Skocz do zawartości

Watson

Użytkownik
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Chojnów
  1. Zapytaj speców od pobierania sygnału z fabrycznego radia na jakim poziomie udało im się to zrobić? Wzmacniacz bez zamknięcia powinien sobie poradzić z całym systemem. Jeżeli, są jakieś niedomagania to poszukiwania rozpoczął bym od źródła dźwięku. Co to za "serwis " ?
  2. Kupię zmieniarkę dvd najchętniej nową . Nowej zmieniarki Alpine , ze względu na cenę , na chwilę obecną nie biorę pod uwagę .
  3. Można wybrać sobie dowolny zestaw głośnomówiący, czasami nawet z wejściem USB i bezproblemowo , bezinwazyjnie podłączyć go do oryginalnego radia . Oryginalne moduły Bluetooth mogą nie obsłużyć wszystkich telefonów (w moim przypadku VW T5 z końcowego okresu produkcji i Samsung Galaxy S7 Edge). Wtedy trzeba zaktualizować oprogramowanie w takowym, bez gwarancji sukcesu . Aktualizacja oprogramowania w aftermarketowych zestawach jest darmowa i można ją przeprowadzić samemu za pomocą pendrive'a .
  4. Gdyby było fabryczne rozwiązanie na źródle to można byłoby je wciągnąć jako możliwą przyczynę. Skoro podmieniłeś wzmacniacz i problem zniknął to chyba sam znalazłeś przyczynę. Jeżeli nie masz doświadczenia w diagnostyce i naprawach sprzętu , wyślij wzmacniacz do kogoś kto je ma i bierze odpowiedzialność za usuwanie takich usterek .
  5. Kupię oryginalne radio do Mercedesa W123 , np. Becker Mexico. Sprawne.
  6. Kiedy usłyszałeś po raz pierwszy buczenie ? Czy stało się to po jakiś pracach przy samochodzie czy powstało samoistnie ? Czy kiedyś było inaczej i buczenia nie było ?
  7. Dla mnie logika ma trochę inny wymiar - skoro otwory odpływowe są , to logiczne , że producent/konstruktor samochodu przewidział pojawienie się wody wewnątrz drzwi. Skoro konstrukcyjnie jest to przewidziane to nie uznawałbym tego jako usterki czy błędu . Tak jak napisał Wisior - jeżeli gąbka wewnątrz drzwi nie nasiąka pojawiającą sie tam wodą to jest to rozwiązanie do zaakceptowania. Bardziej martwiłbym się sytuacją kiedy woda leje się na głośnik .
  8. Jeżeli będziesz miał spory budżet na sprzęt warto pokusić się o wyprowadzenie wyjścia cyfrowego z fabrycznej jednostki. Nie jest to kosztowne , będziesz jedynie musiał dostarczyć samochód bo tak jak Barth napisał nie da się tego zrobić inaczej. Jest jeszcze opcja konwertera HI-LOW - czy słuszna , nie wiem . Nie skreślaj tak szybko RT3 - miałem taki zestaw , wymieniłem na RT6 i pod kilkoma względami brzemienia z RT3 podobało mi się bardziej .
  9. Przez kilkanaście (do teraz) każda rozmowa dotycząca wytłumiania drzwi zawierała w sobie zwrot a jednocześnie radę: " tylko nie zaklejaj otworów na dole bo woda nie będzie miała którędy odpływać" , teraz woda w drzwiach oznacza nieszczelność i usterkę. W takim razie te otwory odpływowe na dole drzwi do czego teraz służą ? Pojawiło się coś nowego ?
  10. Jak najbardziej jest to możliwe. Bazując na RT3 , RT4 , RT6 możesz rozbudować system audio o wielokanałowy wzmacniacz , zestaw głośników , subwoofer lub w przyszłości procesor dźwięku . Zachowujesz wszystkie dotychczasowe funkcje fabrycznego systemu. Masz C4 czy C4 Picasso ?
  11. Czy sprzęt został wybrany ze świadomością jego wad i zalet ? Oprócz radia czy jeszcze coś chcialbyś w przyszłości zmienić ? Słuchałem kilku samochodów zza wschodniej granicy i zawsze to były ciekawe "przypadki" .
  12. Reszta systemu to woofery R6A , DUP 2,5 i (chyba) T25 . Niestety nie miałem możliwości posłuchania tego w macierzystej postaci. Samochód , w którym było to zamontowane też nietuzinkowy bo Mercedes SL cabrio .
  13. Stałem sie posiadaczem indywidualnie stworzonych zwrotnic do zestawu trójdrożnego , wraz z zestawem głośników. Zwrotnice wizualnie są ciekawą kompozycją więc może i zamysł ich powstania był zamierzony ? Może ktoś rozpozna czyja to twórczość ? Zdjęcia poniżej:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...