Skocz do zawartości

Problem z alternatorem po zmianie z 140A na 220A


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Panowie mam problem z alternatorem, mianowicie oryginalnie był 140A(dwa piny) ale zmieniłem na 220A(jeden pin), od tego czasu po około 10min. pracy silnika zapala się kontrolka ESP i przestaje ten system działać, po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu problem powraca, wymieniłem czujnik położenia pedału hamulca ale to nic nie dało, na A4klub polska piszą że właśnie ta 220stka może być przyczyną, co wy o tym sądzicie? Może któryś z forumowiczów przerabiał podobny temat u siebie i jest w stanie mi pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spytaj w zakladzie remontujacym alternatory co podawane jest na tym drugim pinie , bo jak ostatnio ja regenerowalem swoj alternator to powiedziano ze 4 pinowy i 2 pinowy to jeden kij bo i tak te 2 dodatkowe piny to tylko zdublowanie wyjsc i mozna to zlutowac razem .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro stary miał dwa piny, a "nowy" jeden to w tym szukałbym przyczyny. Można rozkręcić ten zdemontowany i zobaczyć czy te dwa piny to nie ten sam sygnał i wtedy prosta droga, a jak nie to już tylko fachowcy od regeneracji pomogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...