Grzegorz.D Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam, Panowie mam problem z alternatorem, mianowicie oryginalnie był 140A(dwa piny) ale zmieniłem na 220A(jeden pin), od tego czasu po około 10min. pracy silnika zapala się kontrolka ESP i przestaje ten system działać, po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu problem powraca, wymieniłem czujnik położenia pedału hamulca ale to nic nie dało, na A4klub polska piszą że właśnie ta 220stka może być przyczyną, co wy o tym sądzicie? Może któryś z forumowiczów przerabiał podobny temat u siebie i jest w stanie mi pomóc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 W nowszych autach masz alternator sterowany z komputera, zaś w starszych wzbudzany jednym kabelkiem z kontrolki zegarów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz.D Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 pacjent to a4b6. truck alternator normalnie ładuje i jest wszystko cacy tylko wyskakuje te nieszczęsne ESP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurol Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 W niektorych samochodach np vw t4 2.5 tdi miedzy innymi po sygnale z altka,ecu wie ze silnik wogole pracujeMoze ten pin ktory jest teraz nie podpiety szedl do ecu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Ale nie widze raczej zwiazku ESP i altka... Tym bardziej ze u kumpla a a6c5 po zmianie altka na 220A nie ma zadnego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz.D Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 mastah mówią że altek jak i nie oryginalne radio może powodować zakłócenia i stąd może się to brać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Wg mnie to mało proawdopodobne i szukanie dziury w całym... Co mowi na to Vag? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Nie wiem jak VAG, ale w e90 jak mi siadła pompa abs, to nawet wycieraczki i lusterka nie chodziły, radio mało error, a na desce złowieszczo zapalała się kontrolka kłódki na kierownicy - a było to podczas jazdy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Ehh kochana elektronika ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz.D Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 vag nie widzi altka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Spytaj w zakladzie remontujacym alternatory co podawane jest na tym drugim pinie , bo jak ostatnio ja regenerowalem swoj alternator to powiedziano ze 4 pinowy i 2 pinowy to jeden kij bo i tak te 2 dodatkowe piny to tylko zdublowanie wyjsc i mozna to zlutowac razem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Skoro stary miał dwa piny, a "nowy" jeden to w tym szukałbym przyczyny. Można rozkręcić ten zdemontowany i zobaczyć czy te dwa piny to nie ten sam sygnał i wtedy prosta droga, a jak nie to już tylko fachowcy od regeneracji pomogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berni Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 z tego co pamiętam, to na którymś kanale jest podgląd obciążenia altka, jest podrzebny np do sterowania podgrzewania świecami żarowymi sprawdził byś czy widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz.D Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 berni co mam sprawdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berni Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 np VAG-COMem % obciążenia alternatora, może tu jest błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurand87sca Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Witam. Podobny temat może pomoże.. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=13183770#13183770 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz.D Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 jurand87sca wielkie dzięki za pomoc, temat pomógł bardzo! Wymiana regulatora załatwiła sprawę, co najciekawsze elektromechanik stwierdził że regulator ze starego alternatora 140A podejdzie bez problemu do nowego altka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Czyli jednak jest zwiazek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.