ROBSONBERCIK Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Hello. Przedstawiam instalacje wykonana w 2014 r. wspólnymi siłami kilku lubelskich miłośników C.A. Instalacja przeprowadzona w Audi A 3 .Prowadzeniem projektu i wymyślaniem zajął się ten tego - ROBSONBERCIK- znaczy ja. Jakiś czas temu jak jeszcze nie opisywałem na forum mojej obecnej Laguny a już coś kleciłem w innym swoim poprzednim aucie,nawiedził mnie kolega Marcin i stwierdził że jak kiedyś będzie chciał pomocy przy jakiejś instalacji audiodo swego auta to się do mnie zgłosi bo podoba się mu to co i jak robię.A że jest on także moim ” klientem” usług komputerowych to wie że lubię rzeczy zrobione jak należy. Od tamtej pory trochę wody w wieprzu upłynęło (Wieprz – rzeka przepływająca niedaleko mojej posesji)Kolega wyjechał za chlebem do Holandii i gdy sobie zakupił A3 to przy okazji wizyty w ojczyźnie poprosił co by skompletować jakieś rozsądne elementy do nagłośnienia auta. I tak śledząc forumową giełdę a dzięki temu że ciągle zdobywałem wiedzę i obycie z niektórymi klockami mogłem zbierać „graty” na jego instalkę.Założeniem głównym było zrobienie minimalistycznej i budżetowej instalacji potrafiącej zagrać w miarę głośno i o ile to możliwe jakościowo.Priorytetem było USB jako że Marcin słucha „manieczek,sunrise „ z usb właśnie.Nie zależało mu zupełnie na czasówkach ,scenie i dźwięku z szyby. No po prostu miało trochę nogawkami ruszyć i co by nie ” trzeszczało”.Przedstawiłem propozycje że i tak skoro musimy kupić radio to te czasówki niech będą bo wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia. Po kolei zakupowałem elementy układanki. Zródło – Clarion CZ 703E – udało się upolować nowiutki na giełdzie w fajnej cenie Twetery - Helix RS - miałem wcześniej przetrenowane - warte uwagi . Wofery – Helix HXS 206 – super wofer za małe pieniążki Subwofer to pozostałość Marcina po poprzednim graniu .Jakiś no name z plexi podświetlaną. MTX 4160 - dokładnie przetrenowany model , zresztą ta sztuka była używana przeze mnie- sprzęt pewny napędza wofry i suba. Na twetery Rocfordzik 45.2 malutki - no może nie rewelacja lecz był tani i wstydu nie narobił. Okablowanie Zasilające 21mm2 Hollywood-puszczone lewym progiemBezpiecznik dokręcony co by nie dyndał przypadkiem. Interconect : -puszczone prawym progiemNa twetery – Monster CableNa wofery- Phono CarNa suba – no name Głośnikowe:- puszczone prawym progiemTwetery- Intertechnik 2x1,5 mm 2 OFCWofery –No name ze szpuli 2x2,5mm2Sub- no name 2x4mm2 Jako że nie grzeszę czasem wolnym zająłem się logistyką i wymyślaniem jak chce żeby to było zrobione .Fizyczną prace nad drzwiami powierzyłem sprawdzonemu i godnemu zaufania koledze czaszunia 1 który to razem z kolega Pit3r zajeli się robotą . Postanowiłem że nie będziemy trenować wykonania z żywicą „na boczku” pomimo że kilku userów z forum ma z tym świetne doświadczenia a i efekty które słyszałem były więcej niż zadowalające.Ze względu na to że auta nie będzie blisko nas i ewentualne poprawki lub inne niuanse związane z żywicowaniem, poprawianiem boczków nie wchodzą w grę .Wybór prosty bardzo -blacha alu na całą powierzchnię dzwi celem wykonania grodzi , oklejenie totalne i boczki można sobie do woli zdejmować a nic się nie stanie, nie pęknie nie odpadnie czy cuś . Jako że właściciel nie ożenił się z tym autem i stwierdził że za jakiś czas chciałby je zmienić a instalacja ma to być budżet budżetu to po uzgodnieniu materiałem tłumiącym stała się nie popularna na forum dekarka. (teraz 2015 r. ceny mat są tak niskie że pewnie nie wybrałbym takiego materiału) Zastosowana blacha