Przemcio Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Wiesz. Gowniane auta trzeba konserwować z każdej stony co by sie nie rozpadło To nie vag czy kitajec to po prostu Łopel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasica2 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 UNC-R Przemek, gdzie kupiłeś, jakie koszty, jak przygotowałeś wcześniej lakier ( robiłeś korektę ) i czy coś jeszcze kładziesz na to ?? Ciekawie to wygląda jako zabezpieczenie, aczkolwiek na srebrnym to raz że nie będzie nigdy takiego lustra i głębi jak na ciemnym, dwa to na srebrnym nie widać tak brudu i kurzu jak na ciemnym lakierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 To sa te fajne preparaty za 10 000 pln za litr Ja kupiłem tu http://www.pielegnowacauto.pl/max-protect-ultimate-nano-coat-r-30ml.html Przygotowanie lakieru jak przy każdej powłoce. Lakier w im lepszym stanie tym lepiej. Woski potrafią ukryć mankamenty lakieru (drobne ryski, swirle czy hologramy) powłoka niestety mankamenty bardziej uwidoczni. Moj lakier był w niezłym stanie więc wystarczył szybki one-step pasta Scholl S20+ Black na dedykowanym niebieskim spiderze Scholla aby uzyskać satysfakcjonujący lakier do polorzenia powłoki. Swoją droga pasta jest naprawde godna polecenia - jedna z moich ulubionych Po porządnym wymyciu IPA ja jeszcze zawsze używam Zmywacza Panel Wipe od gtechnica. Drogie to w ch..... ale skuteczne jest pewność przynajmniej ze lakier jest 100% czysty i jałowy. Niektórzy kłada juz po samym IPA. Ale wg mnie IPA to za mało. Potem juz pozostaje tylko polorzyć powlokę. Uncr jest bardzo wymagający przy nakładaniu. Łatwo narobić mazów gdyż bardzo przyciemnia lakier a nie warstwuje się go i wszędzie gdzie wyjdzie nakładka moga powstać brzydkie plamy i mazy Po polorzeniu dobrze odczekać 24h pod dachem bez kontaktu z woda. Przykrywać juz jej niczym nie trzeba. Nie wymaga zadnych QuickDetailerow czy sealantow. Pozostaje sie cieszyć efektem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 W piątek zagościłem z moim mondkiem u pewnego kolegi z forum forda. Zagościłem w Warszawie. Kolega Mayak odświeżył mi oprogramowanie converse+ i dodatkowo zmieniliśmy mapke ze 140KM na 163KM przy czym testy wykazały ześmiga na okolo 170KMDo tej pory w moim 140 konnym dieselku dało się czuć ten niedosyt zbierania się i odczuć to iż auto jest naprawdę ciężkie. Kolega Mayak odświeżył mi autko że tak powiem w pewnym stopniu poprzez upgrade mapy niwelując owe dokuczliwe uwagi..... sumując:- sprawdzenie starych nie skasowanych błędów i kasowanie ich- testy przed wprowadzeniem modów- sprawdzenie wersji oprogramowania converse+- sprawdzenie wersji oprogramowania PCM- sprawdzenie po nr VIN wersji oprogramowania- aktualizacja converse+- nauczenie mondka czytania z mapy 163 konnej- i znow sprawdzenie wersji oprogramowania jak wyzej.- testy po upgrade. Co zauważyłem do tej pory:- szału nie ma ale auto na pewno jest żywsze i szybciej się zbiera. Dla normalnego użytkownika to jest to co chciał i to aż chyba...... Jeśli jest się kierowcą rajdowym to na pewno nie będzie banana na twarzy.- aż dziwne ale prawdziwe - zmniejszyło się spalanie auta o około 400 do 0.5 litra. Test zrobiony na trasie w drodze powrotnej do domu.- silnik nabrał innego brzmienia (dla mnie ciut ciszej i tak jakby równiej i z pewnością bardziej elastyczny)- fajne wizualizacje po upgrade converse+ doszło parę ciekawych i przydatnych elementów chociażby zegarek (przed aktualizacja trzeba było odwrócić wzrok na konsole centralną bo tylko tam była wyświetlana godzina), dodanie wizualizacji temperatury silnika (przed upgrade trzeba było wchodzić w menu i szukać by zobaczyć jaka ma temperaturę), wiele innych rzeczy. Zachęcam wszystkich użytkowników fordów 2 litrowych do sprawdzenia oprogramowania i czy można zrobić taki upgrade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Przeglad i pierwsza tejkarajd w tym roku. ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baltosz Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 - aż dziwne ale prawdziwe - zmniejszyło się spalanie auta o około 400 do 0.5 litra. Test zrobiony na trasie w drodze powrotnej do domu. Pewnie jechałeś z wiatrem. Ja dzisiaj wypucowałem niunię z zewnątrz potem nawoskowałem. Jutro czyszczenie środka = zdjęcia i wieczorem na alledrogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 wieczorem na alledrogo. Już? Wymieniłem świece żarowe- z sześciu tylko 1 trybiła... Dobrze, że w jednej z "zapasowych" beemek były dobre i ori bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baltosz Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Już?Tak. Stwierdziłem, że nie wiąże długotrwałej przyszłości z tym samochodem więc do żyda. Chce kupić coś z "duszą" z lat produkcji do 2000/03. Zapewne Audi, ale nie wiem jeszcze co. Mam drugie auto więc mam czas na namysły i szukanie.Aktualnie główny wymóg - automat. Kusi mnie A8 D2 4.2 Pb+lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 A od kiedy Audi ma "dusze" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 "duszą" z lat produkcji do 2000/03 Trochę młoda ta "dusza" No ale co kto lubi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Kusi mnie A8 D2 4.2 Pb+lpg Po pierwsze bez LPG, lpg jak już to sam sobie zamontuj.Po drugie, jak zadbane - rewelacyjne auto. Ale nawet jak zadbane, i tak z 5k poleci minimalnie w zawiechy, hamulce i układ kierowniczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Jak juz 4.2 to moze s8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baltosz Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Po pierwsze bez LPG, lpg jak już to sam sobie zamontuj.Taki też plan. Po drugie, jak zadbane - rewelacyjne auto. Ale nawet jak zadbane, i tak z 5k poleci minimalnie w zawiechy, hamulce i układ kierowniczy.Jak się nie mylisz to lepiej dla mnie bo zakładałem więcej P.S. Ale póki co to tylko plany - wszystko może się zmienić. Jeszcze swojego nie sprzedałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Audi zamiast duszy ma ocynk i jak Ty chcesz się połączyć bez leżenia pod nią i łatania dziur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 To audi do pary z ocynkiem ma yez aluminium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Pewnie jechałeś z wiatrem. Ja dzisiaj wypucowałem niunię z zewnątrz potem nawoskowałem. Jutro czyszczenie środka = zdjęcia i wieczorem na alledrogo.Właśnie pod wiatr. Na pewno nie żaden efekt placebo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Raczej ma aluminium do pary z ocynkiem. A co do zawieszenia, to zależy na co się zdecydujesz. U nas w aso mają 2 opcję, jedna 100% serwis a druga dla znajomych to regeneracja, warunek to oryginalny zawias, gość pod poznaniem regeneruje te zawieszenia lepiej jak nowy lamforder. To już sprawdzone i przetestowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baltosz Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Dzięki za info. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Z motyka na słonce... Gaz do v8 to masa monet, serwis to masa monet, znalezienie auta w dobrym stanie to masa monet... I Ty sie nie przywiazujesz do auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Z tym się zgadzam, dobrą A8 kupić to masakra, a taką jak ma Siergiej, to nie wiem czy z 50k by wystarczyło, a ma 94r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baltosz Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 I Ty sie nie przywiazujesz do auta? Co masz na myśli? Do aut się przywiązuje jak najbardziej - a4 kupiłem jako zapychacz po bmw (do którego się próbowałem przywiązać, ale ewidentnie nie byliśmy sobie pisani ) bo wiedziałem że niczym mnie nie zaskoczy. Teraz właśnie mam zamiar kupić coś na lata ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 No chyba,że tak. W ten sposób myśląc takie d2 smiało może takie wymagania spełniac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 11 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Mam chwilę więc coś skrobne. Minął właśnie rok nazzejnaszej znajomości. Ja i mundek. Tak na szybko 50tkm i szybko rośnie ;) Jakby coś to polecam mk3 w 2.2 w tdci. U mnie się sprawdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Bo ty tylko naprawiasz to co uniemożliwia dalsza jazdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 11 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Siwy jak zwykle wiesz najlepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.