Skocz do zawartości

Radio do współpracy z PHA-710 + rux ?


@mike@
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Obudowa 701 a bebechy 700? Rux podlaczony (do 701) i chyba wszystko dziala, tzn wszystkie funkcje.

 

Przecież to jedna parafia. Różnica polegała jedynie na kolorze podświetlenia oraz fakcie ,że 700ka szła w komplecie (dużym boxie) z Ruxem a 701 była sprzedawana samodzielnie Rux trzeba było sobie dokupić. I podobno jest jakaś minimalna róznica w prądzie tzn 700ka wyłączona pobiera jakieś tam miliampery a 701 nie(jak dla mnie także kompletnie bez znaczenia fakt).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten fakt niestety potrafi rozładowac akumulator jak auto troszkę postoi,

 

Tzn ile postoi? Zwykły alarm więcej ciągnie.

Jakoś jeżdziłem tyle czasu z 700ką i nigdy ale to nigdy nie spotkałem się z problemem rozładowanego aku, a auto stało parę razy ponad dobry tydzień bez odpalania.

Więc pobór miliamperów spoczynku jest faktem, ale nadal twierdzę ,że kompletnie bez znaczenia, jest zbyt nikły by sprawiać problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro aku by miało taką pojemność lub kondycję aby zemrzeć pod głupim wyłączonym prockiem to co dopiero pod całym systemem CA...

 

i jednak alarm, sterownik, i sie robi sporo.

 

No jajca sobie robisz? :) Jeśli instalacja alarmu jest wykonania poprawnie i nie jest to najtańszy chiński shit o parametrach pisanych patykiem po piasku, to aku i po miesiącu musi strzelić z kopyta.

Wiem co mówię ,bo mam cały czas włączony alarm w Bmce i zdarzyło się ,że nie była odpalana i miesiąc prawie. Wsiadasz kluczyk i sru! Musi pójść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu trafiłem ogólnie na fajną rozpiskę najpopularniejszych podzespołów elektronicznych/elektrycznych w aucie i ich poboru, może to być pomocne przy liczeniu bilansu energetycznego w aucie plus CA.

 

"Wartość została przy wyłączonym silniku i napięciu spoczynkowym akumulatora 12.84 V

 

 

1) Lamkpa oświetlenia wnętrza ---------------------------------------- 0.34 A

2) Światła postojowe +deska rozdzielcza + tablica rej---------------------------------------- 4.17 A

3) Światła postojowe + krótkie ----------------------- ----------------- 11.05 A

4) Światła długie po przełączeniu --------------------------------------- - 11.70 A

5) Światła długie dzwignia do tyłu ( bez innych świateł ) ----------------------- ----------------- 8.60 A

6) Światła przeciwmgielne tył --------------------------------------- 4.01 A

7) Światła awaryjne ----------------------- ---------------- 6.77 A

8) kierunkowskaz lewy lub prawy --------------------------------------- 3.33 A

9) Sygnał dzwiękowy --------------------------------------- 6.40 A

10) Światła stopu --------------------------------------- 3.33 A

11) Światła cofania --------------------------------------- 4.01 A

12) wycieraczki bieg 1 --------------------------------------- 3.80 A

13) wycieraczki bieg 2 --------------------------------------- 5.30 A

14) Spryskiwacz ----------------------- ---------------- 3.83 A

15) Tylne wycieraczki --------------------------------------- 2.95 A

16) Dmuchawa bieg 1 --------------------------------------- 4.23 A

17) Dmuchawa bieg 2 --------------------------------------- 6.20 A

18) Dmuchawa bieg 3 --------------------------------------- 8.04 A

19) Dmuchawa bieg 4 ------------------------ --------------- 11.05 A

20) Wentylator chłodnicy --------------------------------------- 4.00- 10 A

21) Pompa paliwa --------------------------------------- 3.5 A

 

Wartość była mierzona przy napięciu 12.84 V. Przy napięciu 14 V wartości te mogą się różnić."

 

A tutaj wypowiedź elektryka samochodowego odnośnie alarmu i jego poboru:

 

"właściwie to nie ma reguły, wszystko zależy czy masz dodatkowo czujniki udarowe, czy czujniki ultradźwiękowe. Na każdy dodatkowy moduł musisz liczyć ok 5-10mA poboru, sama uzbrojona centralka to 25-50 mA, zależy jak silnie świecącą diodą dysponuje alarm i co ma w sobie. Ogólnie przy takiej kombinacji możesz liczyć się z poborem rzędu 50 mA przy założeniu że sam pojazd nie pobiera ponad normę."

 

To teraz podziel sobie standardową pojemność aku 60/80 Ah poprzez 50mA i masz jak na dłoni ile musi aku wytrzymać i ile dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale chyba lepiej ograniczac pobor w stanbyu do minimum..zwlaszcza jak bedzie np. -20 :luka: kiedys.

 

 

Przy takiej temp różne niespodzianki się zdarzają, ja np przy -25 wieczorem zaparkowałem auto a rano, masakra , nawet na kable nie szło podładować i odpalić, miałem bodajże 8 miesięczny aku (jakieś ze sklepu motoryzacyjnego, ale nic super) auto odpaliłem dopiero jak mnie złotówa przeciągnął na linie(modliłem się tylko o rozrząd, bo silnik i olej zamarznięte na amen).

