Skocz do zawartości

wygłuszanie na poważnie Audi S5


wisior
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Miejmy nadzieje, że chociaz wydech dedykowany/robiony pod auto, a nie włozone byle by fajnie to wyglądało i buczało ostro :rotfl:

Facet ma auto za kilkaset tysiecy i wsadzi Ultera z giełdy.....????.... Zlituj się....

jakoś nie widzę zastosowania takiego potwora do codziennej jazdy :P

 

adrenaliny też mniej daje niż jazda na pierwszym lepszym plastikowym motorze :hyhy:

 

jeśli już miałbym tak się bawić to wczoraj z pompy wyjeżdzał Dodge Charger Hemi to był dzwięk a nie tam jakieś AUDI

 

Malo chyba widziales... Slyszales i chyba taKim czyms nie jechales.... Nie zrozum mnie zle, ale wydajesz pochopne wnioski, a co do Chargera Hemi... Chcialbym zobaczyc Twoja mine w czasie konfrotntacji takiego S7 600 koni albo M3 G-power z tym Chargerem;) nie chodzi tu o darcie ryja;)

 

A tak wogole co to za przywolywanie do nowych aut samochodu, ktorym sie jezdzi od swieta....Wielkiego świeta;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 136
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

 


Malo chyba widziales... Slyszales i chyba taKim czyms nie jechales.... Nie zrozum mnie zle, ale wydajesz pochopne wnioski, a co do Chargera Hemi... Chcialbym zobaczyc Twoja mine w czasie konfrotntacji takiego S7 600 koni albo M3 G-power z tym Chargerem;) nie chodzi tu o darcie ryja;)

Rozmowa o dupie Jacku. Na mnie niestety nie robią wrażenia oklepane przyziemne Audi czy BMW. Charger podoba mi się z wyglądu tak samo jak shelby itd. A prym wiedzie ostatnio Range Rover EVOQUE i nie chodzi mi o wyścigi tylko inne względy. I nie zamierzam się wzniecać normalnymi samochodami dla ludu. A jeżdziłem wieloma autami i motorami - myśle że zdziwiłbyś się  :hyhy:

 

Są gusta i guściki. Nie róbmy z tego tematu rozmowy o wyższości Bożego Narodzenia nad Wielkanocą :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawałki maty naćkane

No i ta gąbka do maski też tak przyklejona nierówno - troche za bardzo w lewo.

 

Normalnie ktoś by powiedział - kto by się tym przejmował, "to ma wyciszać" lub "to ma grać"

Ale w tego typu projekcie dla mnie był by też priorytet że jak już coś przyklejam do auta to żeby to wyglądało profi a nie jak na szybko wycięty kawałek gąbki, którego nawet ktoś niedokładnie przykleił.

 

A co do sedna tematu, niedługo też u siebie będę wytłumiał klapę bo fabryczne wytłumienie już odpada więc trzeba by coś poprawić. Ciekawe jaka będzie u mnie różnica, diesel, niskiej klasy auto, ale z już dość dokładnie wytłumioną kabiną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie gdzie został zastosowany GMS 010 Hood? Temat mnie interesuje, bo przed świętami chciałem u siebie w aucie robić wygłuszenie maski butyl + 010 Hood ale widzę, że Ty zastosowałeś inną kombinację.

 

na maske poszło 07Pro + Hood na grodz 07 + DPL2

 

Doczekamy się więcej jakiś fotorelacji ? :wink2:

 

może w przyszły weekend uda się zrobić drzwi ...(na dniach wrzucę jeszcze to podszybie)

 

Rozmowa o dupie Jacku. Na mnie niestety nie robią wrażenia oklepane przyziemne Audi czy BMW. Charger podoba mi się z wyglądu tak samo jak shelby itd. A prym wiedzie ostatnio Range Rover EVOQUE i nie chodzi mi o wyścigi tylko inne względy. I nie zamierzam się wzniecać normalnymi samochodami dla ludu. A jeżdziłem wieloma autami i motorami - myśle że zdziwiłbyś się   :hyhy:

 

woow Evoque woow ;)

 

http://i1053.photobucket.com/albums/s475/wisior/Image00003_zps7fbb9add.jpg

 

http://i1053.photobucket.com/albums/s475/wisior/20131120_100647_zps602f99ef.jpg

 

http://i1053.photobucket.com/albums/s475/wisior/Image00002_zps11105977.jpg

 

http://i1053.photobucket.com/albums/s475/wisior/Image00001_zpsc82347bb.jpg

Kawałki maty naćkane

No i ta gąbka do maski też tak przyklejona nierówno - troche za bardzo w lewo.

