Skocz do zawartości

Samochody i co zrobiłeś dla swojego samochodu ...


dan124
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

 

 


VR6 3.2 jak ma 12 to już po mału trzeba się do głowicy przygotowywać.
 
Nawet jak się szanuje to i tak 200k km max i trzeba gniazda i zaworki przelecieć.
Bez przesady 200k to bardzo mało, to dwusów więcej wytrzymywał w trampku :P

 

A u mnie dalej do przodu:

20150811_055625.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady 200k to bardzo mało

 

Nie wiem czy mało czy dużo jak na ten typ silnika, napisałem po prostu jak z nim jest, mogę przytoczyć też kilka typów silników, gdzie przy stosowaniu dedykowanego oleju (ogolno dostępnego) sam producent oleju dawał gwarancję na 1mln km bez jakiejkolwiek ingerencji, więc 444444km to byłaby tam dopiero rozgrzewka :)

Teraz dają 10 lat lub 400.000km gwarancji - już wiedzą że producencji shit produkują.

 

Tak na marginesie, gdybyś ten olej stosował od nowości, i miał potwierdzenie na jego wymiany i stosowanie, właśnie mógłbyś otrzymać 3000 CAD nagrody :)

 

 

 

to dwusów więcej wytrzymywał w trampku

 

Mialem dość długo, był to mój pierwszy bolid, i śmiem twierdzić że nie masz niestety pojęcia o czym mówisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


A ja zrobiłem wczoraj w nocy 1300km w 14h
Jak w PL to ładny wynik :) A jak po EU to spacerek bez katowania autka :) Tak lubie, czasem :)

 

Wymieniono: Chłodnica (stara trochę pociła się, musiałem więc kupić nową, ale starą zostawie wrazie W jakby nowy szajs się zepsuł zbyt szybko), wymiana przegubu elastycznego przy moście, kontra wału, wymiana podpory wału. Ogólny przegląd i ocena auta dobry z plusem :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do chłodnic to z zamienników tylko Nissens. U siebie przerobiłem dwie po 120zł i obie ciekły. Pierwsza od razu a druga po przelocie ok 200km z prędkościami 180-200. W końcu wziąłem Nissensa i jest spokój. Pasowała jak ori mimo tego, że była grubsza. 

 

444tyś to jakoś mało dla tego auta. Nie wiem jaki masz silnik ale strzelam, że 2.0d. Passaty z 2005r z rajchu mają realnie więcej:) Jeśli jest prawdziwy to przed nim jeszcze długa droga. Teściu kupił niedawno w124 kombi z silnikiem 3.0d om603 (niby najwytrzymalszy). Auto jest w bdb stanie a ma najechane ponad 700tyś tylko w PL. Obecnie po wymianie zegarów 397:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


niby najwytrzymalszy
I tak i nie, wszystko zależy od użytkowania, wg mnie lepszy jest 2.5D, 3.0 miały dziwną tendencję (ale pewnie niedbałość właścicieli i jazda na wodzie zwykłej) do przegrzewania się pierwszego gara od strony kabiny. 

 

 

 


444tyś to jakoś mało dla tego auta
Niestety wytrzymałość 2.0D przewidziana jest na pół bańki, auto ma do ciągnięcia budę która ma 1150kg (realnie pewnie więcej niż w dowodzie napisane), ma 72KM, moment jest gorszy jak w benzyniaku bo tylko 110Nm, do tego żeby ruszyć z pod świateł i Ci do zderzaka się ktoś nie przykleił to trzeba go kręcić do 4tys obrotów. Czyli podsumowując, jakby w nim było turbo i kręciłby się do 2.5tys max 3, a jechałby i tak lepiej jak na 4tys to wiadome że silnik ten zużywa się mniej, disel nie lubi obrotów. Więc optymalnym rozwiązaniem jest silnik 2.0+turbo które ma 90-110KM bo moc wyciągnięta jest z pojemności, a nie komputera. Do tego doliczyć należy wiek, 10lat różnicy między 1.9TDI a 2.0D jest lekką ręką. Zmorą jest ten upływający czas, auto za rok będzie mieć 30lat (jak dojezdzi całe, daj Boże) ma bardziej dorypane uszczelniacze, pokrzywiną głowicę jak te które jest 10 lat młodsze, oraz zrobiło przebieg autostradowy. Mój jezdził głownie po mieście połowę swojego przebiegu. Z tego co widać nikt o niego nie dbał specjalnie. 

