JacekTDI Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Miejmy nadzieje, że chociaz wydech dedykowany/robiony pod auto, a nie włozone byle by fajnie to wyglądało i buczało ostro Facet ma auto za kilkaset tysiecy i wsadzi Ultera z giełdy.....????.... Zlituj się....jakoś nie widzę zastosowania takiego potwora do codziennej jazdy adrenaliny też mniej daje niż jazda na pierwszym lepszym plastikowym motorze jeśli już miałbym tak się bawić to wczoraj z pompy wyjeżdzał Dodge Charger Hemi to był dzwięk a nie tam jakieś AUDI Malo chyba widziales... Slyszales i chyba taKim czyms nie jechales.... Nie zrozum mnie zle, ale wydajesz pochopne wnioski, a co do Chargera Hemi... Chcialbym zobaczyc Twoja mine w czasie konfrotntacji takiego S7 600 koni albo M3 G-power z tym Chargerem;) nie chodzi tu o darcie ryja;) A tak wogole co to za przywolywanie do nowych aut samochodu, ktorym sie jezdzi od swieta....Wielkiego świeta;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Malo chyba widziales... Slyszales i chyba taKim czyms nie jechales.... Nie zrozum mnie zle, ale wydajesz pochopne wnioski, a co do Chargera Hemi... Chcialbym zobaczyc Twoja mine w czasie konfrotntacji takiego S7 600 koni albo M3 G-power z tym Chargerem;) nie chodzi tu o darcie ryja;)Rozmowa o dupie Jacku. Na mnie niestety nie robią wrażenia oklepane przyziemne Audi czy BMW. Charger podoba mi się z wyglądu tak samo jak shelby itd. A prym wiedzie ostatnio Range Rover EVOQUE i nie chodzi mi o wyścigi tylko inne względy. I nie zamierzam się wzniecać normalnymi samochodami dla ludu. A jeżdziłem wieloma autami i motorami - myśle że zdziwiłbyś się Są gusta i guściki. Nie róbmy z tego tematu rozmowy o wyższości Bożego Narodzenia nad Wielkanocą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolf Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Kawałki maty naćkaneNo i ta gąbka do maski też tak przyklejona nierówno - troche za bardzo w lewo. Normalnie ktoś by powiedział - kto by się tym przejmował, "to ma wyciszać" lub "to ma grać"Ale w tego typu projekcie dla mnie był by też priorytet że jak już coś przyklejam do auta to żeby to wyglądało profi a nie jak na szybko wycięty kawałek gąbki, którego nawet ktoś niedokładnie przykleił. A co do sedna tematu, niedługo też u siebie będę wytłumiał klapę bo fabryczne wytłumienie już odpada więc trzeba by coś poprawić. Ciekawe jaka będzie u mnie różnica, diesel, niskiej klasy auto, ale z już dość dokładnie wytłumioną kabiną... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisior Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 W takim razie gdzie został zastosowany GMS 010 Hood? Temat mnie interesuje, bo przed świętami chciałem u siebie w aucie robić wygłuszenie maski butyl + 010 Hood ale widzę, że Ty zastosowałeś inną kombinację. na maske poszło 07Pro + Hood na grodz 07 + DPL2 Doczekamy się więcej jakiś fotorelacji ? może w przyszły weekend uda się zrobić drzwi ...(na dniach wrzucę jeszcze to podszybie) Rozmowa o dupie Jacku. Na mnie niestety nie robią wrażenia oklepane przyziemne Audi czy BMW. Charger podoba mi się z wyglądu tak samo jak shelby itd. A prym wiedzie ostatnio Range Rover EVOQUE i nie chodzi mi o wyścigi tylko inne względy. I nie zamierzam się wzniecać normalnymi samochodami dla ludu. A jeżdziłem wieloma autami i motorami - myśle że zdziwiłbyś się woow Evoque woow ;) http://i1053.photobucket.com/albums/s475/wisior/Image00003_zps7fbb9add.jpg http://i1053.photobucket.com/albums/s475/wisior/20131120_100647_zps602f99ef.jpg http://i1053.photobucket.com/albums/s475/wisior/Image00002_zps11105977.jpg http://i1053.photobucket.com/albums/s475/wisior/Image00001_zpsc82347bb.jpgKawałki maty naćkaneNo i ta gąbka do maski też tak przyklejona nierówno - troche za bardzo w lewo. "Lubie to" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karuzel506 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 a ja "Lubie" jakieś tam Audi które jest dla ludu przy kwocie zakupu prawie 400tysiecy za s7 a śmigam oplem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Są gusta i guściki. Nie róbmy z tego tematu rozmowy o wyższości Bożego Narodzenia nad WielkanocąNo i tu się zgadzam z Tobą, ale sam odbiegać zacząłeś od tematu w swoim pierwszym poście ;) A żeby nie było.... muscle car`a chyba każdy by chciał w garażu ;)koniec OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tony_tr Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Bo przyszłość jest w lekkich materiałach tłumiących. