Skocz do zawartości

czy silnik 1.9 tdi nie jest za głosny


arturbp
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie miałeś chyba do czynienia z nowymi oplami.

 

wierz mi miałem i standardem są nadkola w V C albo astrze gtc - jedna taka stoi u mnie pod blokiem - kawałki rantu w tylnych nadkolach są rude.

Z tego co czytam na forum, to mocno zastanowiłbym się czy pchać się w 3.2V6 diesla, ponoć bardzo awaryjny.

3.2 V6 to benzyna, 3.0 CDTI V6 to ten diesel, o którym piszesz.

Koszta utrzymania takiej E60 czy nawet E90 są powoli porównywalne z utrzymaniem E65.

jeśli tak jest, to czas najwyższy przestać szukać E60.

Właśnie myślę o signum 1.9 cdti 16v (silników 1.9 jest kilka u opla). Pakiet sport, z tego, co pamiętam wychodził w Astrach i Vectrach - przycisk sport, druga mapa silnika i wszystko, co z tym związane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

tak, tylko, że BMW to tak jak napisałem, trzeba dać 60, a ja wolę kupić coś za 30-50. Poza tym Audi mam służbowo i hmm jakoś to mnie nie przekonuje. Niby taka limuzyna, ale żeby mieć ją dobrze wyposażoną, to trzeba na to przeznaczyć około 80k PLN, co niespecjalnie mnie kręci. Za te pieniądze miałbym piękne, własne STi MY07 i dodatkowo zostałoby na Stage II w maptek. Ale hmm nie chcę kupować Subaru w PL - obejrzałem ponad 100 egzemplarzy i doszedłem do wniosku, że baaaardzo ciężko będzie kupić takie auto bez żadnej przygody. Tak więc z tego pomysłu się wyleczyłem, a raczej wyleczył mnie stan aut, gdzie podłużnica jedna od drugiej była krótsza o 3 cm. Albo auto niezakute robione na 450 KM... Dla mnie to szok. Przykładem niewiedzy dotyczącej Subaru jest np. TA aukcja:

 

Przykład niewiedzy dotyczącej subaru:

 

http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-sti-2-5-turbo-360-450km-3-8s0-100km-i1470471483.html

 

 

Za przeproszeniem, jak ktoś nie wie, co to są świnki na lusterkach albo DCCD w Subaru, to nie powinien takim autem jeździć... W powyższym opisie bardzo mi się podoba wyjaśnienie po co w aucie blow off.

 

Reasumując na "betkę" raczej mnie nie stać. Jestem wielkim fanem Imprez STi, ale żeby kupić dobre auto trzeba dać około 80k PLN. WRX'a nie chcę, bo to półśrodek. Poza tym latam sobie okazyjnie czymś takim i mi to wystarcza. Można powiedzieć, że szaleję na torze, na drodze jeżdżę rozważnie. Dlatego też szukam sobie jakiegoś w miarę rozsądnego auta w ww budżecie. Nie chcę żadnego 1.6 czy 1.6 turbo. Wolę 2.0 albo 3.0 (opłaty mnie nie przerażają - teraz mam 2 litry, a taki silnik spali może 2 litry więcej, niż takie pałowane 1.6).

 

 

Morfi ,sory co masz na mysli mówiąc o niewiedzy o subaru i o tej aukcji co podałeś ?? możesz mi wyjaśnić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hellsin chyba Ty nie wiesz co piszesz i nigdy nie jechałeś benzyna z turbem.

 

jechałem np. Sejo 1.2T do paczki miał coś koło 6 sekund ... oczywiście jako pasażer :P

 

Jeździłem tdikami po chipie i to jest smiech w porownaniu do osiagów benzyna + turbo + frajda z jazdy. Żaden diesel nie da tyle radosci co benzyna. Jeśli twierdzisz inaczej to znaczy że nie jeździłeś benzyna + turbo.

 

ja śmiem wątpić, że jeździłeś naprawdę mocnym dieslem, w szczególności że w nich liczy się moment ... turbo benzyna o takim momencie może zapomnieć.

