dB Drag Racing Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 "Bądźcie więc przygotowani na taką ewentualność i wyposażcie się w odpowiednie narzędzia. " to chyba wy macie udowodnic a nie w druga strone wiec wez narzedzia i badz gotowy No i tu się właśnie bardzo mylisz. Regulamin zawodów jest napisany dla zawodników nie dla sędziów, dlatego to zawodnik ma obowiązek przedstawić sędziemu czy jego samochód jest "legalny" (zrobiony zgodnie z regulaminem), a jeżeli nie może tego zrobić to sędzia przyjmie, że tak nie jest i zakwalifikuje zawodnika do wyższej klasy. Druga sprawa i tu cytat sędziego z Grecji: "To że komuś uda się raz przejechać na czerwonym świetle to nie znaczy, że nie złamał przepisów" - oznacza to, że nawet jak nie sprawdzimy wszystkich na danym turnieju to nie znaczy, że nie zrobimy tego w kolejnym, gdzie zostanie zdyskwalifikowany. Poza tym sędziowie w każdym momencie już po odbytym pomiarze mogą poprosić zawodnika by pokazał im zgodność dowolnego elementu auta z regulaminem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zip Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 a jesli po wygranym finale poproszo o udowodnienie czegos a zawodnik odmowi?co wtedy ? 2 miejsce? czy wylatuje z konkursu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEju_THC Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Ja postaram sie byc w niedziele ale tylko jako widz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
williams Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 No dawać relację z pierwszego dnia !!!Foto, wyniki co tam macie chłopaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Było całkiem niezle. Mało aut, był litwin ze swoim oplem. Widziałem bbartasswlkp wynik okolo 144,5dB, znajomy z warszawy na T2 141,5dB. Nam wyszła ustaerka zapowiadało sie ładnie, strzelił wzmak na starcie gdy (prawdopodobnie),jak szanowny tester z jury, wszystkim znany, przytykał kabel kolo wzmacniacza, podajac nam podwyzszone napiecie dotknął wejscia remote i strzelił bezpiecznik.W testach przed startem na pionku przy glosnosci "20" (w skali do 63) mielismy 144dB.. Było pieknie ale i jeden głosnik nam odmówił posłuszenstwa. Same nieszczescia, ale za 2tyg nastepne zawody wiec prosze trzymac kciuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bbartasswlkp Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 zomer1980, szkoda ze sprzecik nie odpalil zapowiadalo sie ciekawie moge sie pochwalic 2miejscem w kategorii street C 144.3dB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 bbartasswlkp, startowałes z chłopakiem ktory bywa na forum ale nieznam jeszcze jego nicku.. Jaki głosniki miałes? Nawet niezdazyłem sie przyjzec, zabrakło mi czasu zeby nawet fotki porobic..Wiem ze zapowiadało sie ciekawo, 150db to mielismy z palcem w nosie.. Ale takie są niestety ryzyka wejscia na wysoki pułap, 22kW w aucie niesie pewne ryzyko o czym sie przekonalismy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaty Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 zomer1980, głośniki miał takie: http://j.imagehost.org/0108/1_59.