Skończyło się na tym ,że tego samego dnia zakupiłem Boscha S5 77Ah i do tej pory mróz nie mróz nie ma ch... na Mariolę, musi zapalić i pali bez problemów.

Najśmieszniejsze jest to,że to tanie aku to był badziew jakich mało, chciałem go oddać na gwarancji, zaniosłem do domu poleżał przez noc, wrzucam go na miernik, trzyma paramatry jak talala...

Postawiłem na noc w mrozie w garażu... Trup... Makabrycznie mu spadały parametry w mrozie. Oczywiście sklep nie uznał gwarancji, bo przeciez w ciepłym aku trzymał prąd, a na mrozie..."Każdy ma mniejszą sprawność"... :/

 

możliwe że to wina innych rzeczy, ale że każdy zwalał wine na 700 to i ja to zrobiłem.

 

Haha oj Tomciu Tomciu... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wartości są chyba z palca wzięte :)

Jedna żarówka 21W (przeciwgielne) 4,01A

Dwie żarówki po 21W (cofania) 4,01A

Dwie żarówki po 21W (stop) 3,33A

Wentylator chłodnicy 4-10A :) Chyba w 126p i to bez "bis" :)

Z samej tej wyliczanki wychodzi, że światła długie to 12,8A (suma poz 2 i 5), a podali, że 11,7 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze 700kę na stanie( choć już w zasadzie ma nowego właściciela) to zrobię test i zmierzę ile pobiera w spoczynku, więc będzie wiadomo co do joty co jest mitem a co faktem.

 

Te wartości są chyba z palca wzięte :)

 

Zmierzone w nowej Fabii, wpięty miernik pomiędzy klemę a aku.

I aby nie było zacytowałem źródło a nie ja robiłem jakieś pomiary. :wink2:

 

Tutaj obszerna dyskusja o poborze w aucie z "zaprzyjaźnionego" forum

 

Mazda 6 - dok�adany Alarm - ��czny pob�r pr�du ... - elektroda.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze 700kę na stanie( choć już w zasadzie ma nowego właściciela) to zrobię test i zmierzę ile pobiera w spoczynku, więc będzie wiadomo co do joty co jest mitem a co faktem.

Fakty są takie , ze przy podłączeniu niezgodnym z instrukcją , procesor nie wyłączał się wraz z jednostką i wtedy pobierał prąd około 0,5 A , czyli bez problemu wywoływał kłopoty w akumulatorem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tego gówna nie ma co kupować bo to wydatek który z góry jest zbędny i tyle..Też mam S5 77ah i nie poznaje samochodu. Co do Radia to w sumie sam mam CDA117ri i zastanawiałem się nad podłączeniem 701 z ruxem ale jedyną możliwość podłączenia to Ai-net a słyszałem że nie wykorzystam w pełni procka a chce 3 way aktywnie + sub. W dodatku ponoć nie gra to tak jak po optyku...Jak ktoś ma jakąś radę to chętnie posłucham :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oby tych pomiarów nie robili tak jak robią test spalania :) bo to akurat znam dobrze

 

procesor nie wyłączał się wraz z jednostką i wtedy pobierał prąd około 0,5 A , czyli bez problemu wywoływał kłopoty w akumulatorem .

 

I tu mamy tzw'ego Hund'a begraben'a :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dodatku ponoć nie gra to tak jak po optyku...Jak ktoś ma jakąś radę to chętnie posłucham :D

 

Nie ponoć, tylko na 101% nie gra tak samo! Mówiłem Ci to już. To jest od razu słyszalne i nie efekt voodoo czy audiofilskie pierdoły.

Jeśli 700/701 to tylko pod optykiem jeśli chodzi o odtwarzanie płyt CD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tego gówna nie ma co kupować bo to wydatek który z góry jest zbędny i tyle..Też mam S5 77ah i nie poznaje samochodu. Co do Radia to w sumie sam mam CDA117ri i zastanawiałem się nad podłączeniem 701 z ruxem ale jedyną możliwość podłączenia to Ai-net a słyszałem że nie wykorzystam w pełni procka a chce 3 way aktywnie + sub. W dodatku ponoć nie gra to tak jak po optyku...Jak ktoś ma jakąś radę to chętnie posłucham :D

Mówią , ze z pustego i Salomon nie naleje , może kiedyś wpadniesz na pomysł użycia kompatybilnych funkcjami klocków , a nie kleić w system dowolną "zbieraninę " :wink:

 

I tu mamy tzw'ego Hund'a begraben'a :)

 

Tylko cytujemy pełnym zdaniem Tomasz

Fakty są takie , ze przy podłączeniu niezgodnym z instrukcją , procesor nie wyłączał się wraz z jednostką i wtedy pobierał prąd około 0,5 A , czyli bez problemu wywoływał kłopoty w akumulatorem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Truck ja Ci wierze po prostu ja sam personalnie nie mam z takimi cudami najmniejszego doświadczenia a jedyne co czym się bawiłem i to tak po łebkach to JBL MS8...Zawsze staram się weryfikować wszelkie info tak aby mieć w głowie pewność w działaniu(wiem wiem dziwny jestem :D) To jedyne co mi pozostaje to albo wymianka radia albo zmieniarka(nie wiem czemu nie przepadam jakoś za zmieniarkami w sumie nie wiem czemu) A tak z ciekawości nawet jak podłącze zmieniarkę to dalej płyty ładuje i odtwarzam w jednostce centralnej czy tylko i wyłącznie w zmieniarce?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...