Skocz do zawartości

arson88

Użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    tsn

Osiągnięcia arson88

  1. Nie nie. Chodzi mi o to że na aku jest 13 przy uderzeniu basu normalnie jak gra cicho to i na aku i na wzmaku jest ponad 14 widocznie źle sformułowałem zdanie:)
  2. No u mnie teraz na wzmaku pokazuje najmniej 12,5 przy uderzeniu basu więc jest o1v lepiej niż na początku jeszcze aku nowe kupie i myślę że będzie lepiej bo jest na wykończeniu. Na aku jest 13v. Normalnie tu i tu jest ponad 14
  3. Od wzmaka dalem 35 spawalnicze altek->plus aku dodalem też 35 masa->aku też. Został jedynie masa->silnik ale to już w pn zrobię. I powiem tak jest lepiej teraz nie spada poniżej 12 na wzmaku ale to i tak mało. Muszę jeszcze aku wymienić bo jest na wykończeniu. I wtedy zobacze dodam że sprawdzalem napięcie na wzmaku podkreconym na max gain i podbicie żeby sprawdzić maxymalne spadki to też może mieć wpływ
  4. To jest ogólnie hurtownia z takimi rzeczami maja wszystkie rodzaje kabli bezpieczników złączek itp więc popytam może będą mieli.a jak nie to zakupie taki z pierwszego linku Póki co to wszystko będę miał pytania dalsze to się odezwę dziękuje za pomoc Panowie:)
  5. Tak też właśnie Panowie będę robił tylko nie jestem pewien co do mocy wzmacniacza bo na innych stronach jest napisane ma 800 rms a nie jak na tej co podał kolega jubyv8 że 900 ale to mniejsza o to. Teraz dalej kable dam albo 35 albo 50 zobacze jakie dostane e sklepie. Czy bezpiecznik na plusowy przewód wystarczy 80a (dostałem taki w zestawie) czy zakupić mocniejszy np 100a dodam że na wzmacniaczu są 4*30a
  6. No to napewno swoje latka już ma. I mam jeszcze jedno pytanie co do pierwszej odpowiedzi. Czy dobrze rozumiem z tej niemieckiej strony że jeśli dalbym temu wzmakowi więcej A to oddał by ponad 1000 rms w mostku przy 4ohmach? Bo tyle t tam tych mocy że się gubie.
  7. Tam nic nie widzę taki ścisk więc jakoś w tyg skocze do warsztatu żeby mi to wszystko pomierzyli i się odezwę póki co dzięki za rady Dobra podpialem sie pod altka i jest 14,5 na wolnych obrotach. Oczywiscie na wyłączonym radio ale i na wlaczonym nie spada ponizej 14 A przy klemie juz spadki sa czyli kabelki i jeszcze raz kabelki:)
  8. Czyli kupuje grube kable mase od aku odkrecam czyszcze dokładnie i najlepiej też dać grubym kablem. Dodam że masę od wzmaka też mam pod karoserie. Mówisz że przy grubszych kablach będzie dobrze? Puki co światła przygasaja strasznie i spadki t też są tragiczne. Aku też będzie wymieniany bo prawie nie trzyma. Co do strony to nie szprecham po niemiecku o nic z tego nie kumam:)
  9. Witam zamierzam zalozyc do auta wzmacniacz blaupunkt velocity burning desire na mostku ma 800w rms i do tego skrzynię z glosnikiem hifonics asx12 o podobnej mocy. Problem leży tylko w zasileniu tego z alternatora jaki jest w mitsubishi galant ea2a czyli 90A. I tu pytanie. Jak zasilić taki wzmacniacz? Mocniejszy alternator? (To by było najlepsze rozwiązanie tylko od czego pasuje najlepiej?) Drugi taki sam i drugi aku tylko pod audio(tu też problem z montażem)? Większe kable? Teraz mam 20mm ale myślę nad dwa razy większymi.dodam ze napiecie na wolnych obrotach to niemal 14v a jak wlacz włącze sprzęt to spada do 12 na klemach a przy wzmaku do 11 z groszem i ten się wylacza.(pewnie kable też za cienkie) jakie rozwiązanie radzicie? Tylko mnie nie ganiać że biorę się za audio od tylu strony jednak kupilem sprzęt po tak okazjonalnej cenie że grzechem byłoby nie kupić i powoli będę robił reszte tylko pierw zasilanie:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...