truck Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Czy ja dobrze widzę klimę na korbki? hehe Tak tak... Ma Xenony, łamane fotele z pamięcią, elektrykę , grzane fotele, pakiet M, Shadowline, Bussiness pakiet i... klima knopfe... No cóż, przynajmniej jedna rzecz mniej do zrąbiania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 znajomy ojca kupił 159 w salonie ze 4 lata temu. przez pierwszy rok około 4 miesięcy stała w serwisie. to nie paliła, to skrętne reflektory zostały w pozycji skręconej , to znowu wywalała jakieś błędy, się szyby nie chciały zasunąć.,. użytkował nieco ponad dwa lata i sprzedał za połowę tego co zapłacił. jak słyszy "Alfa Romeo" robi się drażliwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Co Ci nie pasuje?za ten sos... wszystko. znajomy ojca kupił 159 w salonie ze 4 lata temu. przez pierwszy rok około 4 miesięcy stała w serwisie. to nie paliła, to skrętne reflektory zostały w pozycji skręconej , to znowu wywalała jakieś błędy, się szyby nie chciały zasunąć.,. użytkował nieco ponad dwa lata i sprzedał za połowę tego co zapłacił. jak słyszy "Alfa Romeo" robi się drażliwyBywa... ja znam wielu co wtapiaja w mega VW , tylko ze niewielu ma odwage przyznac sie do błedu, z alfa łatiej bo to przecież "powszechny szmelc" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 za ten sos... wszystko.Zwróć uwagę, iż te modele (manual i 4.0), to naprawdę rarytas. Zazwyczaj automat i jeszcze w lpidżi. One już nie tracą na wartości. One nabierają. Za kilka miesięcy kończę szkołę. Jeśli nie pójdę dalej, będę mocno rozglądał się właśnie za 540-tką w sedanie i manualu. Golfem na dzień, buma na inne okazje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszLDZ Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 E34 to dla mnie ostatnie prawdziwe BMW, potem może E39 jako tako, jeździłem dwa lata i tez oki. Te nowe to juz nie to samo, szwagier ma i powiem, że jakośc wykonczeniac materiałow gorsza niz w moim E39 z 1999r. Z żalem sprzedawałem, ale cóż, kasa potrzebn była. Jednak to nie auto do codziennje jazdy, szkoda by mi go było na nasze drogi. Chyba ze ma sie kase i kupuje jako któres i jeździ tylko latem lub od święta Jak potrzebujesz fajnego auta na codzien, komfortowego, nietuzinkowego, wygodnego, takiej limuzyny z charakterem nieco sportowym i łądnie wykończonego - bierz ta 159 i faktycznie 1,9jtdm styknie. Możesz brac wersje 120km lub np 150km- podpowiem, że dwumasy w wersjach 120km jak i 150km były te same, wniosek - spokojnie robisz nim na sofcie samym tylko 150km i smigasz, a wersje 120km kupisz taniej. Potem weszły chyba 2.0jtdm, odswiezone jednostki i miały chyba więcej mocy. Poszperaj, tak z pamięci nie powiem co i jak. Program dla Jtd tylko u Cinsoft, chyba jedyna osoba w Polsce, która tak ogarnia jtd-ki, dobierze odpowiedni program pod Twoje zapędy i pod stan jednostki, ale to tak jakby co tylko piszę Edit: apropos alf kupowanych w polskim salonie, juz nie pierwszy raz słysze o takich rzeczach, kiedys słyszałem o 3 156-tkach które tez stały w naprawie z walnietymi silnikami, okazalo sie , że jak te auta weszły na rynek, na Polskę dawali egzemplarze, gdzie niektore podzespoly robione były gdzies w Brazylii....Niemniej jednak teraz to chyba nie te czasy, tyle samo na codzien slysze o autach z grupy VAG, ktore żłopią olej albo leca skrzynie dsg itp, sam osobiscie znam dwie osoby ktore mowia ze w zyciu auta z grupy VAG i bądx tu madry, kwestia jak ze wszystkim, trafisz zadbany egzemplarz i masz troche szczescia, pojeździsz a jak nie to lipa i dotyczy to kazdej marki. A urban legends i inne fajne mity to ja bym sobie w buty wsadził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Hehe jak kto lubi, na inne okazje kupuje sie Impalę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csbiczek Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 