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_luk1 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 woow Evoque woow ;) http://i1053.photobucket.com/albums/s475/wisior/Image00003_zps7fbb9add.jpg Ooo, jaka znana okolica Pod Autofilem zawsze fajne fury stoją Skąd Wy takich klientów macie w tych "trudnych czasach kapitalizmu"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boczuś Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Kawałki maty naćkaneNo i ta gąbka do maski też tak przyklejona nierówno - troche za bardzo w lewo.Wydaje mi się że tak miało być z tym "ćkaniem". Po prostu mata przyklejona miedzy wsporniki na masce.Generalnie bardzo fajny pomysł z wygłuszaniem samochodu etapami z dołączeniem pomiarów. Ja osobiście bardzo jestem ciekaw który etap przyniesie największe korzyści i jaka będzie różnica finalna w i tak już dobrze wygłuszonym fabrycznie aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Skąd Wy takich klientów macie w tych "trudnych czasach kapitalizmu"? Oj, a zobacz sobie parkingi pod firmami detailingowymi ...niby kryzys na świecie, a roboty mają, że na listę trzeba się zapisywać do grubszego odszczurzania ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Oj, a zobacz sobie parkingi pod firmami detailingowymi Na Orlenie zawsze ruch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrsaint Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Fajne auto ale temat jak zwykle kończy się na mniej więcej tym "nie stać mnie nawet na kołpaki do takiego auta więc to auto jest bez sensu".Jeden z moich Klientów posiada m.in 2 modele Ferrari, czy ma gdzie tym jeździć? Kogo to obchodzi gdyby było mnie stać też bym chciał mieć. A co do sensu czy bezsensu, tu 1db tam 1db i pewnie coś z tego wyjdzie. U mnie to wyklejeniu komory silnika i to w aucie z silnikiem niewiele mocniejszym niż w spalinowej taczce pojawił się problem z chłodzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid-ss Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 pojawił się problem z chłodzeniem. W zimę raczej problem ten jest zaletą W lato niestety przydałby Ci się wentylator jakiś mniejszy do chłodnicy co działa cały czas, zawsze to coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareken Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Fajne auto ale temat jak zwykle kończy się na mniej więcej tym "nie stać mnie nawet na kołpaki do takiego auta więc to auto jest bez sensu".Jeden z moich Klientów posiada m.in 2 modele Ferrari, czy ma gdzie tym jeździć? Kogo to obchodzi gdyby było mnie stać też bym chciał mieć. A co do sensu czy bezsensu, tu 1db tam 1db i pewnie coś z tego wyjdzie. U mnie to wyklejeniu komory silnika i to w aucie z silnikiem niewiele mocniejszym niż w spalinowej taczce pojawił się problem z chłodzeniem. Dokładnie tak jest , Znajomy jeździ podobnym autem, i jest tryb eko, po włączeniu auto zachowuje się jak 120konny dielsel, miękknie zawieszenie,zmieniają się kąty łopatek turbiny wtrysku itd, auto zachowuje się ja wołek, dopiero po przełączeniu w tryb sport zmieniają się mapy zapłonu zaczyna dostawać mieszanki wyć i dopi*****ać jak dzikie... w trybie eko pali poniżej 9l/100km w trybie sport 13-16l/100km Fabrycznie ma gumy 235 i przy tej mocy jest to wyższa klasa lepkości a komfort nie idzie w parze z przyczepnością sportowej gumy, i także hałas od kół jest dosyć spory, zagłusza to wszystko wydech ale mimo to jest głośno.i chyba niebawem będzie też coś rozbił z wytłumieniem także relacja na forum się znajdzie.. Jeżeli chodzi o maskę do daje i to sporo, w moim przypadku zączołem od tyłu, później podłoga , boki, przód ,przegroda czołowa i dach,maska była na końcu ale dopełniła efekt i w blaszaku vanie można przy 140km/h rozmawiać niemal szeptem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 A co do sensu czy bezsensu, tu 1db tam 1db i pewnie coś z tego wyjdzie.Może i na mierniku wyskoczy kilka decybeli mniej, ale wątpię aby przełożyło to się na odczuwalny efekt.Nad tym samochodem pracowali już specjaliści od aukstyki, myślę że gdyby dołożenie kilku mat GMS dało piorunujący efekt zdecydowali by się na takie rozwiązanie( pomimo wzrostu masy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareken Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Tak ty wiesz że specjaliści od akustyki pracowali, no na pewno , heee masz jakieś dowody na to ?? ja wiem że nie pracowali specjaliści od akustyki, bo auto ma kawałki jakiejś pianki z recyclingu na nadkolach ..heee dobre wytłumienie to jest dopiero w Porshe.. ale expert się znalazł... experci to już pracują od reklamy ale śmierdzących mat z asfaltem silent coat na forum ..heee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Zdjęcia grodzi/podszybia wrzucę wieczorem.Wieczór minął, nie jeden z resztą - chyba już czas nadszedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dan Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Tak ty wiesz że specjaliści od akustyki pracowali, no na pewno , heee masz jakieś dowody na to ?? ja wiem że nie pracowali specjaliści od akustyki, bo auto ma kawałki jakiejś pianki z recyclingu ..heee ale expert się znalazł... experci to już pracują od reklamy ale śmierdzących mat z asfaltem