Skocz do zawartości

Sprzedaż katalizatora na allegro


MB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To o czym wyżej mowa to oil catch tank, polecam bo to bardzo fajna rzecz. Nie ma problemu z "wolną" odmą, a odłożony tam "syf" można w każdej chwili wyrzucić. Jak ktoś ma zaplecze, może sam to wyspawać z nierdzewki, schematy są w necie.

 

Także jestem przeciwnikiem dwumasowego koła. Jest dość kosztowne i raczej kiepsko rozwojowe heh.

Do swojego M30B35 założony mam obecnie jednomas 7.9 kg, dzięki któremu auto potwornie szybko wchodzi na obroty, gdzie dysponuje odpowiednim zasobem momentu i mocy =D ( zamiast dwumasu koło 12 kg ) + tarcza spiekowa i przerobiony/usztywniony docisk. ( Nie polecam jak ktoś jeździ w korkach :D )

 

Jednym słowem nie ma jak tarcza na sprężynkach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

cursor, widze, ze jest z kim porozmawiac o mechanice

Moje wykształcenie nie ma kompletnie nic wspólnego z mechaniką. Od pół roku mam na papierze "mechanik samochodowy", ale i z tym bym się kłócił(głównie robię elektrykę i diagnostykę w BMW) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także jestem przeciwnikiem dwumasowego koła. Jest dość kosztowne i raczej kiepsko rozwojowe heh.

Do swojego M30B35 założony mam obecnie jednomas 7.9 kg, dzięki któremu auto potwornie szybko wchodzi na obroty, gdzie dysponuje odpowiednim zasobem momentu i mocy =D ( zamiast dwumasu koło 12 kg ) + tarcza spiekowa i przerobiony/usztywniony docisk. ( Nie polecam jak ktoś jeździ w korkach )

 

Jednym słowem nie ma jak tarcza na sprężynkach

 

to bylem lepszy, bo ja jednomas wrzucilem do BMW TDS e34 z 95r. Wkrecala sie niebywale szybko na obroty, w trasie tez szybciej przyspieszala, ale na kazdym biegu miala mniejsza predkosc max, no i lekko buczalo i drgania byly wieksze jak na dwumasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trochę odejdę od tematu ale jak słyszę o takich rzeczach to się włos jeży na głowie :przestraszony:

 

Pewna znajoma jechała swoim autem, nie zważając na wskazówkę temperatury poza skalą, kłęby dymu z rury wydechowej oraz utratę mocy silnika - ważne że się kółka kręcą. Jakież było zdziwienie kiedy okazało się że płynu chłodniczego zero. A takie dobre auto, przez 3 lata nic w nim nie było robione, i właśnie takie są skutki - jechać dopóty dopóki nie stanie. Diagnoza - w aucie wartym 2000zł padła uszczelka pod głowicą - koszt naprawy 1000zł :przestraszony:

 

I weź tu kup auto od kobiety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I weź tu kup auto od kobiety

Powiem tak, NIGDY bym nie kupił "zadbanego" diesla od kobiety albo od dziadka. Dlaczego?

 

Powiedzcie mi, która kobieta albo który dziadek wiedzą, jak dbać o silnik TDI, DTL, DTI, CDTI itp?

 

Moja odpowiedź brzmi, że 99% kobiet nie ma bladego pojęcia o tym jak dbać o turbo! Która z pań wie, że ważna jest temperatura oleju, nie silnika? Która z pań wie, że takiego diesla nie można pałować od razu po odpaleniu? Moim zdaniem nawet połowa facetów nie wie, jak dbać o turbinę w aucie... A potem na allegro są aukcje: Zadbany diesel od kobiety. Polecam przeczytać poniższy cytat z aukcji allegro:

Witam! przedmiotem sprzedaży jest Saab 1.9 TiD z19dt seryjnie 120KM ( modelowy rok 2006 )

 

Może najpierw napiszę co ten samochód ma a później kilka zdań od siebie:

 

-Moc zmierzona na hamowni podwoziowej- 211KM, Moment 405Nm

-NOWY Dwumas i NOWE kompletne sprzęgło i nie dlatego że był popsuty jak w 90% saabach które są na allegro ale dlatego że był wymieniony pod modyfikacje. ( koszt to ok 4000-5000zł )

- Usunięty Katalizator ( turbo szybciej wstaje i 100 innych zalet dla których warto to coś wyrzucić z wydechu w silnikach turbo no chyba że ktoś jest proekologiczny ), usunięty EGR - kolejny dziwny wymysł ekologów - jak ktoś się orientuje w silnikach saaba i innych jtd sprawia wiele problemów jego usunięcie jest zalecane przez serwis fiata ( zaślepienie ) u mnie jest zaślepiony i usunięty programowo.

- Kompletny remap systemu u jednego z najbardziej cenionych tunerów a wg mnie i wielu innych guru od JTD - Marcina z firymy CINSOFT.

-NOWA Turbosprężarka z z19dth ( 150KM ) 15000KM przebiegu, na gwarancji. i była wymieniona pod modyfikacje żeby móc bezpiecznie podać na nią 1,5b,

 

To te ważniejsze z modyfikacji tego auta mających na celu poprawę mocy i momentu w jednostce napędowej która legitymuje się naprawdę sporym zapasem i to co jest zrobione z niego teraz to naprawde niewiele.

 

Lista wyposażenia dodatkowego:

 

 

-skóra z modelu aero, z podgrzewaniem

 

-ksenon

 

 

- ICM3 to co handlarze w swoich ofertach opisują jako navi które w PL nie działa i działać nie będzie - nigdy. ale bajer fajny, kolorowy wyświetlacz .

 

 

-10poduszek powietrznych

 

- 2stefowy Klimatronik

 

 

- telefon, ( karta sim w bagażniku )

 

 

i takie pierdoły jak to poniżej:

 

ABS,

alufelgi 17 cali,

autoalarm,

centralny zamek z pilotem,

elektryczne lusterka,

elektryczne szyby x 4,

immobilizer,

komputer pokładowy,

skrzynia 6-ciobiegowa,

podgrzewane lusterka,

kontrola trakcji,

radio CD z MP3,

skórzana kierownica,

wielofunkcyjna kierownica,

szyba fotochromatyczna,

przyciemniane szyby,

atermiczne szyby,

halogeny,

tempomat,

elektryczny szyberdach

komplet kluczyków,

komplet dokumentów,

regulacja kierownicy,

wspomaganie kierownicy,

dodatkowo w samochodzie zamontowany jest zestaw głośnomówiący Parrot Mki9200 o wartości ok 800zł a dlaczego? bo saab obsługuję tylko bluetooth 1.5 a taki posiadają tylko telefony antyki:)

 

Samochód jest w kolorze czarnym ma kilka rys, lekko pękniętą dokładke zderzaka i małą wgniotkę i TYLE, technicznie jest idealny.

Samochód jest naprawdę mocno doinwestowany, w teorii miał służyć jeszcze 3 lata niestety/stety firma wyposażyła mnie w służbową kie cee'd i saabem latam tylko w weekendy a to dla diesla średnio dobre.

Nie chciałbym pisać że objeżdża BMW 530D i Audi 3.0TDI bo większość pomyśli że samochód był uzywany do ścigania a tak nie jest tylko po prostu coś mnie strzela jak czytam idealny diesel od kobiety, idealny diesel od dziadka, która kobieta, czy który dziadek myślą o prawidłowej eksploatacji diesla? że silnik trzeba nagrzać, że turbo trzeba wychłodzić czasem nawet 5 min, komu by się chciało? że diesla nie "pałuję" się na zimno itd itp, że wskazówka pokazuję temperaturę wody a dla nas ważniejsza jest temperatura oleju ( turbo) o tym nikt nie myśli byleby pisało że od kobiety :) ( 1% za[ewne dba )

 

Zapraszam pokaże jak moja dziewczyna traktuje służbowego diesla:) i pewnie kiedyś będzie od kobiety...