A coś z francuzików?;) takie c5 3.0 v6? Mam 2.0hdi 136km i na brak mocy przy wyprzedzaniu nie narzekam, za to płynę sobie po naszych drogach;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirtyweekender Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Jakbym mial kupowac Alfe to z motorem 2,5 V6 ale niestety ekolodzy zabili ten silnik. Naprawde swietna jednostka. Gdyby w Alfie nie sypalo sie tak zawieszenie to pewnie do dzis bym jezdzil. Tak na marginesie to te jtd'ki osiagami tylka nie urywaja, nawet po programie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Chlopak pyta o samochod na codzien do jazdy i frajdy, a Wy mu tu stare kolekcjonerskie trupy wciskacie... Zastanowcie sie z tymi bmw, S4, S6 itp, bo chyba wiela tym nie jezdziliscie skoro tak je wychwalacie... a zwlaszcza kilkunastoletnie i nawet pelnoletnie trupy, do ktorych ori czesci sa tak samo drogie jak do nowego samochodu, a do tych egzemplarzy z ciekawszymi motorami i wyposazeniem to juz tylko ASO zostaje, bo zamiennikow nie ma albo sa tak podlej jakosci ze lepiej nie komentowac. Fakt auta komfortowe, ale chcac je uzytkowac na codzien trzeba poswiecic im sporo czasu i pieniedzy (zwlaszcza pieniedzy) by utrzymac w dobrej kondycji. Swoja droga, az zdziwiony bylem ze 159'ke pzestali produkowac. A co do jakosci Alf, to zona moja od pol roku jezdzi 1,5 roczna Giulietta, wlasciwosci trakcyjne baaardzo dobre, praca motoru bez zarzutu, calosc niezle zrobiona, tylko ta blacha.... Taka cienka.... Maske na srodku sie przyciska palcem, puszcza i slychac.... Brzdęk:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 A z VAG co robią teraz? Co nowy model to o 150 kg lżejszy... Odp sobie dlaczego? Bo ja oglądałem reportaż na ten temat, tłumaczą ,że mniejsze spalanie ekologia, a producenci rezygnują np z ... konserwacji nadwozia i profili bo... 10 kg oszczędzone, blaszki to samo jak z konserwy albo lepiej plastikowe maski i błotniki.... Tandeta, która ma pojeżdzić 3 lata na GW i do... utylizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanJarek2 Opublikowano 4 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Ogólnie cieszę się, że są tu pozytywne opinie o alfach. Co do zawieszenia w alfach to nauczyłem się już, że nie można kupować części firmy KRZAK.Jeżdżę po Warmińsko-Mazurskim a tu drogi są tragiczne, dziura na dziurze, przez Olsztyn jak się jedzie to się chce płakać. Kupiłem podroby które musiałem wymienić po niecałym pół roku, zmieniłem na TRW i Delphi i śmiga już prawie dwa lata (łącznie zrobiłem tą alfą ponad 50k km) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirtyweekender Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Pozazdroscic, naprawde. Mi sie 10tys nie udalo zrobic zeby czegos w zawiasie nie wymienic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 W 159? czy 158? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirtyweekender Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 156 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanJarek2 Opublikowano 4 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Pozazdroscic, naprawde. Mi sie 10tys nie udalo zrobic zeby czegos w zawiasie nie wymienic.Wydaje mi się, że to kwestia sposobu jazdy.Ja jak widzę dziurę to ją omijam, jak nie da się ominąć to zwalniam.Jakiej firmy kupowałeś części?Teraz mam do wymiany przednie dolne wahacze a nie wymieniałem ich jeszcze wcale (niby trzeba całość ale wiem po sobie że niekoniecznie) no i z tyłu coś puka ale ogólnie nie jest źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszLDZ Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 156-tka owszem zawias delikatny, w 159-tkach ten problem nie wystepuje, zawias sporo trwalszy nawet jak na nasze drogi. Jka robisz porzadnie na