy podłączeniu niezgodnym z instrukcją , procesor nie wyłączał się wraz z jednostką i wtedy pobierał prąd około 0,5 A , czyli bez problemu wywoływał kłopoty w akumulatorem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vincent Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Dla tego gówna nie ma co kupować bo to wydatek który z góry jest zbędny i tyle..Też mam S5 77ah i nie poznaje samochodu. Co do Radia to w sumie sam mam CDA117ri i zastanawiałem się nad podłączeniem 701 z ruxem ale jedyną możliwość podłączenia to Ai-net a słyszałem że nie wykorzystam w pełni procka a chce 3 way aktywnie + sub. W dodatku ponoć nie gra to tak jak po optyku...Jak ktoś ma jakąś radę to chętnie posłucham Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 oby tych pomiarów nie robili tak jak robią test spalania bo to akurat znam dobrze procesor nie wyłączał się wraz z jednostką i wtedy pobierał prąd około 0,5 A , czyli bez problemu wywoływał kłopoty w akumulatorem . I tu mamy tzw'ego Hund'a begraben'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 W dodatku ponoć nie gra to tak jak po optyku...Jak ktoś ma jakąś radę to chętnie posłucham Nie ponoć, tylko na 101% nie gra tak samo! Mówiłem Ci to już. To jest od razu słyszalne i nie efekt voodoo czy audiofilskie pierdoły.Jeśli 700/701 to tylko pod optykiem jeśli chodzi o odtwarzanie płyt CD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Dla tego gówna nie ma co kupować bo to wydatek który z góry jest zbędny i tyle..Też mam S5 77ah i nie poznaje samochodu. Co do Radia to w sumie sam mam CDA117ri i zastanawiałem się nad podłączeniem 701 z ruxem ale jedyną możliwość podłączenia to Ai-net a słyszałem że nie wykorzystam w pełni procka a chce 3 way aktywnie + sub. W dodatku ponoć nie gra to tak jak po optyku...Jak ktoś ma jakąś radę to chętnie posłucham Mówią , ze z pustego i Salomon nie naleje , może kiedyś wpadniesz na pomysł użycia kompatybilnych funkcjami klocków , a nie kleić w system dowolną "zbieraninę " I tu mamy tzw'ego Hund'a begraben'a Tylko cytujemy pełnym zdaniem TomaszFakty są takie , ze przy podłączeniu niezgodnym z instrukcją , procesor nie wyłączał się wraz z jednostką i wtedy pobierał prąd około 0,5 A , czyli bez problemu wywoływał kłopoty w akumulatorem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vincent Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Truck ja Ci wierze po prostu ja sam personalnie nie mam z takimi cudami najmniejszego doświadczenia a jedyne co czym się bawiłem i to tak po łebkach to JBL MS8...Zawsze staram się weryfikować wszelkie info tak aby mieć w głowie pewność w działaniu(wiem wiem dziwny jestem ) To jedyne co mi pozostaje to albo wymianka radia albo zmieniarka(nie wiem czemu nie przepadam jakoś za zmieniarkami w sumie nie wiem czemu) A tak z ciekawości nawet jak podłącze zmieniarkę to dalej płyty ładuje i odtwarzam w jednostce centralnej czy tylko i wyłącznie w zmieniarce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hihol Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Dlatego mam zamiar kupic zmieniarke z optykiem. Zbieranina jestem madrzejszy od kad czytam forum ale zakup byl przed.. Zmieniarka po optyku do procka sygnal swiatlem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raflip Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 A moze Pan napisze jak jest źle podłączone i pobiera prąd? Bo nie umiem nic wymyślić Jak by szło to złe podłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 A moze Pan napisze jak jest źle podłączone i pobiera prąd?Bo nie umiem nic wymyślićJak by szło to złe podłączyćACC jednostki połączyć na stałe do plusa , aby "chodziło bez przekręcania stacyjki ". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Tu moge tylko potwierdzic. Od mojej pierwszej przygody z H700 i klkukrotnym problemie z odpalem juz kazde radio mam podlaczone pod ACC (wczesniej zawsze robilem mostek "na stale") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hihol Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 ACC jednostki połączyć na stałe do plusa , aby "chodziło bez przekręcania stacyjki ".dzieki takiem podlaczeniu mialem problem z dzialaniem bluetootha kce-400.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raflip Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Czyli teraz mam dobrze bo radio mi sie włącza po przekreceniu kluczyka A to z dwóch powodów 1. Samo radio w tym momencie juz cos ciągnie prądu 2. Dla mnie najważniejszy to nie musze radia włączać po uruchomieniu samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michallll Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 u mnie np, napiecie na radiu mialbym dopiero po wlaczeniu zaplonu (drugi stopien) , przekrecajac kluczyk na pierwszy stopien nic sie nie dzialo , wiec mam zmostkowane na stale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.