to 1mm aluminium ( wiem zaraz się zacznie że za cienka ) Drzwi A 3 i fabryczny głośnik prezentuje sie tak. I tu koledzy wywiązali się bardziej niż dobrze z powierzonego zadania . Została wygięta taka „ zetka” co by wpuścić w dół drzwi i blacha jako jeden element przykręcany w wielu miejscach do konstrukcji . Wnętrze drzwi wyklejone dokładnie ,blacha dokładnie z obydwu stron oklejona . Z humorystycznych sytuacji- panowie tak dokładnie dociskali a dekarka świetnie się kleiła że w pewnym momencie dokleili się do płytek na podłodze i nie chciało odpuścić. Śmiałem się że płytki też wygłuszyli Albo będą musieli z tą płytką do auta teraz zamontować. Dokręcenie „grodzi” na tzw. Pchełki. Poprawka na ustalenie miejsca na wofer . Rujnacja i rozkręcenie wnętrza totalne. Wofery zostały wypuszczone na zewnątrz przez wycięcie otworu w boczku.No może nie super estetycznie – jednak ma to być jeszcze wykańczane później.Prace z drzwiami wykonane między 20 - 25 sierpnia zajęły ok 30 h w tzw czasie. „po godzinach” Auto ze zrobionymi furtkami i położonym okablowaniem zajechało do mnie w celu zamontowania radia, wzmacniaczy no i odpaleniu sprzętu. Dla napędzającego twetery rockforda wygospodarowałem miejsce z przodu Wywierciłem otwory Został przy pomocy szlifierki kątowej (tak) - wycięty plastikWkrętami dodatkowo poskręcane Dołożone blaszki mocujące z alu płaskowników . Skręcone solidnie ,nie przeszkadza w niczym.Nie potrzeba było ciągnąć długich kabli a z racji jego niedużych rozmiarów Rf wkomponował się świetnie. Ustawienie fotela pod Marcina – jest niższy i łapanie kierunków tweterów też zajęło chwilę. Trzeba się było śpieszyć niestety a sam Marcin nie sądził że to tyle czasu zajmuje .Przykręciłem MTX-a w najprostszy możliwy sposób do tylnego oparcia.Plastikowe elementy mocujące("uszy') zostały zastąpione przez 3 mm stalowe Kable przypięte na trytki . Nie jest to do końca po mojemu ale tu już nie było czasu na upiększanie. Bezpiecznie i solidnie zamocowany piec a to najważniejsze. Oczywiście najbardziej oczekiwany moment dla mnie i Marcina – no jak to zagra finalnie?Cięcia które zastosowałem - Tweter 5/12Wofer 63/12-2,5/6Sub 20/12-50/12 Powiem tyleCzęsto na spoty przyjeżdzaja młodzi userzy którzy pracują już jakiś czas nad swoimi systemami,dzwiami i brzmieniem.Tutaj dzięki pomocy super kolegów a i wiedzy zebranej na forum i przy pracach w swoim aucie.Udało się zrobić system grający już na początku na fajnym poziomie. Ja osobiście chciałbym aby mój pierwszy system zagrał tak jak tu się udało stworzyć.Jako że w autach grupy WW jest tak a nie inaczej deska i taka a nie inna akustyka od razu dźwięk (,scena) jest na szybie przed nami . Nie jest to WOW - ale jak na takie klocki ,możliwości i czas na uruchomienie to jest bardzo dobrze. Zródła pozorne są dobrze zauważalne i dobiegają z prawidłowych kierunków .Czasówki na moje koślawe ucho na końcu wklepywałem.Umówmy się super nie ustawiłem - ale Sara jest na środku. Najwiekszą jednak niespodziankę sprawiły mi dzwiPo odpaleniu i zajęciu miejsca kierowcy podczas kręcenia gałkami wydało mi się dziwne że ten badziewiasty sub idealnie się z przodem skleił i wcale go nie słyszę z tyłu i jakoś ustawiam mu więcej luftu a on nie dudni. No i jak to często bywa sub - nie podpięty A jak na same granie z drzwi to przy cięciu 50/12 było wystarczająco tłusto żeby odebrać to jako granie z subem.Tak- taka konstrukcja spowodowała że dzwi graja właśnie wystarczająco nisko.Dla mnie aż za tłusto - super do DnB.Brakowało mi troszkę kicka dlatego ucięcie 63/12 spowodowało że się pojawił stanowiąc jakiś kompromis pomiędzy