Skocz do zawartości

Pierwszy turniej dBDRA 2010 - Men's Day 8-9 maj Warszawa


Rekomendowane odpowiedzi

williams po prpostu chcialem wiedziec zreszta wyjasnione zostalo to na PW zeby tu nie robic balaganu

 

po prpostu znam soro osob ktore maja dobrze przerobione auta z dobrym dźwiękiem ale to nie wies tuning i zadne aerografy spoilery czy tez neony pod autem nie sa zamontowane wiec nie ma sensu ich wprowadzac do tego

a taki citroenik wyplul ostatnio na termlabie 146 db tylko sek w tym ze auto nie jest na zawody bo bagaznika nie ma a ze sciana tez nie ma co startowac z jedna 12'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 105
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

KRZYCHU, ja tam nie bede sie cackał, przyjeżdzam z mikronamiotem i sobie go rozstawie gdzieś, kumple też gdzieś. Akurat przed bramą jest rząd miejsc parkingowych z trawą to problemu nie bedzie raczej :kwasny:. A na impreze przyjeżdzam na samą godzine wejścia i wychodze kiedy zamykają bo jest co oglądać, z kim pogadać i zaczerpnąć cennych informacji.

 

Po imprezie zrobi sie grillka z karczkiem, kiełbasami, leszkiem i bedzie elo :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

williams po prpostu chcialem wiedziec zreszta wyjasnione zostalo to na PW zeby tu nie robic balaganu

 

po prpostu znam soro osob ktore maja dobrze przerobione auta z dobrym dźwiękiem ale to nie wies tuning i zadne aerografy spoilery czy tez neony pod autem nie sa zamontowane wiec nie ma sensu ich wprowadzac do tego

a taki citroenik wyplul ostatnio na termlabie 146 db tylko sek w tym ze auto nie jest na zawody bo bagaznika nie ma a ze sciana tez nie ma co startowac z jedna 12'

Witam.U mnie auto wypluło 144,2 i auto mam praktycznie w 80% przygotowane do tej kategorii.po 2 auta w tej kategorii nie zaliczał bym do tuningu a raczej do show carów i raczej nie ma nic wspólnego z wies tuningiem a jezeli komus się nie podoba-inne kategorie tez przecież istnieja.Kiedys była w PASCA taka kategoria i nikt nie narzekał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiadomo coś z noclegami dla przyjezdnych osób na "Pierwszy turniej dBDRA 2010 - Men's Day 8-9 maj Warszawa"

 

To pierwsze pytanie z w tym temacie więc od razu rozwińmy temat. Mogę tak jak to robiłem na MTM Moto pogadać z kilkoma noclegowniami w Wawa, co się da zrobić dla jakiejś większej grupy osób. Pytanie tylko czy zawodnicy będą zainteresowani, czy raczej każdy będzie próbował na własną rękę coś znaleźć?

Jeżeli będzie takie zapotrzebowanie to mogę pomóc w tym temacie. Proszę więc o wypowiedzi w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bambino_81, nie wiesz o czym mowie no ale spoko miej sobie te 144,2 Db

 

ale dobra niech ci bedzie oswiece cie mowa o cytrynce ktora bagznika nie posiada bo tam jest wstawiony silnik :hyhy:

a jedna jedyna 12" ktora posiada lezy za fotelem pasazera

wiec nie ma co startowac z innymi autami nawet w klasie sciany z ta jedna 12 a wynik robiony dla ciekawosci niz na pokaz grac to nawet fajnie gra ale autko ma inne przeznaczenie a audio w nim jest tylko milym dodatkiem

 

po drugie post byl do wiliamsa bo prawdopodonie widzial to autko :kwasny:

800kg i 430niutkow tylny naped :hyhy:

 

a jak cie rajcują szpachle siatki i cos co ludzi szokuje wygladem i potem parskaja ze smiechu to juz twoja sprawa

pozdro

 

p.s. cytrynka nie ma nic wspolnego z citroenem to pieszczotliwa nazwa auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bambino_81, nie wiesz o czym mowie no ale spoko miej sobie te 144,2 Db