 

Co to za frajda jazdy dieslem jak w miescie trzeba biegami wachlować jak w bigosie na poligonie i krecic do 4.5tys obrotów zostawiając czarną chmurę z tył ? No i jeszcze prowadzenie tdi ryja przodem ze wzgledu na cieżki silnik znów minus do frajdy ze 'sportowej' jazdy.

 

kto powiedział że na mieście ? od ścigania to jest tor :P

 

Gaz kosztuje w zaleznosci od regionu 2,5-2,6zł , ropa 4,7-4,8zl , przejazd 100km tdi takim stylem jak piszesz tj 10L /100km to koszt 47-48zł a 1.8T z lpg to 40-41,6zł. No i gdzie tu ta ekonomia diesla przy benzynie z gazem w dzisiejszych czasach ?

 

do diesla też możesz założyć gaz ... po drugie od razu wyskakujesz z LPG, weź się chłopie ogarnij ...

Diesel bez pałowania w mieście spali Ci 7-8l, poza max. 6-7, jadąc jak dziadek możesz zejść nawet do 5.

W trubo lpg choć byś za ciężarówkami gnał to nadal będzie to 8l czy tego chcesz czy nie.

 

No kwestia v-max tdiki nienawidzą jazdy z v-maxem tj najzwyczajniej w świecie sie przegrzewaja przy ciągłym bucie na ostatnim biegu.

 

wspomniane Stilo jechało na bucie cały czas trasę Wiedeń - Budapeszt - zero zadyszki ...

Najsłabsze w tym aucie było zawieszenie ...

Więc kolego - jak o czymś nie wiesz, to nie pisz bajek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hellsin

1. A ja jechałem najszybszym w Polsce autem klasy FWD street vr6 turbo 500km+ i co z tego ?

2. cytuje ' w dieslach wazny jest moment obrotowy' - a w benzynie moment nie jest wazny ? Tylko co jest ważne ??

3. na torze bedzie ta sama sytuacja krotki zakres obrotow powoduje że zawsze sie trzeba namachac - czysta logika.

4. do diesla też można włożyć gaz i co z tego ? weź sie Ty ogarnij , a nie głupoty piszesz nic nie wnoszące do tematu - ja realnie przedstawiam jak jest w praktyce a Ty z gazem do diesla wyskakujesz ciekawe czy wiesz po co sie stosuje gaz w dieslu i czy to w czymś pomoże autorowi ? Zero konstruktywnej dyskusji tylko....

5. jadac jak dziadek nie spalisz tdi 150hp + chip mniej jak 6 litrow w trasie to nie ta generacja silnikow zeby piatke na 100brała.

6. Na pewno to stilo nie jechalo na pelnym bucie non stop , jak jeszcze bylo po chipie to juz wogole bajki. Moj znajomy stopil takiego tdika po chipie (130 zrobiona na 180km) w locie do Niemiec.... wiec 'jak o czymś nie wiesz to nie pisz bajek' bo diesle nie lubia v-max wynika to z zasady ich dzialania.

BTW - Diesel engines are for senior citizens.

 

Z całym szacunkiem ale kończe z Toba dyskusje bo nie masz bladego pojecia o turbo benzynach ani nawet o Twoich ulubionych dieslach. Weź pierwsze poczytaj na ten temat solidnie a wtedy podyskutujemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. mi to lotto - pytanie było do mnie to napisałem.

2. to porównaj oba momenty gdzie, które auto ma jaki oraz ile wynosi ...

3. to po co ludzie specjalnie skracają skrzynię przełożeniem głównym na tor - bo mają takie widzi mi się ?

4. jakie głupoty ? - da się, da, chcesz to może jeden kolega z ŁDZ wrzuci Ci wykres Navary diesla na gaz :P

5. kto mówił o chipie - pisałem o normalnym VW 1.8 T vs 1.9 TDi 110KM lub 130KM :P

6. to fajnie że jechałeś ze mną ...

 

Z całym szacunkiem ale kończe z Toba dyskusje bo nie masz bladego pojecia o turbo benzynach ani nawet o Twoich ulubionych dieslach.

 

nie znasz mnie, nie wiesz co robię i czym się zajmuje, więc takie dywagacje schowaj sobie w kieszeń.

