pologreen Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) heja , mam pytanie do was odnosnie usuniecia zaklucen . Moze powiem od razu o co chodzi kolega polozyl makaron w aucie tak ze plus z aku leci prawym progiem wraz z glosnikowimi zas lewa strona sygnal i remote , oddzielenie czy inne polozenie tych kabli nie wchodzi w gre bo pojawiaja sie dwa problemy , pierwszy nie chce rozbierac wiekszosci auta a drogi nie ma gdzie tego zrobic a sam za to zabrac sie nie chce . No i sumujac pojawily sie zaklucenia na odpalonym silniku . Sprawdzona masa na wzmakach na radju nic nie upalone wiec pomyslalem nad odizolowaniem kabli mata to ktora wygluszamy drzwi itp stosowal juz to ktos kiedys , pomoglo czy badz pomorze , jak nie trzeba bedzie czekac na wiosne i na nowo polorzyc aha filtrow przeciwzakluceniowych nie bierze pod uwage bo to kolejne koszta macie jakies doswiadczenie to podzielcie sie czy moj pomysl cos wniesie Edytowane 6 Stycznia 2015 przez powalla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Backonik Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Ja miałem położone kable od głośników razem z zasilającymi tym samym progiem, przełożyłem głośnikowe nad podsufitkę i jak ręką odjął. Może ten sposób Ci pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 To jakaś prowokacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek010 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 W żadnym przypadku zasilanie nie może być w sąsiedztwie z kablami głośnikowymi ani sygnałowymi to chyba podstawa przy kładzeniu kabli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmej Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Ważniejsze jest nie pozwolić na pętle masy. Reszta - sprawą drugorzędna jeśli się zwróci odpowiednio uwagę na kierunkowość sygnałówek jak również tych głośnikowych i zasilających Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mehow Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 W żadnym przypadku zasilanie nie może być w sąsiedztwie z kablami głośnikowymi ani sygnałowymi to chyba podstawa przy kładzeniu kabli Bzdura O ile w przypadku kiepskiej jakości rca bywa że one sieją, to nie ma żadnych przeciwwskazań aby głośnikowe szły w linii z zasilającymi.Jeżeli cały sprzęt jest nowy/sprawny i rca są dobrej jakości to wtedy również nic złego się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek010 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Bzdura O ile w przypadku kiepskiej jakości rca bywa że one sieją, to nie ma żadnych przeciwwskazań aby głośnikowe szły w linii z zasilającymi.Jeżeli cały sprzęt jest nowy/sprawny i rca są dobrej jakości to wtedy również nic złego się nie dzieje.no wlasnie skad wiadomo czy ma dobrej jakosci sprzet moze to taniocha by tylko gralo i cala praca na marne..... lepiej zrobic raz na konkretnie i miec spokoj chociaz w tym przypadku praca juz poszla na marne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mehow Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Taniocha nie znaczy że będzie siać.A jak jest coś uszkodzone to i zawinięcie kabli w magiczną otuline nic nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pologreen Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Widze ze cos sie dzieje kable to nie jakis shit sprzedalem mu swoje sygnal to procongold , masa i zasilanie dietz 35mm2 glosnikowe hw , co do sprzetu to uzywka (radio , wzmak ) ale sprawdzalem u siebie w aucie i nie bylo szumow ani nic z tych rzeczy . Takze bez ponownego ulozenia kabli sie nie obedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarodziej Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Nie napisałeś jakiego rodzaju są te zakłócenia. Ja u siebie miałem gwizdanie. Przy odpalaniu auta dość głośne, podczas pracy silnika słyszalne słabo, ale było. Gwizdanie zwiększało swoją częstotliwość w miarę wzrostu obrotów silnika. Co dziwne, nawet gdy sprzęt był wyłączony gwizd było słychać. Wymieniłem klemy na nowe, oczyściłem dokładnie wszystkie złącza przy klemach (kable, oczka itp) Bolce w aku też. Oczyściłem dokładnie miejsce mocowania masy zasilania wzmacniacza. Wszystkie połączenia wysoko-prądowe potraktowałem pastą miedzianą. Gwizdanie całkowicie ustało. Kabel plusowy idzie od aku jedną stroną tunelu, drugą stroną tunelu idą kable sygnałowe, masa zasilania wzmacniacza z karoserii, przewody głośnikowe w progach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barth Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 "Izolowanie" i owijanie matą nic nie da. Inna przyczyna:Jeśli wzmacniacz jest wielokanałowy