Skocz do zawartości

berni

Użytkownik
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Puławy
  1. berni

    wzmacniacz pod tweetery

    Witam, poszukuję wzmacniacza pod tweetery coś w stylu Sony XM-2025, mogę się ewentualnie wymienić za xm-2040
  2. przed świętami to raczej liczyłem na bliżej świąt, np na początku kwietnia, coś pewnie miał bym do załatwienia w Lublinie ;) AKTUALIZACJA: można zrobić spocika w sobotę, tj. 15.04.2014 w Kazimierzu Dolnym, Tomek mi napisał, że będzie tam na zlocie miłośników francuskich samochdów i pomyślałem, że można by było się po(d)łączyć z naszym zlotem ;) Dla jednych bliżej, dla innych dalej, w każdym bądź razie ja się wybieram, podejżewam, że parę osób z Puław będzie zainteresowanych osób, no i plener kazimierski to małą odmiana niż spotkanie na Szczycie G.O. ;) Zawsze można zabrać partnerkę na wypadzik
  3. Ją się wstępnie piszę na następny spot. Tylko pytanie kiedy. Czy jeszcze przed świętami. Wysłane z mojego HTC One X+ przy użyciu Tapatalka
  4. np VAG-COMem % obciążenia alternatora, może tu jest błąd
  5. Witajcie! Szkoda, że tak wcześnie musiałem jechać, obiad u teściowej ciężko przekładać w nieskończoność ;] Jako, że jestem początkujący w temacie to w sumie nie wiele mogę się wypowiedzieć. Jacka instalacja przypadła mi do ucha, pomimo paru niedociągnięć w górnych partiach, było miękko, może aż nadto, generalnie mi się podobało U Roberta przód klei się świetnie z subem, przynajmniej na tych µ-Demension od Szwagra, jak Tomek powiedział to świetny zestaw w cenie ok 260 na początek Co do swojego zestawu to tak jak pisałem wcześniej, zrobiłem wszystko, zanim zacząłem się wgłębiać w temat, może to bardziej miejsce na oddzielny topic, ale to co mam wsadzone i co niektórych zaskoczyło: Jednostka: JVC KD-R90 Kable sygnałowe sinuslive (podwójny ekran) Kable głośnikowe: 2x 2,5 Bridge Zasilanie 2x 50mm^2 prosto z aku + bezpiecznik 200A + kondensator hybyrydowy Hifonics (niby 12F ale jednak będzie prawdziwego z 1F) Wzmacniacze: Przód: Steg 75.4 aktywka na stegu Sub: Hifonics Titan TXi1500D z przodu jeszcze grają HERTZ'e ESK, spokojniej niż na tej pseudo zwrotnicy, która nie trzyma żadnych parametrów dodatkowo w źle wytłumionych drzwiach (GMS 02 zamiast 07, ale to tak zwane błędy młodości do poprawienia) SUB: jak każdy zauważył: 2x Cerwin Vega VMAX 104 spięte w 1Ohm co daje te 1,5kW RMS ;) Mam tylko nadzieję, że znajdę trochę czasu na poprawki w drzwiach i montaż Dego zasmiast Hertzów, Zastanawiam się nad zostawieniem gwizdków w lusterkach, podobno nie psuły bardzo sceny, ale po wymianie i kolejnym zlocie wyjdzie Dzięki bardzo za spotkanie i Wasze cenne uwagi. Pozrdawiam Bernard
  6. z tego co pamiętam, to na którymś kanale jest podgląd obciążenia altka, jest podrzebny np do sterowania podgrzewania świecami żarowymi sprawdził byś czy widać
  7. Całą zimę się obijałem, aż wstyd Ale może dowiem się od Was czegoś więcej zanim zacznę dalej przerabiać
  8. wzmacniacz był już naprawiany, widać, że prawdobodobnie masz uszkodzone tranzystory, pamiętaj że tranzystory wymieniamy kompletami! Ja jak naprawiałem swój wzmacniacz to kupiłem 10 par tranzystorów i wybrałem z nich 6 par o najbardziej zbliżonych parametrach, pomierz rezystory w bazach, też często padają przy takich imprezach. wygrzane rezystory wiemiń na takie same ale o większej mocy. Po złożeniu ustaw prąd spoczynkowy na minimum! ustaw na początek te 25-40mA na tranzystor, rozgrzej wzmacniacz i jeszcze raz ustaw tą wartość, hfe tranzystorów się zmienia wraz z temperaturą a kompensacja termiczna zawsze jakoś kiepsko za tym goni, stąd skok prądu do góry przy rozgrzaniu. możesz się jeszcze zastanowić, czy wsadzić jakieś mocniesze tranzysotry końcowe
