Skocz do zawartości

Audi 80 b4 przód


Rekomendowane odpowiedzi

Część , witam wszystkich

Chciałbym prosić o rady odnośnie montażu głośników w drzwi przednie do audi 80 b4 ( fabrycznie tam takich nie posiada ) . Z góry uprzedzam , jestem zielony w temacie . A więc z tego co się dowiedziałem to najlepszym sposobem na poprawę jakości nagłośnienia będzie wygłuszenie drzwi i wstawienie tam jakichś głośniczków i tu się rodzą pytania :

1. Czy pod radyjko PIONEER MVH-S310BT będę mógł podłączyć 6 głośników ?(4 szeregowo)( głośniki 4x30w 2x35w) Jeżeli nie to rozumiem że będę musiał poszukać wzmacniacza ?

2. Odnośnie montażu głośników w drzwi , czego potrzebuję , zanim podejmę się demontażu ? Przewód słuchawkowy , dystanse , mata do wyciszenia , coś jeszcze?

 

Montowane głośniki PIONEER G1030F (kupiłem od kolegi za grosze, wiem że pewnie gdybym je kupował ze sklepu mógłbym w ich cenie wziąć coś innego ,lepszego)

Dziękuję , że poświęciłeś czas na przeczytanie mojego posta , byłbym równie wdzięczny gdybyś podrzucił mi jakąś trafną radę , nie oceniając mojego stopnia wtajemniczenia w tajniki caraudiowei magii :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu magii nie ma. Czytaj dział wasze instalacje i FAQ Nazara.

Napisałem to w żarcie . Chcę to zrobić możliwie tanio żeby nie wdawać się w koszty w tym moim zdechlaku . Wyciszenia , konfiguracje itp , na forum przeglądałem ale jest ktoś kto potrafi mi odpowiedzieć na zadane pytania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głośniki możesz podłączyć szeregowo wtedy będą spięte w 8 Ohm. Problem jest taki że to tylko 10cm średnicy i to wspolosiowe. Na upartego zamontoj parke w miejsca fbryczne, nie wiem czy w desce takie byly czy tylko w drzwiach. Poszukaj gzie i jakie głośniki były w Twoim wozie i kup markowe/polecane na forum odpowiedniki.

Potrzebujesz przewód głośnikowy a nie słuchawkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach