Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem, a nie znam się za mocno na car audio( wiedza podstawowa). W samochodzie Saab 9-3 z 2005r. mam radio standard, głośniki na podszybiu grają jak trzeba, głośniki na półce też, ale od pewnego czasu głośnik w lewych drzwiach przestał grać a głośnik w prawych drzwiach gra jak chce ale gdy już zagra i podgłośnię radio to trzeszczy( dodam, że mniej więcej w tym samym czasie "coś" się z nimi zaczęło dziać). Głośniki w drzwiach, o które mi chodzi są niskotonowe i są podłączone do wzmacniacza, który był w standardzie( Pioneer). Po odłączeniu wzmacniacza nie można nawet włączyć radia. Jak kupiłem to auto to wszystko chodziło i byłem zaskoczony jakością dźwięku więc nie chce zmieniać ani ulepszać tego zestawu tylko szukam rozwiązania problemu. Co mogło paść? Czy jest możliwe, że padł wzmacniacz skoro reszta głośników gra? Czy może jednak to wina głośników w drzwiach? Jak mogę sprawdzić czy jest to wina wzmacniacza czy głośników? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam, Kuba. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odzew. Zrobiłem tak jak mówicie, tzn. wyciągnąłem ten głośnik, który nie grał wcale i podłączyłem pod kino domowe i gra bardzo dobrze. Jest możliwe że to wina wzmacniacza skoro inne głośniki( wszystkie oprócz niskotonowych) grają?
 


Zapraszam na spot a na pewno znajdziemy problem. A na marginesie wyciągnij ten głośnik jak kolega radzi. Dłubałem juz w takim saabie. ;)

Dzięki za zaproszenie, chętnie przyjade, to jakieś regularne spotkania? Kiedy?Gdzie? O której godzinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Dzięki za zaproszenie, chętnie przyjade, to jakieś regularne spotkania? Kiedy?Gdzie? O której godzinie?

Prawdopodobnie w ta niedziele kolo godziny 14 na parkingu galerii olimp na poziomie toru kartingowego, na koncu w rogu. Wszystkie informacje masz w dziale imprezy spotkania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach