Tomashek Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 WitamMam problem i nie wiem czy to wina kondensatora czy czegoś innegoOtóż zamontowałem tubę i co za tym idzie wzmacniacz z kondensatorem, Drugi wzmacniacz zasila przednie głośnikiJak tylko podłącze tubę to nagle na kondensatorze zaczyna pokazywać za małe napięcie (ok 9V) i zaczyna wyłączać wzmacniacze pomimo że na akumulatorze jest ok 14 przy odpalonym silnikuJak odłączę wzmacniacz który zasila tubę to wszystko zaczyna niby grać lecz jak pod głośnie radio to zaczyna dziać się to samo z głośnikamiCzy to może być kondensator czy coś innego?Kable mam 25 mm spawarkę i masę z budy. Kable rozdzielam na wzmacniacze przy kondensatorze Proszę o pomoc bo już wymiękamna początku wszystko grało dobrze dopiero po którymś włączeniu zaczęło się tak dziać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszmut Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Gdzieś na połączeniach zasilania masz duży spadek napięcia, posprawdzaj wszystkie połączenia na + i - i przy aku i przy kondensatorze i na wzmaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_smok Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Otóż zamontowałem tubę i co za tym idzie wzmacniacz z kondensatorem,A narysuj jak żeś to podłączył . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomashek Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 https://zapodaj.net/29d750190baae.jpg.html tak to podłączyłemchyba dobrze jest to zrobione chyba że źle myślę przy aku mam 14 V na odpalonym silniku także dobrze przy kondensatorze jeszcze sprawdzę ile jest bo nie spojrzałem z nerwów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukaszrsr Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 A może napiszesz jakie dałeś kable Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karuzel506 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 przecież napisał ze ma 25mm spawarkę, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Wspominał coś o 25 mm2. Jaka jest oprawka bezpiecznika ? Miejsce gdzie przykręciłeś masę dobrze oczyściłeś ? Połączenia są stabilne, dobrze zaciśnięte ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomashek Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Przewód spawarka 25 mm chyba powinna wystarczyć na takie coś.Wszystko jest zakończone oczkami i porządnie zaciśnięte i tu akurat nie ma mowy o błędzie bo sprawdzałem to po 5 razy.Masę jeszcze raz jutro sprawdzę bo coś mi chodzi po głowie że to może być to, spróbuje znaleźć inne miejsce niż mocowane zapinki pasa bezpieczeństwa.Oprawka bezpiecznika nie pamiętam teraz jaka jest ale jutro zrobię zdjęcie i pokarzę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukaszrsr Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Ale czy oba takiej samej średnicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 A zeszlifowałeś lakier miejscu gdzie podłączyłeś masę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Miejsce gdzie przykręciłeś masę dobrze oczyściłeś ? Do gołej blachy ma być oczyszczone, posmaruj pastą miedzianą, solidnie przykręć. Dodam jeszcze przy okazji, że powinieneś dołożyć 25 m2 masę pod maską z akumulatora na karoserię, z karoserii na silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Najpierw masa potem instalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Ewidentnie brakuje gdzieś styku. Jeśli oprawka agu to mozliwe, że ona lub sam bezpiecznik robią psotę. Mocowanie pasa też nie koniecznie jest dobrym punktem na masę, miałem przypadki w których okazywało się, że masy tam w ogóle nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomashek Opublikowano 21 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 dzięki chłopaki za nieocenioną pomocokazało się że masa z pasa bezpieczeństwa była zbyt słabaznalazłem otwór zeszlifowałem lakier do gołej blachy i dałem śrubę z podkładką i teraz gra bardzo dobrzejeszcze raz dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matteus44 Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Aaa no super, że się wyjaśniło bo mam podobny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.