Piotrsaint Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 U mnie nie ma możliwości by coś było niedokręcone. Mimo wszystko jutro sprawdzę jeszcze raz, mam jeszcze 3 inne ładowarki więc można testować i problemu nie ma. Ale zdziwiło mnie Tomka zdanie o problemie bo nigdy go nie miałem, uważam, że Ctek jest super i zdziwko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Po prostu ma tak niski opór źródła z powodu połączonych równolegle tych dwóch AGMów, że prostownik myśli, że to zwarcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csbiczek Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 No to dylemat pozostał mxs5.0 vs c7:) Może jeszcze niech jakiś posiadacz się wypowie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Połączenia są na pewno dokręcone dobrze? Może trochę pasty miedzianej? Gdyby była potrzebna - MXS10 tez by błąd wywalała. Po prostu ma tak niski opór źródła z powodu połączonych równolegle tych dwóch AGMów, że prostownik myśli, że to zwarcie Mam teraz jeden, drugi na półce, chyba że mentalnie się łączą ze sobą. 5.0 i 7.0 ma problem, wielokrotnie sprawdzany, 10 już nie - teraz pomedytujcie dlaczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csbiczek Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Ogólnie obie w/w przeze mnie ładowarki sie wiele nie różnią poza takimi aspektami:c7 ma większy prąd ładowania 2 lata gwarancjitańszy mxs5.0 ma 5lat gwarancji ale mniejszy prąd itp. Funkcje chyba mają te same czyli zasilacz, recond itp? No i plusem mxs5.0 jest dodatek peryferii typu wtyczki itp ale takie bajery można samemu dorobić;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Mam MXS 7.0, problemu opisanego przez Tomka (czyli aku w aucie wpięte nie wyjęte) nie spotkałem, ładuję regularnie dwa aku ołowiaka Bosch Silver S5 74 Ah, i Kinetika HC 1800 81 Ah, tak zwykłe ładowanie i na jakiś czas recond. Więc nie wiem od czego to zależy.Czytałem nie dalej jak 3 tyg temu test ładowarek inteligentnych w niemieckiej gazecie i o dziwo nie wygrał Bosch(a był) a właśnie C-tek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_A_X_A_M Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Dołączę się do tematu: Jak jest w przypadku Ctek'a z ładowaniem akumulatora bez odpinania go od instalacji auta we współczesnych, nafaszerowanych elektroniką autach?Czy jest to bezpieczne zarówno dla elektroniki auta jak i dla sprzętu CA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Czy jest to bezpieczne zarówno dla elektroniki auta jak i dla sprzętu CA? Ja nie wyciągam i nie odpinam, bo oba akumulatory są w "przyjaznych" miejscach jeden pod kanapą drugi w prawym tylnym boku, nic nie uwaliło ani w CA, ani nie wywaliło żadnych błędów w OBD auta. Z drugiej strony akumulator chyba zawsze działa jak bufor? Aczkolwiek ręki sobie nie dam uciąć, jak to jest z najnowszymi bo one są... najnowsze więc może być różnie z taką elektroniczną choinką. ps. Caskp wspominał ,że miał już modele, w których klasyczny tranzystor z jakimiś tam potrzebami energetycznymi powodował wywalanie błędów i problemy z elektroniką auta i trzeba było montować cyfrówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_A_X_A_M Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Ja nie wyciągam i nie odpinam, bo oba akumulatory są w "przyjaznych" miejscach jeden pod kanapą drugi w prawym tylnym boku, nic nie uwaliło ani w CA, ani nie wywaliło żadnych błędów w OBD auta. Z drugiej strony akumulator chyba zawsze działa jak bufor?Z instrukcji obsługi jakichś tam używanych kiedyś ładowarek mikroprocesorowych pamiętam, że należało akumulator do ładowania odłączyć od instalacji auta - stąd pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Czy jest to bezpieczne zarówno dla elektroniki auta jak i dla sprzętu CA? Chcesz znać wersję serwisową producenta aut, czy wersję użytkową, jak i ctekową ? ASO - zdanie jest krótkie, wszelkie ładowarki ratujące akumulatory to zło wcielone, a podpinanie do auta grozi wybuchem, smospaleniem, i samogwałtem zapewne. CTEK - gdyby było inaczej, nie miałbyś tyle akcesorii do montowania na stałe, z portem w miejsce klawisza włącznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Z instrukcji obsługi jakichś tam używanych kiedyś ładowarek mikroprocesorowych pamiętam, że należało akumulator do ładowania odłączyć od instalacji auta - stąd pytanie. Wiem co jest w instrukcji Marku (zdarza mi się wbrew pozorom przeczytać ) , ale z racji ww. nie wyciągam i nie spotkałem się ani z problemem ze strony aku, ca, auta, Ctek startuje normalnie, każdy tryb a używam normalnego, AGM i Recond. