cursor Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 to jeszcze duzo chleba musisz zjesc zeby dotrzec do prawdy, bo e34 ma niemalze taki sam zawias jak e39, przekladnia kierownicza jest taka sama, silniki byly nawet te same (do penego momentu, np 2,5tds) mialem dwie sztuki e34 i kumpel w tym samym czasei mial e39, mialem wiec porownanie. E39 rozni sie niuansami i to doslownie wracajac do kadetta, kiedys w tvn turbo pokazywali jak gosc upakowal 3.2 v6 z omegi do Opla Corsy B, skrzynie mial od lanosa (to byl odcinek magazynu OPT)Brązowa, kiedyś była niebieska. Pamiętaj jak za czasów 1.0 pokazał fotkę jak na progu zwalniającym się zawiesił(progami) u mnie jeździ 3.0 V6 we Corsie A Zielona? Od klimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 to jeszcze duzo chleba musisz zjesc zeby dotrzec do prawdy, bo e34 ma niemalze taki sam zawias jak e39, przekladnia kierownicza jest taka sama, silniki byly nawet te same (do penego momentu, np 2,5tds) mialem dwie sztuki e34 i kumpel w tym samym czasei mial e39, mialem wiec porownanie. E39 rozni sie niuansami i to doslownie W E39 silniki są nowsze. Np. w e34 nie było silnika M54.V8 to też nie są te same silniki. W E39 nie było już M60, a jedynie M62(po lifcie M62TU).Sama konstrukcja zawieszenia będzie podobna, bo po co zmieniać coś co się sprawdziło.Popatrz na zawieszenie E36 i E46. Można powiedzieć, że są bliźniacze, z tym, że w e46 zaczęli stosować aluminiowe elementy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opel Corsa A 3.2L MV6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opel Corsa A 3.2L MV6MV6 to nie wersja silnika tylko wyposażenia omegi B ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Zielona? Od klimy też zielona ale nie Klimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 IGE czym dokładnie zaleca sie wypalać te tuleje, a raczej jaką temp ? Kur. mam prase hydrauliczną, ale nie widzi mi sie tego zabierać pod nią zeby je wycisnąć. W warsztacie mam palnik acet-tlen to moze tym obczaje, byle tego nie podeformować.U nas szpenie rozcinają mocowania tulei po długosci, rozszerzają i wtedy tuleje wybijają młotkiem. Zaspawują, szlifują, nabijają nowe - dla mnie mega drut Ktoś kuma, czy w e30 po wymianie tylnych wahaczy na tarcze, podejdą półośki od wersji bębnowych? Bo nie mam jeszcze wahaczy i nie wiem jak to spasuje. Buda pęka , plomby wypadają , nie wiem czy to takie dobre Mnie to nie przeszkadza, drogi są średniego stanu u nas, ale ciągle się poprawia. Buda mi nie popęka, rozbudowana klatka i solidne obspawanie ze wzmocnieniami załatwi sprawe - z reszta to auto do typowego fun-u, także luksusy mogą wylecieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Grzalismy nie raz palnikiem acetylen-tlen np. wachacze zeby wybic sworzen i wiso jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Grzalismy nie raz palnikiem acetylen-tlen np. wachacze zeby wybic sworzen i wiso jest ok. Ja stosuje zawsze metode wypalania palnikiem gumy, pozniej pozostaje tylko głowna tuleja, rozcinam ja od wewnatrz brzeszczotem i pozniej zbijam mlotem do wewnatrz, zawsze wychodza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.