michal_gol Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Witam, zamówiłem sobie kondensator Hollywood Energetic HCM-2F, wczoraj dostałem paczkę. Odpakowałem, oglądam sprzęt, wykręciłem śrubę z terminala plus, oglądam dalej i chciałem wkręcić śrubę z powrotem i nagle śruba się ukręciła, tylko nie ta która trzyma przewód a ta która siedzi w kondensatorze. Minusa nie ruszałem bo się boję. Jakaś masakra! Twardość jak z masła! Miał ktoś podobne przypadki? Będę próbował reklamować produkt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Ukręciłeś ją dokręcając śrubę imbusem ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar830 Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Mam grube kable do tego kondensatora co ciagna w pewien sposob terminale. Wszystko mocno jest skrecone, bez obaw ze cos sie moze ukrecic, i po mojemu to te kondensatory sa wytrzymalsze i bardziej trwale od wiekszosci firm oferujacych taki sam stosunek pojemnosci do ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_gol Opublikowano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Ukręciłeś ją dokręcając śrubę imbusem ?! Tak, naprawdę nie używałem siły do tego... Mam grube kable do tego kondensatora co ciagna w pewien sposob terminale. Wszystko mocno jest skrecone, bez obaw ze cos sie moze ukrecic, i po mojemu to te kondensatory sa wytrzymalsze i bardziej trwale od wiekszosci firm oferujacych taki sam stosunek pojemnosci do ceny. Może mi się trafiła wadliwa seria... Jeszcze dostałem kondensator bez karty gwarancyjnej i nie mogę go od razu reklamować tylko muszę czekać na dosłanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Może mi się trafiła wadliwa seria......raczej wadliwa śruba. Masz paragon, załatw to jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csbiczek Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Ja już produkty hollywooda omijam:) Tu kolejny dowód;) Miałem oprawki bezpiecznika, bez większego wysiłku przy dokręcaniu kabla zrywał się gwint. Kable sygnałowe też bez rewelacji, głównie wtyki. O felernych przekaźnikach też już słyszałem które kosztują nie mało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicher18gl Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 csbiczek popieram 100 % wiele rzeczy z ich firmy to straszna padaka ale nie wszystko, trzeba być uważnym i macać co sie kupuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jd Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Wygląda na to, że śruba miała wadę fabryczną, która podlega gwarancji. Nie ma co pisać elaboratów. Śruba zostanie wymieniona na nową jeżeli będzie możliwe wykręcenie tej urwanej, albo dostaniesz nowy kondensator. Kondensator trzeba odesłać bezpośrednio do nas lub za pośrednictwem punktu sprzedaży wraz z kopią paragonu. Karta gwarancyjna nie jest konieczna.Adres jest na naklejce na opakowaniu lub tutaj: http://www.essa.com.pl/kontakt/index.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_gol Opublikowano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 ok, to jutro wysyłam kondensator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarodziej Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Wady mogą się zdarzyć w każdym sprzęcie.... chińczyk też ma prawo mieć gorszy dzień A mnie się podoba podejście sprzedawcy: Śruba zostanie wymieniona na nową jeżeli będzie możliwe wykręcenie tej urwanej, albo dostaniesz nowy kondensator. Chwalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 A mnie się podoba podejście sprzedawcy.Porządna firma to i podejście zdrowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Co by nie było to zawsze lepiej (w najgorszym wypadku) stracić na jednym kliencie ale wyjść z twarzą i do tego jeszcze wykazać się własną inicjatywą w sprawie (wypowiedź tu, na forum, mam na myśli). Chwali się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vsvteam Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Większość akcesoriów montażowych w aucie jakie stosuje pochodzi z firmy Hollywood i jeszcze z żadnym nie miałem problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Watson Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Niestety obecnie bardzo ciężko o nawet przeciętną powtarzalność jakości produktów . Jak dla mnie ważniejsze jest pozytywne podejście dystrybutorów do reklamacji .W tej kwestii "Essa" działa na najwyższym poziomie. Nie jest to żadna reklama a poprostu zwyczajne "ludzkie" podejście do problemu. O ile mamy mały wpływ na tysiące produkowanych elementów to na relacje międzyludzkie jak najbardziej. Kilka razy miałem podobne problemy z produktami zakupionymi u różnych sprzedawców czy dystrbutorów . Przekonałem się , że same sprzedaż to tylko jeden z elementów układanki (najłatwiejszy) . O wiele trudniejsza jest obsługa posprzedażowa i niestety tutaj wiele firm czy prywatnych sprzedawców wykłada się na łopatki , poprawiając tym samym sprzedaż konkurencji. Jak dla mnie nie ma żadnego problemu - usterka to rzecz normalna zwyczajnie zostanie usunięta lub towar wymieniony na wolny od wad , i to powinien być ważny argument przy wybieraniu akcesoriów lub tańszych sprzętów w przyszłości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_gol Opublikowano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Już po wszystkim. Kondensator wysłałem w poniedziałek, a dzisiaj mam już nowy, fabrycznie zapakowany Wczoraj dostałem info o reklamacji, telefonicznie. Super kontakt, obsługa klienta wzorowa. Do tego wszystkiego dostałem jeszcze koszulkę excursion'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicher18gl Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Można ? można chyba następne reklamacje zaczną się od strefy , byle by tylko inni sprzedawcy brali przykład . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 chyba następne reklamacje zaczną się od strefy...albo przez ogłoszenia parafialne... a wystarczy postępować zgodnie zapiskiem w gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m2c Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Moje dwie reklamacje w ESSA były rozpatrzone tak szybko i w taki sposób że nadal podaje tą firmę jako przykład dobrego podejścia do klienta.Więc to nie kwestia załatwiania przez forum czy działania na pokaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.