  9. jakoś nie widzi mi się podłączanie zestawu przez masę z karoserii przy mocach większych niż 500W, tym bardziej jak jeszcze chce przez takie zasilanie napędzać przód, za dużo kombinowania, poprawek, ja mam 2*50mm^2 prosto z aku przez bezpiecznik na (+), za przewód dałem 17zł/mb producent TFKable, gdzie się dało to lutowanie, bezpiecznik http://allegro.pl/bezpiecznik-megaval-200a-fiat-peugeot-iveco-mta-i3453053693.html pasje idealnie w moją oprawę na bezpiecznik ANL
  10. Wszyscy preferują spociki w Lublinie? czy coś może poza ?
  11. Jak chcesz większą skrzynie to na innym głośniku, rób tak jak producent podpowiada jak nie masz doświadczenia, pamiętaj dodać do tej objętości objętość głośnika i portu BR a tak na marginesie to skrzydła rozwinie inny głośnik ;) Witam dorwałem taki właśnie głośnik ale bardzo ciężko coś więcej o nim znaleść. W manualu jest podane ze 40l skrzyna ale ja chce większą nie wierzę że w takiej rozwinie skrzydła . Głośnik: Ground zero nuclear woofer 12cali (nie wersja spl) parametry : http://www.gz-usa.com/subwoofers/27/nuclear-gznw-12/1256020488.pdf wymiary bagażnika: 80x50x40 (wymiary dostępne na skrzynie) auto : Opel vectra b sedes Rodzaj muzy: Różna ale raczej wolniejsze rytmy Bass reflex: preferuje szczelinę Materiał: MDF 30mm
  12. Właśnie zerknąłem na aukcje i coś znalazłem http://allegro.pl/subwoofer-cerwin-vega-vmax-12-4-1000w-dual-4-ohm-i3038467091.html
  13. Crunch przeszedł renowacje, trafił do mnie jako palący się trup, naprawa przetwornicy to był pikuś, najgorzej z odpaleniem koncówki. Byłem 2 tyg. na zwolnieniu jak go naprawiałem i powiem, że już nie bardzo co może mnie zaskoczyć Poszło ok 1,5mb drutu 4mm^2 na pogrubienie ścieżek prądowych, kondensatory w przetwornicy na nowe, źle dobrane dwójniki RC, część elektrolitów w torze audio wymieniona na właściwe. Stopień końcowy zmodyfikowany, oryginalny nie wyglądał na stabilny, szczególnie kompensacja temperaturowa stopnia końcowego. Mogę jeszcze podnieść moc wzmacniacza dla 2 Ohm, rezygnując całkowicie z pracy na 1Ohm, podwyższając zasilanie stopnia końcowego (samo przewinięcie transformatorów) do +/- 80V max. Co do samego suba jakoś nie przepadam za przeciągającym się basem, a wręcz czasami mam dość, lubie jak jest punktualny, chyba coraz bardziej robię się wybredny w pewnych sprawach (starzeje się czy co ) Właśnie jak przedstawia się cena CV 104 ? i gdzie go można nabyć?
  14. Co do przodu to już siedzą w drzwiach Hertze ESK 165, drzwi w pełni wytłumione matami, nic nie brzęczy. Do przeróbki aby wyższe dystanse.Takie same głośniki w tylnych drzwiach oczywiście z wytłumione. Wzmacniacz na początek HXA400. Sufit miałem wytłumić matami, ale podczas wymiany anteny okazało się że fabrycznie jest już wyciszony, słychać trochę tył i chcę wyciszyć jeszcze całą komorę bagażnika. Zasilanie kable 50mm^2 oczywiście oba oddzielne (+ i -), zasilanie to akumulator 82Ah, za bufor mam 2 dobre akumulatory 12V 18Ah. kable sygnałowe raczej sam zrobię,ew jak nie znajdę odpowiedniego przewodu to kupi się coś gotowego (patrzyłem sinuslive, ale nie miałem styczności, wcześniej robiłem przewody sygnałowe przewodów przeznaczonych do sprzętu estradowego). Do położenia wiązek raczej wybiorę ciepłe dni, tapicerka pójdzie do prania a w tym czasie położy się kable, a będzie tego trochę. Zastanawiam się nad jednym, czy nie spiąć do kupy mid-bassów z przodu i z tyłu, i tak samo tweeterów, zapiąć je pod wzmacniacz i podział na radiu/wzmacniaczu. Wadą by był brak regulacji głośności przód/tył czy nie bawić się i zostawić zwrotki i każdy kanał ma napędziać oddzielnie drzwi. A jak z dostępnością tego CV 104 ? Tak się rozejrzałem na prędkości i jakoś wujek google nie podpowiada sensownie. Pozdrawiam Bernard
×
×
  • Dodaj nową pozycję...