 

Samochód ma na obecną chwilę 112000km, olej zmieniany co 10000km, tylko MOTUL 8100xcess, nie żaden Mobil czy syfny Castrol., jeździ na letnich 17' pięknych felgach aero ( kolor gunmetal z palety HONDY - niestety teraz nie ma opon chyba że ktoś będzie chciał 3 bo na jednej wyszedł bąbel na boku i trzeba kupić nową ) na zimę ma strukturalne 16' z Vectry C z NOWYMI nokianami wrg2 ( dałem ok 3000zł )

 

Historię można sprawdzić u Kajzerka w Mysłowicach oraz na Grottgera w Katowicach ( 2 jedyne liczące się serwisy saaba na śląsku ) oraz oczywiście w Cinsofcie.

Samochód ma 112000Km i tyle MA!

 

Koszt samych modyfikacji to jakieś 18000zł

 

Ja nie wiem kto jeszcze wierzy w oferty od handlarzy typu ideał z Belgii, Niemiec itd itp żaden z wymienionych nie odda dobrego auta za śmieszne pieniądze żeby ktoś mógł jeszcze sobie zarobić.

Ja igiełki z niemiec darowałem sobie już dawno.

 

Samochód z pełną dokumentacją 2 kompletami kluczyków książką serwisową oraz faktury potwierdzające koszty modyfikacji.

 

 

 

Cena jaka mnie interesuje to 38000zł i tyle chcę jak ktoś chce negocjować przez telefon to niech nawet nie dzwoni, dopuszczam zamianę na mocną benzynę od 300KM

 

Ja, gdy będę zmieniał auto (już bardzo niedługo) będę starał się znaleźć kogoś takiego jak wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja, gdy będę zmieniał auto (już bardzo niedługo) będę starał się znaleźć kogoś takiego jak wyżej.

 

moj opis wygladal podobnie, tyle, ze mialem potwierdzenie w fakturach i cala historiee autka mozna bylo sprawdzic w serwisie, w ktorym bylo wszystko udokumentowane od kiedy bylo u mnie.

 

Co do dbania o turbodiesla, znasz pare przykazan z wielu jak to robic? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do dbania o turbodiesla, znasz pare przykazan z wielu jak to robic?

 

od ponad 3 lat jestem świadomym użytkownikiem turbo diesla :) tak więc wiem jak o niego dbać, co lubi, a czego nie. Wszyscy moi znajomi mogą zaświadczyć, że dbam o niego (wkurzają się, że muszą czekać na mnie, gdy ja studzę turbo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkurzają się, że muszą czekać na mnie, gdy ja studzę turbo

:ok: tyle ze to nie tylko studzenie, co czekanie az wirnik wychamuje do minimalnej predkosci obrotowej, przy ktorej mozna zgasic silnik, zeby wirnik nie tarl o lozyska bez poduszki cisnieniowej oleju miedzy lozyskami :) w innym wypadku zbiera sie nagar i lozysko sie zapieka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czeka się na jego wyhamowanie

masz to w miom poscie nad Twoim

 

W nowych dieslach jest nawet system który w korkach wyłącza silnik i jakoś turbiny nie lecą.

 

wypowiedz sie dlaczego turbiny nie leca? Z mojego doswiadczenia wiem cos zupelnie odmiennego

 

kolejne dzieci elektrody itp

 

widze, ze duzo czytasz elki, jednak nie starasz sie zrozumiec sensu rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ricola turbiny nie lecą, bo silnik wyłącza się po osiągnięciu jałowych obrotów jak już turbo nie kręci. To może to Twoje doświadczenie polega na tym, że poza wyłączaniem silnika na czas nie robisz nic innego w kierunku dbania o doładowany silnik i turbiny lecą. A co do elki hehehe to nawet nigdy tam nie byłem, wystarczy, że na innych forach pokazują się goście z wyniesionymi z niej pomysłami...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ricola turbiny nie lecą, bo silnik wyłącza się po osiągnięciu jałowych obrotów jak już turbo nie kręci.