Diesla nie mam, żeby było śmieszniej, same benzyny bez LPG ( no może poza rodzinniakiem ).

 

Weź pierwsze poczytaj na ten temat solidnie a wtedy podyskutujemy.

 

nie ma z kim po Twoich wypowiedziach. Ty wiesz swoje i niech tak pozostanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Mnie też to lotto.

2.Dalej widać jakie masz pojecie o charakterystyce silnika, dla ciebie liczy sie moment obrotowy, moje naprowadzanie nie przynośi efektu, fajnie i niech tak pozostanie :).

3.Pytanie jeszcze jaki tor i gdzie to nie takie proste powiedziec 'krotka skrzynia' i jestesmy de best...

4.To ja zapytam czy taka instalacja w dieslu jest opłacalna i pomoże w czymś autorowi tematu bo jak narazie to piszesz same ogólniki , brak szczegółów ja natomiast pisze jak jest i podaje dane a nie czcza rozmowa.

5.130km w B5FL jezdzilem po miescie to palila 8-9L przy normalnej jezdzie - magia diesla prawda ? Osiągi dostateczne , wrażeń sportowych zero.

6.W takim razie szacunek dla Ciebie ale coś mi mówi że chip w tym brawo było bardzo zachowawczy.

 

 

Brak konstruktywnych argumentów z Twojej strony tylko półsłówka , ogólniki właśnie pokazują że nie dajesz podstawy do sensownej dyskusji i jedynie mogę skwitować to tak jak Ty czyli ' nie ma z kim po Twoich wypowiedziach' i naprawde polecam poczytać o Twoim ulubionym momencie obrotowych bo szkoda by było gdybyś w jakimś towarzystwie zaprezentował swoją 'niewiedze' na ten temat.

 

 

A teraz poczekajmy niech sie wypowie autor tematu na jakim etapie poszukiwan stoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. a czym jeździsz w mieście ? mocą czy momentem ?

3. a co to F1 ? co by na blacie było 280 km/h ?

4. podobne koszta ( no może ciut droższe ) odnośnie założenia takowej, kwestia opłacalności leży już po stronie właściciela, tak samo przecież można kupić benzynę bez LPG ... i też musisz wydać na instalację.

5. po mieście sportowe wrażenia - gratuluje ...

6. seria, nic nie pisałem że było coś podnoszone w nim, to Bravo było chipowane :P

 

naprawde polecam poczytać o Twoim ulubionym momencie obrotowych bo szkoda by było gdybyś w jakimś towarzystwie zaprezentował swoją 'niewiedze' na ten temat.

 

nudny jesteś, nadal każesz mi się edukować, ale na prosto zadane pytanie, nie znasz odpowiedzi ...

 

A teraz poczekajmy niech sie wypowie autor tematu na jakim etapie poszukiwan stoi.

 

i na tym zakończmy, jak chcesz dalej rozmawiać to pisz PW, nie zaśmiecaj forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie skończmy już tę bezsensowną dyskusję

Turbo benzyna zawsze będzie szybsza od klekota.

Przykład z którym spotykam się często 4.4l benzyna(atmosfera), 286KM i raptem 440NM oraz 4.0D(w zasadzie 3.9D) 245KM i 560NM(z racji biturbo). Mimo, że jadąc obydwoma mamy wrażenie, że diesel lepiej się odpycha to benzyna ma lepsze przyśpieszenie i zostaje z przodu, mimo że to zwykła atmosfera. Więc gdzie tu wyższość diesla.

Jak już pisałem, diesel miał być przede wszystkim oszczędny, to obecnie produkuje się diesle, które mają przyśpieszać(swego czasu Polacy byli najlepsi na 1/4 mili w kategorii diesel)

 

Tak samo jak w dieslu, tak samo i w benzynie turbo to generator momentu i tanich koni(turbo wychodzi sporo taniej niż dłubanie atmosfery)

 

Jak ktoś chce mieć przyjemność z jazdy to kupuje turbo benzynę, jak ktoś chce jeździć oszczędnie to kupuje turbo diesla, któremu turbina dodatkowo zwiększa sprawność(która jest już wyższa niż w benzyniaku).

