Skocz do zawartości

Wymiana glosnikow w Golfie 4 !!pilne


Rekomendowane odpowiedzi

Witam:) zamierzam wymienic glosniki w moim golfie bo orginaly juz charcza;/ a z tylu ich wg nie ma . zamierzam wlozyc w wszystkie orginalne miejsca przeznaczone na glosniki jakies glosniki gwizdki itp;) oczywiscie wszystko podpiac pod wzmacniacz :) w przyszlosci (moze) tez zawita jakas tuba w bagazniku .drzwi mam juz wygluszone .  fundusze to ok 500/600zl.  Iz jestem zielony w te klocki mam pare pytan do was :)

 

1 jakie glosniki wlozyc w przednie drzwi i tylnie ?

2 jaki wzmacniacz kupic (odrazu ma byc pod tube,tuba jak bd to max 400rms)

3 jakie grube kable zakupic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako amator polecam Tobie FAQ Nazara, wyjaśni on Ci podstawy, nagle wiele głupich pytań będzie dla Ciebie jasnych, musisz przeczytać cały od deski do deski.

 

Masz wygłuszony przód, o ile jest dobrze zrobiony, to już bardzo dużo roboty za Tobą,

 

Polecam przód + sub, u mnie gra rewelacyjnie, oczywiście to kwestia gustu ale ja nie jestem wymagający.

 

Głośniki i wzmaka polecam używane (przekonalem się że warto) , na suba będziesz musiał dozbierac,a i kable też trochę kosztują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe 600zł na 2 zestawy odseparowane i 5 kanałówkę z 400W na subie ? :szok: No a już myślałem że coś pokręciłeś w pierwszym poście ...

Przecież na jeden lepszy system przedni trzeba dać pińcset  ... poniżej tej kwoty , to nawet nie opłaca się wymieniać ori głośników , które dobrze zasilone i osadzone*  naprawdę potrafią zaskoczyć. 

 

 

*w IV masz połowę kombinacji i roboty mniej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wymienial bym orginalow jak by sie nie wykaczyly i teraz charcza:/ nie jestem audiofilem ma to poprostu grac troche lepiej niz seria ;D jak sie nie zmieszcze w tej kwocie to bd robic stopniowo napierw przod potem tyl  i moze suba:)  myslalem nad glosnikami np;

 

hertz dsk