 

ale dobra niech ci bedzie oswiece cie mowa o cytrynce ktora bagznika nie posiada bo tam jest wstawiony silnik :hyhy:

a jedna jedyna 12" ktora posiada lezy za fotelem pasazera

wiec nie ma co startowac z innymi autami nawet w klasie sciany z ta jedna 12 a wynik robiony dla ciekawosci niz na pokaz grac to nawet fajnie gra ale autko ma inne przeznaczenie a audio w nim jest tylko milym dodatkiem

 

po drugie post byl do wiliamsa bo prawdopodonie widzial to autko :kwasny:

800kg i 430niutkow tylny naped :(

 

a jak cie rajcują szpachle siatki i cos co ludzi szokuje wygladem i potem parskaja ze smiechu to juz twoja sprawa

pozdro

 

p.s. cytrynka nie ma nic wspolnego z citroenem to pieszczotliwa nazwa auta

Kolego ''gdzie ty mówisz i skąd ty mieszkasz??''Mówimy o nowej konkurecji i niewiedomo do czego to napisałeś :hyhy: Bo albo ja nie chwytam albo ty piszesz niewiadomo oczym??Kogo obchodzi kolo z 430 niutów??Z tym to chyba na 1/4 mili a nie na zawody CA.Rozumiesz o czym piszesz i czego dotyczy ta konkurencja??Nie widziałeś mojego auta takze raczej nic nie możesz o nim powiedzieć.Z drugiej strony auto robisz pod coś tak??Robiąc ścianę z tyłu startujesz w CA,robiąc auto na zewnątrz i wewnątrz robisz auto na zloty i pokazy.Myślisz ze po co to ludzie robią?Hmm nie rozumiem co ci dolego i do czego pijesz ale jak ci sie nie podobają takie auta to nie patrz.Wsadz sobie 430 niutów i ruszaj.... :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że trzeba tu wyjaśnić jakie samochody do jakiej kategori najlepiej pasują:

 

1. Dbdrag

- najlepsze samochody zrobione są tylko pod ciśnienie, nie wchodzą tu zabudowy lakierowane, panele w skórce, neony itp, itd. Auta tzw. "wybajerowane" nie mają szans z autami wypatroszonymi, powzmacnianymi itd

2. Db Tunig Cup

- tutaj mają szanse auta wybajerowane z zewnątrz i mające dobry sprzęt wewnątrz. Nawet nie mając dobrego zestawu audio robiącego dużego ciśnienia można dogonić najlepszych dobrym tuningiem.Bo tam jest punkt za decybel.

3. Basrace

Tu startują wszyscy bo każdy ma szanse równe, liczy się tylko znajomość swojego sprzętu i kręcenie odpowiednie gałką

 

Nikt nie zmusza nikogo do starowania na siłe, każdy wybiera sobie turniej jaki mu się podoba lub do jakiego ma przystosowany bardziej samochód

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bambino_81, w skrocie dla mnie tuning to zrobienie auta ktore jezdzi

nie jeden swap przeprowadziłem w aucie aby sie lepiej odpychalo

nie jedna zmiane w silniku skrzyni czy moscie

tuning to nie tylko pomalowanie auta i kupa szpachli jak sie domyslam u ciebie tez i obnizenie zawieszenia obcinajac jeden zwoj ze sprężyn , jak bys byl na wojnie polnoc poludnie to bys zobaczyl o czym mowa

tuning to zmiany auta a wszystko sie zaczelo od zmian silnika a nie od dodania naklejek z nazwa sport lub turbo na klapie 126p i paskow przez cale auto

byly rozmowy z Michalem na PW nie wiesz to sie nie wcinaj miedzy wodke a zagryzke

chodzilo o podzial tuningu

czyli o tak zwana wies i auta zmodyfikowane estetycznie nie szpecace calej lini nadwozia

bo dla mnie wybajerzeniem auta jest nie ingerowanie w linie nadwozia jedynie zmiany kosmetyczne a nie zmiany zderzakow od kosiarki od trawy i szpachli

niestety temat nie do przejscia bo to ma byc show czyli im wiecej nawtykasz do auta i na auto tym lepiej nie wspominajac o gusice i calej liscie zakupow z dzialu "tfujunik" z alledrogo.pl

pamietaj sa gusta i gusciki i rozne stwierdzenia w nazwie tuning ale to co jest aktulanie w polsce wykonywane to shit pierwszej klasy

ty ladujesz kase w cos co ma oko zawisic albo rozsmieszyc innego czlowieka

ja laduje w cos zeby pojechac szybciej

 

