Skocz do zawartości

dB Drag Racing

Użytkownik
  • Postów

    509
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    8697210
  • Strona WWW
    http://www.dbdrag.pl
  • ICQ
    0

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

510 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dB Drag Racing

  1. No trochę się ruszyło w rejestracji, która tak apropo jest już zamknięta. Jeśli ktoś nie zdąrzył zarejestrować się internetowo to się nie zniechęcajcie będzie można zrobić to na miejscu w Hali 11 przed startem. Będziecie musieli niestety zapłacić za wjazd na teren targów z tego co wiem 15zł. Na chwilę obecną mamy 16 zawodników zarejestrowanych + kilku którzy się zapowiadali, ale nie rejestrowali to pewnie ostatecznie da nam ok. 20 auto. Liczę na to, że pojawią się jeszcze autka lokalne i jednorazowe co może poprawi statystyki. Co do opłat to jest to impreza X3 i w opłatę są wliczone również opłaty za wjazd na targi i ewentualnie prąd: Start 1 turniej - 50zł Start 2 turnieje - 80zł Start 3 turnieje - 100zł Opłata startowa dla debiutujących zawodników - 25zł za turniej Życzę wszystkich powodzenia i dobrej pogody na weekend. Zatrzęście ziemią trochę panowie. ;)
  2. Jeśli chodzi o wyzwanie JBLa to zasady są bardzo proste. Wystarczy, że wystartujecie w turnieju dB Drag Racing w dowolnej klasie. Zawodnik, który będzie miał najwyższy wynik wygrywa wzmacniacz GTO 240001. Jedyny warunek jest taki, że pod uwagę będą brane tylko te auta, które używają subwoofer lub/i wzmacniaczy marki JBL. Odpowiadając od razu na pytania wszystkich rozumiejących inaczej chcę sprecyzować: - co najmniej jeden z elementów odpowiedzialnych za robienie ciśnienia musi się opierać tylko na marce JBL ( czyli min wzmaki albo suby JBL) - auta, które przyjadą z jednym subem JBL a drugi np. B2 nie będą brane pod uwagę w tym konkursie - auta, które przyjadą z jednym wzmakiem JBL a drugim np. CACTUS nie będą prane pod uwagę w tym konkursie - można mieć suboweery JBL i wtedy wzmacniacze innej marki - można mieć wzmacnia JBL i wtedy subwoofery innej marki Tyle w temacie. Myślę, że to dość wyczerpująca odpowiedź. Nagroda jest naprawdę na poziomie i myślę, że nawet Ci najbardziej wymagający nie pogardzili by taką nagrodą, więc mocno zachęcam byście próbowali szczęścia w Katowicach bo takiej nagrody to już dawno na zawodach nie było. To samo tyczy się zresztą nagród w Bass Race od Kruger&Matza. To jak by nie patrzeć parę dobrych złotych w sprzęcie.
