Skocz do zawartości

Jakie maty


Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czym chcesz to wygłuszać że martwisz się o dodatkowe kilogramy.... Maty ważą koło 3kg m^2 a pianka to max 0,5kg m2 na pare drzwi zużyjesz max 2 m^2 maty i 1 m^2 pianki czyli około 7kg.... Wysraj sie dobrze przed podróża i nie bedzie różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Nie wiem czym chcesz to wygłuszać że martwisz się o dodatkowe kilogramy.... Maty ważą koło 3kg m^2 a pianka to max 0,5kg m2 na pare drzwi zużyjesz max 2 m^2 maty i 1 m^2 pianki czyli około 7kg.... Wysraj sie dobrze przed podróża i nie bedzie różnicy.

Dzięki to mnie uspokoiłeś. 7kg chyba nie zwiększy znacznie spalania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie, że to poszycie jest nitowane na dużych nitach. W Aso wychodzą chyba po 2pln/szt. i do zanitowania potrzebna jest taka duża "dwuręczna" nitownica ( taką małą nie da rady tego zacisnąć ). Alternatywą jest danie nitonakrętek ( wtedy wystarczy mała nitownica ) i przykręcenie poszycia śrubami. Wada jest taka, że nitonakrętki mają kołnierz i poszycie jest lekko ( ok. 1mm ) odsunięte od blachy drzwi co czasami pociąga za sobą konieczność dołożenia dodatkowego uszczelnienia między poszyciem a blachą drzwi.

 

Edit:

Co do masy, to zarówno w obecnej Octavi IIIFL jak i poprzedniej Octavi IIFL drzwi były mega dociążone ( 4 warstwy maty + pianka czyli ok. 7 kg/ drzwi ) i nie było problemu z zawiasami. 

Przy robieniu kompleksowo całego auta ( 4 x drzwi, klapa, cały bagażnik, podłoga i dach itd ) dobicie w okolice 70-80 kg nie jest problemem a to już czuć w osiągach auta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy robieniu kompleksowo całego auta ( 4 x drzwi, klapa, cały bagażnik, podłoga i dach itd ) dobicie w okolice 70-80 kg nie jest problemem a to już czuć w osiągach auta...

Zgadzam się, doliczmy do tego zabudowę podłogi, pancerną paczkę suba, masywne słupki, same przetworniki, 3/4 wzmacniacze, procek, masę drutów, itd...

Jeżeli ktoś decyduje się na taką zabawę to liczy się z tym, zna minusy, i stać go na litr benzyny więcej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem drzwi Vibro 2mm i Eton ładnie napierdziela w drzwiach, poszła niecała paczka, która kosztuje 260zl, z tym że nie chytrzylem, blacha zewnetrzna, od środka okolice woofeta wokol, daszek nad wf, i zewnętrzna czyli otwory ale po całości.

Woże 3 piece, proca, suba, tw,mid,wf, kable, zabudowa, i dalej 10l elpegie jak bylo tak jest, nadwagę z CA wyrównałem tym że ciągle jest rezerwa pb i wszystko się zgadza:P

 

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w drugim aucie kłade 4mm Vibro, jak na tą grubość całkiem dobrze się kładzie, niestety dopiero jak calosc złoże mogę się wypowiedzieć czy ewentualnie warto. Napewno dobrze tłumi hałas z zewnątrz bo jezdze teraz bez tapicerek i jest dużo ciszej niz wczesniej z tapicerkami. Aha, tu utwory zamykam blachą alu 3mm, w Toyocie blacha 1mm i maty 2mm.

Jakie woofery planujesz?

 

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...