 

Fajnie... tylko wirnik turbosprezarki podczas kiedy silnik jest uruchomiony kreci sie caly czas z predkosciami zaleznymi od cisnienia spalin w kolektorze ale to jest oczywiste. Powiem wiecej turbosprezarki na lozyskach kulkowych kreca sie jeszcze dobre 15-20s po zgaszeniu silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie... tylko wirnik turbosprezarki podczas kiedy silnik jest uruchomiony kreci sie caly czas z predkosciami zaleznymi od cisnienia spalin w kolektorze ale to jest oczywiste. Powiem wiecej turbosprezarki na lozyskach kulkowych kreca sie jeszcze dobre 15-20s po zgaszeniu silnika.

To prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ricola turbiny nie lecą, bo silnik wyłącza się po osiągnięciu jałowych obrotów jak już turbo nie kręci. To może to Twoje doświadczenie polega na tym, że poza wyłączaniem silnika na czas nie robisz nic innego w kierunku dbania o doładowany silnik i turbiny lecą. A co do elki hehehe to nawet nigdy tam nie byłem, wystarczy, że na innych forach pokazują się goście z wyniesionymi z niej pomysłami...

Darujcie sobie te podjazdy na elkę. Gdyby nie ona to większości by tu pewnie nie było, wiele osób było najpierw na elce później tutaj(m.in. ja). Jest to świetne forum ze sporą ilością na prawdę fachowców. Niestety wielu z nich zrezygnowało z tego forum z powodu dzieci neo i forumowych "speców", którzy poczytali na jednym bądź drugim forum co nieco i robią z siebie specjalistów.

Na samą elkę złego słowa nie powiem bo sporo wiedzy zawdzięczam temu forum, a to, że jest tam największa ilość dzieci neo, tępaków, buraków itp. to niestety wynika z tego, że to największe forum elektroniczne w Polsce, tak więc szukając czegoś bardzo często trafiasz tam, bo chociażby co najmniej jeden z wyników w Google odnosi się do elki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektroda = regulamin ponad wszystko, chyba najbardziej nieprzyjazne dla usera forum.

Jak się nie potrafi używać słownika, czytać ze zrozumieniem to może tak.

 

Na elce jestem zarejestrowany od 2004 roku i warna jeszcze nigdy nie dostałem, więc skończcie pieprzyć jakie to nieprzyjazne forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie potrafi używać słownika, czytać ze zrozumieniem to może tak.

 

Na elce jestem zarejestrowany od 2004 roku i warna jeszcze nigdy nie dostałem, więc skończcie pieprzyć jakie to nieprzyjazne forum

 

A Tobie by się z kolei przydało nieco kultury.

 

Mi elka nie pasi, zresztą wiele osób które obecnie siedzą na SCA było obecnych na elce, BYŁO. Kiedy zakładasz nowy temat to mod uznaje że to oczywista sprawa (dla niego ofc.) i do kosza, i do kosza, i tak na okrągło. Poza tym w dziale CA jest tam żenujący poziom, jak Ci tak dobrze - to siedź sobie tam, to że jesteś tam zarejestrowany x lat i umiesz pisać po Polsku podejrzewam że nikogo tutaj nie obchodzi, bo widzę że chciałeś się pochwalić :wstyd:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy kto korzysta z klawisza "pisownia" , dostosowuje się do regulaminu i używa opcji "szukaj" ma na elce spokój. Osoba która ww rzeczy ma w poważaniu ...nie jest nam tam potrzebna!

 

Tak niższy poziom ... tematów o radiach za 300, subach za 300 , przekroju kabli do wzmacniacza nie uświadczysz ...w przeciwieństwie do SCA , ba o pisowni już nie wspominam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...