 

"Lubie to"  :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Są gusta i guściki. Nie róbmy z tego tematu rozmowy o wyższości Bożego Narodzenia nad Wielkanocą

No i tu się zgadzam z Tobą, ale sam odbiegać zacząłeś od tematu w swoim pierwszym poście ;) A żeby nie było.... muscle car`a chyba każdy by chciał w garażu ;)

koniec OT :):zdrowko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

woow Evoque woow ;)

 

http://i1053.photobucket.com/albums/s475/wisior/Image00003_zps7fbb9add.jpg

 

Ooo, jaka znana okolica :)

Pod Autofilem zawsze fajne fury stoją :ok:

Skąd Wy takich klientów macie w tych "trudnych czasach kapitalizmu"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Kawałki maty naćkane

No i ta gąbka do maski też tak przyklejona nierówno - troche za bardzo w lewo.


Wydaje mi się że tak miało być z tym "ćkaniem". Po prostu mata przyklejona miedzy wsporniki na masce.

Generalnie bardzo fajny pomysł z wygłuszaniem samochodu etapami z dołączeniem pomiarów.  Ja osobiście bardzo jestem ciekaw który etap przyniesie największe korzyści i jaka będzie różnica finalna w i tak już dobrze wygłuszonym fabrycznie aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne auto ale temat jak zwykle kończy się na mniej więcej tym "nie stać mnie nawet na kołpaki do takiego auta więc to auto jest bez sensu".

Jeden z moich Klientów posiada m.in 2 modele Ferrari, czy ma gdzie tym jeździć? Kogo to obchodzi gdyby było mnie stać też bym chciał mieć.

 

A co do sensu czy bezsensu, tu 1db tam 1db i pewnie coś z tego wyjdzie. U mnie to wyklejeniu komory silnika i to w aucie z silnikiem niewiele mocniejszym niż w spalinowej taczce pojawił się problem z chłodzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne auto ale temat jak zwykle kończy się na mniej więcej tym "nie stać mnie nawet na kołpaki do takiego auta więc to auto jest bez sensu".

Jeden z moich Klientów posiada m.in 2 modele Ferrari, czy ma gdzie tym jeździć? Kogo to obchodzi gdyby było mnie stać też bym chciał mieć.

 

A co do sensu czy bezsensu, tu 1db tam 1db i pewnie coś z tego wyjdzie. U mnie to wyklejeniu komory silnika i to w aucie z silnikiem niewiele mocniejszym niż w spalinowej taczce pojawił się problem z chłodzeniem.

 

 

 

Dokładnie tak jest , 

Znajomy jeździ podobnym autem, i jest tryb eko, po włączeniu auto zachowuje się jak 120konny dielsel, miękknie zawieszenie,

zmieniają się kąty łopatek turbiny wtrysku itd, auto zachowuje się ja wołek, dopiero po przełączeniu w tryb sport zmieniają się mapy zapłonu zaczyna dostawać mieszanki wyć i dopi*****ać jak dzikie... w trybie eko pali poniżej 9l/100km w trybie sport 13-16l/100km

 

 Fabrycznie ma gumy 235 i przy tej mocy jest to wyższa klasa lepkości a komfort nie idzie w parze z 

przyczepnością sportowej gumy, i także hałas od kół jest dosyć spory, zagłusza to wszystko wydech ale mimo to jest głośno.

i chyba niebawem będzie też coś rozbił z wytłumieniem także relacja na forum się znajdzie..

 

Jeżeli chodzi o maskę do daje i to sporo, w moim przypadku zączołem od tyłu, później podłoga , boki, przód ,przegroda czołowa i dach,

maska była na końcu ale dopełniła efekt i w blaszaku vanie można przy 140km/h rozmawiać niemal szeptem,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


A co do sensu czy bezsensu, tu 1db tam 1db i pewnie coś z tego wyjdzie.

Może i na mierniku wyskoczy kilka decybeli mniej, ale wątpię aby przełożyło to się na odczuwalny efekt.

Nad tym samochodem pracowali już specjaliści od aukstyki, myślę że gdyby dołożenie kilku mat GMS dało piorunujący efekt zdecydowali by się na takie rozwiązanie( pomimo wzrostu masy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ty wiesz że specjaliści od akustyki pracowali, no na pewno , heee 

masz jakieś dowody na to ??

 

ja wiem że nie pracowali specjaliści od akustyki, bo auto ma kawałki jakiejś pianki z recyclingu na nadkolach ..heee 

dobre wytłumienie to jest dopiero w Porshe..

 

ale expert się znalazł...

 

 

experci to już pracują od reklamy ale śmierdzących mat z asfaltem silent coat na forum ..heee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ty wiesz że specjaliści od akustyki pracowali, no na pewno , heee 

masz jakieś dowody na to ??

 

ja wiem że nie pracowali specjaliści od akustyki, bo auto ma kawałki jakiejś pianki z recyclingu ..heee 

 

ale expert się znalazł...