silent coat na forum ..heeeKolego hamuj się trochę z tonem wypowiedzi, razem świń nie pasaliśmy .Masz coś do mnie wal na PW, w ogóle co to za insynuacje? Auto jest dość głośno/ciche ponieważ seryjnie posiada Bang & Olufsena a co za tym idzie podwójne szyby itd ... http://www.youtube.com/watch?v=eAnF2YDZAA0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiceq Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Tak ty wiesz że specjaliści od akustyki pracowali, no na pewno , heee masz jakieś dowody na to ?? ja wiem że nie pracowali specjaliści od akustyki, bo auto ma kawałki jakiejś pianki z recyclingu ..heee ale expert się znalazł... experci to już pracują od reklamy ale śmierdzących mat z asfaltem silent coat na forum ..heee Nie wiesz co mówisz.Zobacz czym dysponują inżynierowie Audi.http://www.youtube.com/watch?v=HoEDLvQZg5IOczywiste jest że musi być jakiś kompromis między masą a ilością materiałów. Większość ludzi na forum nie szuka optymalnego rozwiązania, stosują "przewymiarowane" rozwiązanie bo nie ma to znaczenia w przypadku zwykłych aut. W przypadku takiego auta liczy się każdy kilogram, rozkład masy itp.Hałas w pojeździe pochodzi z wielu źródeł, najważniejszymi są opony(opory toczenia) i silnik,hałas zawiera się w przedziale od około 100 Hz do 1 kHz. Większość osób nawet nie wie że wszystkie pasywne metody wygłuszania/wytłumiania radzą sobie tylko z częstotliwościami od 500 Hz w górę. Akurat stosowanie tych mat butylowych na masce nie ma najmniejszego sensu. Gąbkę jeszcze rozumiem. Ale klient chce więc ma ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareken Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Bzdura i przerost formy nad treścią , liczy się każdy kilogram gdzie ? zatankujesz cały zbiornik i ile masz kgs ?jeżeli dołożysz mat zatankujesz 10l mniej i masz to samo,...jeden waży 130kg, a inny 70 i co ?? siądzie takich pięciu i cała teoria ... :zdrowko:takie bicie piany inżynierowie pracują żeby było zuper, a co mają do roboty ? kICEQ :ten system audi to coś takiego jak zastąpienie wydechu dźwiękiem z głośników,czyli stworzenie cichego wydechu i w momencie przełączenia na sport, dodanie dźwięku w głośnikachto był pomysł który nawet nie wszedł do rozpatrzenia w produkcji ...a to że sobie siedzą i badają w komorze to za coś im płacą tysiące ojro ??tak czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raflip Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 A kto Ci broni robić to samo co oni? Tez mozesz siedzieć i czekać na 10tys€ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiceq Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Darmozjady bez których dalej byś zapi... z buta. Mówisz jak typowy ignorant. A ten system ma być stosowany w autach elektrycznych które pewnie za kilka lat będą równie popularne co spalinowe. Jednak skoro uważasz że "siedzenie i myślenie byle by płacili" jest bez sensu to nie jesteś w stanie pojąć tego jak ważny będzie taki system w mieście. Chyba że twoje dziecko zostanie potrącone przez samochód elektryczny, może wtedy trochę ruszysz głową. Czego nikomu nie życzę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareken Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Darmozjady bez których dalej byś zapi... z buta. Mówisz jak typowy ignorant. A ten system ma być stosowany w autach elektrycznych które pewnie za kilka lat będą równie popularne co spalinowe. Jednak skoro uważasz że "siedzenie i myślenie byle by płacili" jest bez sensu to nie jesteś w stanie pojąć tego jak ważny będzie taki system w mieście. Chyba że twoje dziecko zostanie potrącone przez samochód elektryczny, może wtedy trochę ruszysz głową. Czego nikomu nie życzę. Pozdrawiam no tak gdyby nie niemcy to bym zap.. z buta ? chyb Ci się coś myliło..co mnie obchodzi durny system dźwięku silnika który może będzie za ileś tam lat ?Co to ma wspólnego z tłumieniem. , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xantana Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Nie wiesz co mówisz.Zobacz czym dysponują inżynierowie Audi. A i owszem ..dysponują i wiedzą co zrobić z you tube... ;-) Czy kiedykolwiek zadałeś sobie trochę trudu i porównałeś źródło z takiego Audi z innym? Ja tak.. i wiem, że 30 letni odtwarzacz kompaktowy z allagro za 100zł zagra jako źródło muzyki o niebo lepiej niż to "hiendowe" w Audi. Obojętnie jak do tego podejdziesz... wyciąganiem RCA, zmianami softu, mostami, separatorami, ... za każdym razem, próba zrobienia przyzwoitego brzmienia z udziałem MMI to walka z wielkim G... i szukaniem "lepszego zła" niż zabawa z dźwiękiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Chyba temat schodzi na boczne tory. Sugeruję mniej wycieczek osobistych Jeździłem elektrycznym samochodem i wiem że będzie nieodzowne generowanie dźwięków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.