  3. Witam, wszystkich po małej przerwie. Na początek sorki za opóźnienia w informacjach, ale miałem tu małą przeprowadzkę, a w czasie kiedy zarzucałem informacje strefa nie działała. Wszystko poszło więc na tuningforum, gdzie info było już od imprezy w Poznaniu. Jeśli chodzi o finał to raczej bym się nie obawiał, że będzie 8 aut bo na stronie jest już złoszone tyle, a w tym nie ma praktycznie żadnych aut ze Śląska ani od naszych stałych bywalców. Odpowiadam teraz na kilka istotnych pytań: - imprezę poprowadzą sędziowie, którzy przez ponad dwóletnie szkolenie powinni już ogarniać temat ta tyle dobrze by wszyscy byli zadowoleni (w rolach gospodarzy oczywiście ekipa Mayday Audio, a jako pomoc techniczną widzę przede wszystkim GND Car Audio) - wszyscy pozostali uczestnicy turnieju mogą oczywiście uczestniczyć w procesie weryfikacji aut i jeśli ktokolwiek będzie miał coś do powiedzienia to z pewnością będzie wysłuchany przez sędziów (ostatecznie wszystko jest napisane czrno na białym w regulaminie ) - można przyjechać tylko w niedzielę (rozpiskę ogólną napisałem w temacie o finałach w dziale zlotów i imprez); miejcie jednak na uwadze, że jeśli rozważacie tylko niedzielę to bądźcie rano bo inaczej mogą być problemy, żeby spokojnie wszystko zrobić na czas. Ten sezon nie należał może do najmocniejszych w naszych rozgrywkach, ale mimo wszystko pojawiło się kilku nowych graczy, którzy próbują trochę zamieszać. Widać też mocne ugruntowanie się turnieju Bass Race na rynku, więc można się spodziewać, że w tym temacie może się jeszcze sporo wydażyć. Osobiście jak już wiecie nie będzie mnie na turnieju, ale będę was wspierał na łączach, w razie czego. Liczę na to, że pomimo tego rozluźnienia w szeregach znajdziecie w sobię żyłkę zawodników i przyjedziecie jeszcze raz w tym roku by pokręcić gałą i zgarnąć nagrody, które w końcu znowu zaczynają się pojawiać na zawodach. Pełna mobilizacja też dla użytkowników sprzętu marki JBL, na których czeka gruba rzecz bo do wygrania będzie piecyk JBL GTO24001 !! Pucharki będą bardzo fajne, więc liczę na to, że wszystkie zabierzecie do swoich prywatnych kolekcji. Liczę więc na was wszystkich, że nie pokażecie sponsorom, że warto inwestować w turnieje bo są ich odbiorcy. Jak was nie będzie, to nie będzie sponsorów, a jak nie będzie sponsorów to nie będzie turniejów i koło się zamyka - jeżeli chcecie więc być częścią tego świadka to pełna mobilizacja i ogień na Finałach. Ile dacie z siebie tyle do was wróci. Koniec haseł propagandowych i czas brać się do roboty. Peace out brothers.
  4. Witam, po krótkiej przerwie. Dojeżdżamy do kolejnego finału, który w tym roku odbędzie się w 6-7 października w Katowicach podczas Auto Salonu na terenie Fair Expo. Zapraszam więc wszystkich, którzy mają ochotę pobawić się z nami i zrobić trochę ciśnienowego zamieszania. Turnieje rozpoczną się w sobotę. Rejestracja będzie możliwa od godziny 10:00. Pomiary w rundach kwalifikacyjnych rozpoczniemy od godziny 12:00. Ci, którzy dojadą dopiero w niedzielę powinni pojawić się na liniach startowych go godziny 9:00 byśmy mogli sprawnie przeprowadzić pozostałe rundy kwalifikacyjne i kontynuować turnieje. W niedzielę rozstrzygnie się rónwnież tabela klasyfikacji generalnej i wyłonimy tegorocznych Mistrzów Polski w naszych turniejach. Tak jak w zeszłym roku zdobywca największej ilości punktów w klasyfikacji generalnej dostanie auto - Fiat Panda. W tym roku sponsorem nagrody głównej została firma Mayday Audio. Do puli nagród położyli się sponsorzy główni imprezy finałowej JBL oraz Kruger & Matz. Właścicielel i entuzjaści sprzętu marki JBL dostali dodatkowe wyzwanie od właściciela marki. Wszyscy którzy zjawią się w Katowicach i wezmą udział w turnieju dB Drag Racing posiadając jednocześnie subwoofery i/lub wzmacniacze tej marki powalczą o nagrodę specjalną w postaci wzmacniacza JBL GTO24001 - http://www.jbl.pl/#/home/c,car-audio/p,wzmacniacze/d,218 Dla najlepszych operatorów gałki w turnieju Bass Race nagrody przygotował Kruger&Matz: Wzmacnaicz monoblok, subwoofer 15" i zestaw głośników. Będzie więc o co powalczyć. Zapraszam więc na stronę www.dbdrag.pl gdzie można zarejestrować się na turniej i w ten sposób uniknąć opłaty wjazdowej na teren targów.