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tenga Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 zomer1980 a na jakim sprzęcie startowaliście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barbus Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 podajac nam podwyzszone napiecie dotknął wejscia remote i strzelił bezpiecznik.W jakim celu było podawane jakiekolwiek napięcie (na dodatek podwyższone) przez sędziego do wzmacniacza ? Nie byłem i dlatego pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 tenga, czarny fiat panda, 2 helony 15" i 2piece helona 9000.1barbus, zle napisałem albo ty zle zrozumiales.. Sprawdzali nam napiecie bo przekroczylo 18V, i podczas wyciagniecia kabli woltomierza, musiało dosjc do zetkniecia z remote bo wywaliło bezpiecznik. Ustalimy to we wtorek prawdopodomnie, narazie ze złosci zrobilismy sobie przerwe na uspokojenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barbus Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 barbus, zle napisałem albo ty zle zrozumiales.. Sprawdzali nam napiecie bo przekroczylo 18V, i podczas wyciagniecia kabli woltomierza, musiało dosjc do zetkniecia z remote bo wywaliło bezpiecznik. Ustalimy to we wtorek prawdopodomnie, narazie ze złosci zrobilismy sobie przerwe na uspokojenie.Tylko przeczytałem to co napisałeś. Śluz. Wszystko jasne. p.s. Piwko pomaga przy relaksacji i motywacji do dalszych prób. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sempik Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Ja też się pochwale a co 1 miejsce 144,7 dB Street A Impreza całkiem fajna i pogoda też nam dopisała bo było bardzo gorąco..Pozdro dla startujących oraz dopingujących Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jd Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Sorry za wcinkę, ale o co chodzi z tym "wejściem na wysoki pułap", gdy w planie było 150dB osiągniete z 22kW powera?Czy chodziło tylko o wysoki pułap mocy (raczej niewykorzystanej), czy może o wysoki pułap zaawansowania tego projektu? Pytam z czystej ciekawości, bo na przekroczenie 150dB, to raczejnie ma się co napinać aby mieć ponad 20kW z 18V, bo na zrobienie tego wyniku wystarczy max 4-5kW zdrowej mcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 jd, wysoki pułap..Kazdy ma jakies marzenia prawda?Niezakładałem osiagniecia niewiadomo czego, satysfakcją by było chociaz te 155dB. Plany oczywiscie to rekord polski ale wiadomo ze nie zrobi sie tego z dnia na dzien, majac do dyspozycji nawet 22kW. Im wyzszy pułap to tez wiecej problemów technicznych.. Co z tego ze konstrukcja była zrobiona całkiem dobrze, ale elektryka przy takich mocach okazuje sie pewnym problemem.Podwyzszenie napiecia jest ok, ale dowiedzielismy sie w ostatniej chwili ze napiecie nie moze przekroczyc 18V, trzeba było spiac glosniki w 1ohm, czego niechcielismy, za pozno dostalismy sprzet, a od wtorku dopiero wzielismy sie za montaz. Na początek miało chodzic tylko w 4omach ale akumulatory dawały nam za duze napiecie, a musielismy je obnizyc 18Volt Max, i tu zrobił sie problem, szybka decyzja spiac glosniki w 1ohm i wystąpił problem-za duzo mocy jak na tak swieze glosniki.. Napiecie przy daniu na "max" i tak wyniosło ponad 18V czyli poszło okolo 12kW na głosnik.. Stanowczo za duzo.. Dajcie odetchnac, cos sie wymysli i polecimy od nowa, na "wygrzanym" sprzecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jd Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 OK, OK, teraz wsio jasne z tym pułapem. Małymi krokami trza się piąć w górę płacąc frycowe i innej drogi nie ma.Ale za to niezbyt jasne jest z tym napięciem ponad 18V. Jak to dowiedzieliście się o tym w ostatniej chwili? Przecież taki zapis w regulaminie dB Drag jest od lat, a w polskiej wersji nawet jest to dodatkowo podkreślone czerwoną czcionka. Przygotowywaliście auto na zawody nawet bez sprawdzenia w regulaminie co wolno, a czego nie wolną w wybranej przez siebie kategorii? Oprócz tego, aby w czasie pierdzenia napięcie było wyższe niż 18V, to musieliście chyba mieć w szeregu minimum 9 ogniw, co daje łącznie ok. 19,4V. Ale i tak nie ma bata, aby podczas pierdzenia nie spadło ono dużo poniżej 18V. No