TRW czy tez Delphi, jest oki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirtyweekender Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Glownie to lecialy laczniki i koncowki. Jezdze raczej dynamicznie ale w obecnym aucie przez prawie juz 90tys wymienilem po jednym laczniku na strone i gumy stabilizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanJarek2 Opublikowano 4 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Jeżeli chodzi o zawieszenie to od czasu do czasu mogę wymienić.Najbardziej przy kupnie auta boję się o wtryskiwacze, pompę paliwa, dwumasę i inne cuda których diagnostyka jest kłopotliwa, koszt sięga tysięcy złotych a samodzielnie ich nie wymienię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirtyweekender Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Wiec pozostaje szukac wolnossacej benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisman Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Wiec pozostaje szukac wolnossacej benzyny. Np MB E55 AMG ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Nie trawie alf, ale ta 159 to rasowy http://odjazdowenaklejki.pl/images/Pussy%20Wagon.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Zastanowcie sie z tymi bmw, S4, S6 itp, bo chyba wiela tym nie jezdziliscie skoro tak je wychwalacie... a zwlaszcza kilkunastoletnie i nawet pelnoletnie trupy, do ktorych ori czesci sa tak samo drogie jak do nowego samochodu, a do tych egzemplarzy z ciekawszymi motorami i wyposazeniem to juz tylko ASO zostaje, bo zamiennikow nie ma albo sa tak podlej jakosci ze lepiej nie komentowac. E46 ostatni wypust w coupe 2006 rok ... no ale ok pełnoletnie Fakt robili je od 1999 roku, z liftem, nie mniej jednak jak ktoś już napisał 3.0l diesel czy też benzyna - poezja Nie mniej jednak co kto lubi. Fakt auta komfortowe, ale chcac je uzytkowac na codzien trzeba poswiecic im sporo czasu i pieniedzy (zwlaszcza pieniedzy) by utrzymac w dobrej kondycji. raczej dbać o wymiany i nie kupować najtańszych zamienników, ale to tyczy się każdego auta ... Sam swego czasu stałem się nieomal posiadaczem touring-a 525d E39 po lifcie z końca lat produkcji, full opcja + mpakiet ... nie wziąłem, bo automat mnie odstraszył, w środku jak nówka mimo 286 tyś oryginalnego przebiegu !! Cena z resztą też była śmieszna jak zobaczę sobie aktualne ceny z otomoto i itp.Wszystko jest kwestią czego się wymaga od takiego auta ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artbass Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Warmia i mazury - dziewicze tereny, dziewicze drogi.... W żadnym wypadku nie wsiadaj na próbę do Imprezy WRX/STI, a już broń boże w zimę - nie wysiądziesz - wypłacisz tylko gotówkę sprzedawcy i zakończą się Twoje rozterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Warmia i mazury - dziewicze tereny, dziewicze drogi.... pierwszy raz widzę tak rozdupconą dziewice.,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Witam.Kieruję do was dość ważne pytanie.Aktualnie jeżdżę Alfą 156 1,9JTD 105 koni na którą pojawił się klient za dobrą cenę.Jeżeli transakcja przebiegnie pomyślnie to przyjdzie również czas na kupienie innego auta.Chciałbym abyście pomogli mi w poszukiwaniu czegoś niekoniecznie sportowego lecz żeby w miarę się to napędzało no i miało te nie mniej niż 150 koni.Nie jestem jakimś tam katem na auta ale dobrze żeby był to pojazd którym łatwo będzie coś wyprzedzić.Coś czego eksploatacja nie będzie kosztowała majątku.Zjedzą mnie, a co tam przeżyjęAstra H 1.9 Cdti 150km Ten sam motor co w Alfie, przy zdrowym silniku da się programem wyciągnąć ok.195km@420NM(w UK niby wyciągają do 240KM na seryjnych gratach, ale wydaje mi się że te ich hamownie są "zbyt optymistyczne"), zdroworozsądkowo 180km@400NM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.