Misio Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Nie wiem czym chcesz to wygłuszać że martwisz się o dodatkowe kilogramy.... Maty ważą koło 3kg m^2 a pianka to max 0,5kg m2 na pare drzwi zużyjesz max 2 m^2 maty i 1 m^2 pianki czyli około 7kg.... Wysraj sie dobrze przed podróża i nie bedzie różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huntere Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Haha ;) raczej posprzątaj w aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukassikora Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Bardziej bym się martwił o zawiasy w drzwiach nich o spalanie, w niektórych modelach aut same od siebie nie wytrzymują i drzwi obwisają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffiodense Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Opadające wrota to nie wina wygluszenia a zużycia i jakości elementów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozpierdzielacz Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Nie wiem czym chcesz to wygłuszać że martwisz się o dodatkowe kilogramy.... Maty ważą koło 3kg m^2 a pianka to max 0,5kg m2 na pare drzwi zużyjesz max 2 m^2 maty i 1 m^2 pianki czyli około 7kg.... Wysraj sie dobrze przed podróża i nie bedzie różnicy.Dzięki to mnie uspokoiłeś. 7kg chyba nie zwiększy znacznie spalania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukassikora Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Wrzuć zgrzewke wody i sprawdź ile ci wzrosło spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal 2002 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Pamiętajcie, że to poszycie jest nitowane na dużych nitach. W Aso wychodzą chyba po 2pln/szt. i do zanitowania potrzebna jest taka duża "dwuręczna" nitownica ( taką małą nie da rady tego zacisnąć ). Alternatywą jest danie nitonakrętek ( wtedy wystarczy mała nitownica ) i przykręcenie poszycia śrubami. Wada jest taka, że nitonakrętki mają kołnierz i poszycie jest lekko ( ok. 1mm ) odsunięte od blachy drzwi co czasami pociąga za sobą konieczność dołożenia dodatkowego uszczelnienia między poszyciem a blachą drzwi. Edit:Co do masy, to zarówno w obecnej Octavi IIIFL jak i poprzedniej Octavi IIFL drzwi były mega dociążone ( 4 warstwy maty + pianka czyli ok. 7 kg/ drzwi ) i nie było problemu z zawiasami. Przy robieniu kompleksowo całego auta ( 4 x drzwi, klapa, cały bagażnik, podłoga i dach itd ) dobicie w okolice 70-80 kg nie jest problemem a to już czuć w osiągach auta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymin89 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 W Jeśli dalej mowa o golfie 5 to tylko głośnik zanitowany. Poszycie i tapicerka sa przykręcane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal 2002 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Wydawało mi się, że w G V/ GVI jest tak jak w OII/OIIFL nitowane, ale faktycznie mogę się mylić ( dawno to było ;) ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misio Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Powtarzam kolejny raz w Golfie V niema nitów tylko śruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffiodense Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Przy robieniu kompleksowo całego auta ( 4 x drzwi, klapa, cały bagażnik, podłoga i dach itd ) dobicie w okolice 70-80 kg nie jest problemem a to już czuć w osiągach auta...Zgadzam się, doliczmy do tego zabudowę podłogi, pancerną paczkę suba, masywne słupki, same przetworniki, 3/4 wzmacniacze, procek, masę drutów, itd...Jeżeli ktoś decyduje się na taką zabawę to liczy się z tym, zna minusy, i stać go na litr benzyny więcej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciu81 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Zrobiłem drzwi Vibro 2mm i Eton ładnie napierdziela w drzwiach, poszła niecała paczka, która kosztuje 260zl, z tym że nie chytrzylem, blacha zewnetrzna, od środka okolice woofeta wokol, daszek nad wf, i zewnętrzna czyli otwory ale po całości.Woże 3 piece, proca, suba, tw,mid,wf, kable, zabudowa, i dalej 10l elpegie jak bylo tak jest, nadwagę z CA wyrównałem tym że ciągle jest rezerwa pb i wszystko się zgadza:P Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffiodense Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zapomniałeś dodać, że otwory przed wyklejeniem blachą zamykałeś, a to też waży;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukassikora Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Czy jest sens pchania się w maty Vibrofiltr 4mm czy może 3mm spokojnie wystarczy na wrota? Właśnie stoję przed wyborem grubości maty i nie wiem czy jest sens dopłacać, większość widzę i tak zadowala 2mm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciu81 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 No w drugim aucie kłade 4mm Vibro, jak na tą grubość całkiem dobrze się kładzie, niestety dopiero jak calosc złoże mogę się wypowiedzieć czy ewentualnie warto. Napewno dobrze tłumi hałas z zewnątrz bo jezdze teraz bez tapicerek i jest dużo ciszej niz wczesniej z tapicerkami. Aha, tu utwory zamykam blachą alu 3mm, w Toyocie blacha 1mm i maty 2mm.Jakie woofery planujesz? Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukassikora Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Właśnie rozmyślam nad założeniem mat od zewnątrz 4mm a od wewnątrz 3mm + blacha na otwory. WF będą sinuslive sl 165 po 100 wacików w RMS, ale wolę drzwi zrobić z zapasem niż później dokładać xd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciu81 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 To rób całość 4mm, duzej roźnicy w $$ nie wejdzie a bedzie juz konkretnie. Ja planuje Helony puścić dlatego 4mm. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.