kickiem a zejściem.Najlepsze że jakieś niepokojące dzwięki z dzwi nie miały miejsca.Kurcze to mi klamki brzęczą w lagunie jak cho… a tu cicho .Dopiero jak zaczniemy już „pałować „ sprzęt to kończy się nam wofer i poustawiane gainy nie pozwolą dać więcej .Mina właściciela bezcenna jak to głośno gra a na naklejkach nie pisze milion wat. Po podpieciu tej świecącej skrzynki zwanej subem doszło więcej fundamentu i „ telepania budą”Generalnie o dziwo się nie spóźniał specjalnie czym rekompensował zupełny brak kultury grania.Oraz brak zróżnicowania w tym paśmie.Ale co tu wymagać.Po kilku próbach i ustawieniu czasówki na subie na 102 cmJest tak między fotelami przednimi a deską - powiedzmy .Zależy od utworu.Ja ustawiałem na płycie z EASCA a jak Marcin zapodał swojego pendriva z tymi manieczkami to wiadomo MP3 dużo odstaje , brak smaczków itd. Jemu to pasuje – taka muza,taki gust. Ale jest wystarczająco głośno, czysto i nie ma dudnienia z tyłu i bełkotu z przodu .Zadowolenie kolegi pełne. Obgadane co i jak do wykończenia .Nie miał problemu że z tak wyglądającymi dzwiami będzie jeździł.Czasem jak do mnie dzwoni to opowiada jak tam co niektórym kolegom na obczyźnie „ zapuszczał muzę” no przynajmniej z jakiejś CD orginalnej i zaskoczeni byli jaka jest różnica nie tylko w głośności ale i w jakości dźwięku po zabiegu wygłuszenia dzwi i użycia takich podzespołów . Może nie wygląda to jeszcze estetycznie ,wiadomo wymaga za żywicowania i obrobienia.Jednak największym problemem tego systemu był – czas jaki dostaliśmy na wykonanie . Na początku miał to być tydzień ale kolega dostał telefon że musi wracać.I dlatego trzeba było się z drzwiami uwinąć i jeszcze sprzęt odpalić aby pojechał już grającym autem.Dlatego prace wykończenia, estetycznego zrobienia wychodzących z dzwi woferów , pięknego zamontowania wzmacniacza zostały przeniesione na kolejną wizytę w okolicach końca lata 2015.Czeka już budka dla suba do zabudowy w boczek,Made by Wolly , Dobierze się przetwornik i już będzie więcej miejsca w bagażniku. Podziękowania za solidność przy drzwiach dla Czaszuni1 i Pit3r oraz Special thanks for Saltech bez którego pomocy na pewnym etapie i sprzętu byłoby trudno coś wskórać. Tyle na 2014 rok. Na początku 2015 r. roku już otrzymałem info żeby się rozglądać za mocniejszymi woferami i wzmakiem.Jak widać apetyt rośnie w miarę jedzenia . Podczas ostatniej szybkiej wizyty Audi w Polsce został wymieniony wzmacniacz.Mtx ustapił miejsca mocniejszemu zawodnikowi Rodek R4 100 N. Bardzo podoba mi się taki profil grania na wofery i suba . Właściciel także zadowolony z takiej zmiany.Nastąpiło „lekkie rozjaśnienie” w grze woferów jednak bez utraty kicku i na moje ucho to tak jakby wofery przyśpieszenia lekkiego dostały.Poprawie także uległa gra suba ,kontrola nad nim się zwiększyła. Gra bardziej w punkt. Jak zwykle nie dostałem czasu na wizualne wykończenie słupków i drzwi .Takie życie na obczyźnie.Zjeżdza do kraju, sterta spraw i wszędzie potrzebne auto.Z informacji od Marcina (właściciela Audi) prawdopodobne nie doczekam się jednak pracy nad finalnym wykończeniem.Będzie zmiana auta.Więc jeżeli nowy nabywca nie zechce A3 z super nagłośnieniem C.A to będzie zalążek na nowy projekt . A takie akcje pokazują że razem kilku chorych na C.A. może wspólnymi siłami stworzyć coś dla kogoś i też go zarazić pasją.Może nic nadzwyczajnego ale dającego frajdę z obcowania z muzyką . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saltech Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 No nareszcie jest temat. Ogólnie bardzo fajnie wyszło dużo pracy nad drzwiami efekt mocno zadowalający. Brawo Ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CASKP Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Nie bardzo jestem w stanie rozkminić wzmacniacz nad nogami kierowcy. Przy dzwonie nie chciałbym kierować tym autem. Jak dla mnie to bubel pierwsza klasa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBSONBERCIK Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Jak dla mnie to bubel pierwsza klasa Nad nogami - właściwie stopami.Wiedziałem że tak to zostanie odebrane i traktowane.Temat był przedstawiony właścicielowi, obgadany wytłumaczony itd .Z drugiej strony tak podchodząc to co przy dzwonie zrobią głośniki ze słupków w systemach 3-way-(?) często gęsto dosyć duże z ringami z alu.Lub subwofera w schowku przed pasażerem.Jakoś nie widzę zmartwienia grona w razie dzwona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CASKP Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Powiem ci zo zrobią. Dobrze zamontowane - nic . Klient mój zaliczył dzwona - centralnie w drzewo. Gość mu zajechał i musiał uciekać z drogi. Jakikolwiek element zabudowy car audio nie stworzył jakiegokolwiek zagrożenia. Był tam ogrom sprzętu. Nic się nie przemieściło, nic nie uszkodziło, nic nie stworzyło jakiegokolwiek zagrożenia dla pasażerów i osoby kierującej. Jeśli ktoś by mi kazał zamontować w taki sposób wzmacniacz w swoim samochodzie, sorry ale nie podjąłbym się tego montażu. To ja odpowiadam za to co się stanie z tym sprzętem przy jakimkolwiek zdarzeniu drogowym. Wszystko jest super do chwili gdy klient wyjeżdża od ciebie z montażu. Problemy się zaczynają w chwili gdy ktoś zostanie ranny lub straci życie. W takim przypadku można po prostu iść do pierdla albo do końca życia wypłacać rodzinie co miesiąc kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saltech Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Zgadza się i w momencie kiedy średniak ze słupka zrobił by krzywdę juz tak byś nie pisał. Tak samo montaż cb radia rejestratorów czy instalacji gazowej. Każda modyfikacja auta ponad fabrykę może przynieść nieoczekiwane skutki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CASKP Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Z tym, że parę samochodów które wykonałem miały dzwony. Rzetelnie wykonana praca i rzetelnie wykonany montaż to podstawa. W żadnym z przypadków w którym uczestniczyły samochody moich klientów nie było problemów. Jakichkolwiek. W jednym przypadku brały nawet udział dwa samochody które robiłem - mały zjazd fanatyków dobrego dźwięku Obydwa samochody - kasacja. Zabudowa i sprzęt - bez jakichkolwiek problemów przeżyły i nic się nie stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saltech Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 I to jest bardzo ważne bo nie masz nic sobie do zarzucenia co do pracy. Ogólnie położenie wzmacniacza można zmienić poprawić. W tym temacie uważam że drzwi są warte uwagi i ich zamykanie jednolitą blachą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CASKP Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Drzwi drzwiami a bezpieczeństwo bezpieczeństwem. Jakoś po ostatnim mega dzwonie klienta jestem na to przeczulony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBSONBERCIK Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Zawsze jest zagrożenie i nikomu tego dzwona nie życzę.Gdyby przy wypadku zamontowany prze ze mnie wzmacniacz miał stworzyć zagrożenie to nie był by dzwon .To by musiała być taka czołówka po której ten rockford nie był by już żadnym zmartwieniem. Pawle rozumiem Twe obawy ,rozterki oraz