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_A_X_A_M Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 W moim aucie odpięcie akumulatora jest dość kłopotliwe, nie wspominając o konieczności przywrócenia nastaw systemu auta i procka.Drynda stoi sobie w garażu, więc możliwość doładowywania bez konieczności odpinania akumulatora byłaby wysoce użyteczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Ja kilkukrotnie w swoim ladowałem i puszczalem reconda bez odpinania. I nic sie nie uwaliło Jedynie co to musze zawsze bezpiecznik od świateł dziennych wyjmować bo sie zapalają na stałe myśląć ze silnik włączony i prąd z alternatora idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Jedynie co to musze zawsze bezpiecznik od świateł dziennych wyjmować bo sie zapalają na stałe myśląć ze silnik włączony i prąd z alternatora idzieDo góry Bo się wpiąłeś w jakiś dziwny punkt zasilania na te LEDy , znajdź inny(gdzie plus się pojawia po stacyjce) i po kłopocie. Na przekaźnikach często takowy sygnał się pojawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Je fabrycznie (Philps 5led) wpina sie bezpośrednio pod aku. Do tej pory problemu nie miałem z tym podłaczeniem. A kilka razy do roku jak wyjmę bezpiecznik który tez jest przy aku jak podpinam ładowarkę to garb mi od tego nie urośnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 W nich jest automat który je włącza jak napięcie wzrasta do np. 13V i po podłączeniu prostownika to napięcie jest wyższe i światła świecą (myślą że włączyłeś silnik i alternator ładuje) . Mam takie urządzonko w motocyklu zamontowane na światłach mijania , bo w amerykańskich motocyklach Yamaha nie ma wyłącznika świateł i światła działają już przy przekręceniu kluczykiem na zapłon , co zbędnie podkrada prąd rozrusznikowi podczas rozruchu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisior Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 tak dla odmiany ja polecę coś innego - http://www.toya24.pl/media/popup.php?store=4&id=15068 do zastosowań warsztatowych super sprawa (rozruch) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_j Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 testowałem i tego typu rozruszniki jakąs małą benzynkę np. 1.6 odpala bez problemu, ale jak próbowałem z dieslem 1.9, 2.0 czy 2.5 to nawet rozrusznik nie zakręcił była tylko delikatna próba zakręcenia i po sprawie natomiast mała benzyna z rozładowanym aku (mocno rozładowanym - tak, że tylko zaświecały się lampki na desce bez mowy o zakręceniu rozrusznikiem) - po 5 minutach w trybie boost - odpalała od pierwszego strzału .. mowa o rozruszniku norauto takim z funkcją boost (jednym z tańszych modeli) - podobna półka co to Yato .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perfectblossom Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Wystarczy wiedzieć, że alternator w dieslu wraz ze świecami może potrzebować nawet kilkaset amperów na start.Mam urządzenie do rozruchu, podające 100A, z ciekawości bez akumulatora zrobiłem próbę odpalenia diesla. Niestety, ręcznie kręcąc korbą bym tyle samo poradził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciaba Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Bez problemu można ładować aku wpięte w aucie. U nas w BMW przyjeżdżają nowiutkie fury i nikt nie wyjmuje akumulatorów a zawsze sa podpinane pod prostowniki w przypadku postoju na stanowisku diagnostycznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinsemillaa Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Polecam MXS5.0 Ja mam podpięte na stałe do akumulatora i nigdy nie wywaliło błędu, a uratowałem już ze 3 akumulatory nim ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 http://www.jula.pl/akumulator-wspomagajacy-rozruch-adowarka-100-600ah-608048 - ja z czegoś takiego kiedyś korzystałem i nawet odpalało dyszla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hi_sound Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Ile średnio trwa recond akumulatora CTEK'iem 5.0? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowar Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Zależy od pojemności akumulatora, stopnia rozładowania bądź wyeksploatowania a nawet temperatury otoczenia i trwa od 2 do 24h ( 24h jak podłaczymy pod akumulator 110Ah dość zdezelowany- w moim przypadku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasica Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 60ah, normalnie w użytkowaniu,2 letni, po całej nocy ( -12 na dworze ) miał ok 12,2 V - recond trwał jakieś 4-6 godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.