Skocz do zawartości

Kicx e12 Gorilla bass


rzeznik89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam głośnik jak w temacie kicx e12 Gorilla bass i teraz aktualnie jest w skrzyni 35l port szczelina na chwilę obecną 4cmx35cm i dl 34cm około 135cm2.To chwilowa skrzynia ale jaką zrobić nową pod ten głośnik ? Strojenie w okolicach 35hz rodzaj muzyki różny rap,techno,elektro itp. Myślę że lepszy by był port br z rury pcv gdyż to sedan i port można by było wypuścić w stronę kabiny,Nie mam takiego doświadczenia jak osoby zajmujące się tym na co dzień więc dlatego pytam i z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieco lakonicznie opisałeś aktualną skrzynię, jednak jak podałeś faktyczną Vnetto dla suba i wymiary portu, to raczej nie pracował optymalnie.

Wysokie strojenie, gdzieś w okolicach 52Hz, nie 35Hz....

 

Godząc zalety i wady:

- Vnetto skrzyni 40 litrów

- Fs strojenie 35Hz

- port szczelinowy o S 140cm2 i L 755mm, raczej wylot szczeliny front i zagięcie po tylnej ścianie, jest dość długi.

 

F3 31.8Hz

F6 29,0Hz

Opóźnienie punktowe z pikiem 26.5 ms przy Fs. Narastanie i opadanie dość strome.

Cięcie LPF przy 50Hz.

Jak masz Subsonic, to ustaw na okolice 20 ~ 25Hz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, grzeczny_52 napisał:

1.Brutto 46l odliczając suba i port 32 litra Vnetto

 

2. Faktycznie długi .... - port szczelinowy o S 140cm2 i L 755mm, raczej wylot szczeliny front i zagięcie po tylnej ścianie, jest dość długi.

 

4. Ok ustawię-Cięcie LPF przy 50Hz.

5. Tak posiadam subsonic -Jak masz Subsonic, to ustaw na okolice 20 ~ 25Hz.   nie wytarga głośnika ? 😜 miałem ustawione na 35 hz a phase na polowie

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...