i masz podłączone kilka par RCA to może tworzyć siępętla masy. Podłącz na jednej parze i sprawdź czy nadal sieje - jeśli oczywiście masz wiecej niż 2ch. Pamiętaj, aby podłączać kable na wyłączonym sprzęcie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pologreen Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Nie napisałeś jakiego rodzaju są te zakłócenia. Ja u siebie miałem gwizdanie. Przy odpalaniu auta dość głośne, podczas pracy silnika słyszalne słabo, ale było. Gwizdanie zwiększało swoją częstotliwość w miarę wzrostu obrotów silnika. Co dziwne, nawet gdy sprzęt był wyłączony gwizd było słychać. Wymieniłem klemy na nowe, oczyściłem dokładnie wszystkie złącza przy klemach (kable, oczka itp) Bolce w aku też. Oczyściłem dokładnie miejsce mocowania masy zasilania wzmacniacza. Wszystkie połączenia wysoko-prądowe potraktowałem pastą miedzianą. Gwizdanie całkowicie ustało. Kabel plusowy idzie od aku jedną stroną tunelu, drugą stroną tunelu idą kable sygnałowe, masa zasilania wzmacniacza z karoserii, przewody głośnikowe w progach. Zaklucenia sa podobne do twoich . Z tego co zaobserwowalem to wlasnie przy odpalaniu pojawia sie gwizdanie tak jak w twoim przypadku no i w miare wciskania pedalu gazu szumy i to gwizdanie narasta , natomiast na zgaszonym silniku cisza . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafaelTS Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Powodów wystepowania takich zaklocen moze byc sporo. Sprawdz na spokojnie wszystkie podstawowe rzeczy ktore opisuje nazar. To zwykle pomaga a jak nie to podmieniaj poszczegolne elementy ca: kable rca, wzmaki, radio i kombinuj moze cos wskorasz. Przejzyj sie tez czy nie masz petli masy ale o tym to do kolegi zmej. Pozdro i powodzenia. Aha masz benzynke czy disla a moze lpg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pologreen Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Ok uporzadkujmy , kable jak pisalem byly moje zostaly zdemontowane z mojego auta w ktorym nie bylo tego problemu , teraz kable wyladowaly u kumpla auto to dizelek no i tak radio wypielismy podlaczone u mnie i bylo git dolozylismy jego wzmak i tez git na mojej instalce , sprawdzona masa na radiu i na wzmaku rowniez na kablach i tez ok , nic nie uwalone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafaelTS Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Probowaliscie poszczac Rca srodkiem auta tak luzemm zeby miec pewnosc ze nie lapia zaklocen gdzies pod kokpitem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasica2 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Probowaliscie poszczac Rca srodkiem auta tak luzemm zeby miec pewnosc ze nie lapia zaklocen gdzies pod kokpitem?Dokładnie, też bym od tego zaczął ( najlepiej ustaw Gain na maxa i "lataj" kablem po całym samochodzie słuchając gdzie jest lepiej, a gdzie gorzej) Ja ostatnio w swoim aucie spędziłem 2x po 4 godziny żeby namierzyć winowajcę zakłóceń .Altea 1.9 DieselKable prądowy, sygnałowy ( Monster Cable - podwójny ekran) od frontu i głośnikowy od lewej strony puszczony lewym progiem , sygnałowy od suba ( Dietz - podwójny ekran ) i głośnikowe od prawej strony prawym progiemWzmak - 4 kanałowy Audison Vr404 Wpięta 1 para ( tylko przód ) - cisza jak makiem zasiał Wpięta 2 para ( tylko sub ) - ciszaWpięte obie pary - szum, gwizd, buczenie przodu, buczenie stałe suba, łapało wszelki śmieci ( AC, pozycja, mijania, wycieraczki etc, plejada dźwięków ) - nawet na wyłączonym silniku a po włączeniu świateł pozycyjnych zbierał śmieci. Puszczone luzem przez środek auta 2 pary ( a właściwie to 4 x 1 RCA ) AIV Colorado ( czyli potrójny ekran ) - prawie idealnie, ale jednak dało się usłyszeć lekkie buczenie i lekki gwizd, zmiana położenia kabli niewiele pomagała. Podpięcie podwójnej pary RCA Hollywoda ( 4 kanałowa skrętka : http://www.essa.com.pl/oferta/index.php?id=2,250&kid=250&pid=1878 ) spowodowała totalną ciszę, nie ważne jak leci kabel jest tak jak być powinno. Jeżeli jest to piec 4 kanałowy polecam spróbować rozwiązania z takim kablem. Dodam że oczywiście stawałem już na głowie i podmieniałem piece, sprawdzaliśmy masy na radiu, piecu, dodatkowe masy z aku podpinaliśmy i cuda na kiju jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek S Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 A czy wzmacniacz obudową nie styka się gdzieś z masą ( z karoserią ), czy to jakoś leży na blasze, czy też przykręcony śrubkami, które stykają ? Jeżeli tak, to spróbuj go odizolować, jego obudowę od masy auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.