  5. No i jest!!! W końcu długo oczekiwana reaktywacja imprez ciśnieniowych w zachodniej Polsce. Poznań, który kiedyś słynął z dużych grubych imprez z pod znaku wysokiego ciśnienia od dłuższego czasu nie mógł się zebrać na coś poważniejszego. Teraz nadarzyła się w końcu niepowtarzalna okazja. Centrum Handlowe Auchan Swadzim obchodzi w tym roku swoje 12 urodziny z czego są bardzo dumni. W związku z powyższym w weekend 15-16 września planowana jest duża Fiesta Urodzinowa. Dzieki staraniom firmy Democar.pl oraz klubu Black Driver Club wracamy do gry w wielkim stylu. W planach wiele atrakcji dla wszystkich poczynając od najmłodszych aż po tematy dla dużych chłopców, czyli zawodów organizacji dB Drag Racing Association oraz propozycji Poznańskiej grupy Black Drivers Club. W programie znajdą się więc: dB Drag Racing Bass Race dB Tuning Cup dB Street Battle A dla szerokiej publiczności kolejne rundy konkursów z naszymi demoracami Street Bass. Bedzie tez jedna nowość, a mianowicie Dragowa Loteria. Bedzie można nabyć los, który zostanie wrzucony do puli losów, z których pod koniec imprezy zostanie wybranych kila, które zgarną nagrody z loterii. Nagrody będą miały całkiem spora wartość wiec warto przetestować swoje szczęście. Poniżej ramowy plan imprezy - strefa dealerów samochodowych - wystawcy: - PSŻ - żużel, - Sundragosa - pokazy modeli zdalnie sterowanych, - Zakon maltański - pokazy pierwszej pomocy, - Autodrom4x4 - przejażdżki samochodami terenowymi, - Lamborghini i Ferrari w galerii handlowej, - Pokaz obklejania auta w sobotę - obklej auto, - Szkoła bezpiecznej jazdy, - Klub miłośników pojazdów szynowych (wystawa w starym autobusie i maluch milicji) - Wystawa aut po licznych modyfikacjach mechanicznych i wizualnych - Auta terenowe - Motocykle - Auta rajdowe - Pokaz Driftu i Stuntu - Drift Taxi - Zawody Car Audio DB DRAG RACING: SOBOTA: 14:00 – 14:30 - REJESTRACJA 14:30 – 15:00 - SPRAWDZENIE AUT 15:00 – 16:00 – POMIARY KLASYFIKACYJNE NIEDZIELA: 10:00 – 10:30 – SPRAWDZENIE AUT, KTóRE DOJECHAŁY W NIEDZIELĘ 10:30 – 14:00 – RUNDY ELIMINACYJNE 14:00 – 14:30 – RUNDY FINAŁOWE BASS RACE: SOBOTA: idzie symultanicznie jak dBDR 14:00 – 14:30 - REJESTRACJA 15:00 – 16:00 – POMIARY KLASYFIKACYJNE NIEDZIELA: 10:00-10:30 – DOKOŃCZENIE RUND KWALIFIKACYJNYCH DLA AUT, KTóRE DOJADĄ NA NIEDZIELĘ 13:30-14:30 – RUNDY ELIMINACYJNE 14:30-15:00 – RUNDY FINAŁOWE dB TUNING CUP: SOBOTA 14:00 – 16:00 - ROZEGRANIE TURNIEJ NIEDZIELA 14:00 – 16:00 - ROZEGRANIE TURNIEJ dB STREET BATTLE SOBOTA 12:00-13:30 - IV runda dB STREET BATTLE NIEDZIELA 15:30-17:00 - V runda dB STREET BATTLE FINAŁ ROZDANIE PUCHAROW I NAGROD NA SCENIE GŁOWNEJ O GODZINIE 17:30 - 18:00 KONKURS DLA PUBLICZNOSCI STREET BASS ORAZ DRAGOWA LOTERIA BEDA WPLECIONE W TOK IMPREZY PRZEZ CAŁE DWA DNI. Trwaja jeszcze rozmowy na temat podniesienia rangi imprezy do x2. To jedna z ostatnich mozliwosci zdobycia punktow przed finalami w Katowicach wiec mam nadzieje ze widzimy sie w Poznaniu.
