Krzysiek15255 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Witam. Czy ktoś z użytkowników Alpine UTE-92BT miał problem z działaniem Bluetooth? Radio ma kilka miesięcy. Łączę się praktycznie codziennie. Słucham muzyki z Youtube i Open FM oraz rozmawiam podczas jazdy. Problem polega na tym, że połączenie zaczyna się przycinać. Czasem dzieje się to kilka razy dziennie. Czasami pojawi się to kilka razy w miesiącu. Na telefonie dźwięk jest cały czas odtwarzany. Nie słychać go, ale licznik czasu leci dalej. Jeżeli rozłączę połączenie i połączę ponownie, to wszystko działa poprawnie. Jeżeli tego nie zrobię to po kilku takich zacięciach radio resetuje się do ustawień domyślnych. Wykonałem aktualizację oprogramowania radia oraz telefonu i dalej problem występuje. Telefon to Samsung Galaxy A5 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Raczej nie jest to wina telefonu, ale spróbuj z innym, bo to najłatwiej możesz zweryfikować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek15255 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 I tu właśnie jest problem bo nie mam takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffiodense Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 To nie wina telefonu. Przeszło rok temu posiadałem ute-92bt przez chwilę, testowałem różne telefony, jak widać problem wciąż nie rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondrax Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 A robiłeś update firmware w radio? Sprawdź wersję firmware BT w radio i porównaj z najnowszą ze strony Alpine. Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek15255 Opublikowano 28 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Kondrax robiłem Firmware update. Zresztą numer najnowszego na stronie był ten sam co w radiu. Radio świeże więc i oprogramowanie było świeże. Ostatnia aktualizacja na stronie producenta to plik:16MY_MLESS_R_31F9.zip z 21.11.2016 Żadnych innych do Bluetooth konkretnie nie znalazłem do UTE-92BT. Problem resetowania dalej występuje. Czasem jest długo spokój, a czasem kilka razy dziennie się przycina na połączeniu Bluetooth. Rozłączenie i ponowne połączenie pomaga. Raffiodense czyli też miałeś taki problem z UTE-92BT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Telefon to Samsung Galaxy A5 2017Gdy miałem Motorolę Moto E nie występowały absolutnie żadne problemy z połączeniami BT gdy z kolei przesiadłem się na Xiaomi 4x też ich nie było do czasu aktualizacji nakładki producenta na Androida. Jakość rozmów zdecydowanie gorsza a samo połączenie potrafiło się rwać, po kolejnej aktualizacji problemy ustały i nie ma ich do dziś. Niemal identyczne problemy miałem nie tylko na ute92 ale i na 196dab w drugim aucie więc bardziej upatruję tu winy smartfona a właściwie jego softu niż alpinek. Weź próbnie na kilka dni jakiegoś innego fona - to będzie jakiś sposób na znalezienie winowajcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffiodense Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Problem podobny, po zgaszeniu samochodu muzyka się zatrzymywała, gdy odpalalem czas leciał lecz dźwięku zero. Wył i wł bt i grało dalej.U mnie problem występował jedynie po starcie radia, tylko wtedy gdy bt było włączone zanim wystartowało ute.Testowane z kilkoma smartfonami.Męczące, wytrzymałem miesiąc (a raczej żona, bo to w jej samochodzie było) ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek15255 Opublikowano 28 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Na gwarancję oddawać chyba bez sensu. Pracuje w serwisie i zazwyczaj przy problemach występujących okresowo urządzenie wraca, ponieważ nie sprawiało problemów. Ewentualnie serwis zaleca wymianę płyty głównej. Pozostaje chyba testować, aby bardziej określić, kiedy ten problem występuje, a kiedy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.