Skocz do zawartości

Galant vel Daimos


Ache
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak postawi to straci :rotfl: .Poduszki nie skasujesz resetem. Wiem bo u mnie w galu tak było. A czujnik jest w mocowaniach pasów bezpieczeństwa tam gdzie się zwijają na dole(raczej na 100%).

A u mnie odpiąłem fotel u kumpla i nie skończyłem robić potem schowałem na noc fotel bez podpięcia a on przestawił samochód i rano zonk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 913
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Systemy airbag nie są systemami online.

W starszych systemach ABS po włączeniu zapłonu układ sprawdzał czy elektrycznie wszystko w porządku, jeśli tak to uaktywniał się(kontrolki gasły). Więc jeśli mieliśmy fizycznie wpięty czujnik, ale nie czytał on prędkości koła to dopiero po ruszeniu zapalał się ABS.

W przypadku airbag odnotowany błąd jest na stałe w pamięci, żeby uniknąć problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem jak nie gaśnie poduszka to najprawdopodobniej albo masz jakiś problem z systemem albo nie masz poduszek u mnie w fordzie jak by wystrzeliły to już zawsze będzie się świecić bo nawet po regeneracji nie da się tego skasować .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ze jak sie kontrolka swieci to zaden airbag nie dziala to samo z ABSem.. Ale ABS wiem przynajmniej czemu nie dziala :) Poduchy sa na 99% sprawne, bo dzialalo wszystko (w sensie kontrolka gasla) i od nie pamietam kiedy (jakos w wakacje po pijaku fotel skladalem :P) wlasnie sie swieci airbag :/ Z tego co pamietam zrobilem wszystko wedlug procedury..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wystarczyłoby podpięcie pod komputer i zresetowanie czujników. U mnie w Hondzie zdarza się, że czasem wywali kontrolkę poduszek i wtedy trzeba ja zresetować właśnie poprzez podpięcie pod komputer lub można samemu poprzez odpowiednia kombinacje zwierania odpowiednich styków i przekręcania zapłonu :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys jak wymieniałem podswietlanie licznika przekreciłem stacyjke podczas gdy licznik był wypięty. Od tego czasuswieciła sie kontrolka. Wystarczyło usunięcie błedu na byle jakim kompie z interfejsem i po problemie. System nie widział kontrolki i wywalił bład.

 

Mozliwe ze masz napinacze pasów w fotelu. Wystarczyło ze przekreciłes kluczyk gdy kostka była wypięta i juz wywali byka. W vectrach B czesto system wywalał błedy po wypieciu i włozeniu wtyczki od tych napinaczy mimo ze robiło sie to na wyłaczonym zapłonie. Pomagało zlikwidowanie wtyczki i zalutowanie kabli.

 

Bardzo mozliwe ze wystarczy ze pojedziesz na kompa i wykasuja Ci błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna rozkmina :) Zostalo mi kilka gabek GMSa.. Ostanio wymienialem filtr przeciwpylkowy i jest on pod schowkiem. Jest tam tez cala nagrzewnica/dmuchawa/zwal jak zwal. Moge obkleic cala dmuchawe i wszystkie "przewody" gabka, zeby zmniejszyc szum ? Orientuje sie ktos ? Dodam potem pare zdjec jak to wyglada. Glownie chodzi mi o to czy same gabki bez sztywnych mat wytlumia prace dmuchawy chociaz troche i czy dmuchawa zaciaga powietrze tylko z zewnatrz czy od wewnetrznej strony auta tez moga byc jakies otwory ? :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img705.imageshack.us/img705/6986/dsc0068jg.jpg

http://img9.imageshack.us/img9/2705/dsc0066rz.jpg

 

Chodzi mi o to czy moge przywalic to wszystko gabka :) Z tego co zaobserwowalem nic nie dmucha/nie ssie z tej strony wiec chyba powinno byc okej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robi sie cieplo takze po lekku zabiore sie za tego typu buble :)

 

http://img441.imageshack.us/img441/2654/20111001144007.jpg

 

To jest zdjecie sprzed roku :) Slupki dalej wygladaja tak samo, tyle ze sa tam TN 52 i blaszki sa troche wyzej.. I tak sobie rok jezdze z kablami na gorze :P Ale TN 52 to tweeter, ktory mi pasi i calkiem mozliwe, ze wreszcie uda sie go wrzucic "normalnie" na slupek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy w miare cieplo, wiec prace ida pelna para :D Zrobilem nowe okablowanie do Altaia i nie wiadomom ktorych wooferow :P Pisalem o tym kablu jakies czas temu. Tak to wyglada :) To jest jakis tam Oehlbach 2x4mm Germany Stream made in Switzerland :rotfl:

 

http://img832.imageshack.us/img832/8922/dsc0137gv.jpg

http://img813.imageshack.us/img813/6152/dsc0136w.jpg

 

Zdecydowalem, ze Fujitsu Ten QM 582 jednak u mnie zostanie (Cursor jeszcze o tym do konca nie wie :P). Wymienilem mu okablowanie na "przewody Silverline z zawartoscia srebra" co niby ma rozjasniac tweetery :D Mialem juz te przewody w Mazdzie. Jest mega jasno i detalicznie ale to na 99% zasluga pieca nie przewodow :) Pojawilo sie od zajeba..a gory takiej jak lubie, ale dzieki temu DLS R6 to juz kompletna klapa jesli chodzi o srednice..

 

http://img857.imageshack.us/img857/8327/dsc0105hz.jpg

http://img690.imageshack.us/img690/6540/dsc0109wz.jpg

http://img710.imageshack.us/img710/3131/dsc0127xi.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...