Niektórym osobom podoba się charakterystyka turbo klekota(nie sama praca, a przebieg mocy i momentu), to już kwestia gustu, zaletą jest to, że odczuwalny moment jest wyraźnie niżej niż w benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15tyś przez rok i jakieś lpg, diesle cuda

Nawet bym się nie zastanawiał chwili i szukał czegoś R6/V6 na wstępie wymieniasz rolki, paski, oleje, płyny i w środku cisza.

 

edit

Jak cursor pisze 540i od BMW zadbane i przy 100km/h nic nie słychać ;)

Edytowane przez Gilotyn@
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polać wam piwa panowie :zdrowko:

Gilotyn - jedynie problem w tym że za 15tys kupic 540i to bedzie troche problem zeby była w przyzwoitym stanie a nie przystankiem :/

Cursor - dokladnie jest tak diesel ma walniecie momentu przez co sie wydaje ze auto jest szybkie ale zaraz puchnie i przez wachlowanie biegami traci sie czas , przez co nie ma podejscia do krecącej sie połowe więcej benzyny :cwaniak:

 

Co do sedanów z mocniejszym motorem to polecam A6 1.8T 180km w quattro . Myśle ze takie 540i mogło by troche przerazić autora :) + tylni napęd to mogło by sie źle skończyć :cwaniak:

 

Od siebie polecam Audi A3 1.8T quattro. Auto ma wielowachaczowe zawieszenie przez co daje komfort podróżowania, a co ważniejsze trzyma sie w zakretach jak przyklejone. Silnik tani w serwisie. W razie checi podniesienie mocy o 30-40Km nie stanowi żadnej przeszkody , przy czym mamy juz wtedy ponad 200km co daje juz wysokie 6 sekund do paki. W zimie kto siadł w quattro ten już innego auta bez awd nie chce miec. No i na śniegu daje dużo radości z latania.

 

W tych pieniądzach to można tak realnie patrzac szukać ladnego Golfa 1.8T z początku produkcji, na leona 1.8T nie wystarczy niestety. Ew skode octavie , pomijając marke całkiem przyjemny samochód, jedynie odniosłem troche wrażnie że ma gorsze blachy od VW&Audi - dolne czesci nadkoli lubi 'zbomblować'.

Można jeszcze szukać E46 compact-a z całkiem żwawym 1.8 143km , albo ew sedana e46 z poczatku produkcji ( tylko jest problem z odrywającym sie zawieszeniem z tyłu , poprawione po lifcie dopiero).

Można jeszcze pokusić sie o Honde Accord 1.8 albo 2.0 150km które sa bardzo ciekawymi samochodami tylko niestety ale rdzewieja.

Na koniec znienawidzony i kochany przez innych król polskich dróg Passat B5 :) Myśle że nie wymaga ono komentarza.

 

Co ciekawego warto dodać na koniec co by wpasować sie dokladnie autami w temat - audi i bmw ma najlepsze wyciszenie wnetrza z podanych samochodów. Natomiast.... Golf IV i Passat B5 to bez wątpienia najlepsze samochody z wymienionych pod Car-Audio , to jest cud miód..... Zamkniete komory w drzwiach , nawet na seryjnych głosnikach puszczonych pełnym pasmem bass jest taki że każdy zagląda do bagażnika zobaczyć suba którego nie ma :) Kto miał golfa , b5 ten wie o czym mówie . Drzwi chyba były projektowane pod kątem car audio.

Najgorsze drzwi pomimo wyciszenia ma A3 czego doświadczyłem boleśnie- patrz temat hehepack-a, drzwi pod car audio w a3 to tragedia.... Ale A3 ma dużo dodatkowych plusów które z zapasem rekompensują te drzwi :).

 

Ciekawe co autor wykombinował bo temat rośnie a autor sie nie odzywa :wink2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dość mocne 1,8T bo 260KM i nie wierzcie w bzdury ludzi piszących ze to jakieś mega nie oszczędne silniki. Ja swoim najmniej spaliłem 7,5 litra przy prędkościach 100-120km/h lecz trzeba umiejętnie dodawać gazu(niepomować go) a jeżli potrzebna jest moc, żeby kogoś wyprzedzić to się wyprzedza, kolega Gilotyn@ może co nieco powiedzieć na ten temat :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi A3 quattro nie ma stałego 4x4 a Haldex. Tył się dołącza przy utracie przyczepności przodu. Niby niewielka różnica ale jednak.

