wicher18gl Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 P.s. Ja nie zalutowuje tulejek bo to utwardza linkę w środku i potem cienka śruba terminala ma problem zgnieść ja bez problemu i ułożyć tulejkę w terminalu. Piszesz ze niby zalutowujesz tylko końcówkę ale zawsze kabel zassie trochę cyny do środka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_smok Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 W komorze silnika wywierciłem dziurę w ścianie grodziowej,Też tak mam tylko niżej z gumowym przelotem inaczej jest niewygodnie , obok linki do gazu bodajże , jak by była wersja 1,8 xe125 km to by było fabrycznie miejsce po lince gazu i zaślepka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobart Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Żeby nie było, że nic się nie dzieje to zrobiłem pod maską big 3. Po tym zabiegu na włączonym ksenonie, włączonym radiu i po ustawieniu klimatronika na grzanie komputer pokazał: Ogólnie jest o niebo lepiej, spadki są o wiele mniejsze, w trasie praktycznie ciągle jest ładowanie na poziomie 14.2 V przy włączonych odbiornikach. Dziś pojechałem też zakupić kolejną część układanki, mianowicie 2,5m2 maty AB-2 na przednie furtki i do tego piankę 6mm na tapicerkę drzwi. Czekam jeszcze na blachę alu, docinam większy dystans i zaczynam działać z drzwiami. Podjąłem decyzję, że od razu wyciągam woofer przed tapicerkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Fajny wyświetlacz z napięciem i temperaturą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ScorpioPL Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Pod ten peszel z plastiku dawałeś plecionkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymek32 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 A nie myslales nad klemami? Chocby Ghost. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Świetna robota Jeśli oryginalne klemy ma sprawne i dobrze trzymają, to nie ma co zmieniać dla bajeru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Chyba sie trochu peszelek przytopil hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobart Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Fajny wyświetlacz z napięciem i temperaturą To zwykły TID z założonym komputerem z Czech bo oryginalnie u mnie nie było komputra w aucie Pod ten peszel z plastiku dawałeś plecionkę ?NIe dawałem, uznałem, że nie ma sensu. Jest to kabel spawalniczy w grubej gumie i dodatkowo idzie w peszlu więc plecionkę uznałem za zbędną. A nie myslales nad klemami? Chocby Ghost.Może kiedyś, na chwilę obecną mam troszkę inne priorytety, oprócz instalki CA wróciłem znowu do kolekcjonowania płyt vinylowych a to kosztuje sporo. Chyba sie trochu peszelek przytopil heheTak delikatnie, ale tylko z zewnątrz i nie ma nigdzie przetopienia do przewodu więc tego nie ruszałem. Specjalnie zostawiłem to na górze przy aku, to jak się będzie coś działo to zadziałam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ScorpioPL Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 NIe dawałem, uznałem, że nie ma sensu. Jest to kabel spawalniczy w grubej gumie i dodatkowo idzie w peszlu więc plecionkę uznałem za zbędną.Ja jednak dałem na całej długości przewodu plusowego też spawalniczy 25mm2 czerwony oplot a dodatkowo pod maska na oplot peszel, myślę że ważne jest żeby było widać na każdym odcinku że to czerwony wiec plusowy kabel, tym samym na masowy dałem czarny oplot i gdzie trzeba było peszel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekmaj Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Ja jednak dałem na całej długości przewodu plusowego też spawalniczy 25mm2 czerwony oplot a dodatkowo pod maska na oplot peszel, myślę że ważne jest żeby było widać na każdym odcinku że to czerwony wiec plusowy kabel, tym samym na masowy dałem czarny oplot i gdzie trzeba było peszel.Ja myślę że to nie ma znaczenia jeśli jest zaznaczone który to + i -.Fabryka też nie daje innych kolorów i jakoś nikt się nie myli. To jakie zabezpieczenie kabli zastosujemy to tylko estetyka, ważne żeby były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobart Opublikowano 11 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Po nowym roku mimo niskich temperatur zabrałem się wreszcie za wytłumienie drzwi i zamontowałem głośniki w przednich furtkach. Nie jest to wszystko jeszcze skończone, tw póki co po prostu leżą na desce bo nie miałem czasu ich jeszcze na słupkach umieścić, a chciałem za wszelką cenę w weekend uruchomić system, żeby zobaczyć jak to gra. Na początek wykonałem kabelki od wzmaka do zwrotek i od rozety do pieca: Następnie wziąłem się za tłumienie drzwi wewnątrz, wiem, że co niektórzy będą się śmiali ale na jedne drzwi razem z montażem blachy i głośnika zeszło mi 7 godzin, a nie piłem przy montażu ani grama :rotfl: Panele mdf od spodu oklejone matą przed przykręceniem do blachy. Drzwi wewnątrz: Blacha: Drzwi na gotowo: Tapicerka wyklejona