  6. No mam bardzo dobrą wiadomość dla wszystkich tych, którzy chcą trochę podnieść swoje pozycję na listach punktowych w dBDRA. Dostaliśmy właśnie zgodę z USA by w Izbicku zrobić imprezę multipunktową X2. http://www.termpro.com/asp/eventschedule.asp?Method=1&EventMonth=8&EventYear=2012&ListMethod=1&Org_ID=1&Format_ID=0&EventContinent=0&EventCountry=All&EventState=All - jak tak dalej pójdzie to będziemy mieli w końcu drugą imprezę na miarę Skaryszewa A tak apropo to jak tam nastroje na dB Drunk Racing - są chętni. Ja proponuje, żeby tym razem każdy kto chce wziąć udział w Drunk Racing wrzuca do puli np. 20zł i kasa z puli idzie dla zwycięzcy. A swoją drogą Misiek główny Drunk Racer w PL powiedział, że coś dorzuci od siebie bo ma być na evencie. Co wy na to?
  7. No to w koncu bedzie okazja zeby sie spotkac w doborowym towarzystwie. Widzimy sie na miejscu i podnosimy cisnienie w matkach wszelkimi znanymi sposobami
  8. No w końcu profil wygląda tak jak powinien u kogoś kto utrzymuje się w 5 piątce zawodników na świecie przez cały sezon Zaciskam kciuki by Walius utrzymał formę do końca sezonu i zapewnił nam miejsce w kartach dragowej historii http://www.termpro.com/asp/competitorstats.asp?Competitor_ID=84111&Season=2012
  9. Tak z doświadczenia nawiązując do początku tematu powiem, że rzeczywiście nie warto mieszać aku kwasów z żelami, czy AGM w zasadzie. To z pewnością zmniejsza żywotność obu akumulatorów i do dragu daje niekorzystne efekty, chociażby na różną rezystancję wewnętrzną obu akumulatorów i co za tym idzie różny czas ładowania. W praktyce aku o większej rezystancji będzie spowalniał cały proces przepływu prądu. Zawsze lepiej w tym przypadku dać jeden większy aku. To oczywiście z dragowego pkt. widzenia bo do codziennego jeżdżenia i hałasowania można dać drugi aku jako bufor przed wzmakami i też będzie dobrze (lepiej niż z kondensatorem, który przecież też daje jakiś efekt) Głośniczek bardzo fajny ze starej dobrej szkoły RFa. Zamieszanie na pewno robić będzie bo ta seria dawała taki mięsisty basik, a i cena zdaje się nie jest wygórowana.
  10. A ja to tylko się zastanawiam, czy ktoś jeszcze żuci kiedyś wyzwanie Grekom - którzy są prawdziwymi światowymi królami tego sportu. Robią wszystko i wszystkich jak chcą w każdym turnieju i klasie jeśli chodzi o SPL - i to wszystko w dobie kryzysu i skraju bankructwa kraju . Szyszka jak w PL się nikomu nie chce to może trzeba rzucić wyzwanie trochę grubszym rybom - można zacząć od Czechów, do których już nie wiele Ci brakuje
  11. Klase i auto zawsze możesz zmienić. To ma znaczenie tylko na poziomie międzynarodowym bo by wystartować w Finałach Światowych musisz zdobyć ponad połowę punktów potrzebnych do ( konkretni min. 38pkt.) autem i w klasie, które chcesz wystawić w finale.