 

O ile pamiętam zawiecha A3 nie jest na wielowachaczach. Czy to nie jest konstrukcja podobna do Golfa?

 

ps. znajdź ładne A6 1.8t quattro i to do tego 180KM za 15 tys:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dość mocne 1,8T bo 260KM i nie wierzcie w bzdury ludzi piszących ze to jakieś mega nie oszczędne silniki. Ja swoim najmniej spaliłem 7,5 litra przy prędkościach 100-120km/h lecz trzeba umiejętnie dodawać gazu(niepomować go) a jeżli potrzebna jest moc, żeby kogoś wyprzedzić to się wyprzedza

Dokładnie wreszcie odzywają się Ci co maja 1.8T i jest kolejne potwierdzenie po moim spalania oczywiscie przy normalnej jezdzie, benzyna z turbem trzeba umiec jezdzic.

 

1.8T łoi ! Nie ściemniajcie :P

Przecież nie będziesz ciągle jeździł przed turbinką?

 

Jadąc 120 bez pompowania w gaz jedziesz z turbina a nie przed turbina na podcisnieniu:) , jazda ze stałą predkościa nie oznacza tego że turbo nie pompuje :zawstydzony:

 

Audi A3 quattro nie ma stałego 4x4 a Haldex. Tył się dołącza przy utracie przyczepności przodu. Niby niewielka różnica ale jednak.

 

O ile pamiętam zawiecha A3 nie jest na wielowachaczach. Czy to nie jest konstrukcja podobna do Golfa?

 

ps. znajdź ładne A6 1.8t quattro i to do tego 180KM za 15 tys:)

 

Tak jest A3 quattro ma haldex-a czy to stały napęd hm... teoretycznie nie , w praktyce można powiedzieć że tak, dałbym Ci sie przejechać haldexem a potem torsenem w a4 b5 i ciekawe do jakich wniosków byś doszedł :) bo sa naprawde ciekawe ale to nie watek na taki temat :) Dodam tylko że haldex spina napęd przy różnicy w obrocie przednich kół w stosunku do tylnych o kąt niecałych 10 stopni , wiec... :cwaniak:

 

Zawiecha w A3 quattro jest na wielowaczachach. Zwykłe A3 FWD to konstrukcja identyczna jak FWD Golf IV, Octavia I , Leon . Wszystkie wersje tych samochodów tj Golf IV 4Motion , Octa 4Motion , Leon Cupra 4 , A3 quattro czy też Golf R32 maja zawieszenie tylne na wielowachaczu.

 

Co do ładnego A6 1.8T quattro za 15tys to masz racje nie ma szans takiego znaleźć, tak samo jak A3 1.8T quattro :) , jedynie w tych pieniadzach to A3 1.8T ale FWD , choc nadal będzie ciężko wiem bo szukałem baardzo długo i w 95% to szroty.

 

Moze Kłatro ma wielowahacz ? Tego nie wiem niestety. Wiem ze moje toczydlo nie ma i..raczej sie ciesze ;)

W sensie eksploatacji zwykłe FWD jest na pewno tańsze od AWD , ja sie narazie nie przejmuje bo akurat ktoś przed sprzedaż zrobił całe zawieszenie + klocki tarcze na nowo wiec narazie spokojna głowe mam :). Jedynie musze olej w haldexie zmienic + filtr. Sam olej kosztuje normalnie w aso skody(najtaniej) 150zł za 270mL :rolleyes: a taki malutki filtr kolejne 150zł :) .