gąbką: Mała plątanina w aucie, żeby jak najszybciej uruchomić granie: I pajęczynka w bagaju: Auto póki co stoi w garażu i czeka na weekend, aż będę mógł z nim dalej działać. Pierwsze odsłuchy bardzo pozytywnie, na razie nawet tw mnie nie męczy, póki co jestem w fazie zachwycania się graniem po przesiadce ze zwykłych pierdziawek. Plan na weekend jest taki, żeby pochować kable głośnikowe w skórę węża i pod tapicerkę, ogarnąć bagażnik a później...będziemy rozbierać drzwi kierowcy i szukać co i gdzie pierdzi na niektórych numerkach. Wstępnie zlokalizowałem, że denerwujące brzmienie dochodzi z okolic klamki więc nią się zajmę na początek. Dla informacji, na drzwi zużyłem 3m2 maty, a teraz czekam na grom krytyki co zrobiłem nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Jeśli pod drugim otworem technologicznym też masz blachę to ciężko będzie się do czegokolwiek przyczepić. Może do wyciągnięcia woofera przed tapicerkę. Ale jak na początek prac bardzo dobrze. 7 godzin na jedne drzwi? Ja we Fiacie Ducato męczyłem się chyba nawet więcej, a nie dałem blachy pod otwory tylko 3 warstwy maty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Dla informacji, na drzwi zużyłem 3m2 maty, a teraz czekam na grom krytyki co zrobiłem nie tak.Ja się jakoś bobów dopatrzeć nie mogę i myślę, że masz szanse na dobre granie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobart Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Wczoraj poskładałem wreszcie auto do kupy, pochowałem przewody głośnikowe i sygnałówki. Co cieszy to brak jakichkolwiek zakłóceń z instalacji, ale po założeniu tapicerki na drzwi dźwięk wg mnie z wooferów zmienił się diametralnie, także już myślę nad wyciągnięciem wooferów przed tapicerkę, bo bez niej było jakby jaśniej w samochodzie. Zaczynam też dogłębnie analizować możliwość zmiany tweeterów na ori zwrotce na coś innego, no właśnie tylko na co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 dźwięk wg mnie z wooferów zmienił się diametralnieZ moich obserwacji wynika, ze właściwie zawsze dźwięk się zmienia po założeniu boczków. Zaczynam też dogłębnie analizować możliwość zmiany tweeterów na ori zwrotce na coś innego, no właśnie tylko na co?Na spota zajedź do Łodzi, sporo różnych znajdziesz w autach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0mp4tybiln7 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Fajnie ze temat zacząłeś od "podstaw" bo można na bieżąco patrzeć jak rozwija się instalka Nie widze fotek z zalutowanymi końcówkami oczkowymi a jestem akurat na tym etapie, rozwiercałem dziurę na końcu tulejki od konektora i próbowałem nasmarkac tam lutownicą ale łapie mi tylko z wierzchu (nie chce wlecieć do środka) może masz na to jakiś patent?Można usłyszeć jakaś opinie od Ciebie na temat tych mat? Widziałem ze są w przystępnej cenie ale to zapewne ma swoje minusy Będę bacznie obserwował temat, powodzenia w kolejnych pracach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 A po co chcesz lutowac. Jak porządnie zacisniesz nie musisz nic lutowac.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Z tym lutowanie to jak z kondensatorem, niby nie potrzebny a większość go ma w systemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Tak, to prawda Ja nawet 2 ostatnio włożyłem, a co Jeśli solidne i masywne oczko, to kawałek lutownicy musi być i grzać, aż miedź wciągnie cyne, nie ma patentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arrow Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Najprościej wrzucić cynę do konektora podgrzać go na przykład na kuchence gazowej po czym włożyć kabel tylko trzeba uważać by nie stopić koszulki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymek32 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Trzeba najpierw końcówkę przewodu przed włożeniem w konektor posmarować topnikiem. No i lutownica musi być solidna. Jesli nie masz to palnik gazowy od biedy wystarczy.Ale czekamy na dalsze efekty prac autora.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Z tym lutowanie to jak z kondensatorem, niby nie potrzebny a większość go ma w systemie Dobry kondensator nie jest zły ofkors zwłaszcza, że niektóre systemy na prawdę go potrzebują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csbiczek Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Tez z powodzeniem grzeje malym palnikem oczko. Nawrzucam cyny i potem tylko wtykam kabel. Robiłem test wytrzymałości i przykrecone oczko do futryny utrzymuje moje ponad 100kg:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0mp4tybiln7 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Chce zlutować tylko ze względu mocniejszego "przytwierdzenia" kabla do konektora, ponieważ ubijanie młotkiem cienkich linek na nie za wiele sie zdaje w moim przypadku Spróbuje patenty z jakimś palnikiem, dziękuje za sugestie i przepraszam autora za "spam" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.