to ze podalem wynik cytrynki to dalem przyklad auta zmodyfikowanego ze sprzetem grajacym ktory tez jest w dziale upchniety do tuningu a wiadomo jest ze im auto jest bardziej rozpoznawalne nie koniecznie w SSS ale tez na innych imprezach latwiej zdobyc sponsora a nie tylko jak w twoim przypadku mausia i tatus

zreszta szkoda gadac z toba cya

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie zrobienie swapa to więcej problemów niz korzyści,nie każde auto jest przystosowany pod dany silnik np ja chciałem do polo clasic bo takie auto mam nie malucha :hyhy: chciałem 2,8vr6 i nie da rady,przynajmniej normalnie trzeba by przerabiac i troche wzmocnione a ja mam przejechane 130000 tys takze gra nie warta swieczki.Wiem bo kolega ma wsadzone do cinkusia silnik uno 1,4 TURBO i wiem jaką miał jazdę z włożeniem ,przerobieniem,a nie daj boże jak coś padnie.Po 2 raczej nie ucinam 1 zwoju na sprężynie bo nie stosuje takich dziwnych praktyk.Jak bys chciał wiedzieć zawieszenie mam gwintowane z bilstaina.Szpachli w środku raczej nie mam a spojlerki raczej dodawają lepszego wygladu niż maja w czymś pomóc.A ze sobie białą skórą w środku zrobiłem i pomalowałem wszystkie plastikowe elementy czarna perłą raczej nie zwraca tego auta w stronę wieś tuningu.Chcę mieć auto nie powtażalne i tyle.Robię to pod siebie nie dla kogoś i prawde mówiąc nie powinno nikogo to obchodzić.Dla ciebie tuning to zmiana zawieszenia kół,i swap.Dla mnie to troche mało,nie mówię o jakiś neonach pod autem czy jakis kratek nawiewu pomalowane chromem,bo akurat takie rzeczy mnie nie rajcuja ale zmiana kierownicy na momo,gałki na momo,nakładki na pedały na momo,zegary indiglo, raczej chyba poprawiają wygląd niż szpecą.Każdy ma swój gust i jednym sie to podoba innym nie,ale po to są różne style tak??Trzeba natomiast wziąć pod uwagę jedną rzecz!Czy ci sie to podoba czy nie szacunek trzeba mieć za wkład i prace jaka się wykonuje która nie polega tylko na wymianie silnika,ale też innych elementów,także ja akurat nikogo nie obrażam czy ma ktos wsadzone dywaniki ala blacha ryflowana czy neony pod autem,jego auto jego sprawa

 

[ Dodano: 2010-03-10, 14:24 ]

A jak bys nie wiedział kolego startowałem w wojnie północ południe :hyhy: i tam nie tylko liczy się swap silnika chyba tak??akurat na targach w sosnowcu wygrał znajomy który NIE MIAŁ swapa silnika tylko orginał a z tego co widziałem ocenia sie wszystko a nie silnik czyli srodek,na zewnątrz i car audio również

 

[ Dodano: 2010-03-10, 14:34 ]

I jeszcze jedno kolego.Trzeba mieć trochę szacunku a widać ani kultury ani szacunku to ty nie masz i nie zdziwił bym się ja ktoś gdzies kiedys obije ci m...de za taka głupia gadke wymadrzanie się i cwaniakowanie :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacieram już rączki :)

 

 

AAAAAAA się będzie tegoż sezonu działooooo :D:):hyhy:

 

minimalizm przede wszystkim ;-)

 

Jak kasy nie ma to jedyna droga...

 

:D

 

Dobrze, że będzie sie działo :D Na studiach jest troche wolnego czasu to można pojeździć po Polsce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciaty napisał/a:

minimalizm przede wszystkim ;-)

 

 

Jak kasy nie ma to jedyna droga...