chyba że mieliście tymi akumulatorami wyładowaną całą naczepę od Kamaza lub były one 24-voltowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 jd, były 3 aku na wzmacniacz. Czyli razem 6sztuk. Jezeli chodzi o decyzje-to nie moj ruch-tym zajmuje sie kumpel, ja mysle i buduje. Szczerze mowiąc ja niewiem nawet jak wygladaja zasady. Padł pomysł, mamy wycisnac tyle i tyle, zrobiłem projekt budy, konstrukcja wyliczona co do 0,1%, małe próby dały bardzo dobry rezultat. Brak czasu na dobrą rozgrzewkę, moim zdaniem troszke za duzo mocy jak na taki glosnik. Wolałbym to zrobic na 12V i spiąc w 1ohm, kazdy wzmak dałby wtedy około 5kw na głosnik, mysle ze by wystarczyło. Ale to nie ja decyduje ostatecznie. Osobiscie-byłem przeciwny spinaniu na poczatku w 1ohm. Poprostu za duzo, producent podaje maxymalnie ze wytrzyma 10kw przy 60hz. My zapodalismy jeszcze wiecej i to na swierutkim glosniku. Efekt był do przewidzenia.Jezli chodzi o zasady startów-nigdy nie patrzyłem do ilu Voltów mozna zasilac wzmaka-ja jestem od skrzynek Ma byc pod 11kW-masz pod 11kW i koniec..Jezeli chodzi o aku-swieze akumulatory rolnicze, porządnie naładowane-6V, po 3 w szeregu na kazdy wzmacniacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek suzuki Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Jeśli chodzi o chłopaków z pandy to jest mi bardzo przykro że nie wystratowaliście w zawodach.Jestem zafascynowany waszym projektem i miałem ogromna ochotę zobaczeć co wasza instalacja potrafi.Niestety coś poszło nie tak. I po cześci to moja wina ponieważ przygotowując moje auto mieli za mało czasu na przygotowanie swojego.Wielkie dzięki za pomoc.A co do imprezy to SUPER IMPREZKA.Wszystko fajnie zorganizowane, miła atmosfera, piekne wozy i sprzęt audio. Zabrakło troche Płci Pieknej. Chodź i tak zawody DB DRAG Racing były moim najlepszym punktem zainteresowania.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rollo Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Sylwek bo grasz teraz na kiblowatych wzmakach jak był maximus to zasilanie cienkie miałeś i dlatego padł na finale we Warszafce ... ale i tak wynik zacny jak na rozpoczęcie sezonu.. Gratuluje 150 przekroczone .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dB Drag Racing Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Było całkiem niezle. Mało aut, był litwin ze swoim oplem. Widziałem bbartasswlkp wynik okolo 144,5dB, znajomy z warszawy na T2 141,5dB. Nam wyszła ustaerka zapowiadało sie ładnie, strzelił wzmak na starcie gdy (prawdopodobnie),jak szanowny tester z jury, wszystkim znany, przytykał kabel kolo wzmacniacza, podajac nam podwyzszone napiecie dotknął wejscia remote i strzelił bezpiecznik.W testach przed startem na pionku przy glosnosci "20" (w skali do 63) mielismy 144dB.. Było pieknie ale i jeden głosnik nam odmówił posłuszenstwa. Same nieszczescia, ale za 2tyg nastepne zawody wiec prosze trzymac kciuki Panowie jedna prośba. Na przyszłość czytajcie regulamin przed zawodami bo tak naprawdę byliście poza regulaminem zanim jeszcze podjechaliście na pomiar. W regulaminie jest zapis, że jest 5min. na podjechanie na stanowisko pomiarowe od momentu, w którym zostaniecie wytypowani na start. Nie zrobiliście tego, więc pozwoliłem wam przygotować się do startu i przesunąłem was na koniec kolejki. To też nie pomogło bo ostatecznie musieliśmy czekać 3,5min. na to aż podjedziecie co wcale nie oznaczało, że byliście gotowi do startu bo napięcie na voltomerku pokazywało 18,87V. Próby obniżenia napięcia trwały kolejne 5min. Przykładowo na turnieju, który odbędzie się za tydzień w Friedrichshafen nawet byście nie podjechali na linie