  12. To naprawdę należą się ukłony :padam: To ewenement na skale kraju. Jeszcze nigdy w historii nie mieliśmy zawodnika w pierwszej 5 a co dopiero na 1 miejscu!!!! Brawo Walius. Oby tak dalej i oby sprzęt wytrzymał do końca sezonu bo jak widać gra we wszystkim co tylko możliwe a to niemiłosierne baty dla głośników i wzmacniaczy. Rockford jak na razie nie do zdarcia. Teraz tylko czekać aż wynik jeszcze podskoczy, jak się drugi wzmacniacz doda coś tak czuje, że będziemy długo czekali by ktoś z PL powtórzył ten wyczyn.
  13. dB Drag Racing

    Hifonics 3kW

    Tu nie chodzi tylko o spadek napięcia bo sam jako taki nie jest wcale aż taki groźny dla monobloków klasy Brutus. Problem pojawia się jak się kombinuje z graniczną impedancją, a to ma miejsce prawie zawsze przy zawodach SPL. Brutusy to wzmacniacze mocne i dobrej klasy w cenie za jaką można je kupić (mówię oczywiście o nowych wzmacniaczach z tradycyjnej dystrybucji) Nie są to jednak wzmacniacze strikte turniejowe. Te drugie to zupełnie inne konstrukcje, które mają być przede wszytkim odporne i do bólu skuteczne (nawet kosztem jakości brzmienia). Stąd biorą się np. konstrukcje typu Stetsom, które do turnieju są idealne, ale niech ktoś popróbuje posłuchać na tym muzyki Brutusy Hifonicsa to w moim przekonaniu to wzmaki o jednym z najlepszych przeliczników W=zł do zastosowań w codziennych i półprofesjonalnych instalacjach car audio. Do zastosowań dedykowanych pod SPL Hifonics wypuszcza serie profesjonalne, czyli Goliath, Maxximus, Colossus i cała seria XX Gen - ale to kosztuje już odpowiednio więcej.
  14. Myślę, że warto tu ustalić kilka spraw: 1. Ciśnienie na poziomie 120dB nie wymaga użycia subwoofera. Na dobrym zestawie przednim zasilanym powiedzmy ok. 80W RMS w średniej wielkości samochodzie daje ciśnienie maksymalne na poziomie ok. 122dB - to już sprawdzaliśmy w realu. 2. Warto pamiętać, że skala w decybelach jest skalą logarytmiczną co oznacza, że średnio można liczyć tak: Wzrost o 3dB na poziomie 140dB to mniej więcej 2 razy głośniej. Im większy wynik decybelowy tym wykres hiperboliczny jest bardziej stromy. 3.Pamiętajcie, że na wszystkich eventach, gdzie jest dBDRA można podjechać na linie startowe i bez żadnych opłat i obaw sprawdzić swój samochód. Bez konieczności startu w zawodach. Poza tym na takich zawodach możecie też liczyć na poradę co zrobić by grało, lepiej, głośniej, a nie będzie kosztowało worka pieniędzy. W dzisiejszych czasach osiągnięcie wyników na poziomie 135-140dB to naprawdę bezproblemowa sprawa. Przy przemyślanej instalacji można to osiągnąć ze wzmacniaczy o mocy 300-500W.
  15. A Belgowie w drodze powrotnej mieli też przeprawy ze służbą celną Trochę ich przetrzepali, zrobili reklamę RFa w TV , a na koniec chłopaki sobie jeszcze pamiątkowe zdjęcia strzelili ze strażą graniczną To jest dopiero dobry finish. Ciekawy jestem, czy ich nie oskarżali o wywożenie polskich skarbów narodowych - tyle tych pucharów mieli upchanych w bagażnikach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...