 

Nie robiłem mu żadnych pomiarów czy to sprężania czy jakiś tam mocy na kołach, ale myślę że realnie ma z 50-60KM obecnie, bo nie wydaje się aby miał jakiś długi czas rozpędzania względem tego co podał producent (18sek do setki). Prędkość maxymalna w moim jest inna (mniejsza) bo mam jakaś dziwną skrzynie biegów której wypuszczono tak mało że części przeniesienia napędów od skrzyni to z świecą szukać...  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naj naj to 2,5d

 

Moje w124 kuplem około 2002 znając przeszłość gwiazdy dosyć dokładnie.

 

Wtedy już oficjalnie miało raptem banieczkę nakreconą + - 100 tys.km

 

Byliśmy razem 9 lat nakrecilem 400 tys.km tyle na pewno.

 

Z tego co słyszę nadal jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie nie uzywam niczego. Jesli auto jest dobrze nawoskowane to owady spadają przy normalnym myciu nawet na bezdotyku.

Teraz mam powloke to juz wogole nie mam problemów z owadami.

 

Jesli nie masz wosku lub juz jest na wykończeniu to jest sporo tego typu środków min z Shiny Garage ale dla mnie to akurat zbędny wydatek :)

Dobra piana radzi sobie bez problemów z owadami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niedzielne przedpołudnie i mały relaks przy aucie 

 

Całe Auto umyte, wyglinkowane i na żółtym padzie przejechane Menzerną One -Step Polish ( 2500 ) 3 in 1 (  na czarnym waflowym za mało zbierało )  + najtańsza polerka EUROTEC 

 

http://www.menzerna.com/uploads/tx_pxpdownloads/TDS_OSP3in1.pdf

 

 

post-15097-0-46236800-1440777271_thumb.jpg

 

Na masce nałożone różne kombinacje wosków i QD na reszczie na całości Fuso Soft 99 do jasnego :  

 

od lewej u góry : 

fk1000 / fuso soft coat/valet pro carnauba / auto finese triple 

 

Środek od lewej : 

fuso + fuso QD /fuso + megs QD / valet pro + fuso QD / Valet pro + megs QD

 

Na dole od lewej :

megs QD +fuso / fuso QD + fuso / megs QD + Valet pro / fuso QD + valet pro

 

Lewy błotnik : samo fuso QD

Prawy błotnik : Sam megs QD

 

Zobaczymy za 2 miesiące  w październiku ( jak będę na urlopie )  co utrzyma się najdłużej :)

 

Linki do produktów : 

 

http://excede.pl/soft-99-fusso-coat-12-months-wax-l-200g-p887.html

 

http://www.excede.pl/soft99-fusso-coat-speed-barrier-hand-spray-400ml-p883.html

 

http://www.detailer.pl/sklep/woski-i-sealanty/38-finish-kare-1000p-hi-temp-paste-wax.html

 

http://www.excede.pl/valetpro-beading-marvellous-tester-50ml-p827.html

 

http://excede.pl/meguiars-ultimate-quick-detailer-650-ml-p140.html

 

http://showcarshine.pl/przygotowanie-powierzchni/684-auto-finesse-all-in-one-tripple-250ml-czysci-i-zabezpiecza-woskiem-carnauba-.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:ok:

 

Śmiesznie szachownica bedzie wygladac juz po paru dniach :) a po pierwszym deszczu bedzie luxio :)

 

Ale :super: za zaparcie w testowaniu :)

 

Mi sie znudziło takie testowanie i poszedł UNC-R na całe auto i po problemie do przyszłego roku :hyhy:

A przy myciu i osuszaniu prawdziwa magia :hyhy:

post-9946-1440783006,8107_thumb.jpg

 

Wyglada to mniej wiecej tak :hyhy:

Na felgach jest Quartz Magic z Tac system.

Na szybach dookoła Nanolex a na czołowej Soft99 Glaco Ultra.

 

Wiec zapowłokowany od stóp do głów i teraz można sie zająć czym innym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...