 

 

zależy z której strony na to spojrzeć :) Dana osoba może posiadać odpowiednie środki, które pozwolą jej na zakup różnego rodzaju dodatków czy też tuningowych części karoserii a także które pozwolą na modyfikacje wnętrza w znacznym stopniu. Mimo tego, będzie chciała zachować jak najbliższy oryginału wygląd auta i nie wyda na to kupy kasy :D No ale to wszystko zależy od właściciela danego wehikułu :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie zrobienie swapa to więcej problemów niz korzyści,nie każde auto jest przystosowany pod dany silnik np ja chciałem do polo clasic bo takie auto mam nie malucha chciałem 2,8vr6 i nie da rady,przynajmniej normalnie trzeba by przerabiac
he he 2,8 w polo to nie problem fakt jest ciasno pod maska ale w pl pomyka juz cordoba z motorem 3.2vr z r32 a swap robiony był w garazu :/ ps wygasnie

Witam.Przymierzałem sie do 1,8 turbo z cupry.Po dokładnych pomiarach zrezygnowałem.Tak jak mówię,karoseria jest roboina pod dane silniki dlatego pewnie nie montowano wiekszych silników do polo clasic niż 1,6 no chyba ze diesla a znaleść r32 nie jest takie proste nie mówie juz o montażu.trzeba by wzmacniać przedział silnikowy.2 rzecz to taka że auto potrzebuje na co dzień,także w moim przypadku dojazd do pracy autobusem odpada w 100%,niestety nie mogę sobiew pozwolic aby auto stało w garazu dłuzej jak przez weeckend.Pewnie że chyba każdy chciałby[chyba że ktoś już ma :) ]mocniejszy silnik niz w standardzie i taki r32 napewno by był mile widziany u mnie :D jednak nie jest to takie proste,w garazu raczej nie dało by sie tego za bardzo zrobić oczywiscie nie wszystko,półosie trzeba przerabiac bankowo lub dorabiac specjalnie nowe,niewiadomo jak z przednimi mocowaniami kół,ja mam 4x100 a pewnie w golfie jest 5x100 takze następny roblem.ale najwiekszy problem jest znalezienie chyba silnika a w moim przypadku jego montarz.Mechnicznie moze bym jakos dał radę ale elektrycznie 0.Swoja drogą chętnie przejechał bym sie taką cordobą :D albo najlepiej juz kupić taką z tym silnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też sie zastanawiam czy w tym roku startować, tylko jeszcze zastanawiam sie na bass raca lub bd drag-iem, bo musze w końcu gdzieś po kosztach na spokojnie zmierzyć se ile to co uciułałem w bagażnika dmuchnie w miernik :) ale mysle ze kolo 130bd powinno być... jak myślicie warto spróbować czy raczej szkoda czasu i pieniędzy z tym co mam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... jak myślicie warto spróbować czy raczej szkoda czasu i pieniędzy z tym co mam

 

Warto jest zawsze. Zabawa się liczy, wymiana doświadczeń itd.

 

Wyniki są ważne, ale nie najważniejsze- przynajmniej dla mnie :)

 

 

W sumie fatk, ale też nie chciałbym sie ośmieszyć z tym co mam dlatego sie tak pytam kontrolnie

No zabawa przede wszystkim :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... jak myślicie warto spróbować czy raczej szkoda czasu i pieniędzy z tym co mam

 

Warto jest zawsze. Zabawa się liczy, wymiana doświadczeń itd.

 

Wyniki są ważne, ale nie najważniejsze- przynajmniej dla mnie :)

 

 

W sumie fatk, ale też nie chciałbym sie ośmieszyć z tym co mam dlatego sie tak pytam kontrolnie

No zabawa przede wszystkim :hyhy:

Witam.kolego nikt nie wysmiewa się z nikogo :) można pznać naprawdę dużo madrych ludzi i cos od nich sie nauczyć,nikt nie śmieje się z czyjegoś sprzętu bo tak naprawdę każdy gra na tym na co go stać,wiadomo-firmy mają sprzęt w aucie za 20000-30000tyś a my zwykli zjadacze chleba za duuuzo mniej ale zabawa jest przednia :rotfl: w dodatku mozna czasem zobaczyc wielkie oczy kiedy koleś podjeżdża autkiem z 2 JBLami i wali 145,6 db :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba w tym roku sie skusze :) tylko jeszcze musze poczytac troche na ten temat i zdecydowac sie czy bass race czy db drag a moze to i to tylko jeszcze przydalo by mi sie w koncu zmierzyc gdzies ile dmucha to co mam i gdzies sobie przed zawodami z dobre pieniadze albo po znajomosci wszystko ladnie ustawic zeby jak najlepiej zagralo, moze ktos z warszawy ma taka mozliwosc to bylbym wdzieczny :/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...