Jest quattro , jest zabawa , jest bezpieczeństwo , sa i koszty :ok:

Dlatego jeśli ktoś nie jest maniakiem samochodów to naturalnie wystarczy mu w zupełności FWD. Wogóle szukalem FWD ale trafiło sie quattro w extra stanie wiec jest. Zawsze jest na odwrót jak szukasz quattro to kupisz ośke , jak szukasz ośki kupisz quattro , szukasz bmw i audi , chcesz kupic bardziej bmw , ale trafia sie audi i masz audi samo życie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzac spokojnie na podcisnieniu turbo benzyna bedzie palila podobnie do swojego odpowiednika wolnossacego. Wynika to z faktu ze silnik turbodoladowany jadac na podcisnieniu zachowuje sie jak silnik wolnossacy. AFR oraz mapy zaplonu sa do czasu zbudowania boosta praktycznie takie jak w silniku N/A. Zawsze w tym zakresie beda troche slabsze niz ich odpowiedniki N/A ze wzgledu na czesto nizszy stopien sprezania itp. .

 

To czy jadac przykladowo stala predkoscia 120km\h bedziemy jechac jeszcze na podcisnieniu czy juz w nadcisnieniu zalezy w duzym uproszczeniu przedewszykim od obciazenia (MAF, MAP) na podstawie ktorego pracuje komputer samochodu. Pomijam celowo takie rzeczy jak wielkosc sprezarki, walki, teren w jakim jedziemy, pojemnosc silnika i jego charakterystyke i cala masa innych rzeczy bo to nie temat o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się jeszcze raz wypowiedzieć :) Nie jestem przeciwnikiem 1.8T, bo na prawdę super się nimi śmiga. Ale mała dygresja z mojej strony. Skoro przy ekonomicznej jeździe w 1.8t można zrobić 7,5L to w diesielku, nawet podmodowanym dajmy 150 czy tam 180km(1,9tdi) Też da się zejść poniżej 5/6L(niektorzy zaraz powiedzą, że zrobią i 4,5L/100 :D ). Wiadomo, że znajdą sie fani benzyny jaki diesla, jeden lubi miód, drugi pszczółki :P

 

Chociaż nie ukrywam, że oszczędnij wh mnie jeździ się diesielkiem, nie tracąc przy tym przyjemności z jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był wczoraj u mnie znajomy Audi A6 C5 z silnikiem 2.4 V6 moc coś ok 170 albo 180 koni nie pamiętam dokładnie. Zagazowany, kombi, to i miejsca w bagażniku trochę zostało. A odpycha się rewelacyjnie, i wcale nie drożej niż mój ropniak :zdegustowany:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet podmodowanym dajmy 150 czy tam 180km(1,9tdi) Też da się zejść poniżej 5/6L(niektorzy zaraz powiedzą, że zrobią i 4,5L/100 :D ).

miałem TDI w passacie B5.5 seria 130KM zrobiony na ok.160KM (już nie pamiętam dokładnie...i w mieście 9-10l/100km w zależności od natężenia ruchu i w miarę dynamicznej jeździe. Autostradowo: 160-180km/h - 7.5l/100km; 120-130km/h - 6-6.2 l/100km; a zamulejąc (np. w dużym ruchu) 90-100km/h wychodziło około 5.2-5.5 l/100km i to minimum do czego udało mi się zejść. Po podniesieniu mocy nie odczułem jakoś wzrostu spalania. Aha...spalanie poza miastem podaję na tempomacie i odczytane z komputera pokładowego (w mieście z resztą też :) )

a co pytania tematowego to choć znam kulturalniejsze i cichsze jednostki to TDI w moim pasku z całą pewnością za głośny nie był i można się było cieszyć muzyką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDIki na pompowtryskach zdaje się są cichsze :)

Masz racje zdaje Ci sie :zdrowko: Tak na serio to po rozgrzaniu sa cichsze ale nie jest to jakaś cicha praca coby można tak to nazwać , ciche sa D4D toyoty , ew nowe CR z Vaga , wogóle wszystkie diesle z CR sa ciche , pompopowtrysk i pompa wtryskowa zawsze beda głośne z racji systemu wtrysku. Mi z dieslach na starej pompie podoba sie jedna rzecz której już nie mają pompowtryski - agresja i szybkośc reakcji na pedał gazu , fakt pompowtrysk jak juz tryśnie to moment jest wiekszy , ale stare VP maja bardziej agresywny charakter , trzeba po prostu sie tym przejechac to sie zczai o czym mowie :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...