to że zawsze rzetelnie i bezpiecznie wykonujesz Swoje projekty. Nikt tego nie kwestionuje.Dziekuje za podpowiedzi i wypowiedzi . Faktycznie coś sporo Twoich klijentów miało wypadki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CASKP Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 I tu sie mylisz. Wystarczy że kierowca będzie miał niezapięte pasy. Wzmak mu rozwali nogi na kawałki. I będzie to twoją winą bo nie jest to standardowe wyposażenie samochodu które zostało zamontowane przez fabrykę. Odnośnie moich klientów - jeśli się ma ich dużo - to po prostu tego typu sprawy się zdarzają. Jedne samochody kończą żywot w wypadkach inne służą do końca swoich spokojnych dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaszunia1 Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Fotek z drzwi ja mamwiecej ijesli cos moge je wrzucic bo troche sie nad wrotami namordowalem. Nie powiem bylo fajnie ogarniac audi i kolejne zrobie tak samo bo to dosc skuteczna metoda. Fakt prace nad furakiem u nas trwaly kolo 30H po swojej pracy, ale bylo warto posiedziec i podumac jak drzwi zrobic zeby bylo dobrze. Co do montagirem amplifajera nie bede sie wypowiadal bo nie mnie to oceniac...Chetnie bym tylko audi Marcina teraz posluchal:) Aha kablomania zasilajaca to byla droga przez pieklo w tym aucie. wrzuce foty to opisze co i jak:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpinio Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 a mnie osobiście zastanawia czemu jest jakaś moga na cięcia WF przy 2,5kHz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaszunia1 Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Bo przy 3,15 albo juz byl balagan albo Robertowi srodek uciekal ze srednica:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woythc Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 gruba robota ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CASKP Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Aha kablomania zasilajaca to byla droga przez pieklo w tym aucie. wrzuce foty to opisze co i jak:) E tam droga przez piekło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBSONBERCIK Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Miałem nic nie pisać bo można by pomyśleć że się tłumaczę lub bronię - ale I będzie to twoją winą Wiesz łatwo tak być prokuratorem i oceniać innych. Czyją winą będzie że Pan X nie zapnie pasów - moją ,naszą ,waszą? Wzmak mu rozwali nogi na kawałki Daleko posunięta i drastyczna hipoteza. Nie sposób tego przewidzieć ,potwierdzić lub zaprzeczyć. Generalnie kto czyta ten juz wie że auto przelatało rok w Holandii po montażu , zostało wystawione na sprzedaż a wiadomo jak to jest sprzedawanie z nagłośnieniem. Auto tak a sprzęt - to proszę sobie wymontować. Teraz będzie zabawa w A 6. Na strefie już było montowanie wzmaków do dachu ,pod siedzeniem, pod nogami pasażera ,kable zasilające pod autem i inne faneberie. Oby nikt z nas nie ucierpiał z tego powodu . Ale super że zwracasz tak szczególnie uwagę na bezpieczeństwo . Z całą pewnością wpłynie to na bardziej przemyślane montowanie podzespołów w instalacjach prezentowanych na forum. I wszystkie "pajaki " z bagazników znikną. Fajnie że podpiąłeś swoją produkcję A3 z fejsa . . Co firma to firma – wiadomo ,wiedza ,zaplecze – extra te boczki się prezentują. Powiedz proszę bo na Twym foto nie widać. W drzwiach pod matą GMS –a jakiej grubości blachę do zamknięcia otworu użyłeś? Ja biłem sie z myślami że ta 1 mm nie do końca da radę.Ale fajnie było sie zdiwić że jednak zrobiona w jednym kawałku i tak wyprofilowana zdała rewelacyjnie egzamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CASKP Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Rownie dobrze można przyjąć Twój cały temat jako reklamę tego co zrobiłeś w tym aucie. Pod matą jest blacha 1.5 mm. P.S. Usuwam swój link do fejsa. Widzę , że na forum są równi i równiejsi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBSONBERCIK Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 No masz - nie usuwaj .Chcę abyśmy się dobrze zrozumieli.Mnie to nie przeszkadza - serio . Ja myślałem o aluminiowej blasze 2mm ale Sam wiesz - wtedy trudno się z taką pracuje.Jeżeli zechcemy zrobić jak w temacie w jednym kawałku.Ale teraz to wiem do kogo będę po zrobienie boczków uderzał . Dawaj z powrotem linka na fejsa - poproszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CASKP Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Już za późno Ja Ciebie rozumiem . Kiedyś wkleiłem 2 instalacje o które prosili mnie moi klienci . Potraktowane to zostało jako chęć mojej reklamy na forum. Od tamtego czasu nie wrzucam swoich prac - dziś popełniłem błąd i wrzuciłem link . Jak się szybko okazało - błędnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBSONBERCIK Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Wiesz mi daleki jestem od żali czy pretensji z tego powodu.Dzięki profesionalnym produkcjom - m.in takim jak Twoje totalni amatorzy- jak ja wiedzą do czego mają dążyć . I maja od kogo tą wiedzę brać.Żeby właśnie sobie i innym krzywdy nie zrobić. Wstawiam link na moją odpowiedzialność. https://www.facebook.com/CAS.Mielec/photos/a.10153341066939054.1073741902.329588029053/10153341067674054/?type=3&theater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpinio Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Bo przy 3,15 albo juz byl balagan albo Robertowi srodek uciekal ze srednica:) chyba się nie zrozumieliśmy ;)czemu ten WF jest cięty tak wysoko? nie schodzi przez to scena za nisko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBSONBERCIK Opublikowano 7 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Hello.Cięty wysoko czy cięty nisko to pojęcie względne.Wszystko wychodzi tak a nie inaczej w danym zestawieniu klocków.Jak ustawiłem wofer 1.6 a tw. 4 to jakoś życia nie było.A tweter już miał co robić.Znowu 3.15 na wf to już zaczynał się bałagan przy wiekszym odkreceniu głośności robić.I wyszło że te 2.5 dla wf i 5 dla tw. jest najlepiej.Nie odebrałem aby scenę do dołu ciągnęło.Generalnie ten wofer i tweter się fajnie zgrywają i dźwięk jest na wysokości wzroku.Jak coś ustawiam to na cyferki nie patrzę tylko słucham i wybieram co najlepiej brzmi.Albo stanowi dźwiękowy kompromis . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpinio Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 ja mam P206 i uważam, że przy 2500 to się męczyły lekko i nie dawały tego co dawać mogły ;)ale to tylko moje zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBSONBERCIK Opublikowano 9 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Hello.Jak dla mnie to użyte w instalce wofry to rewelacyjny produkt w swojej cenie.Posiada ciekawą średnice . Jednak to nie P206 i jak Sam wiesz głośnik głośnikowi nie równy.Nawet i ciete 3,15 /12 by od biedy zagrały .Tym bardziej że ten RF raczej nie rozjaśniał gry Rs 801.Jednak do pitu , pitu to nie było montowane .Tylko do klubowej muzy z sporą dawką basu.Żeby zrównoważyć brzmienie to ciecie 2,5 kHz od góry wyszło optymalnie.Inaczej by się sprawa miała gdyby Marcin słuchał wyłącznie ori płyt ze Stockfish-a . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.