 

 

experci to już pracują od reklamy ale śmierdzących mat z asfaltem silent coat na forum ..heee

Kolego hamuj się trochę z tonem wypowiedzi, razem świń nie pasaliśmy :wsciekly: .

Masz coś do mnie wal na PW, w ogóle co to za insynuacje?

 

Auto jest dość głośno/ciche ponieważ seryjnie posiada Bang & Olufsena a co za tym idzie podwójne szyby itd ...

 

http://www.youtube.com/watch?v=eAnF2YDZAA0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ty wiesz że specjaliści od akustyki pracowali, no na pewno , heee 

masz jakieś dowody na to ??

 

ja wiem że nie pracowali specjaliści od akustyki, bo auto ma kawałki jakiejś pianki z recyclingu ..heee 

 

ale expert się znalazł...

 

 

experci to już pracują od reklamy ale śmierdzących mat z asfaltem silent coat na forum ..heee

 

 

Nie wiesz co mówisz.Zobacz czym dysponują inżynierowie Audi.

http://www.youtube.com/watch?v=HoEDLvQZg5I

Oczywiste jest że musi być jakiś kompromis między masą a ilością materiałów. Większość ludzi na forum nie szuka optymalnego rozwiązania, stosują "przewymiarowane" rozwiązanie bo nie ma to znaczenia w przypadku zwykłych aut. W przypadku takiego auta liczy się każdy kilogram, rozkład masy itp.

Hałas w pojeździe pochodzi z wielu źródeł, najważniejszymi są opony(opory toczenia) i silnik,hałas zawiera się w przedziale od około 100 Hz do 1 kHz. Większość osób nawet nie wie że wszystkie pasywne metody wygłuszania/wytłumiania radzą sobie tylko z częstotliwościami od 500 Hz w górę. 

Akurat stosowanie tych mat butylowych na masce nie ma najmniejszego sensu. Gąbkę jeszcze rozumiem. Ale klient chce więc ma ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura i przerost formy nad treścią , liczy się każdy kilogram gdzie ? zatankujesz cały zbiornik i ile masz kgs ?

jeżeli dołożysz mat  zatankujesz 10l mniej i masz to samo,...jeden  waży 130kg, a inny 70 i co ??  siądzie takich pięciu i cała teoria ...    :zdrowko:takie bicie piany inżynierowie pracują żeby było zuper, a co mają do roboty  ?

 

kICEQ :

ten system audi to coś takiego jak zastąpienie wydechu dźwiękiem z głośników,

czyli stworzenie cichego wydechu i w momencie przełączenia na sport, dodanie dźwięku w głośnikach

to był pomysł który nawet nie wszedł  do rozpatrzenia w produkcji ...

a to że sobie siedzą i badają w komorze to za coś im płacą tysiące ojro ??tak czy nie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darmozjady bez których dalej byś zapi... z buta. Mówisz jak typowy ignorant. A ten system ma być stosowany w autach elektrycznych które pewnie za kilka lat będą równie popularne co spalinowe. Jednak skoro uważasz że "siedzenie i myślenie byle by płacili" jest bez sensu to nie jesteś w stanie pojąć tego jak ważny będzie taki system w mieście. Chyba że twoje dziecko zostanie potrącone przez samochód elektryczny, może wtedy trochę ruszysz głową. Czego nikomu nie życzę. Pozdrawiam
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darmozjady bez których dalej byś zapi... z buta. Mówisz jak typowy ignorant. A ten system ma być stosowany w autach elektrycznych które pewnie za kilka lat będą równie popularne co spalinowe. Jednak skoro uważasz że "siedzenie i myślenie byle by płacili" jest bez sensu to nie jesteś w stanie pojąć tego jak ważny będzie taki system w mieście. Chyba że twoje dziecko zostanie potrącone przez samochód elektryczny, może wtedy trochę ruszysz głową. Czego nikomu nie życzę. Pozdrawiam

 

 

no tak gdyby nie niemcy to bym zap.. z buta ? chyb Ci się coś myliło..

co mnie obchodzi durny system dźwięku silnika który może będzie za ileś tam lat ?

Co to ma wspólnego z tłumieniem.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Nie wiesz co mówisz.Zobacz czym dysponują inżynierowie Audi.
A i owszem ..dysponują i wiedzą co zrobić z you tube... ;-) Czy kiedykolwiek zadałeś sobie trochę trudu i porównałeś źródło z takiego Audi z innym?  Ja tak.. i wiem, że 30 letni odtwarzacz kompaktowy z allagro za 100zł zagra jako źródło muzyki o niebo lepiej niż to "hiendowe"  w Audi. Obojętnie jak do tego podejdziesz... wyciąganiem RCA, zmianami softu, mostami, separatorami, ... za każdym razem, próba zrobienia przyzwoitego brzmienia z udziałem MMI to walka z wielkim G... i szukaniem "lepszego zła" niż zabawa z dźwiękiem. 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...