startowe przy takich obsuwach. Ostatecznie start uniemożliwiliście sobie sami i na pewno nie była to wina sędziego - nawet jeśli uważacie że zrobienie zwarcia na aku po przez woltomierz wywaliło wam bezpiecznik ( w co ja nie wierzę bo stałem pół metra od całego zdarzenia) to i tak nie zmieniło by to faktu, że wystartować byście nie mogli bo napięcie nie zmniejszyło się do regulaminowych 18V nawet na sekundę.Liczę jednak na to, że na kolejny turniej doczytacie regulamin i pokarzecie na co naprawdę was stać. [ Dodano: 2010-05-10, 12:08 ]przypomnę o zasadzie ile kasy na wzmacniacze to tyle wypada dać na akumulatoryu mnie teraz akumulatory są 2x droższe od wzmacniaczy Święte słowa panie dB Maxie W tym sezonie zamierzamy pisać trochę ciekawych informacji dla wszystkich dbdragowców na naszej nowej stronie www.dbdrag.pl , która ruszy zapewne po naszym powrocie z Friedrichshafen. Jednym z pierwszych tematów jaki poruszymy będzie prąd w aucie dbdragowym - bez którego wyniku nie będzie nawet z najmocniejszym wzmacniaczem na świecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rollo Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Michu do jakiej Klasy miała być ta słynna na forum już panda 22KW.. SS 1-2 jak tak to brakuje jej do rekordu polski ze 3 dB ... pod warunkiem ze te 155 było jakoś zmierzone... Impreza Super tylko w tym roku miejscówka na uboczu.... i mało zainteresowania obserwatorów.. jedynie zamknięte grono Ciśnieniowe.. POzdro mam zadzieję ze Skaryszewie będzie Tłusto i Filigranowe Hostessy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jd Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 ...Jednym z pierwszych tematów jaki poruszymy będzie prąd w aucie dbdragowym - bez którego wyniku nie będzie nawet z najmocniejszym wzmacniaczem na świecie.Tak mniej więcej nie skromnie od 5 lat o tym trąbię, ale narodowa mądrość była zawsze mocniejsza i odbierała to jedynie jako filozofiię nakręcaną wokół biznesu. Oprócz biznesu istnieją jeszcze jakieś prawa fizyki, których samym gadaniem i tak się nie obejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
democar.pl Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Witam,A ja jestem znowu zadowolony z naszego obrońcy tytułu "Mistrza Bass Race 2009".Pierwsze miejce, na pierwszym turnieju. Misiekk, gratulacje !!! Co do drugiego naszego auta z Team-u, to niestety zabrakło czasu i nie dotarliśmy. Pozdrawiam ciśnieniowców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dB Drag Racing Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Dziękuje jeszcze raz wszystkim zawodnikom, którzy odwiedzili naszą pierwszą multipunktową imprezę w tym roku. Gratulacje dla wszystkich, którzy wzięli udział w zawodach. W szczególności dla Krzyśka dB Max (150.6dB), który jako drugi zawodnik w PL przekroczył granicę 150dB w klasach Street zaraz po Zbysławie Gierszewskim.Szczególne podziękowania również chłopakom z Team Fusion i Nemesis za pionierskie występy w dBTC oraz wkład w przygotowanie regulaminu tego turnieju. Jednocześnie chciałbym poinformować, że można już obejrzeć tabelę wyników pod następującym adresemhttp://www.termpro.com/asp/officialeven ... &Method=11 - wyniki dB Drag Racinghttp://www.termpro.com/asp/officialeven ... &Method=12 - wyniki Bass Race Wyniki dBTC będą opublikowane w niedługim czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bbartasswlkp Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 wyniki dB Drag Racing http://www.termpro.com/asp/officialevent.a...5&Method=11 wyniki Bass race http://www.termpro.com/asp/officialevent.a...5&Method=12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.