Skocz do zawartości

Krzysiek15255

Użytkownik
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Krzyżówki

Osiągnięcia Krzysiek15255

  1. Raczej temat stary, ale w razie coś, to sprzedam XM10020 (400zł) lub XM4040 300zł) jak coś. [emoji6] Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  2. Sprzedam XM10020 (400zł) lub XM4040 300zł) jak coś. ;) Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  3. Poprostu mogą się drzwi opuścić. U mnie w Accord VI Coupe drzwi są bardzo długie np.
  4. Raczej nie są to napięcia o stałej wartości pewnie, tylko chwilowe peaki. A elementy zasilania wzmacniacza też mają pewnie odpowiednio szersze zakresy wytrzymałości niż podany zakres napięć zasilania. Trzebaby znać budowę części zasilającej z czego jest wykonana.
  5. Największy problem jaki będzie to brak możliwości sterowania radiem przód-tył.
  6. Kilka lat temu kupowałem właśnie. Szukać szukać i szukać pod różnymi nazwami. A jak nie to zostaje ebay lub ali. Może szukaj w częściach motoryzacyjnych pt. osłona drzwiowa itp.
  7. A co tu jest do polecania? Kawał gumy i tyle. Jeżeli wymiar Ci odpowiada to kupuj. Miałem taki przy robieniu wiretuck pod maską.
  8. Daj znać czy pomogło. U mnie telefon Galaxy A5 2017 z radiem Alpine UTE-92BT czasem tworzy "podobne" problemy. Czasem zdarzy się to raz na kilka miesięcy, a czasem kilka razy w ciągu dnia. Objawia się to zacinaniem podczas odtwarzania przez BT. Gdy nic nie zrobię odtwarzanie będzie przycinane kilkukrotnie, po czym radio zresetuje się gubiąc niektóre ustawienia. Gdy podczas zacinania rozłączę i połączę ponownie, to przestaje przycinać i odtwarza poprawnie. Radio kupione nowe w maju 2018. Telefon w marcu 2018. Oprogramowanie w radiu aktualizowane. Tel resetowany do ustawień fabrycznych i bez zmian. Innego tel nie sprawdzałem. Te zacinanie jest tak nieprzewidywalne, że ciężko sprawdzić jaka jest tego przyczyna.
  9. Tak alternator masę bierze z mocowania, ale do nadwozia łączy je przewód masowy, który zazwyczaj jest już w średnim stanie. Ja dałbym dodatkową masę od klemy minusowej do punktu najbliżej alternatora. A najlepiej sobie przytknij końcówkę miernika na pomiarze napięcia do plusa z alternatora i drugą końcówkę do jego obudowy. Następnie przełóż ją do minusa aku i będziesz widział czy napięcie jest takie same. Później dołóż masowy i zobaczysz czy się poprawiło.
  10. Jeżeli ktoś pyta o takie rzeczy to pewnie nie ma o tym pojęcia. Podłączanie tego pod aku to tak naprawdę loteria. Nie wiesz czy ktoś np. Gdzieś pod wykładziną mógł ktoś zrobić jakiś "drut". Najlepiej żeby zerknął na to ktoś kto ogarnia miernik uniwersalny i ogarnie ten bajzel.
  11. Wzmacniacz masz bezpośrednio z akumulatora zasilany?
  12. Być może to nie czujnik, ale łatwo to wyciągnąć i sprawdzić. Objawy też wskazują na ten czujnik.
  13. Zapewne gdzieś na dole wnęki będzie. Przy słupku oddzielającym przednie i tylne drzwi. Powciskaj go kilka razy. Jeśli nie pomoże to trzeba go sprawdzić miernikiem .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...